Had hem toch op zijn minst een paar reply's in die waan gelaten man..quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
als het verrot schiet komen er konijntjes uit. Echt waar
maar het zijn supplies. dus als je bij die box gaat staan krijg je weer ammo, wordt je geheald of je vehicle wordt gerepareerd :0
Of dat je een pakketje van Lolsmurf hebt gekregen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:07 schreef ursel het volgende:
Strikje losmaken, deurtje openen en je heb een nieuw schuilplekje..![]()
![]()
Alleen hopen dat er geen tank overheen rijdt, dan ben je alsnog de lul..![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Even naar opties vliegen baggerforum veranderen in fokgreyen je kunt er aan de gang..![]()
Zboardquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:20 schreef staticdata het volgende:
Q moet je instellen om te bukken. Z voor de chatrose. is vele malen makkelijker
wat jij wiltquote:
Aangevraagd voor je..quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Of dat je een pakketje van Lolsmurf hebt gekregen.
Anyway. Die dozen zijn Supply Crates. Deze crates kunnen alleen gedropt worden door de commander en helpen je aan alle voorraden: Je voertuig wordt gerepareerd als je er dicht bij staat, je ammo wordt bijgevuld als je er dichtbij staat en je health wordt ook bijgevuld. Als je in een voertuig zit wordt alleen het voertuig gerepareerd, sta je buiten je voertuig dan krijg je ammo en health. Nooit alledrie tegelijk. Als je dus in gevecht bent met een wagentje in de buurt van zo'n crate dan is het over het algemeen verstandig om eerst de Supply Crate kapot te schieten vooral als je voertuigen gelijkwaardig zijn (tank vs tank, tank vs APC, of van die kleine voertuigjes tegen elkaar). Zijn je voertuigen zwaar ongelijk dan moet je of op je tegenstander blijven schieten (tank of APC vs klein wagentje) of hard weg rijden (klein wagentje vs tank of APC).
Als je T in drukt dan krijg je een SL Command Rose op je scherm en daarin kun je een Supply Crate aanvragen. Dit werkt alleen als je Squad Leader bent. Als je op Q drukt dan krijg je een normale Rose en als je daar op Ammo klikt dan zie je wie er Support is (en dus ammo voor je heeft) maar ook waar de Supply Crates in de buurt liggen. Dit werkt ook als je om Repairs vraagt als je in een voertuig zit of als je om Health vraagt.
Nu maar hopen dat de mods opletten want dit is toch zeker +2 voor behulpzaamheid![]()
En op sommige servers regent het kratjes.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Of dat je een pakketje van Lolsmurf hebt gekregen.
Anyway. Die dozen zijn Supply Crates. Deze crates kunnen alleen gedropt worden door de commander en helpen je aan alle voorraden: Je voertuig wordt gerepareerd als je er dicht bij staat, je ammo wordt bijgevuld als je er dichtbij staat en je health wordt ook bijgevuld. Als je in een voertuig zit wordt alleen het voertuig gerepareerd, sta je buiten je voertuig dan krijg je ammo en health. Nooit alledrie tegelijk. Als je dus in gevecht bent met een wagentje in de buurt van zo'n crate dan is het over het algemeen verstandig om eerst de Supply Crate kapot te schieten vooral als je voertuigen gelijkwaardig zijn (tank vs tank, tank vs APC, of van die kleine voertuigjes tegen elkaar). Zijn je voertuigen zwaar ongelijk dan moet je of op je tegenstander blijven schieten (tank of APC vs klein wagentje) of hard weg rijden (klein wagentje vs tank of APC).
Als je T in drukt dan krijg je een SL Command Rose op je scherm en daarin kun je een Supply Crate aanvragen. Dit werkt alleen als je Squad Leader bent. Als je op Q drukt dan krijg je een normale Rose en als je daar op Ammo klikt dan zie je wie er Support is (en dus ammo voor je heeft) maar ook waar de Supply Crates in de buurt liggen. Dit werkt ook als je om Repairs vraagt als je in een voertuig zit of als je om Health vraagt.
Nu maar hopen dat de mods opletten want dit is toch zeker +2 voor behulpzaamheid![]()
Heb de demo voor 15 min. kunnen spelen. De grote versie staat nu incl. patch in de download om te testen. Beetje BF2142 qua opdrachten volgens mij en dat is wel ff wennen als je van alleen rennen en schieten afkomt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:42 schreef RudyCarell het volgende:
Hoe vinden we ETQW eigenlijk? Heb de SP gespeeld en ben best onder de indruk...
ik zie daar het nut niet van inquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:49 schreef R_B het volgende:
BEdankt voor de uitgebreide uitleg![]()
Jammer dat je nergens kan zien, wat de grootste afstand is geweest die je hebt gevlogen na een kill...
Ik denk dat dat gene wat bedoeld wordt wanneer je gedood wordt door artillery. Aangezien je wel eens de lucht ingegooid wordt, wil hij waarschijnlijk weten hoe hoog hij kwam en wat de afstand was van waar hij stond tot waar hij terecht kwam.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik zie daar het nut niet van in. vertel
zodat je kan zien hoelang je in leven bent geweest
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:19 schreef RudyCarell het volgende:
Ik vind vooral de controls van landvehicles in ETQW CRAP! Het lijkt wel of ze van karton zijn zo kut beweegt het... Voor de rest wel aardig
Kan er ook maar 1 zijn he..quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe Forum lay-out is mooi maar wel ff wennen
ik begin juist weer een beetje, alleen heb ik het na 1 uurtje wel weer gezienquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:36 schreef Stefan740 het volgende:
ik ben officiel afgekickt dames, 60 dagen clean![]()
-1 dubbelquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:18 schreef FJD het volgende:
Nee, als je een kratje op iemand gooit, krijg je daar geen kill voor. Aangezien er staat <player> is no more.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:27 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
En op sommige servers regent het kratjes.
Trouwens een welgemikt kratje kan soms goed zijn voor een killDus het is ook nog een wapen voor de commander
![]()
Wat mag het tv-tje dan wel niet gaan kosten??quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:26 schreef staticdata het volgende:
http://www.sony.nl/view/ShowArticle.action?articlesection=1&article=1189437939255&site=odw_nl_NL
lang een gerucht, nu de waarheid. gratis ps3 bij aankoop full hd van sony
same herequote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe Forum lay-out is mooi maar wel ff wennen
quote:
Van de sex, drugs, rock n roll of heel ouderwets van de alcoholquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:36 schreef Stefan740 het volgende:
ik ben officiel afgekickt dames, 60 dagen clean![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
-1 dubbel
Hoe kan een lettertype nou te klein zijn?quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
same here
die nieuwe is me iets te vista
en het lettertype is te klein waardoor je zere ogen krijgt
Met Denzel Nicolas Cage... Plezier...quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:05 schreef Suikermais het volgende:
Wat een ramp !!
Direct alles maar veranderd naar oude situatie..en de banner uitgeschakeld !!
en nu Next kijken...
Next.. dat is toch die fast dating show van MTV ofzo??quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:05 schreef Suikermais het volgende:
Wat een ramp !!
Direct alles maar veranderd naar oude situatie..en de banner uitgeschakeld !!
en nu Next kijken...
Nee een boutfilm van Nicolas Cage... Maar idd ook een datingshow...quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Next.. dat is toch die fast dating show van MTV ofzo??
Heb ik al gezien... en ik heb gewoon een simpele tv in me kamer dus gaat niet werken..quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:18 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Nou op tv is niks, maar je zou natuurlijk 300 kunnen huren ofzo![]()
En dan op een HD-tv![]()
helemaal gelijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Heb ik al gezien... en ik heb gewoon een simpele tv in me kamer dus gaat niet werken..
Wat is het forum traaaaaaaag.
Waarom dingen aanpassen als het goed is.
Ik zeg altijd maar zoo dat is korter dan de dierentuin.
shooter al gezienquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Iemand nog een tip voor een goede film voor vanavond?
1408quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Iemand nog een tip voor een goede film voor vanavond?
BF2quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:43 schreef ursel het volgende:
Gisteren trouwens ET:QW gespeeld, met de patch blijft die nu wel goed draaien..
Alleen het spel kan me tot nog toe weinig boeien..
Wordt tot Crysis uitkomt toch maar MOH:A of BF2
Dat kan jij wel..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
BF2![]()
![]()
Ben nu bezig om de ranking aan de praat te krijgen op mijn eigen server. Ik heb hem nu zover dat hij de database vult. Ik moet nu alleen nog iets moois vinden wat de stats via een website ontsluit.
Heb wel wat gevonden, maar de meeste werken niet
Moet ook nog testen of promoties en unlocks werken, maar ik vermoed dat ik dan ook de clients moet updaten met een stukje logica
Ik kom gewoon vaker bij jou bier drinkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |