quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Als die ambtenaren hier net zo snel zijn als in Dordrecht dan duurt het nog wel een jaar of 10
Inkoppertje v/d dag
De Haagse Zwaanquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:26 schreef ursel het volgende:Op zich wel tactisch van de gemeente. Benne ze ook gelijk van die klagers af die tegen dat gebouw dat langs de A12 moet komen protesteren..
Man ik ben een half uur thuisquote:Oooh..,Doe is ff server fixen..
De haagse zwaan ja..quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:32 schreef FJD het volgende:
[..]
De Haagse ZwaanIk zag de protestwebsite op een banner hangen ja
![]()
In de zaal riep men ook dat de gemeente er een een compleet kantorenpark van wilde maken met woonfunctie (lees:extreem dure appartementen). Ach ja ik zie het allemaal wel. Beetje vinger aan de pols houden, wachten tot Haag Wonen een akkoord heeft met de gemeente en dan een schadevergoeding boven op de marktwaarde los peuteren
[..]
Man ik ben een half uur thuisProbeer net Frankie te bellen om te kijken of hij weet hoe dat in Dordrecht is gegaan, neemt ie niet op. Zit vast alweer te borrelen
Mja, PB had ik ook in de settings uitgeschakeld. Kan hem wel aanzetten maar denk dat er dan ff gechecked moet worden of de versie nog correct is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:18 schreef FJD het volgende:
Hmmm ik heb geen idee wat er fout is hoor UrsIk heb er de ballen verstand van maar een paar vreemde dingen:
Na 31% laden schiet ie in een tiental Punkbuster meldingen om daarna niet meer verder te laden.
In de BF2 Server launcher staat server IP op 0.0.0.0. In de serversettings.con staat deze wel goed dus ik goed dat de Server launcher pas werkt als de server geladen is.
RCON IP is 0.0.0.0 maar waar dat dan weer aan ligt...
0 map lines loaded is een van die Punkbuster meldingen maar of dat wat betekent
Thanxquote:
Developing Business Process and Integration Solutions Using Microsoft BizTalk Serverquote:waarvoor?
en dan noemen ze mij een nerd omdat ik op 13.37 postquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Developing Business Process and Integration Solutions Using Microsoft BizTalk Server
*stuk*quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
en dan noemen ze mij een nerd omdat ik op 13.37 post![]()
Ik ben een nerd and proud of itquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
en dan noemen ze mij een nerd omdat ik op 13.37 post![]()
Doe dan ook ff snel PB voor de zekerheid updaten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Thanx![]()
[..]
Developing Business Process and Integration Solutions Using Microsoft BizTalk Server
Ik ga zo naar de server kijken
Waar kan ik ook alweer de username en password vinden voor de deamon inlog?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Doe dan ook ff snel PB voor de zekerheid updaten.![]()
Uit ervaring weet ik dat handmatig het beste gaat. (Dus ff van de site afplukken)![]()
Gewoon alles wegflikkeren, opnieuw de exe runnen dan ziet die het alsof je het voor het eerst draait..quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waar kan ik ook alweer de username en password vinden voor de deamon inlog?
Ik kan wel het rcon wachtwoord vinden, maar niet de gegevens van deamon
Ik zal PB ook updaten
ho ho.. Ik zou kijken wat ik kon doen..quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:11 schreef FJD het volgende:
Wie gaat er nog meer mee naar Feyenoord - Ajax op 11 november. Ursel gaat mee, Frankie gaat ook mee en ik ben er ook
En ik ben er sowieso... Niet dat je me ziet, ofwel Ferdi?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:11 schreef FJD het volgende:
Wie gaat er nog meer mee naar Feyenoord - Ajax op 11 november. Ursel gaat mee, Frankie gaat ook mee en ik ben er ook
Verstoppertje spelen met onbekende mensen..quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
En ik ben er sowieso... Niet dat je me ziet, ofwel Ferdi?
Beste serie ooit. Ik heb het grootste deel gelezen en staat bij mijn ouders nu. Dit is HET standaard werk WOII in NL.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ JP, jij zit goed in WW2, ken jij deze boeken en is het wat?
[afbeelding]
Dr. L. De Jong | Het koninkrijk der Nederlanden in de tweede wereld oorlog
Ergens in die wolk die naar Hollandse groenten ruikt toch?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:22 schreef Keltie het volgende:
En ik ben er sowieso... Niet dat je me ziet, ofwel Ferdi?
Sterktequote:Op vrijdag 28 september 2007 16:11 schreef FJD het volgende:
Sorry dat ik zo onbeschoft wasquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
Sterkte
Dit hoor ik elk jaar, maar tevergeefsquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo onbeschoft was![]()
Bij deze: Sterkte Diamond!
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:09 schreef jpjedi het volgende:
Is Quake wars goed Rudy?
Misschien dat ik hem ga kopen.![]()
Twee jaar terug in januari gingen jullie nog over de knie. In de Kuip en in de arena. Jammer van de playoffsquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dit hoor ik elk jaar, maar tevergeefs
dat is wel erg lang geledenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Twee jaar terug in januari gingen jullie nog over de knie. In de Kuip en in de arena. Jammer van de playoffs
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat is wel erg lang geleden
straks ga je nog beginnen over die gewonnen uefa cup
was gewoon niet meer leukquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:17 schreef ursel het volgende:
Allemaal cheaters en spawncampers op de server nu..
We hebben de ronde toch nog gewonnen met z'n 3-en..quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
was gewoon niet meer leukzelfs na mijn warnings gingen ze gewoon verder.
ben maar op een andere server gegaan en ff vet gepwnd
Airsoften met een paintball tankquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:42 schreef ursel het volgende:
[..]
We hebben de ronde toch nog gewonnen met z'n 3-en..![]()
Oooh, Ik ga de volgende keer mee airsoften.
Neem mijn eigen materiaal mee..
Als Ajax de eerste volgende ronde met de beker eruit ligt neem je een mooie Heerenveen avater zeker?quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een mooie avatar heb ik toch![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een mooie avatar heb ik toch![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Als Ajax de eerste volgende ronde met de beker eruit ligt neem je een mooie Heerenveen avater zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |