Mee eens.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:30 schreef JDude het volgende:
Ze zouden verboden moeten worden, die FiPo's.
Prima idee.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:38 schreef Kuukske het volgende:
Of kom gewoon niet.
Zou ik ook zeggen als ik sous la plaque zat.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:40 schreef Frazz het volgende:
Prima idee.
Ik ga met je mee en kom niet!
Je was er?! En je komt niet even aanwaaien. Pfoe.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik vind xplora een beetje duf. maar minder duf dan lovensdijkstr.
Daar heb je dan ook niet érg veel voor nodig.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
maar minder duf dan lovensdijkstr.
Tja, Lovensdijkstr is duffer dan een leegstaand konijnenhok van een Kolchoz in een bijzonder perifere voormalige Sovjet-regioquote:Op donderdag 27 september 2007 20:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook niet érg veel voor nodig.
Een deelv an de lovensdijkstraat blijft gewoon bestaan toch ?? En terecht ook trouwens, HSL zit nu al overvol als je het mij vraagtquote:Op donderdag 27 september 2007 20:51 schreef Kuukske het volgende:
En jullie moeten nóg langer wachten tot je naar HSL komt. Mweheheh.
Ja. Stond op Punt althans.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:56 schreef znarch het volgende:
Een deelv an de lovensdijkstraat blijft gewoon bestaan toch ?? En terecht ook trouwens, HSL zit nu al overvol als je het mij vraagtEn ik zit er dus als ze de rest op de lovensdijk laten vind ik het best
Stuur het op naar de Raad van Bestuur.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
gewoon nog een verdieping bovenop HSL zetten, lovensdijk slopen en er parkeerterrein van maken. meteen dat probleem ook opgelost. (y)
inspraak?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stuur het op naar de Raad van Bestuur.
Nou misschien vinden ze het een tof idee.quote:
Als ze het vervolgens ook gaan uitvoeren wil ik wel een gereserveerde parkeerplaats op mijn kentekenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou misschien vinden ze het een tof idee.
Dat moet dan vast wel te regelen zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Als ze het vervolgens ook gaan uitvoeren wil ik wel een gereserveerde parkeerplaats op mijn kenteken![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat moet dan vast wel te regelen zijn.
Hoe is het nu verder.. Resideer je weer in je eigen fruitmand?quote:
Werk ik eindelijk ergens waar ze parkeerruimte meer dan genoeg hebben, is het zo dichtbij dat ik er met de fiets sneller benquote:Op donderdag 27 september 2007 21:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Als ze het vervolgens ook gaan uitvoeren wil ik wel een gereserveerde parkeerplaats op mijn kenteken![]()
Gelukkig wel! M'n fruitmand is weer helemaal opgeknapt.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe is het nu verder.. Resideer je weer in je eigen fruitmand?
dat is wel leuk. toch met de auto gaan.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Werk ik eindelijk ergens waar ze parkeerruimte meer dan genoeg hebben, is het zo dichtbij dat ik er met de fiets sneller ben.
Ah da's tof.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Gelukkig wel! M'n fruitmand is weer helemaal opgeknapt.![]()
Neh, kost geldquote:Op donderdag 27 september 2007 21:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
dat is wel leuk. toch met de auto gaan.
Werd tijd ook!quote:
heb je een motorrijbewijs?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Neh, kost geld.
En met de auto ga ik des ochtends liever niet de Bredasche singels op.
Ja dat heeft nog best lang geduurd.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Werd tijd ook!
Neen, alleen B.quote:
dan houden de mogelijkheden een beetje op. je kunt dan alleen nog junkiesietze wordenquote:
Ja, de la Reijweg is nog over, maar daar stikt het van de lomp fietsende schooljeugdquote:Op donderdag 27 september 2007 21:15 schreef veldmuis het volgende:
Gewoon de sluiproutes leren!
die ook nog eens met 6 man naast elkaar rijdenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, de la Reijweg is nog over, maar daar stikt het van de lomp fietsende schooljeugd.
's morgens om kwart voor acht heb ik nergens last van.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
die ook nog eens met 6 man naast elkaar rijden
Tegen de rijrichting in, bij voorkeur.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
die ook nog eens met 6 man naast elkaar rijden
zou dat trouwens de reden zijn dat bullbars op de auto tegenwoordig verboden zijn?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Tegen de rijrichting in, bij voorkeur.
Och, we zetten de deur open en hangen een slinger op, en mijn buren komen dan vast ook, die houden wel van een feestje. Zorgen jullie voor hapjes en drank? Ik drink graag Wodka, en ik zorg voor de muziek!quote:Op donderdag 27 september 2007 20:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat we de 50 man niet gaan halen.. Maar op zich. Waarom niet?
Vooraan de Teteringsedijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:25 schreef veldmuis het volgende:
Naar welke dinges moet je dan ergens?
Dat is kéiom voor 'm.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:28 schreef veldmuis het volgende:
Gewoon heerbaan, jonge!
Da's halverwege!quote:
Ja maar je kan er meer doorracen dan over de singels.quote:
Zuidelijke Rondweg is ook best kansloos des ochtendsquote:Op donderdag 27 september 2007 21:36 schreef veldmuis het volgende:
Ja maar je kan er meer doorracen dan over de singels.
Bij de baronielaan draai je gewoon de rondweg op, stiekem, tegen het verkeer in, en je bent er bijna.
Via de Tilburgseweg? Toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Zuidelijke Rondweg is ook best kansloos des ochtends.
En ehm, Heerbaan, dan kom ik toch niet bij de Teteringsedijk uit?
mevrouw Asics vraagt 'wat is dat?' als ik vraag of ze wel eens gebruik maakt van Xplora.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mee eens.
Voor de onwetenden: Xplora is de mediatheekdinges van Avans. [afbeelding]
Daar woonde mijn opa voor ze de boel gingen slopen.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik vind xplora een beetje duf. maar minder duf dan lovensdijkstr.
same here!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Werk ik eindelijk ergens waar ze parkeerruimte meer dan genoeg hebben, is het zo dichtbij dat ik er met de fiets sneller ben.
In Xplora?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:07 schreef Asics het volgende:
[..]
Daar woonde mijn opa voor ze de boel gingen slopen.
-de echte opa Asics
Ze doet het weer!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:05 schreef Asics het volgende:
@ Rictchie: hoe is het met je vrouwke?
succes (allebei) he!![]()
denk eens na met die muizeharses van jequote:
jou iig welquote:Op donderdag 27 september 2007 22:23 schreef tha_rizzo het volgende:
dubbele kwartet
Jij trakteert op bier
exploraquote:
Werk danwel arbeid komt niet voor in mijn vocabulaire. Getuige dit postingstijdstip (4x letterwaarde).quote:Op donderdag 27 september 2007 22:12 schreef Asics het volgende:
werken in BREDA is derhalve net zo chill als wonen in BREDA (voor zover werken chilll kan zijn dan he, het blijft werk natuurlijk)
Eensch!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:43 schreef Wiebelkont het volgende:
Omfg, wat is "Hard Candy" en slechte film
Nog een oud-NHTV'er hier. Verkeerskunde afgerond in 2006.quote:Op vrijdag 28 september 2007 04:14 schreef Imperatore het volgende:
En over dat Xplora, is het meerendeel hier Avans student of zijn er ook (ex)NHTV'ers? Ik had al klaar moeten zijn met mijn VTM-studie @ NHTV. Maar ik ben natuurlijk teveel aan mijn studentenleventje gehecht.
Dat doe ik vanavond even.quote:Op vrijdag 28 september 2007 04:14 schreef Imperatore het volgende:
Oh en nog iets: die kaart van Breda in de OP wordt niet meer aangepast toch? Maar hoe zit het met die avatars? Mag mijne er niet bij.![]()
Typhoon en Sticks.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:37 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, wat is er in de Mezz te doen?
Omdat die Gozer veel groter, sterker, en sneller zou moeten zijn dan dat meisje, en ondanks de kans die hij kreeg en uitwegen die hij niet benutte, toch maar van dat dak afsprong.quote:Op vrijdag 28 september 2007 04:16 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Eensch!
Maar vind je dat omdat je er een slecht onaf gevoel bij overhoudt (like me) of omdat je het ook te single-issued vindt (like me) of om andere redenen?
Ah Typhoon ken ik wel van naam.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:00 schreef bassieVL het volgende:
Typhoon en Sticks.
Hiphop. Mwoah.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:04 schreef bassieVL het volgende:
Sticks is een van die gozers van Opgezwolle.
Welke film ga je aanschouwen? En hoe is het met je dochtertje?quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:14 schreef Dalamar het volgende:
Goeiemorgen weer iedereen
Bijna weekend, begint vanavond al goed met een bioscoopbezoekje
Nah het was wel even apart vanmorgen toen de wekker op mijn telefoon ging, want normaal lag die altijd op een dressior die naast mijn bed stond. Nu lag hij op de grond. Ik naaide dus bijna uit bed toen ik hem wilde pakken omdat ik dacht dat hij hoger lag. Verder heb ik echt nergens last van gehad. Lekker rustig gelukkig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:54 schreef Kuukske het volgende:
Ah tof. Beviel wel dus de eerste nacht?
Ik weet nog dat ik het de eerste nachten in ons appartementje echt ontzettend moest wennen toen ik wakker werd. Op zich ook wel logisch, met die oranje muren.
Dat is immer tof. Nog bijzondere weekendplannen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:22 schreef BossFight het volgende:
Nah het was wel even apart vanmorgen toen de wekker op mijn telefoon ging, want normaal lag die altijd op een dressior die naast mijn bed stond. Nu lag hij op de grond. Ik naaide dus bijna uit bed toen ik hem wilde pakken omdat ik dacht dat hij hoger lag. Verder heb ik echt nergens last van gehad. Lekker rustig gelukkig.
Bijzonder zeker! Prettig is anders wel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is immer tof. Nog bijzondere weekendplannen?
The Bourne Ultimatumquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welke film ga je aanschouwen? En hoe is het met je dochtertje?
2.5 weken zonder internet is kut, maar zo te zien overleefbaarquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:49 schreef BossFight het volgende:
Gelukkig is er bier, een televisie en mijn playstation 2.
En nog tig spellen die ik nog uit moet spelen, kom ik daar ook eindelijk is aan toe.
Oeh, toffe film lijkt me dat. En mooi zoquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:01 schreef Dalamar het volgende:
The Bourne Ultimatum
Met Iris alles tof! Echt mijn schatje![]()
Nah. Niet mijn ding. Maar hé, ieder zijn meug.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:14 schreef bassieVL het volgende:
Best Hip hoor. Lekker een beetje springen.
Daar heb je helemaal gelijk in. Al kan ik ook goed springen bij Soulfly enzo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah. Niet mijn ding. Maar hé, ieder zijn meug.
De enige reden waarom ik kinderen zou nemen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:02 schreef Dalamar het volgende:
Hehe, het is nog een wonder dat ik aan m'n game hobby toekom met een kind.
Papa heeft geluk, hij heeft mama om kunnen praten een Wii te kopen omdat dat leuk is voor dochterlief.
Mijn icoon! Wat doe je!quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:31 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Bijna weekend ( heb het gevoel dat het maandag is, na 2 vrije dagen)
Die heeft'ie al minstens zo lang als'ie in deze reeks post, en dat is volgens mij bijna vanaf 't begin.quote:
Ow je bent er echt helemaal klaar voorquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:40 schreef BossFight het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik kinderen zou nemen.![]()
Zodat ik net kan doen of ik al die zooi koop voor de kinders, en dat ze dan vervolgens in hoekje zitten te huilen omdat papa heel de tijd achter de playstation zit en zij niet mogen.![]()
haha, jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:54 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ow je bent er echt helemaal klaar voor![]()
Ik ben erg blij dat ik een dochtertje heb, maar een racebaan ofzo kopen zit er niet in ben ik bang![]()
Nou ja, over een paar jaar hoef ik niet meer mee op dagjes-trips naar de stad om nieuwe kleren te kopen. Gaan de meiden lekker winkelen, kan papa uitslapen. Is ook prima.
Zou zomaar een ict-er van hun school kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:06 schreef BossFight het volgende:
Dat zit ik me ineens ook af te vragen.
Waarom is het zo hella beangstigend voor ouders wanneer hun dochter voor het eerst met een jongen over de vloer komt(en alles wat daar dan bij komt).
En als ze een zoon hebben dat ze alleen maar medelijden hebben met de ouders van het meisje...?
Hahahaha, scherp.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:07 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Zou zomaar een ict-er van hun school kunnen zijn.
Zat zelf meer te denken aan een wurgkoord.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:56 schreef BossFight het volgende:
[..]
haha, ja
"Want papa heeft toch geen verstand van mode!"![]()
Mooi geregeld. Hoewel, het is tegen die tijd dat ze ook met hun eerste vriendje thuis komen enzo natuurlijk...
Heb je al een honkbalknuppel?
Een ict'er kan je pc tenminste nog fixen als hij stuk gaat wil je zeggen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:15 schreef Dalamar het volgende:
Beter een ICT-er dan een loverboy.
Iemand die computers op de hoek van de straat aan het werk zet?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef bassieVL het volgende:
LoverICT'er?
Je krijgt het er spontaan warm van?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:35 schreef Swiffer het volgende:
Pffff dat voetbal weer..
Toffe foto trouwens
Ik zou het niet weten. Niet te vroeg voor mij iig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Is er al een idee voor een tijd? Half 9?
Frituur op de markt? De febo (of hoe die nu heet) of is het een andere?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
Inderdaad. We kunnen ook gewoon ergens verzamelen en dan zien waar we uitkomen? Verzamelen voor die frituur op de Grote Markt?
Ja waar de Febo zat. Dat heet nu Dik Kroket ofzo?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:40 schreef DarkSamba het volgende:
Frituur op de markt? De febo (of hoe die nu heet) of is het een andere?
Er is maar één frituur op de Grote Markt luiquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:40 schreef BossFight het volgende:
Die tent met die paki's erin die nooit open zijn?
Nee hoor.. soms wel eens meer... met de markt ofzoquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is maar één frituur op de Grote Markt lui.
Dat is 250 meter, van voordeur tot frituur, de 2 trappen naar beneden niet meegerekend. Weet je wel hoe vér dat isquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:48 schreef Kuukske het volgende:
Jij woont in het centrum. Jij kan lopen.
Was het maar waar, veuls te vaak op zondag.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:59 schreef BossFight het volgende:
Maar moet NAC niet bijna ELKE zaterdag voetballen?
Nou gaak op zeker naar nac!quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:02 schreef BossFight het volgende:
En sexier ook.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:01 schreef DarkSamba het volgende:
Wij zijn toch veel gezelliger dan NAC
BF is een schatje hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:13 schreef BossFight het volgende:
geïntimideerd?
Ja, ik denk dat we die moeten schrappen. Het Hart ofzo is misschien een beter idee?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:18 schreef JDude het volgende:
Is die Drie Gezusters niet stampvol op zaterdagavond?
Je bedoelt een halve liter?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:24 schreef DarkSamba het volgende:
Zolang ze maar jupiler hebbenof een lekker dubbel biertje
Nee, Westmalle Dubbel, Leffe Dubbel, etc... of triple is ook wel erg lekkerquote:
joh!quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:33 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Nee, Westmalle Dubbel, Leffe Dubbel, etc... of triple is ook wel erg lekker![]()
Dan neem je die toch meequote:Op vrijdag 28 september 2007 13:44 schreef Dalamar het volgende:
Krijg visite op 6 oktober
Wel gezellige visite, maar toch...
En de 20e?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:57 schreef Swiffer het volgende:
Mwehe..
6 oktober werkt mijn ventje..
Da's nog altijd beter dan speeksel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:07 schreef fransbreda het volgende:
Toch vind ik het maar eng, zo'n meet & greet.Voor je het weet ben je ip-nummers aan het uitwisselen.
Húúú. Verdullequote:
Ligt eraan met wie. maar op mijn werk heb ik een ander ip dan thuis. Hoe moet dat dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's nog altijd beter dan speeksel.
Géén idee.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:11 schreef bassieVL het volgende:
Ligt eraan met wie. maar op mijn werk heb ik een ander ip dan thuis. Hoe moet dat dan?
Wat ik me nu afvraag is waarom moet je dat gaan vragen?quote:
Ik kan ook op de 6dequote:Op vrijdag 28 september 2007 14:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Húúú. Verdulle.
Ok, tot nu toe:
BF: kan altijd
Swiffer: 20-10
Frans: 20-10
Samba: 20-10
JD: 6, 20-10
Kuuk: 6, 20-10
Bassie: 6-10
Squirrel: 20-10
Dalamar kon niet geloof ik de 6e? Wel de 20e??
Mja. Dat vraag ik me nou ook af eigenlijk. Hij post hier niet enzo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:41 schreef BossFight het volgende:
Wat ik me nu afvraag is waarom moet je dat gaan vragen?
Moet hij PERCE mee?
Nee hoor, neem maar mee. Kunnen wij 'm een account op Fok aansmeren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:04 schreef Swiffer het volgende:
ik GA niet alleen, omdat ik in eens door mijn benen kan zakken enzo
en ik zie mijn ventje sweekends maar amper dus ben ik blij als ie meekan.
maar als ie niet mee mag.. zeg het maar hoor....
Psiesquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:05 schreef BossFight het volgende:
Tuurlijk mag hij wel mee muts. Ik en Kuuk vroegen ons het gewoon even af.
En het is dus uiteindelijk de meest logische reden gebleken!
Ik heb gauw zoeen tof schematje getekend op een a4tjequote:Op vrijdag 28 september 2007 15:08 schreef BossFight het volgende:
Voor mij dus niet nodig want ik kan praktisch altijd!
Neem ook ff 'compjoeturru voor dummies' meequote:Op vrijdag 28 september 2007 15:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor, neem maar mee. Kunnen wij 'm een account op Fok aansmeren.
Is jouw vriend 60+ ofzo?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:10 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Neem ook ff 'compjoeturru voor dummies' mee
hij weet nog net waar de aanknop zit![]()
Dat laat ik aan jou over.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:10 schreef Swiffer het volgende:
Neem ook ff 'compjoeturru voor dummies' mee
hij weet nog net waar de aanknop zit![]()
Oh en waar is dat danquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb gauw zoeen tof schematje getekend op een a4tje.
Alright, nou dat kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:20 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Neuh hij heeft er gewoon niks mee, That's all..
* Ritchie mept BFquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:28 schreef BossFight het volgende:
[..]
Alright, nou dat kan natuurlijk.
Maar om te kunnen Fokken heb je niet zoveel kennis nodig.
Aan->Internet Explorer->www.fok.nl
En als je hij dan ook nog een mening heeft over vanalles dan zal hij zich hier best thuis voelen.
Maarja er zijn natuurlijk ook mensen die daar inderdaad niets mee hebben.
We hebben het hier over een beginner he.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:44 schreef Ritchie het volgende:
[..]
* Ritchie mept BF
Internet Explorer? Firefox bedoel je..
Op mijn bureau.quote:
Ik ook...quote:
"Persé"quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:41 schreef BossFight het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag is waarom moet je dat gaan vragen?
Moet hij PERCE mee?
Per Spoor!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:21 schreef Kuukske het volgende:
Per se.
Veldmuis. Lieve lieve lieve schat. Kun jij 20 oktober?quote:
Ze zijn zo bang van PSV,dat ze het alvast in hun broek doen.quote:00:35:20 29-09-07 20 G BRAN PRIO 2 6135 NAC STADION(1001) Stadionstraat 3 BREDA WATEROVERLAST (INC: 08)
Whehehe.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:43 schreef Fredo55 het volgende:
Ze zijn zo bang van PSV,dat ze het alvast in hun broek doen.![]()
Nee, Frazz zit onder de plak. Mag ik jou ook noteren voor zaterdag de 20e?quote:Op zaterdag 29 september 2007 07:52 schreef Clauw het volgende:
Goedemorgen!
M'n computer is een beetje kapot en mn gsm ook![]()
wel leuk zo'n meet! de meeste zaterdagen kan ik denk ik wel.
komt frazz trouwens niet?
ja is goed!quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, Frazz zit onder de plak. Mag ik jou ook noteren voor zaterdag de 20e?
Mja, tell me about it.quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:33 schreef veldmuis het volgende:
Goeie tijd om op te staan...voor het weekend dan!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
Dat krijg je met een leven.
Dat moet toch juist handig zijn?quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb inderdaad een leven
Gisteren naar de Drie Gezusters geweest, hoe irritant die draaiende barren.
Alcoholist.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:19 schreef JDude het volgende:
Voor'ie affikte wist ik precies hoe lang 1 rondje duurde.
Pullenavond op dinsdag.
Ik ben rond 02:00 uur naar huis gelopen. En het was droog toen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:19 schreef Kuukske het volgende:
Het was dan ook rond half 2 vannacht BVL.
Ohw maf!quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:29 schreef bassieVL het volgende:
Ik ben rond 02:00 uur naar huis gelopen. En het was droog toen.![]()
Alleen Bier Wijn en Fris, maar toch, gratis drank.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:18 schreef bassieVL het volgende:
dan was ik een avond te vroeg als er een uur gratis drank is in de Mezz vanavond.
Ter ere van wat krijg je deze gratis drank?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:51 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Alleen Bier Wijn en Fris, maar toch, gratis drank.
Ter ere van relatief dure kaarten, en daarnaast wellicht de opening van het Chassé Park.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:05 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ter ere van wat krijg je deze gratis drank?
Ter ere van mijn bezoek aan de Mezz natuurlijkquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ter ere van relatief dure kaarten, en daarnaast wellicht de opening van het Chassé Park.
Ja, wat was daar nou?quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:22 schreef Kuukske het volgende:
Best tof, dat Chassé park.
Was jij er ook toen de trommel-band er stond?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:17 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja, wat was daar nou?
Ik liep er nog even met m'n vader langs.
't Was alleen beetje trommelen?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:14 schreef JDude het volgende:
Ik heb stiekem al een 93 gemaakt voor het geval dat.
Ik vind dat JD weer eens mag.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Wie maakt dit topique vol?
K., aan jou de eer
Ik ook.quote:
Deze is nog niet vol!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:28 schreef Kuukske het volgende:
Nou ehm, ga je gang. JD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |