mevrouw Asics vraagt 'wat is dat?' als ik vraag of ze wel eens gebruik maakt van Xplora.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mee eens.
Voor de onwetenden: Xplora is de mediatheekdinges van Avans. [afbeelding]
Daar woonde mijn opa voor ze de boel gingen slopen.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik vind xplora een beetje duf. maar minder duf dan lovensdijkstr.
same here!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Werk ik eindelijk ergens waar ze parkeerruimte meer dan genoeg hebben, is het zo dichtbij dat ik er met de fiets sneller ben.
In Xplora?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:07 schreef Asics het volgende:
[..]
Daar woonde mijn opa voor ze de boel gingen slopen.
-de echte opa Asics
Ze doet het weer!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:05 schreef Asics het volgende:
@ Rictchie: hoe is het met je vrouwke?
succes (allebei) he!![]()
denk eens na met die muizeharses van jequote:
jou iig welquote:Op donderdag 27 september 2007 22:23 schreef tha_rizzo het volgende:
dubbele kwartet
Jij trakteert op bier
exploraquote:
Werk danwel arbeid komt niet voor in mijn vocabulaire. Getuige dit postingstijdstip (4x letterwaarde).quote:Op donderdag 27 september 2007 22:12 schreef Asics het volgende:
werken in BREDA is derhalve net zo chill als wonen in BREDA (voor zover werken chilll kan zijn dan he, het blijft werk natuurlijk)
Eensch!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:43 schreef Wiebelkont het volgende:
Omfg, wat is "Hard Candy" en slechte film
Nog een oud-NHTV'er hier. Verkeerskunde afgerond in 2006.quote:Op vrijdag 28 september 2007 04:14 schreef Imperatore het volgende:
En over dat Xplora, is het meerendeel hier Avans student of zijn er ook (ex)NHTV'ers? Ik had al klaar moeten zijn met mijn VTM-studie @ NHTV. Maar ik ben natuurlijk teveel aan mijn studentenleventje gehecht.
Dat doe ik vanavond even.quote:Op vrijdag 28 september 2007 04:14 schreef Imperatore het volgende:
Oh en nog iets: die kaart van Breda in de OP wordt niet meer aangepast toch? Maar hoe zit het met die avatars? Mag mijne er niet bij.![]()
Typhoon en Sticks.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:37 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, wat is er in de Mezz te doen?
Omdat die Gozer veel groter, sterker, en sneller zou moeten zijn dan dat meisje, en ondanks de kans die hij kreeg en uitwegen die hij niet benutte, toch maar van dat dak afsprong.quote:Op vrijdag 28 september 2007 04:16 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Eensch!
Maar vind je dat omdat je er een slecht onaf gevoel bij overhoudt (like me) of omdat je het ook te single-issued vindt (like me) of om andere redenen?
Ah Typhoon ken ik wel van naam.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:00 schreef bassieVL het volgende:
Typhoon en Sticks.
Hiphop. Mwoah.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:04 schreef bassieVL het volgende:
Sticks is een van die gozers van Opgezwolle.
Welke film ga je aanschouwen? En hoe is het met je dochtertje?quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:14 schreef Dalamar het volgende:
Goeiemorgen weer iedereen
Bijna weekend, begint vanavond al goed met een bioscoopbezoekje
Nah het was wel even apart vanmorgen toen de wekker op mijn telefoon ging, want normaal lag die altijd op een dressior die naast mijn bed stond. Nu lag hij op de grond. Ik naaide dus bijna uit bed toen ik hem wilde pakken omdat ik dacht dat hij hoger lag. Verder heb ik echt nergens last van gehad. Lekker rustig gelukkig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:54 schreef Kuukske het volgende:
Ah tof. Beviel wel dus de eerste nacht?
Ik weet nog dat ik het de eerste nachten in ons appartementje echt ontzettend moest wennen toen ik wakker werd. Op zich ook wel logisch, met die oranje muren.
Dat is immer tof. Nog bijzondere weekendplannen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:22 schreef BossFight het volgende:
Nah het was wel even apart vanmorgen toen de wekker op mijn telefoon ging, want normaal lag die altijd op een dressior die naast mijn bed stond. Nu lag hij op de grond. Ik naaide dus bijna uit bed toen ik hem wilde pakken omdat ik dacht dat hij hoger lag. Verder heb ik echt nergens last van gehad. Lekker rustig gelukkig.
Bijzonder zeker! Prettig is anders wel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is immer tof. Nog bijzondere weekendplannen?
The Bourne Ultimatumquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welke film ga je aanschouwen? En hoe is het met je dochtertje?
2.5 weken zonder internet is kut, maar zo te zien overleefbaarquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:49 schreef BossFight het volgende:
Gelukkig is er bier, een televisie en mijn playstation 2.
En nog tig spellen die ik nog uit moet spelen, kom ik daar ook eindelijk is aan toe.
Oeh, toffe film lijkt me dat. En mooi zoquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:01 schreef Dalamar het volgende:
The Bourne Ultimatum
Met Iris alles tof! Echt mijn schatje![]()
Nah. Niet mijn ding. Maar hé, ieder zijn meug.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:14 schreef bassieVL het volgende:
Best Hip hoor. Lekker een beetje springen.
Daar heb je helemaal gelijk in. Al kan ik ook goed springen bij Soulfly enzo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah. Niet mijn ding. Maar hé, ieder zijn meug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |