mevrouw Asics vraagt 'wat is dat?' als ik vraag of ze wel eens gebruik maakt van Xplora.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mee eens.
Voor de onwetenden: Xplora is de mediatheekdinges van Avans. [afbeelding]
Daar woonde mijn opa voor ze de boel gingen slopen.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik vind xplora een beetje duf. maar minder duf dan lovensdijkstr.
same here!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Werk ik eindelijk ergens waar ze parkeerruimte meer dan genoeg hebben, is het zo dichtbij dat ik er met de fiets sneller ben.
In Xplora?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:07 schreef Asics het volgende:
[..]
Daar woonde mijn opa voor ze de boel gingen slopen.
-de echte opa Asics
Ze doet het weer!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:05 schreef Asics het volgende:
@ Rictchie: hoe is het met je vrouwke?
succes (allebei) he!![]()
denk eens na met die muizeharses van jequote:
jou iig welquote:Op donderdag 27 september 2007 22:23 schreef tha_rizzo het volgende:
dubbele kwartet
Jij trakteert op bier
exploraquote:
Werk danwel arbeid komt niet voor in mijn vocabulaire. Getuige dit postingstijdstip (4x letterwaarde).quote:Op donderdag 27 september 2007 22:12 schreef Asics het volgende:
werken in BREDA is derhalve net zo chill als wonen in BREDA (voor zover werken chilll kan zijn dan he, het blijft werk natuurlijk)
Eensch!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:43 schreef Wiebelkont het volgende:
Omfg, wat is "Hard Candy" en slechte film
Nog een oud-NHTV'er hier. Verkeerskunde afgerond in 2006.quote:Op vrijdag 28 september 2007 04:14 schreef Imperatore het volgende:
En over dat Xplora, is het meerendeel hier Avans student of zijn er ook (ex)NHTV'ers? Ik had al klaar moeten zijn met mijn VTM-studie @ NHTV. Maar ik ben natuurlijk teveel aan mijn studentenleventje gehecht.
Dat doe ik vanavond even.quote:Op vrijdag 28 september 2007 04:14 schreef Imperatore het volgende:
Oh en nog iets: die kaart van Breda in de OP wordt niet meer aangepast toch? Maar hoe zit het met die avatars? Mag mijne er niet bij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |