Geeft niets. Maar dan ben ik wat minder verbaasd dat je Boerke nog niet van binnen hebt gezien.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:39 schreef Imperatore het volgende:
Oei, ja ik ben import. Hoe gevoelig ligt dat?Woon nu vier jaar in het prachtige Breda.
Logisch. Breda is een prima stedje.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:45 schreef Imperatore het volgende:
Wat me wel opvalt, dat mensen die hier komen wonen Breda snel in hun hart sluiten. Veel vrienden (medestudenten) van me blijven hier allen plakken. Zowel met als zonder wederhelft.
Mijn vriendin is er weleens geweest. Maar die WAS dan ook lid van een damesdispuut. Gelukkig is ze nu ouder en wijzer.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geeft niets. Maar dan ben ik wat minder verbaasd dat je Boerke nog niet van binnen hebt gezien.
Iedereen maakt fouten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:47 schreef Imperatore het volgende:
Mijn vriendin is er weleens geweest. Maar die WAS dan ook lid van een damesdispuut. Gelukkig is ze nu ouder en wijzer.
Precies.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:46 schreef Kuukske het volgende:
Logisch. Breda is een prima stedje.
Há. Die is hier al gedaan. Het was weer leukquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:49 schreef Imperatore het volgende:
![]()
Ok, en nu aan mijn favo bezigheid beginnen = de afwas.
HSL 1. Niet LD61/63.quote:
BVLquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:57 schreef bassieVL het volgende:
Hoi
Drukdrukdruk. Ik heb niet meer zoveel tijd op het werk om te fokken.quote:
Drukte op werk is goed.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:01 schreef bassieVL het volgende:
Drukdrukdruk. Ik heb niet meer zoveel tijd op het werk om te fokken.
Hoe is het met je bolleke?![]()
Je komt braaf ieder weekend zo ongeveer terug. Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:01 schreef Ritchie het volgende:
en ik ben export...
Dus nog steeds geen bier voor jou?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Drukte op werk is goed. [afbeelding].
Met m'n hoofd gaat het wel hoor. Het is nog niet 100% de oude.. maar dat komt wel.
Neen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:04 schreef bassieVL het volgende:
Dus nog steeds geen bier voor jou?
Ja, vertel mij wat. Hopelijk is het rond de deel 100 meet wel weer opgelostquote:
Elk nadeel heb zijn voordeel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat. Hopelijk is het rond de deel 100 meet wel weer opgelost. Hoewel dit wel goed is voor mijn lijn. Ik ben al een kilo kwijt
.
True true.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:15 schreef bassieVL het volgende:
Woei, 3000ste post net gemaakt in dit fraaie topic.
Is er wel meer voor mijquote:
Voor Rizzo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:31 schreef Spekkiemonster het volgende:
met hertjes???
Die kilo ga ik vandaag niet halen, Mijn visite belde of ik wat van de Burger King luste.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat. Hopelijk is het rond de deel 100 meet wel weer opgelost. Hoewel dit wel goed is voor mijn lijn. Ik ben al een kilo kwijt
.
Ik vind princenhage echt geen eigen karakter enzo hebben. Het is viezig gemoderniseerd en niet gezellig ofzo, het 'pleintje' is gewoon een parkeerplaats. Ginneken heeft het wel leuk voor elkaarquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Precies.
Met toffe binnenstad. Van die ingegroeide dorpjes met nog een eigen karakter en pleintje, zoals Ginneken en Princenhage.
En trek er eens een cirkel omheen van een uur reistijd en zie waar je zoal kunt geraken.
En dan dat alles met als voordeel ten opzichte van de Randstad dat het nog wél enigszins betaalbaar en bereikbaar is.
[/VVV-praatje]..
Mooi gezegd vmquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:58 schreef veldmuis het volgende:
Ginneken heeft het wel leuk voor elkaar.
Princenhage heeft nog wel ergens een toffe straat met grote huizen. Echt zo alsof het ooit een belangrijke weg was. Maar nu is het weggestopt achter die geluidswal bij de Ikea.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:58 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind princenhage echt geen eigen karakter enzo hebben. Het is viezig gemoderniseerd en niet gezellig ofzo, het 'pleintje' is gewoon een parkeerplaats. Ginneken heeft het wel leuk voor elkaar.
Ik zou niet weten wat je bedoelt eigenlijk. Het enige leuke stukje vind ik het stukje tussen de ambachtenlaan en de princenhagelaan, waar ook die molen staat. Als ik het goed zeg.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Princenhage heeft nog wel ergens een toffe straat met grote huizen. Echt zo alsof het ooit een belangrijke weg was. Maar nu is het weggestopt achter die geluidswal bij de Ikea.
Kweenie. Ze willen niet denk ik.quote:
FM schrikt ze zeker afquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kweenie. Ze willen niet denk ik.
Onmogelijk. Veldmuis is de meest aantrekkelijke user van het hele forum.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:08 schreef Kuukske het volgende:
Onmogelijk. Veldmuis is de meest aantrekkelijke user van het hele forum.
Is 'ie niet ontzettend sig waardig?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:14 schreef veldmuis het volgende:
Ja, dat vind ik nou ook, Kuukske!
quote:
Eh, ik moest toch al een nieuwe!quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is 'ie niet ontzettend sig waardig?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:17 schreef veldmuis het volgende:
Eh, ik moest toch al een nieuwe!
Ja, ik had 'm al gezien jeweets!quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:19 schreef JDude het volgende:
Juist.
Mijn helft mag ook hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo eens chillen in mijn bedhelft. Ik wens jullie allen een lieflijke nachtrust toe.
Já, het is hemelblauw buitenquote:Op woensdag 26 september 2007 08:22 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen!! Het zonnetje schijnt in mijn gezicht.
Daarom zit ik ook binnen te werken.quote:Op woensdag 26 september 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Já, het is hemelblauw buiten. Maar het is wel verdomde koud
.
Dat doe ik meestal ook.quote:Op woensdag 26 september 2007 08:24 schreef bassieVL het volgende:
Daarom zit ik ook binnen te werken.
Succes!quote:Op woensdag 26 september 2007 08:41 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Zometeen op naar het ziekenhuis, ben benieuwd wat deze dag alemaal gaat brengen..
quote:Op woensdag 26 september 2007 09:19 schreef BossFight het volgende:
Steldueigenieoan!!!
quote:
Ja het zal wel op afspraak moeten ofzo.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:54 schreef fransbreda het volgende:
Ja, na overleg toch maar ff doen voor alle zekerheid,blijf het allemaal maar vreemd vinden.
Maar ik bel die csi rakkers eerst wel even voor ik daar voor jan met de korte achternaam naar toe ga.
Een snelcursus "hoe te handelen bij fraude" volgen.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
Nah geen pech. Ze bellen terug. Eerst moeten ze de wettenbundels erbij pakken denk ik.
Wat cute!quote:Op woensdag 26 september 2007 10:31 schreef BossFight het volgende:
Ik bedenk me net dat onze afkortingen tegenovergesteld zijn!
FB & BF
Dat schept een band.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:31 schreef BossFight het volgende:
Ik bedenk me net dat onze afkortingen tegenovergesteld zijn!
FB & BF
Ze had moeten weten dat je hersens langzaam op moet starten nadat ze lang niet gebruikt zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:34 schreef fransbreda het volgende:
Ze zei dat haar hersens kraakte waarna ze tot de conclusie kwam dat ze er momenteel niks mee kon.![]()
Langzaam beginnen en opstarten is goed voor de mens.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:38 schreef BossFight het volgende:
Ze had moeten weten dat je hersens langzaam op moet starten nadat ze lang niet gebruikt zijn.
Anders gaat het zeer doen natuurlijk. Ze had moeten beginnen met een kruiswoord puzzeltje, en het zo langzaam opbouwen.
Sta je om vijf uur op de Teteringsedijk?quote:Op woensdag 26 september 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
And proud of it. Het regent trouwens écht keihard. Mooi dat ik met de auto ga vandaag.
Je had ook kunnen zeggen dat je moeder een ouwehoer was.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:49 schreef BossFight het volgende:
*zucht*
Mijn moeder weet eerlijk waar van een gesprek wat niet langer dan een minuut hoeft te duren een verhaal te maken van 15 minuten. Stond echt op het punt om te gaan schreeuwen nadat ze voor de zesde keer herhaalde dat ze dat bureau dan wel zou gaan halen bij Leen Bakker.
Ze is wel lief hoor, maar ik denk toch echt dat ik mijn intelligentie van mijn vader heb.
Veronderstellend dat ik niet zo lomp ben als mijn moeder.
...euwhquote:Op woensdag 26 september 2007 11:55 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Je had ook kunnen zeggen dat je moeder een ouwehoer was.
Blijkbaar heb je toch meer van je moeder dan je denkt.![]()
Neequote:Op woensdag 26 september 2007 11:37 schreef JDude het volgende:
Sta je om vijf uur op de Teteringsedijk?
Ik doe niets dit weekend. Ik ga het hele weekend in bed liggen. Dus nee.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:32 schreef veldmuis het volgende:
Hey, zaterdag een GerardJoling&LeeTowers-meet doen?
Ik had me zo verheugd op een Kuukske-meet onder het genot van the sounds of Lee Towers.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik doe niets dit weekend. Ik ga het hele weekend in bed liggen. Dus nee.
Ik.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:16 schreef BossFight het volgende:
Wie gaat er mee eieren kopen?
Hard, zacht, of niet gekookt?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:41 schreef BossFight het volgende:
Niets zou me gelukkiger maken dan van een meter of 25 met dodelijke precisie een ei tegen Gayrard zijn harses te janken.
Rauw denk ik ja, voor het effect.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:44 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hard, zacht, of niet gekookt?
Hejquote:Op woensdag 26 september 2007 15:55 schreef BossFight het volgende:
OI!
Hmmm.. weet niet of dat goed gaat lukken.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:06 schreef BossFight het volgende:
De volgende meet, is om topic nummer 100 te vieren. Dus als je dat nou een beetje in de gaten houd, kun je het wat plannen.
Nou, de laatste tijd niet meer zo hard hoor.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:07 schreef DarkSamba het volgende:
Hmmm.. weet niet of dat goed gaat lukken.
De topics gaan nogwel eens hard hier
Oh vertel.. wie zijn het?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:09 schreef Kuukske het volgende:
Maar we hebben er wel leuke nieuwe users bij!
BossFight. Znarch. Euh.. Imnogwattes.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:17 schreef DarkSamba het volgende:
Oh vertel.. wie zijn het?
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
BossFight. Znarch. Euh.. Imnogwattes.
Oja en jij! Maar je hebt zo'n lange naam enzo. Sorry.quote:
Ja goed hoor. Ben nu helemaal verhuisd.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:30 schreef Kuukske het volgende:
Hé maar Sambabal, hoe is het met jou? Helemaal verhuisd?
Mooi zo.. En hoe is het op school?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:45 schreef DarkSamba het volgende:
Ja goed hoor. Ben nu helemaal verhuisd.
Niet dat alles al af isKost iets meer tijd dan dat ik momenteel heb.
Maar het is leefbaar
Lol, ik kan mijn eigen nick ook nog niet zo goed onthouden.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
BossFight. Znarch. Euh.. Imnogwattes.
Ik ga voor Im.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:10 schreef Imperatore het volgende:
Lol, ik kan mijn eigen nick ook nog niet zo goed onthouden.![]()
Bij Fok! bestaan zo'n beetje alle usernames al die ik graag had genomen, vandaar de italiaanse vertaling van keizer: Imperatore ofwel Emperor. Noem me maar keizertje of Im. Das ook goed.![]()
Ja ik ga 's avonds meestal gewoon in bed liggen. Warm dekbed, plaid erbij. Herfst. Zucht.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:19 schreef Imperatore het volgende:
Wat begint het weer koud te worden zeg. Tis weer verwarming-aanzet-tijd. En als je exclusief woont, wil je dat zo lang mogelijk uitstellen.
Dat is heerlijk. Maar mijn grootste probleem is, ik vind tijd in bed spenderen verspilde tijd. Behalve natuurlijk wanneer je ziek bent en.. dat andere.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik ga 's avonds meestal gewoon in bed liggen. Warm dekbed, plaid erbij. Herfst. Zucht.
Gaat lekker daar. Wordt er nog eens iets aan het parkeren gedaan. Is een rampquote:Op woensdag 26 september 2007 17:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi zo.. En hoe is het op school?
Ze zijn ermee bezig.. Maar waarom ga je niet fietsen? Oh wacht, je komt van je werk af.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:38 schreef DarkSamba het volgende:
Gaat lekker daar. Wordt er nog eens iets aan het parkeren gedaan. Is een ramp
Ja er komen iets van 300 plekken bij ofzo, en hoogstwaarschijnlijk mag je er als student dadelijk niet eens meer parkerenquote:Op woensdag 26 september 2007 17:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ze zijn ermee bezig.. Maar waarom ga je niet fietsen? Oh wacht, je komt van je werk af.
Dat noem ik nog eens klantvriendelijkheid.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:05 schreef znarch het volgende:
[..]
Ja er komen iets van 300 plekken bij ofzo, en hoogstwaarschijnlijk mag je er als student dadelijk niet eens meer parkeren![]()
In den bosch ed is s het al zo op Avans. Zolang je recht hebt op een OV mag je daar niet parkeren. Zal voor deeltijd wel anders zijn gok ik, dan is het er sowieso niet zo druk.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:42 schreef Asics het volgende:
[..]
Dat noem ik nog eens klantvriendelijkheid.
Discriminatiequote:Op woensdag 26 september 2007 19:08 schreef znarch het volgende:
[..]
In den bosch ed is s het al zo op Avans. Zolang je recht hebt op een OV mag je daar niet parkeren. Zal voor deeltijd wel anders zijn gok ik, dan is het er sowieso niet zo druk.
Zodra je in Xplora een plek hebt heb je geen probleem imo. Je grootste probleem is dan al opgelost, maareh, hoezo je wist niet waar je moest kijken ?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:17 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Discriminatie
Dan zou ik (in mijn situatie) verplicht worden om minimaal een kwartier (per reis) langer te reizen.
Leuk als ik haast heb
Maar gelukkig heb ik dat probleem nu niet
Had vanmiddag een ander probleem...
Ik wist niet waar ik moest kijken
Ik zat in Xplora![]()
Aantal chickiesquote:Op woensdag 26 september 2007 19:47 schreef znarch het volgende:
[..]
Zodra je in Xplora een plek hebt heb je geen probleem imo. Je grootste probleem is dan al opgelost, maareh, hoezo je wist niet waar je moest kijken ?
Haha, ex klasgenoten van me die op de lovensdijkstraat zitten lach ik ook regelmatig 's ochteds hard uit omdat ik naar de hogeschoollaan moeten en hun naar een gebouw wat eruit ziet als een concentratiekamp zonder vrouwenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Aantal chickies
Redelijk kansloos, ik weet 't, maar ik zit nog op Lovesdijkstraat.
Daar zitten bijna geen dames
Ik zit ook al meer dan 5jaar zonder (echt fatsoenlijk) meisjes/dames/jonge vrouwen in de klas...
IK MIS ZE
Jij hebt geen genadequote:Op woensdag 26 september 2007 20:01 schreef znarch het volgende:
[..]
Haha, ex klasgenoten van me die op de lovensdijkstraat zitten lach ik ook regelmatig 's ochteds hard uit omdat ik naar de hogeschoollaan moeten en hun naar een gebouw wat eruit ziet als een concentratiekamp zonder vrouwen![]()
Och, ik ga braaf fietsen iedere dag, dus mij hoef je er als medewerker niet lelijk voor aan te kijken.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:05 schreef znarch het volgende:
Ja er komen iets van 300 plekken bij ofzo, en hoogstwaarschijnlijk mag je er als student dadelijk niet eens meer parkeren![]()
Ik ben vanuit mijn vooropleiding (technisch) ook totaal geen vrouwelijk schoon op school gewent, maar nu kan ik niet meer zonder.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:08 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jij hebt geen genade
Wij gaan pas na de zomervakantie weg, en dan zit ik maar een half jaar op HSL.
Het is echt zwaar irritant, al die testosteron in de klas.
De architect.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:15 schreef znarch het volgende:
Geweldig om buiten (WIE HEEFT GVD VERZONNEN DAT DIE BANKJES AAN DE HSL ALTIJD IN DE SCHADUW STAAN) te eten en te roken en dan ook nog wat vrouwelijk schoon te kunnen bewonderen
![]()
![]()
Oh nee, leg de scheermesjes vast klaar!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:17 schreef tha_rizzo het volgende:
Discriminatie
Dan zou ik (in mijn situatie) verplicht worden om minimaal een kwartier (per reis) langer te reizen.
Leuk als ik haast heb
Pas op of je slikt ze doorquote:Op woensdag 26 september 2007 20:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh nee, leg de scheermesjes vast klaar!
Ik erger me er kapot aan, hadden ze het gebouw gewoon 180 graden gedraait had je heerlijk in de zon gezeten. Om eerlijk te zijn gok ik zo eens dat in de (nog te bouwen) binnentuin ook niet bijster veel zon gaat vallen.quote:
Over twee dagen, las ik laatst ergens.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:55 schreef RelaxedM het volgende:
Goedeavond! Is het al weekend?
quote:pfff nog twee dagen werken en dan weekend!
Nah op zich komt dat met die tuintjes wel goed. Om Xplora heen komt er een en ander en waar de parkeerplaats nu is, daar in de buurt ook volgens mij.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:00 schreef znarch het volgende:
Ik erger me er kapot aan, hadden ze het gebouw gewoon 180 graden gedraait had je heerlijk in de zon gezeten. Om eerlijk te zijn gok ik zo eens dat in de (nog te bouwen) binnentuin ook niet bijster veel zon gaat vallen.
Ik dacht dat die al begonnen wasquote:Op woensdag 26 september 2007 21:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Over twee dagen, las ik laatst ergens.
[..]
Ja, zoals:quote:Op woensdag 26 september 2007 21:10 schreef Kuukske het volgende:
Hé, zullen we wat concrete dingen afspreken omtrent de deel 100 meet?
Het Breda topic nummer 100 ding meet. Tenzij lurkers besluiten ook te komen, gaat het waarschijnlijk om mij en Clauw. Maar als we in een kroeg meeten zullen er wel hertjes zijn ja.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:22 schreef tha_rizzo het volgende:
Komen er hertjes?
Of ander aantrekkelijk vrouwelijk volk?
Anders kom ik niet
Die zullen niet in De Vulling zijnquote:Op woensdag 26 september 2007 21:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het Breda topic nummer 100 ding meet. Tenzij lurkers besluiten ook te komen, gaat het waarschijnlijk om mij en Clauw. Maar als we in een kroeg meeten zullen er wel hertjes zijn ja.
Andere tent dan, ook prima.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:33 schreef tha_rizzo het volgende:
Die zullen niet in De Vulling zijn
Net als ik
Jullie gaan rekening met mij houden?quote:
Tof!quote:
Verdulle, die burgertrut uit Nieuwlekkerland laat het ook al afwetenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:41 schreef tha_rizzo het volgende:
Maargoed, de kans is klein dat ik kom, mocht ik van gedachten veranderen laat ik dit wel weten
JD is bijna 26. Dus maak je geen zorgenquote:Op donderdag 27 september 2007 00:15 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
Ach joh, overleef je heus wel...
Ik kan overigens elk weekend (zaterdag?) wel, mits 's avonds...
Bruxelles was overigens mijn stamkroeg destijds, maar ik sta open voor nieuwe ervaringen... Zolang ik maar niet de gemiddelde leeftijd extreem naar boven haal met mijn 27...
Ikquote:Op donderdag 27 september 2007 08:35 schreef veldmuis het volgende:
Ik kan dan geloof ik niet, maar ik weet ff niet waarom niet. Ik moet toch es aan de agenda.
Oh, trouwens, wie zegt dat ik sowieso kom.
Het is koud, trouwens.
Ik ben 35...quote:Op donderdag 27 september 2007 00:15 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
Ach joh, overleef je heus wel...
Ik kan overigens elk weekend (zaterdag?) wel, mits 's avonds...
Bruxelles was overigens mijn stamkroeg destijds, maar ik sta open voor nieuwe ervaringen... Zolang ik maar niet de gemiddelde leeftijd extreem naar boven haal met mijn 27...
Waarom niet tijdens de 100 Meet. Kunnen we allemaal onze avatar erbij laten tattooeren.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:06 schreef fransbreda het volgende:
Denk dat ik het breda logo op me rug laat tattooeren voor de 100 meet.![]()
Zo groot is me rug nietquote:Op donderdag 27 september 2007 09:13 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Waarom niet tijdens de 100 Meet. Kunnen we allemaal onze avatar erbij laten tattooeren.
Het is dat ik niet aan de tattoos wil, maar mijn botje zou wel tof zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:13 schreef bassieVL het volgende:
Waarom niet tijdens de 100 Meet. Kunnen we allemaal onze avatar erbij laten tattooeren.
Als je het niet erg vindt om de rolstoel te duwen...quote:
JDude. Dat staat in de OP sambabal. Goed lezen hèquote:Op donderdag 27 september 2007 09:49 schreef DarkSamba het volgende:
Goedemorgen,
Ik lees allemaal goede ideeen voor de 100meet en dat zo vroeg op de ochtend
Wie moet ik een PM sturen om de data door te geven of gewoon hier?
Nouja, er is gewoon niets aan te doen. Als de deeltijd geen les heeft is het ook druk hoor. De voltijders kunnen er ook wat van qua auto's meenemen. Waarom snap ik dan weer niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:51 schreef DarkSamba het volgende:
@Kuuk: je hebt gelijk. Ik kom vanuit mijn werk naar Avans toe, maar mag tegenwoordig een eind verder parkeren.
Staat er een of andere parkeerbegeleider, die nogal kieskeurig is met wie er wel of niet op mag. :S
Dat vind ik een goed initiatiefquote:Op donderdag 27 september 2007 10:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel voor om de medewerkers met het fietsje te laten komen. Doe ik ook.
Wat is dan de leeftijdsgrens voor begeleider..?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:06 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt om de rolstoel te duwen...
Tof.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:14 schreef DarkSamba het volgende:
Dat vind ik een goed initiatief
, maar ik zal Jdude dan eens een mailtje sturen.
Lekker aan het Fokken! op je werkquote:
Hej, dat heb ik ook net gedaan..quote:Op donderdag 27 september 2007 10:20 schreef BossFight het volgende:
Ik heb Jdude ook maar even gepm'ed dat het me allemaal geen kloot uitmaakt!!
Niet alleen oktoberquote:Op donderdag 27 september 2007 10:47 schreef bassieVL het volgende:
Oktober is een beetje druk.
en bedankt he.. rizz..quote:Op woensdag 26 september 2007 19:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Aantal chickies
Redelijk kansloos, ik weet 't, maar ik zit nog op Lovesdijkstraat.
Daar zitten bijna geen dames
Ik zit ook al meer dan 5jaar zonder (echt fatsoenlijk) meisjes/dames/jonge vrouwen in de klas...
IK MIS ZE
En ook bedankt.. lurker.. pffffquote:Op woensdag 26 september 2007 21:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het Breda topic nummer 100 ding meet. Tenzij lurkers besluiten ook te komen, gaat het waarschijnlijk om mij en Clauw. Maar als we in een kroeg meeten zullen er wel hertjes zijn ja.
Bier niet, onbekende mensen wel. (op VM na dan)quote:Op donderdag 27 september 2007 11:52 schreef bassieVL het volgende:
vind die ook bier eng?
Oh, dat klinkt goedquote:Op donderdag 27 september 2007 11:43 schreef fransbreda het volgende:
Miss binnenkort weer eens een technofeestje meepikken in de mezz.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:53 schreef fransbreda het volgende:
[afbeelding]
Net ff laten zetten, heb nog plek gelaten voor de avatars.![]()
Jajaja, maar dan houdt het wel op geloof ik.quote:
Muziekske? ik heb wat gemist volgens mij...quote:Op donderdag 27 september 2007 13:41 schreef veldmuis het volgende:
Alle Avansers lekker genoten van 't muziekske bij de Nassau (gok ik)?
Word.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:31 schreef DarkSamba het volgende:
6 oktober klinkt goed![]()
zolang er maar Jupiler isen wat hertjes
![]()
Ik zat daar dus laatst ook over na te denken.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:49 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
Ach joh, lukt toch op onze slofkes...
6 Oktober sowieso wel apart... Reunie van de middelbare school (Stedelijk, aan de Nassausingel)... Eens kijken wat er van iedereen is geworden...
en zijn er veel potentiële kandidaten?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:51 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik zat daar dus laatst ook over na te denken.
Zo van als ik nou een reunie van mijn basisschool zou hebben ofzo.
Hoe het met al die boeren klootviolen is.
En of zij nog iets van hun leven hebben gemaakt.
Ik ben stiekem al aan het gokken welke domme doos er al zwanger is geraakt enzo.
Nah, redelijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:06 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
en zijn er veel potentiële kandidaten?
'Neeeeneeneeneeneequote:Op donderdag 27 september 2007 14:11 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nah, redelijk.
Er zaten best wat domme mensen tussen.
Ja, geweldig.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:41 schreef veldmuis het volgende:
Alle Avansers lekker genoten van 't muziekske bij de Nassau (gok ik)?
Volgens mij is iemand het er niet mee eensquote:
I try not to.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef bassieVL het volgende:
Maar wel zwanger maken.
Je hield het niet zo lang uit op één school?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:31 schreef fransbreda het volgende:
Ow ik heb ook op de nassau gezeten.
En de maria mediatrix,st jozef, hoge vught, bbc![]()
Ik heb wel eens na een biertje of acht nog een tentamen gemaaktquote:Op donderdag 27 september 2007 16:23 schreef BossFight het volgende:
Toen ik in Breda op school zat hing ik meer in de kroeg dan op school! En zo hoort het ook vind ik.
Zo gek was het dan niet (Ik drink bijna nooit alcohol...), maar wel alle winkels wel een keer gehad...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb wel eens na een biertje of acht nog een tentamen gemaakt.
Toch nog een 3 gehaald, best netjes.
Hallo.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:59 schreef bassieVL het volgende:
Klinkt bijna burgerlijk.
Dat zal wel lukken toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:21 schreef Asics het volgende:
ik hoop dat ik meer geluk heb met jullie e vinden op de 100 MEET dan op bb.
whehe
Ah, geen complicaties tot nu toe dus? Da's mooi.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:47 schreef Ritchie het volgende:
6 oktober is NAC - De Graafschap.
Dan zit ik smiddags wel in de stad, dat gaat erg gezellig worden.
Operatie is trouwens goed gegaan, zo langzamerhand begint ze nu weer de oude te worden. Die tampons uit de neus halen was idd een drama, maar nu gaat het wel weer..
Ik heb een terras achter mijn huis, waar ongeveer 50 man op past.quote:Naar aanleiding van het 100e topic over ons stadje wordt er een meet georganiseerd. Althans, gepoogd.
Details:
Waar?
Bij iemand thuis of in een Bredaasche kroeg. (Geef even een voorkeur door, meeste stemmen gelden).
Wanneer?
Zal oktober worden. Als iedereen JDude even PMt met welke weekenden hij/zij wel/niet kan in oktober, dan maakt hij een overzichtje.
Bier meenemen?
Uiteraard. Tenzij kroeg, dan wat (klein/groot)geld.
Naja ik was van plan om mijn pw door te mailen naar mijn avans mail. Nu heb ik van verveling knockout op de bank gelegen in Xplora (een uur of 4quote:
Oja, jij doet BE voltijd hè? Ik zwerf meestal rond op de 1e verdieping.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:17 schreef znarch het volgende:
Naja ik was van plan om mijn pw door te mailen naar mijn avans mail. Nu heb ik van verveling knockout op de bank gelegen in Xplora (een uur of 4) Die bank ligt wel lekker trouwens
![]()
Jep, naja be voltijd. BE deeltijd en Xplora hangen liggen deeltijd.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, jij doet BE voltijd hè? Ik zwerf meestal rond op de 1e verdieping. [afbeelding]
Hehe.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:20 schreef znarch het volgende:
Jep, naja be voltijd. BE deeltijd en Xplora hangen liggen deeltijd.![]()
![]()
Geen idee.quote:Komen er nog computers bij trouwens ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |