...euwhquote:Op woensdag 26 september 2007 11:55 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Je had ook kunnen zeggen dat je moeder een ouwehoer was.
Blijkbaar heb je toch meer van je moeder dan je denkt.![]()
Neequote:Op woensdag 26 september 2007 11:37 schreef JDude het volgende:
Sta je om vijf uur op de Teteringsedijk?
Ik doe niets dit weekend. Ik ga het hele weekend in bed liggen. Dus nee.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:32 schreef veldmuis het volgende:
Hey, zaterdag een GerardJoling&LeeTowers-meet doen?
Ik had me zo verheugd op een Kuukske-meet onder het genot van the sounds of Lee Towers.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik doe niets dit weekend. Ik ga het hele weekend in bed liggen. Dus nee.
Ik.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:16 schreef BossFight het volgende:
Wie gaat er mee eieren kopen?
Hard, zacht, of niet gekookt?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:41 schreef BossFight het volgende:
Niets zou me gelukkiger maken dan van een meter of 25 met dodelijke precisie een ei tegen Gayrard zijn harses te janken.
Rauw denk ik ja, voor het effect.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:44 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hard, zacht, of niet gekookt?
Hejquote:Op woensdag 26 september 2007 15:55 schreef BossFight het volgende:
OI!
Hmmm.. weet niet of dat goed gaat lukken.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:06 schreef BossFight het volgende:
De volgende meet, is om topic nummer 100 te vieren. Dus als je dat nou een beetje in de gaten houd, kun je het wat plannen.
Nou, de laatste tijd niet meer zo hard hoor.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:07 schreef DarkSamba het volgende:
Hmmm.. weet niet of dat goed gaat lukken.
De topics gaan nogwel eens hard hier
Oh vertel.. wie zijn het?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:09 schreef Kuukske het volgende:
Maar we hebben er wel leuke nieuwe users bij!
BossFight. Znarch. Euh.. Imnogwattes.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:17 schreef DarkSamba het volgende:
Oh vertel.. wie zijn het?
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
BossFight. Znarch. Euh.. Imnogwattes.
Oja en jij! Maar je hebt zo'n lange naam enzo. Sorry.quote:
Ja goed hoor. Ben nu helemaal verhuisd.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:30 schreef Kuukske het volgende:
Hé maar Sambabal, hoe is het met jou? Helemaal verhuisd?
Mooi zo.. En hoe is het op school?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:45 schreef DarkSamba het volgende:
Ja goed hoor. Ben nu helemaal verhuisd.
Niet dat alles al af isKost iets meer tijd dan dat ik momenteel heb.
Maar het is leefbaar
Lol, ik kan mijn eigen nick ook nog niet zo goed onthouden.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
BossFight. Znarch. Euh.. Imnogwattes.
Ik ga voor Im.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:10 schreef Imperatore het volgende:
Lol, ik kan mijn eigen nick ook nog niet zo goed onthouden.![]()
Bij Fok! bestaan zo'n beetje alle usernames al die ik graag had genomen, vandaar de italiaanse vertaling van keizer: Imperatore ofwel Emperor. Noem me maar keizertje of Im. Das ook goed.![]()
Ja ik ga 's avonds meestal gewoon in bed liggen. Warm dekbed, plaid erbij. Herfst. Zucht.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:19 schreef Imperatore het volgende:
Wat begint het weer koud te worden zeg. Tis weer verwarming-aanzet-tijd. En als je exclusief woont, wil je dat zo lang mogelijk uitstellen.
Dat is heerlijk. Maar mijn grootste probleem is, ik vind tijd in bed spenderen verspilde tijd. Behalve natuurlijk wanneer je ziek bent en.. dat andere.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik ga 's avonds meestal gewoon in bed liggen. Warm dekbed, plaid erbij. Herfst. Zucht.
Gaat lekker daar. Wordt er nog eens iets aan het parkeren gedaan. Is een rampquote:Op woensdag 26 september 2007 17:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi zo.. En hoe is het op school?
Ze zijn ermee bezig.. Maar waarom ga je niet fietsen? Oh wacht, je komt van je werk af.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:38 schreef DarkSamba het volgende:
Gaat lekker daar. Wordt er nog eens iets aan het parkeren gedaan. Is een ramp
Ja er komen iets van 300 plekken bij ofzo, en hoogstwaarschijnlijk mag je er als student dadelijk niet eens meer parkerenquote:Op woensdag 26 september 2007 17:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ze zijn ermee bezig.. Maar waarom ga je niet fietsen? Oh wacht, je komt van je werk af.
Dat noem ik nog eens klantvriendelijkheid.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:05 schreef znarch het volgende:
[..]
Ja er komen iets van 300 plekken bij ofzo, en hoogstwaarschijnlijk mag je er als student dadelijk niet eens meer parkeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |