Ja, ik had 'm al gezien jeweets!quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:19 schreef JDude het volgende:
Juist.
Mijn helft mag ook hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo eens chillen in mijn bedhelft. Ik wens jullie allen een lieflijke nachtrust toe.
Já, het is hemelblauw buitenquote:Op woensdag 26 september 2007 08:22 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen!! Het zonnetje schijnt in mijn gezicht.
Daarom zit ik ook binnen te werken.quote:Op woensdag 26 september 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Já, het is hemelblauw buiten. Maar het is wel verdomde koud
.
Dat doe ik meestal ook.quote:Op woensdag 26 september 2007 08:24 schreef bassieVL het volgende:
Daarom zit ik ook binnen te werken.
Succes!quote:Op woensdag 26 september 2007 08:41 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Zometeen op naar het ziekenhuis, ben benieuwd wat deze dag alemaal gaat brengen..
quote:Op woensdag 26 september 2007 09:19 schreef BossFight het volgende:
Steldueigenieoan!!!
quote:
Ja het zal wel op afspraak moeten ofzo.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:54 schreef fransbreda het volgende:
Ja, na overleg toch maar ff doen voor alle zekerheid,blijf het allemaal maar vreemd vinden.
Maar ik bel die csi rakkers eerst wel even voor ik daar voor jan met de korte achternaam naar toe ga.
Een snelcursus "hoe te handelen bij fraude" volgen.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
Nah geen pech. Ze bellen terug. Eerst moeten ze de wettenbundels erbij pakken denk ik.
Wat cute!quote:Op woensdag 26 september 2007 10:31 schreef BossFight het volgende:
Ik bedenk me net dat onze afkortingen tegenovergesteld zijn!
FB & BF
Dat schept een band.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:31 schreef BossFight het volgende:
Ik bedenk me net dat onze afkortingen tegenovergesteld zijn!
FB & BF
Ze had moeten weten dat je hersens langzaam op moet starten nadat ze lang niet gebruikt zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:34 schreef fransbreda het volgende:
Ze zei dat haar hersens kraakte waarna ze tot de conclusie kwam dat ze er momenteel niks mee kon.![]()
Langzaam beginnen en opstarten is goed voor de mens.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:38 schreef BossFight het volgende:
Ze had moeten weten dat je hersens langzaam op moet starten nadat ze lang niet gebruikt zijn.
Anders gaat het zeer doen natuurlijk. Ze had moeten beginnen met een kruiswoord puzzeltje, en het zo langzaam opbouwen.
Sta je om vijf uur op de Teteringsedijk?quote:Op woensdag 26 september 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
And proud of it. Het regent trouwens écht keihard. Mooi dat ik met de auto ga vandaag.
Je had ook kunnen zeggen dat je moeder een ouwehoer was.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:49 schreef BossFight het volgende:
*zucht*
Mijn moeder weet eerlijk waar van een gesprek wat niet langer dan een minuut hoeft te duren een verhaal te maken van 15 minuten. Stond echt op het punt om te gaan schreeuwen nadat ze voor de zesde keer herhaalde dat ze dat bureau dan wel zou gaan halen bij Leen Bakker.
Ze is wel lief hoor, maar ik denk toch echt dat ik mijn intelligentie van mijn vader heb.
Veronderstellend dat ik niet zo lomp ben als mijn moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |