De enige reden waarom ik kinderen zou nemen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:02 schreef Dalamar het volgende:
Hehe, het is nog een wonder dat ik aan m'n game hobby toekom met een kind.
Papa heeft geluk, hij heeft mama om kunnen praten een Wii te kopen omdat dat leuk is voor dochterlief.
Mijn icoon! Wat doe je!quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:31 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Bijna weekend ( heb het gevoel dat het maandag is, na 2 vrije dagen)
Die heeft'ie al minstens zo lang als'ie in deze reeks post, en dat is volgens mij bijna vanaf 't begin.quote:
Ow je bent er echt helemaal klaar voorquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:40 schreef BossFight het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik kinderen zou nemen.![]()
Zodat ik net kan doen of ik al die zooi koop voor de kinders, en dat ze dan vervolgens in hoekje zitten te huilen omdat papa heel de tijd achter de playstation zit en zij niet mogen.![]()
haha, jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:54 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ow je bent er echt helemaal klaar voor![]()
Ik ben erg blij dat ik een dochtertje heb, maar een racebaan ofzo kopen zit er niet in ben ik bang![]()
Nou ja, over een paar jaar hoef ik niet meer mee op dagjes-trips naar de stad om nieuwe kleren te kopen. Gaan de meiden lekker winkelen, kan papa uitslapen. Is ook prima.
Zou zomaar een ict-er van hun school kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:06 schreef BossFight het volgende:
Dat zit ik me ineens ook af te vragen.
Waarom is het zo hella beangstigend voor ouders wanneer hun dochter voor het eerst met een jongen over de vloer komt(en alles wat daar dan bij komt).
En als ze een zoon hebben dat ze alleen maar medelijden hebben met de ouders van het meisje...?
Hahahaha, scherp.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:07 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Zou zomaar een ict-er van hun school kunnen zijn.
Zat zelf meer te denken aan een wurgkoord.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:56 schreef BossFight het volgende:
[..]
haha, ja
"Want papa heeft toch geen verstand van mode!"![]()
Mooi geregeld. Hoewel, het is tegen die tijd dat ze ook met hun eerste vriendje thuis komen enzo natuurlijk...
Heb je al een honkbalknuppel?
Een ict'er kan je pc tenminste nog fixen als hij stuk gaat wil je zeggen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:15 schreef Dalamar het volgende:
Beter een ICT-er dan een loverboy.
Iemand die computers op de hoek van de straat aan het werk zet?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef bassieVL het volgende:
LoverICT'er?
Je krijgt het er spontaan warm van?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:35 schreef Swiffer het volgende:
Pffff dat voetbal weer..
Toffe foto trouwens
Ik zou het niet weten. Niet te vroeg voor mij iig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Is er al een idee voor een tijd? Half 9?
Frituur op de markt? De febo (of hoe die nu heet) of is het een andere?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
Inderdaad. We kunnen ook gewoon ergens verzamelen en dan zien waar we uitkomen? Verzamelen voor die frituur op de Grote Markt?
Ja waar de Febo zat. Dat heet nu Dik Kroket ofzo?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:40 schreef DarkSamba het volgende:
Frituur op de markt? De febo (of hoe die nu heet) of is het een andere?
Er is maar één frituur op de Grote Markt luiquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:40 schreef BossFight het volgende:
Die tent met die paki's erin die nooit open zijn?
Nee hoor.. soms wel eens meer... met de markt ofzoquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is maar één frituur op de Grote Markt lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |