haha, je je mag weleens meer aanwezig zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 10:10 schreef Dylanesque het volgende:
Wow, de oude topics schieten van 6 naar 20 september
Ik ben gedwongen te blijven zitten,maar krijg geen opdrachtquote:Op donderdag 27 september 2007 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ja hier hetzelfde, allen ben ik er pas 1,5 uur.![]()
zo maar ff een gamepad hier in het dorp kopen, toch niets te doen hier
zullen wij maar opdrachten voor je gaan verzinnen?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:16 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik ben gedwongen te blijven zitten,maar krijg geen opdracht![]()
foxit readerquote:Op donderdag 27 september 2007 10:19 schreef Sgele het volgende:
doe je goed motorbloempje!
Thx WL
Iemand enig idee trouwens hoe je een PDF om kan zetten naar een word document? heb een stukje software, maar het komt er niet uit te zien![]()
* Sgele gooit een banaanquote:
lekker duidelijk iddquote:Op donderdag 27 september 2007 10:24 schreef Maastrix het volgende:
pff ik hoor net dat ik vandaag nog naar appeldoorn moet om daar wat te gaan proberen voor iemand ofzo,, weet lekker duidelijk allemaal hier
hahaha komt me bekend voor, even een incident van een collega lopen ...quote:Op donderdag 27 september 2007 10:24 schreef Maastrix het volgende:
pff ik hoor net dat ik vandaag nog naar appeldoorn moet om daar wat te gaan proberen voor iemand ofzo,, weet lekker duidelijk allemaal hier
heel dubieusquote:Op donderdag 27 september 2007 10:24 schreef Maastrix het volgende:
ik leef de afgelopen dagen op bananenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit een banaan
hier... ik krijg geen hap weg vandaag
bijbaantje naast mn studiequote:Op donderdag 27 september 2007 10:19 schreef Sgele het volgende:
doe je goed motorbloempje!
Thx WL
Iemand enig idee trouwens hoe je een PDF om kan zetten naar een word document? heb een stukje software, maar het komt er niet uit te zien![]()
In elkaar trappenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha komt me bekend voor, even een incident van een collega lopen ...
alleen de naam van de gebruiker staat erin .. en verder niets .. geen locatie,
geen pcnaam, helemaal niets .. en hij vind het gek dat ik dat boos ben
over de kwaliteit van zijn calls![]()
...en natuurlijk 2 minuten voor elke pauzequote:Op donderdag 27 september 2007 10:30 schreef Tomfan het volgende:
Mag ik me bij het clubje aanmelden ???
...de godsganselijke dag geen reet te doen en om 1 minuut voor 5 gaat de telefoon met iemand die opeens denkt te moeten bellen ...
Verdorie 4 minuten overgewerkt gister !
het wordt vroeg naar bed voor jou als ik jou zohoor!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:07 schreef Dylanesque het volgende:
Ook leuk.. ik heb geen geluid hier..
zonnetje schijnt, om 16.00 een borrel en tóch zin om naar huis te gaan, in bed te kruipen en er een week niet uit te komen.. maar t is geen R&P hier, ik moet niet zo zeiken
Denk t ook wel. Paar biertjes op de borrel zo, tollend de tram in en dan zal ik wel te vroeg in slaap vallen met m'n kleren aan op de bank ofzo.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het wordt vroeg naar bed voor jou als ik jou zohoor!
Het bedrijf waar ik voor werk maakt die dingen, altijd handig die gratis pillenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:58 schreef Dylanesque het volgende:
ik zit heir aan de paracetamol
-ik wilde dus wel 'hier' typen, maar vond de typo wel mooi passen bij bovenstaande post-
whahahquote:Op donderdag 27 september 2007 11:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Denk t ook wel. Paar biertjes op de borrel zo, tollend de tram in en dan zal ik wel te vroeg in slaap vallen met m'n kleren aan op de bank ofzo.
Nog 4,5 uur voordat ik aan de gratis tap hangquote:Op donderdag 27 september 2007 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahtja op een gegeven moment kom je over het punt heen dat je je niet meer kan herrineren dat je je zo klote voelde eerder die dag.
totdan wordt het afzien
nou voor mij nog steeds geen alcohol. die goldstrike heeft er aardig ingeslagen vd weekquote:Op donderdag 27 september 2007 11:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nog 4,5 uur voordat ik aan de gratis tap hang![]()
En ik hier maar laptops installeren .. kut pcmcia kaarten van kpn aan de praat krijgen,quote:Op donderdag 27 september 2007 11:26 schreef Tomfan het volgende:
Ik begin een beetje meelig te worden ...
Ik heb net een printje voor iemand gemaakt ... wat een inspanning ... ff een kwartiertje bijkomen ...
je hebt toch wel ervoor en erna een kop koffie gedronken ?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:26 schreef Tomfan het volgende:
Ik begin een beetje meelig te worden ...
Ik heb net een printje voor iemand gemaakt ... wat een inspanning ... ff een kwartiertje bijkomen ...
Eérst de drivers dan de kaart ... anders kun je het schudden !!!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
.. kut pcmcia kaarten van kpn aan de praat krijgen,
Ik voel me niet goed .. dat weten mijn collega's, nou blijf ik gewoon koffie krijgen!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt toch wel ervoor en erna een kop koffie gedronken ?
Sjit ik wist dat ik iets vergeten was !!!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt toch wel ervoor en erna een kop koffie gedronken ?
lekker css ertussendoorquote:Op donderdag 27 september 2007 11:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik hier maar laptops installeren .. kut pcmcia kaarten van kpn aan de praat krijgen,
verbindingen met firewalls VPN bullsjit regelen ...
Maar ik doe heeeeeeeeeeel rustig aan vandaag![]()
Deze pctjes zijn wel snel genoeg, alleen zit er een kut videokaart in .. dus cssen zit er niet in hahahaquote:Op donderdag 27 september 2007 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker css ertussendoor
na ik was 2 dagen aan het uploadne, en heb het nog niet geprobeert.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:44 schreef Sgele het volgende:
WL, heb je FIFA nog "gekocht" trouwens?
hij's best oke moet ik zeggen! ik wou dat ik 'm hier had ...dan had ik nog wat te doen
Ik zag het ja, zombie server he?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
na ik was 2 dagen aan het uploadne, en heb het nog niet geprobeert.
gisterenavond hele avond css gedaan
paar uur met jewcookie gesppeldquote:Op donderdag 27 september 2007 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zag het ja, zombie server he?![]()
laat de mensen van de ICT met rust!! er moeten pinball scores verbeterd worden!!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:57 schreef draculettetje het volgende:
sorry sorry![]()
ik heb jullie helemaal verwaarlossd. mn werkdag zit er alweer op! en ik heb zowaar nog echt gewerkt!
(min een half uur pauze en een half uur met automatisering aan de foon gehangen!)
Ik zou dus eigenlijk toegang hebben met mn laptop op citrix maar helaas, wie weet morgen....
ow ja da's waar ook maar da kon ik dus nie lezen want ik kon niet op fok!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:59 schreef nexhil het volgende:
[..]
laat de mensen van de ICT met rust!! er moeten pinball scores verbeterd worden!!
Ik denk dat source iets teveel van het goede is :pquote:Op donderdag 27 september 2007 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
zou ik hier css mee kunnen spelen denk ?
[[url=http://www.hostdump.com/uploads/1786579d27.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
mijn collega heeft net mijn pc laten rebooten zonder dat ik dingen kon opslaan .. ik kan die gast wel vermoorden!!!!!!!!!!!!!
Het is dat hij nu iemand aan de lijn heeft, ik heb allemaal taken op zijn pc laten draaien,quote:
daar woon ik.....quote:Op donderdag 27 september 2007 12:31 schreef Maastrix het volgende:
zoo nou ik ben eruit hoor, over een halfuur ga ik naar Apeldoorn. daar moet ik iets afleveren, voor tnt... logies hevervoersbedrijf en dan sturen ze de icter erheen. word een duur rite voor hun^^ 3 uur a 36 euro per uur en dan nog benzine
maarja ik doe alleen maar wat me gezegt word^^
is goed doe ik!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:35 schreef Maastrix het volgende:
ow nou als je een auto met BORG Projecten erop ziet rijden... peugot 107 en iemand met zwarte kleding en lang haar zwaai dan maar eventjes
edit: de auto is btw blauw
hahahaquote:Op donderdag 27 september 2007 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat hij nu iemand aan de lijn heeft, ik heb allemaal taken op zijn pc laten draaien,
en ga die pc zo uitpleuren (op afstand uiteraard), kijken wat hij doet ...
niet jaloers worden heh ?quote:
Als Magno er nou wat vaker wasquote:Op donderdag 27 september 2007 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet jaloers worden heh ?
ik moet btw bij DKS zijn op de stadshoudersmolenweg. hehe iets wat lange straatnaam maar ik hoop het te vinden^^quote:
hey daar reed ons pap voor....quote:Op donderdag 27 september 2007 12:46 schreef Maastrix het volgende:
[..]
ik moet btw bij DKS zijn op de stadshoudersmolenweg. hehe iets wat lange straatnaam maar ik hoop het te vinden^^
Niet dat de winst door de illegaliteit kwamquote:Op donderdag 27 september 2007 12:51 schreef VlaDje het volgende:
En ajax maar uitlachen
Maar ondertussen zelf op een illegale wijze 3-0 winnen
Nee, maar ze deden het wel door illegaal een speler op te stellenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niet dat de winst door de illegaliteit kwam
latahquote:Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef Maastrix het volgende:
haha leukik ga nu richting daar dus fijne dag nog mensen! ik kom niet meer terug
conclusie: Ajax en PSV zijn geen topclubs!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:51 schreef VlaDje het volgende:
En ajax maar uitlachen
Maar ondertussen zelf op een illegale wijze 3-0 winnen
juistemquote:Op donderdag 27 september 2007 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
conclusie: Ajax en PSV zijn geen topclubs!
talentquote:Op donderdag 27 september 2007 12:58 schreef draculettetje het volgende:
da wisten we toch al.....
al heb ik de ballen verstand van voetbal
ha ha draakje luister ik ook naar hoor!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef Dylanesque het volgende:
Ik dacht dat t Draculetje was. Maar als je je naam uitspreekt issie veel leuker
Uiteraard. Anders voel ik me ook een beetje buitengesloten.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
ik had al geen zin voordat ik met pauze ging telt dat ook?
neee nu blijf ik je draculettetje noemen ookquote:Op donderdag 27 september 2007 13:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha draakje luister ik ook naar hoor!
Nope ik slaap elke dag nog even van 13 - 15 zolang ik die luxe nog hebquote:Op donderdag 27 september 2007 13:16 schreef VlaDje het volgende:Om 1 uur smiddags slapen?
ochtenddienst gehad ozzzo?
Ow das wel lekker eigenlijkquote:Op donderdag 27 september 2007 13:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Nope ik slaap elke dag nog even van 13 - 15 zolang ik die luxe nog heb
zal het wel eens moeten gaan afbouwen, maar nu met opbouw werk heb ik het ook nodig!
T wordt weer tijd ervoor ...quote:Op donderdag 27 september 2007 13:05 schreef VlaDje het volgende:
net een bakkje snert gehad.
Altijd goed
aan het revalideren van (spier) dystrofie waardoor ik ook 2 jaar praktisch niet gewerkt heb en nu aan het reintegreren benquote:Op donderdag 27 september 2007 13:20 schreef VlaDje het volgende:
heb je gehad dan?
als het maar goedkomt tochquote:Op donderdag 27 september 2007 13:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
aan het revalideren van (spier) dystrofie waardoor ik ook 2 jaar praktisch niet gewerkt heb en nu aan het reintegreren ben
en ik was weer eens te laat...quote:
Dames hier van de schoolkantine hadden moeders maar zo kunnen wezenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
snert is gewoon lekker, maar dan wel door moeders gemaakt
same here.....quote:Op donderdag 27 september 2007 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
als ik ergens van moetis het wel snert
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:26 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zolang het maar goed dik is en een dikke worst in zit![]()
Eigenlijk gewoon geen reet te doen dusquote:Op donderdag 27 september 2007 13:35 schreef Rensjebree het volgende:
Ik heb zo weinig tedoen, eigenlijk helemaal niks
beetje solitaire spelen op de htc is ook niet meer leuk,
2 liter koffie is ook niet meer lekker
Ummm Ja gewoon kut !
Welkomquote:Op donderdag 27 september 2007 13:35 schreef Rensjebree het volgende:
Ik heb zo weinig tedoen, eigenlijk helemaal niks
beetje solitaire spelen op de htc is ook niet meer leuk,
2 liter koffie is ook niet meer lekker
Ummm Ja gewoon kut !
ah piep, ik heb uit alles stress maar weer een pot koffie gezetquote:Op donderdag 27 september 2007 13:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon geen reet te doen dusWelkom
ja lekker, mag de rest van de afdeling ook ?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
Koekje erbij ??
[afbeelding]
truste!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
same here.....
ik ga wijs doen! en naar mn bedje luisteren!
fijne middag allemaal!![]()
ja hoor, er ligt genoegquote:Op donderdag 27 september 2007 13:41 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
ja lekker, mag de rest van de afdeling ook ?
wow dat zuigt man!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd mn collega heb waarschinlijk een liesbreuk.
vraag me gelijk af of ik wel vakantie kan nemen eind van dit jaar.
Fifaquote:Op donderdag 27 september 2007 14:29 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
En dan Fifa kopen , morgne nog een dagje stagej
zaterdag dagje werken
WEEKEND![]()
Ben jij daar even blij mee, ik nietquote:Op donderdag 27 september 2007 14:34 schreef VlaDje het volgende:
ik loop stage op een school
Heb in de schoolvakanties dus heerlijk vrij
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:38 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ben jij daar even blij mee, ik niet
Ahh keejquote:Op donderdag 27 september 2007 14:38 schreef VlaDje het volgende:
Dat bedoel ik, eerst nog ff FIfa doen dan,
PES is sinds PES 6 ook mn favo geworden
ja ik wacht de situatie even af op dit moment.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wow dat zuigt man!
Heb hier een collega die zijn kaak op meerdere plaatsen heeft gebroken![]()
Hoop dat je gewoon vrij kan krijgen! (ik wel, dus hier komt het iig goed)
pro evo soccer voorheen international superstar soccer is al sinds het begin beter (SNES)quote:Op donderdag 27 september 2007 14:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ahh keejIk ben bij Pes5 hooked geraakt, daarvoor nog Fifa 2005 kapotgespeeld
Sindsdien geen Fifa meer aangeraakt
![]()
arme jijquote:Op donderdag 27 september 2007 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
pff ik moet ook nog 2 uur. bah.
hey zombiequote:
Ja, eigenlijk. en het is donderdagquote:Op donderdag 27 september 2007 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
ach het maakt het vrije tijd gebeuren wel extra speciaal zo heh ? iets om naar uit te kjiken
Ben wel aan weekend toe zeg!quote:Op donderdag 27 september 2007 15:27 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk. en het is donderdag
Bijna Weekend![]()
na ja ik moet vrijdagnacht en zaterdagnacht ook nog werkenquote:
Heb jij een 6 daagse werkweek ofzo?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:30 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
na ja ik moet vrijdagnacht en zaterdagnacht ook nog werken
Dus dan heb ik de zondag om op bed teliggen en dan is het feest alweer over
Meestal welquote:Op donderdag 27 september 2007 15:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb jij een 6 daagse werkweek ofzo?![]()
* Dr.Droxz klaagt nooit meer!quote:
al moet ik zeggen dat mijn tweede baan 100 keer zo leuk is dan dezequote:Op donderdag 27 september 2007 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz klaagt nooit meer!![]()
(nouja, bijna nooit meer dan)
heeeeeeeeeeeej hoe zit dat, ik dacht dat jij tot 1730 moest!quote:Op donderdag 27 september 2007 15:30 schreef Dylanesque het volgende:
nog 30 mins
heej je bent nederlander of nietquote:Op donderdag 27 september 2007 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz klaagt nooit meer!![]()
(nouja, bijna nooit meer dan)
werken in een parenclub ?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:36 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
al moet ik zeggen dat mijn tweede baan 100 keer zo leuk is dan deze
16.00 BORRELTIME YEEAHquote:Op donderdag 27 september 2007 15:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeej hoe zit dat, ik dacht dat jij tot 1730 moest!
Nee, in een kroeg/cafequote:Op donderdag 27 september 2007 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werken in een parenclub ?
oh ja kut was ik alweer vergetenquote:
ok nou das goed te doenquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok nou das goed te doen
nou dan kom ik bij jou nooit afrekenen als ik dat zo hoorquote:
100%!quote:Op donderdag 27 september 2007 15:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heej je bent nederlander of niet
Ja het vooruitzicht van bier onder doorbetaalde werktijd vrolijkt me meer op dan ik me bewust van had willen zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja kut was ik alweer vergeten
hoofdpijn al een beetje weg ?
whaha .... oh ja slapen, en vanavond dan ??quote:Op donderdag 27 september 2007 15:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
100%!
p.s
Daarom staat er ook onder "ok, bijna nooit meer dan ..." hahahah
yes, nog iets minder dan een uurtje, dan ga ik zo snel mogelijk mijn bed opzoeken!
kan makkelijkquote:Op donderdag 27 september 2007 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan kom ik bij jou nooit afrekenen als ik dat zo hoor
uh .. doorslapen tot morgen!quote:Op donderdag 27 september 2007 15:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha .... oh ja slapen, en vanavond dan ??
ja 5 uurtjes is nog veelquote:Op donderdag 27 september 2007 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
wedden dat je vanavond wakker wordt, om 2300 uur en niet meer kan slapen
5 uur is echt niet zo weinig
niet als je ook nog een aardig diep in het glaasje hebt gekeken zeg maarquote:
Dat zeg ik ook al heel lang, maarja, eens een uitzondering moet kunnen hahahahaquote:Op donderdag 27 september 2007 15:55 schreef Rensjebree het volgende:
Ah dat heb ik ook een paar keer gedaan, dan een paar uurtjes geslapen, en dan weer naar je werk
paar keer gedaan, Doe ik nooit meer (denk ik)
Gelukkig hier ook nog maar een half uurtje!quote:Op donderdag 27 september 2007 15:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al heel lang, maarja, eens een uitzondering moet kunnen hahahaha
Maar wat ben ik brak ben blij dat mijn dagje er bij opzit!
Yupquote:Op donderdag 27 september 2007 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
of bedoelde je het is 4 uur, tijd voor fruithapje ?
Zat neit op te letten. (werk soms ook wel eens)quote:Op donderdag 27 september 2007 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey zombie![]()
ging lekker gisteren heh ?
ja ik lach met af en toe ech kapot man. zeker als er 1 wordt gestoken, en gelijk stuk of 6 erna hahaquote:Op donderdag 27 september 2007 16:11 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Zat neit op te letten. (werk soms ook wel eens)
Ja idd, je had me 1 keer mooi te pakken!![]()
zo daar wil ik ook wel aan sabbelenquote:
Ja het is idd grappig, alleen duurt het soms wel vervelend lang als je dood bent.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik lach met af en toe ech kapot man. zeker als er 1 wordt gestoken, en gelijk stuk of 6 erna haha
tja dan moetje een biertje opentrekken heh ?quote:
na ja ik moet over anderhalf uur weer werken dus, ik wacht nog evenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja dan moetje een biertje opentrekken heh ?
ga ik zo ook ff doen
kijkt even naar de tap ... de tap kijkt lievfvfvf terug .. nou vooruit dan maar!quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:59 schreef Dylanesque het volgende:
1 bier graag!
Ik begon ook net na het bier. De woorden werden ook steeds korter naarmate de drank vorderde. Was wel gezellig iig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:38 schreef Tomfan het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je nog een beetje hebt kunnen Scrabblen met al die drank op ...
Trouwens moet er niet een OP voor vandaag gemaakt worden ?
Werk zequote:Op vrijdag 28 september 2007 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
OH OH , ik heb het fucking druk niet normaal
Dat chinees eten hier lijkt nergens op man, dat lust ik zelfs (lastige eter). In china eet ik alleen Mac of pizza hut. Die chinese crap krijg ik niet door me strot heen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:11 schreef Tomfan het volgende:
Ik heb gisteravond chinees gegeten![]()
Wilt u me nu ?
Ik ga een saffie pakke
Jullie krijgen je salaris wel op tijd betaald?quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:12 schreef Rensjebree het volgende:
mijn collega zit de hele dat te kijken waar hij in zijn dorp het beste en goedkoopste 20 mbit lijnte kan vinden, de andere zit te youtube-en,
de ander zit qtek's teverkrachten
en ik Lekker fokken
eerlijk zullen we alles delen??quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:48 schreef Tomfan het volgende:
Sow maar meteen een stukkie vlaai bij gepakt
Ja, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:49 schreef Tomfan het volgende:
[..]
én ? ben je nog steeds een jongetje ?
WTF!!!1 DAT WIL IK OOK ! GAMLEquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:54 schreef draculettetje het volgende:
zooo heel evn niks te doen hier ben nu alweer moe
gelukkig nog maar 1 uurtje en dan weekend!
mwah valt mee, lag om 23.00 in bed, maar wel straalbezopenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:53 schreef Sgele het volgende:
eet smakelijk Dylanesque en goeiemorgen... laat geworden gister?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mwah valt mee, lag om 23.00 in bed, maar wel straalbezopen
Heb er anders goeie hoofdpijn aan overgehoudenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:58 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Goedzo, zo moet het
ik was om half 12 thuis, Wel 2 hertog jan gedronken, en 2 heerlijke juttertjes
oh ja ook nog 5 koffieen het pakje peuken van m'n chick leeg gerookt
Blijd dan de hele ochtend slapen mafkeesquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:59 schreef Sgele het volgende:
pff ik kwam vanmorgen om kwart voor 6 thuis...besefte om half 8 dat ik niet in slaap kon komen en ben maar gaan douchen en naar 't werk gegaa (was eigenljik de hele ochtend vrij)
Ben je wel helemaal lekker !quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:59 schreef Sgele het volgende:
Auw, dat moet zeer gedaan hebben dan
pff ik kwam vanmorgen om kwart voor 6 thuis..maar nuchter...besefte om half 8 dat ik niet in slaap kon komen en ben maar gaan douchen en naar 't werk gegaan (was eigenljik de hele ochtend vrij)
quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:03 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal lekker !
MEDIC !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |