ha ha draakje luister ik ook naar hoor!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef Dylanesque het volgende:
Ik dacht dat t Draculetje was. Maar als je je naam uitspreekt issie veel leuker
Uiteraard. Anders voel ik me ook een beetje buitengesloten.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
ik had al geen zin voordat ik met pauze ging telt dat ook?
neee nu blijf ik je draculettetje noemen ookquote:Op donderdag 27 september 2007 13:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha draakje luister ik ook naar hoor!
Nope ik slaap elke dag nog even van 13 - 15 zolang ik die luxe nog hebquote:Op donderdag 27 september 2007 13:16 schreef VlaDje het volgende:Om 1 uur smiddags slapen?
ochtenddienst gehad ozzzo?
Ow das wel lekker eigenlijkquote:Op donderdag 27 september 2007 13:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Nope ik slaap elke dag nog even van 13 - 15 zolang ik die luxe nog heb
zal het wel eens moeten gaan afbouwen, maar nu met opbouw werk heb ik het ook nodig!
T wordt weer tijd ervoor ...quote:Op donderdag 27 september 2007 13:05 schreef VlaDje het volgende:
net een bakkje snert gehad.
Altijd goed
aan het revalideren van (spier) dystrofie waardoor ik ook 2 jaar praktisch niet gewerkt heb en nu aan het reintegreren benquote:Op donderdag 27 september 2007 13:20 schreef VlaDje het volgende:
heb je gehad dan?
als het maar goedkomt tochquote:Op donderdag 27 september 2007 13:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
aan het revalideren van (spier) dystrofie waardoor ik ook 2 jaar praktisch niet gewerkt heb en nu aan het reintegreren ben
en ik was weer eens te laat...quote:
Dames hier van de schoolkantine hadden moeders maar zo kunnen wezenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
snert is gewoon lekker, maar dan wel door moeders gemaakt
same here.....quote:Op donderdag 27 september 2007 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
als ik ergens van moetis het wel snert
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:26 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zolang het maar goed dik is en een dikke worst in zit![]()
Eigenlijk gewoon geen reet te doen dusquote:Op donderdag 27 september 2007 13:35 schreef Rensjebree het volgende:
Ik heb zo weinig tedoen, eigenlijk helemaal niks
beetje solitaire spelen op de htc is ook niet meer leuk,
2 liter koffie is ook niet meer lekker
Ummm Ja gewoon kut !
Welkomquote:Op donderdag 27 september 2007 13:35 schreef Rensjebree het volgende:
Ik heb zo weinig tedoen, eigenlijk helemaal niks
beetje solitaire spelen op de htc is ook niet meer leuk,
2 liter koffie is ook niet meer lekker
Ummm Ja gewoon kut !
ah piep, ik heb uit alles stress maar weer een pot koffie gezetquote:Op donderdag 27 september 2007 13:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon geen reet te doen dusWelkom
ja lekker, mag de rest van de afdeling ook ?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
Koekje erbij ??
[afbeelding]
truste!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
same here.....
ik ga wijs doen! en naar mn bedje luisteren!
fijne middag allemaal!![]()
ja hoor, er ligt genoegquote:Op donderdag 27 september 2007 13:41 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
ja lekker, mag de rest van de afdeling ook ?
wow dat zuigt man!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd mn collega heb waarschinlijk een liesbreuk.
vraag me gelijk af of ik wel vakantie kan nemen eind van dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |