Fifaquote:Op donderdag 27 september 2007 14:29 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
En dan Fifa kopen , morgne nog een dagje stagej
zaterdag dagje werken
WEEKEND![]()
Ben jij daar even blij mee, ik nietquote:Op donderdag 27 september 2007 14:34 schreef VlaDje het volgende:
ik loop stage op een school
Heb in de schoolvakanties dus heerlijk vrij
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:38 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ben jij daar even blij mee, ik niet
Ahh keejquote:Op donderdag 27 september 2007 14:38 schreef VlaDje het volgende:
Dat bedoel ik, eerst nog ff FIfa doen dan,
PES is sinds PES 6 ook mn favo geworden
ja ik wacht de situatie even af op dit moment.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wow dat zuigt man!
Heb hier een collega die zijn kaak op meerdere plaatsen heeft gebroken![]()
Hoop dat je gewoon vrij kan krijgen! (ik wel, dus hier komt het iig goed)
pro evo soccer voorheen international superstar soccer is al sinds het begin beter (SNES)quote:Op donderdag 27 september 2007 14:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ahh keejIk ben bij Pes5 hooked geraakt, daarvoor nog Fifa 2005 kapotgespeeld
Sindsdien geen Fifa meer aangeraakt
![]()
arme jijquote:Op donderdag 27 september 2007 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
pff ik moet ook nog 2 uur. bah.
hey zombiequote:
Ja, eigenlijk. en het is donderdagquote:Op donderdag 27 september 2007 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
ach het maakt het vrije tijd gebeuren wel extra speciaal zo heh ? iets om naar uit te kjiken
Ben wel aan weekend toe zeg!quote:Op donderdag 27 september 2007 15:27 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk. en het is donderdag
Bijna Weekend![]()
na ja ik moet vrijdagnacht en zaterdagnacht ook nog werkenquote:
Heb jij een 6 daagse werkweek ofzo?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:30 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
na ja ik moet vrijdagnacht en zaterdagnacht ook nog werken
Dus dan heb ik de zondag om op bed teliggen en dan is het feest alweer over
Meestal welquote:Op donderdag 27 september 2007 15:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb jij een 6 daagse werkweek ofzo?![]()
* Dr.Droxz klaagt nooit meer!quote:
al moet ik zeggen dat mijn tweede baan 100 keer zo leuk is dan dezequote:Op donderdag 27 september 2007 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz klaagt nooit meer!![]()
(nouja, bijna nooit meer dan)
heeeeeeeeeeeej hoe zit dat, ik dacht dat jij tot 1730 moest!quote:Op donderdag 27 september 2007 15:30 schreef Dylanesque het volgende:
nog 30 mins
heej je bent nederlander of nietquote:Op donderdag 27 september 2007 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz klaagt nooit meer!![]()
(nouja, bijna nooit meer dan)
werken in een parenclub ?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:36 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
al moet ik zeggen dat mijn tweede baan 100 keer zo leuk is dan deze
16.00 BORRELTIME YEEAHquote:Op donderdag 27 september 2007 15:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeej hoe zit dat, ik dacht dat jij tot 1730 moest!
Nee, in een kroeg/cafequote:Op donderdag 27 september 2007 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werken in een parenclub ?
oh ja kut was ik alweer vergetenquote:
ok nou das goed te doenquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok nou das goed te doen
nou dan kom ik bij jou nooit afrekenen als ik dat zo hoorquote:
100%!quote:Op donderdag 27 september 2007 15:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heej je bent nederlander of niet
Ja het vooruitzicht van bier onder doorbetaalde werktijd vrolijkt me meer op dan ik me bewust van had willen zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja kut was ik alweer vergeten
hoofdpijn al een beetje weg ?
whaha .... oh ja slapen, en vanavond dan ??quote:Op donderdag 27 september 2007 15:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
100%!
p.s
Daarom staat er ook onder "ok, bijna nooit meer dan ..." hahahah
yes, nog iets minder dan een uurtje, dan ga ik zo snel mogelijk mijn bed opzoeken!
kan makkelijkquote:Op donderdag 27 september 2007 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan kom ik bij jou nooit afrekenen als ik dat zo hoor
uh .. doorslapen tot morgen!quote:Op donderdag 27 september 2007 15:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha .... oh ja slapen, en vanavond dan ??
ja 5 uurtjes is nog veelquote:Op donderdag 27 september 2007 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
wedden dat je vanavond wakker wordt, om 2300 uur en niet meer kan slapen
5 uur is echt niet zo weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |