niet als je ook nog een aardig diep in het glaasje hebt gekeken zeg maarquote:
Dat zeg ik ook al heel lang, maarja, eens een uitzondering moet kunnen hahahahaquote:Op donderdag 27 september 2007 15:55 schreef Rensjebree het volgende:
Ah dat heb ik ook een paar keer gedaan, dan een paar uurtjes geslapen, en dan weer naar je werk
paar keer gedaan, Doe ik nooit meer (denk ik)
Gelukkig hier ook nog maar een half uurtje!quote:Op donderdag 27 september 2007 15:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al heel lang, maarja, eens een uitzondering moet kunnen hahahaha
Maar wat ben ik brak ben blij dat mijn dagje er bij opzit!
Yupquote:Op donderdag 27 september 2007 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
of bedoelde je het is 4 uur, tijd voor fruithapje ?
Zat neit op te letten. (werk soms ook wel eens)quote:Op donderdag 27 september 2007 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey zombie![]()
ging lekker gisteren heh ?
ja ik lach met af en toe ech kapot man. zeker als er 1 wordt gestoken, en gelijk stuk of 6 erna hahaquote:Op donderdag 27 september 2007 16:11 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Zat neit op te letten. (werk soms ook wel eens)
Ja idd, je had me 1 keer mooi te pakken!![]()
zo daar wil ik ook wel aan sabbelenquote:
Ja het is idd grappig, alleen duurt het soms wel vervelend lang als je dood bent.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik lach met af en toe ech kapot man. zeker als er 1 wordt gestoken, en gelijk stuk of 6 erna haha
tja dan moetje een biertje opentrekken heh ?quote:
na ja ik moet over anderhalf uur weer werken dus, ik wacht nog evenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja dan moetje een biertje opentrekken heh ?
ga ik zo ook ff doen
kijkt even naar de tap ... de tap kijkt lievfvfvf terug .. nou vooruit dan maar!quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:59 schreef Dylanesque het volgende:
1 bier graag!
Ik begon ook net na het bier. De woorden werden ook steeds korter naarmate de drank vorderde. Was wel gezellig iig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:38 schreef Tomfan het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je nog een beetje hebt kunnen Scrabblen met al die drank op ...
Trouwens moet er niet een OP voor vandaag gemaakt worden ?
Werk zequote:Op vrijdag 28 september 2007 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
OH OH , ik heb het fucking druk niet normaal
Dat chinees eten hier lijkt nergens op man, dat lust ik zelfs (lastige eter). In china eet ik alleen Mac of pizza hut. Die chinese crap krijg ik niet door me strot heen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:11 schreef Tomfan het volgende:
Ik heb gisteravond chinees gegeten![]()
Wilt u me nu ?
Ik ga een saffie pakke
Jullie krijgen je salaris wel op tijd betaald?quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:12 schreef Rensjebree het volgende:
mijn collega zit de hele dat te kijken waar hij in zijn dorp het beste en goedkoopste 20 mbit lijnte kan vinden, de andere zit te youtube-en,
de ander zit qtek's teverkrachten
en ik Lekker fokken
eerlijk zullen we alles delen??quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:48 schreef Tomfan het volgende:
Sow maar meteen een stukkie vlaai bij gepakt
Ja, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:49 schreef Tomfan het volgende:
[..]
én ? ben je nog steeds een jongetje ?
WTF!!!1 DAT WIL IK OOK ! GAMLEquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:54 schreef draculettetje het volgende:
zooo heel evn niks te doen hier ben nu alweer moe
gelukkig nog maar 1 uurtje en dan weekend!
mwah valt mee, lag om 23.00 in bed, maar wel straalbezopenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:53 schreef Sgele het volgende:
eet smakelijk Dylanesque en goeiemorgen... laat geworden gister?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mwah valt mee, lag om 23.00 in bed, maar wel straalbezopen
Heb er anders goeie hoofdpijn aan overgehoudenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:58 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Goedzo, zo moet het
ik was om half 12 thuis, Wel 2 hertog jan gedronken, en 2 heerlijke juttertjes
oh ja ook nog 5 koffieen het pakje peuken van m'n chick leeg gerookt
Blijd dan de hele ochtend slapen mafkeesquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:59 schreef Sgele het volgende:
pff ik kwam vanmorgen om kwart voor 6 thuis...besefte om half 8 dat ik niet in slaap kon komen en ben maar gaan douchen en naar 't werk gegaa (was eigenljik de hele ochtend vrij)
Ben je wel helemaal lekker !quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:59 schreef Sgele het volgende:
Auw, dat moet zeer gedaan hebben dan
pff ik kwam vanmorgen om kwart voor 6 thuis..maar nuchter...besefte om half 8 dat ik niet in slaap kon komen en ben maar gaan douchen en naar 't werk gegaan (was eigenljik de hele ochtend vrij)
quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:03 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal lekker !
MEDIC !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |