niet als je ook nog een aardig diep in het glaasje hebt gekeken zeg maarquote:
Dat zeg ik ook al heel lang, maarja, eens een uitzondering moet kunnen hahahahaquote:Op donderdag 27 september 2007 15:55 schreef Rensjebree het volgende:
Ah dat heb ik ook een paar keer gedaan, dan een paar uurtjes geslapen, en dan weer naar je werk
paar keer gedaan, Doe ik nooit meer (denk ik)
Gelukkig hier ook nog maar een half uurtje!quote:Op donderdag 27 september 2007 15:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al heel lang, maarja, eens een uitzondering moet kunnen hahahaha
Maar wat ben ik brak ben blij dat mijn dagje er bij opzit!
Yupquote:Op donderdag 27 september 2007 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
of bedoelde je het is 4 uur, tijd voor fruithapje ?
Zat neit op te letten. (werk soms ook wel eens)quote:Op donderdag 27 september 2007 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey zombie![]()
ging lekker gisteren heh ?
ja ik lach met af en toe ech kapot man. zeker als er 1 wordt gestoken, en gelijk stuk of 6 erna hahaquote:Op donderdag 27 september 2007 16:11 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Zat neit op te letten. (werk soms ook wel eens)
Ja idd, je had me 1 keer mooi te pakken!![]()
zo daar wil ik ook wel aan sabbelenquote:
Ja het is idd grappig, alleen duurt het soms wel vervelend lang als je dood bent.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik lach met af en toe ech kapot man. zeker als er 1 wordt gestoken, en gelijk stuk of 6 erna haha
tja dan moetje een biertje opentrekken heh ?quote:
na ja ik moet over anderhalf uur weer werken dus, ik wacht nog evenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja dan moetje een biertje opentrekken heh ?
ga ik zo ook ff doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |