Ej, dat zomaar achter mijn bar!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:15 schreef Sgele het volgende:
ik kan ook niet ff een sollicitant ontvangen, of er is al weer een nieuw topic geopend.
Kan iemand mij wat te drinken toesmijten?
sigaren rook ik niet... steek wel een peukie opquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej, dat zomaar achter mijn bar!
Het is dat je een bekende bent, ga je gang .. kan ik ook even rustig een bitterballetje pakken en mijn glaasje whiskey drinken met een lekker sigaartje erbij!![]()
Ik wel hoor, hele dag door ... en het liefst met een goed glash whiskey ..quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
sigaren rook ik niet... steek wel een peukie op
gadverdamme, er zit as op de bitterballen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej, dat zomaar achter mijn bar!
Het is dat je een bekende bent, ga je gang .. kan ik ook even rustig een bitterballetje pakken en mijn glaasje whiskey drinken met een lekker sigaartje erbij!![]()
Nee nee, ik rook niet achter de bar!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gadverdamme, er zit as op de bitterballen!![]()
/geeft Chouffke en gooit wat bitterballenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:26 schreef Maastrix het volgende:
jaaa dat bier is het idd sgele! doe mij daar maar een flesje van! en bitterballe zonder as ajb
tot morgen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
/geeft Chouffke en gooit wat bitterballen
enjoy! mensen..ik ga naar huis. Tot morgen! ik neem de koeken voor bij de koffie wel mee
ik vraag me nu ineens af of het wel as is of wat anders ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee nee, ik rook niet achter de bar!
Iemand had mij net afgelost en steek hem net pas op![]()
ok m@zzelquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
/geeft Chouffke en gooit wat bitterballen
enjoy! mensen..ik ga naar huis. Tot morgen! ik neem de koeken voor bij de koffie wel mee
morgen is de bar weer open hoor, en kom gerust even langs!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:34 schreef draculettetje het volgende:
ik post en post maar, maar nergens terug te vinden!
Dan wens ik jullie nog een gezellige borrel en wie weet tot morgen![]()
tot morgenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:34 schreef draculettetje het volgende:
ik post en post maar, maar nergens terug te vinden!
Dan wens ik jullie nog een gezellige borrel en wie weet tot morgen![]()
nog 10 minuutjes val ik jullie lastig, daarna ben ik er morgen weerquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
komt toch niet door ons dr droxz ?
* Dr.Droxz schenk nog even 2 kleine borreltjes in, PROOST!quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:02 schreef WhiteLightning het volgende:
nog 15 minuten!!!
en ik neem ff een borreltje voordat ik zo weg ga
morgen ben ik er weer tot en met half 6 hoor,quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:05 schreef Maastrix het volgende:
oow ok, jammer dat ik altijd vanaf half 6 de enige ben hier die niks meer te doen heeft op z'n werk
Die neem ik zeker aan, thxz!quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:07 schreef WhiteLightning het volgende:
ok dan
* WhiteLightning schenkt nog een goldstrike in voor dr droxz
nee begin grieperig te worden denk..keel- en koppijn, snotterig enzo... achja... gewoon weer onder slechte airco's en veel koffiequote:Op woensdag 26 september 2007 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
toch niet door de bitterballen ?
ik zou voor optie 1 gaan. maar alleen als je een beetje rot van binnen bentquote:Op woensdag 26 september 2007 09:41 schreef nexhil het volgende:
Ik ga zo ff schijten. Zal ik de wc pakken bij de ingang waar iedereen langs komt als ze zometeen pauze gaan houden of de wc bij de trap zodat het naar de afdeling boven gaat?
wij hebben hier op het werk deze weleens gebruiktquote:Op woensdag 26 september 2007 09:49 schreef nexhil het volgende:
hmmm het is uit te houden volgens mij... jammer
beetje een anti-climax![]()
kan je geen handleiding met screenshots maken ?? handig voor de volgende keerquote:Op woensdag 26 september 2007 10:25 schreef nexhil het volgende:
moet ik straks iemand gaan uitleggen hoe je een pc moet installeren :/ met domein instellingen enzo.... zucht.
De goede oude tijdquote:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:36 schreef Maastrix het volgende:
Mooguh mensen ^^ zooo ik voel me weerk helemaal uitgeslapen enzo! dus is de bar al open?
moet je aan dr droxz vragen, das de barmanquote:Op woensdag 26 september 2007 10:36 schreef Maastrix het volgende:
Mooguh mensen ^^ zooo ik voel me weerk helemaal uitgeslapen enzo! dus is de bar al open?
Nou jaaaaa!quote:Op woensdag 26 september 2007 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je aan dr droxz vragen, das de barman
droxz heeft een vrije dagquote:Op woensdag 26 september 2007 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
ah kijk Seventees neemt het over
Gewone, vruchten, groen of mango (die moet apart vermeld wordenquote:Op woensdag 26 september 2007 10:43 schreef draculettetje het volgende:
nou een lekker kopje thee......
auw, je bent nog uitsmijter ookquote:
Koud ==> kerstdagen voor de deur ==> skivakantie ==> gluwijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:43 schreef Maastrix het volgende:
nou doe mij maar een glaasje gluwijn. als je dat nu nog kan kopenweet niet waarom maar heb daar opeens zin in.
Nou... eigenlijk sm-meesteres. Maar jij mag uitsmijter zeggenquote:Op woensdag 26 september 2007 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
auw, je bent nog uitsmijter ook
nee hoor, heb zelf anderen te grazen genomenquote:Op woensdag 26 september 2007 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
hahahahhebben ze jou ook te grazen genomen ?
mag rooibos ook?quote:Op woensdag 26 september 2007 10:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Gewone, vruchten, groen of mango (die moet apart vermeld worden)?
Nou goed, omdat jij het bentquote:
*Smikkel!*quote:Op woensdag 26 september 2007 10:53 schreef Sgele het volgende:
ohja..ik zou koekjes meenemen vandaag he?
* Sgele zet pak stroopwafels op de bar
haha , nou als ik erg ongeduldig wordt dan gebeurt dat ookquote:Op woensdag 26 september 2007 11:26 schreef Sgele het volgende:
ooh mja dan zit er niks anders op
slopen dat ding!
is ie nog niet uitverkocht dan ?? ik zag dat ze vandaag 157 miljoen willen incassern voor dat spelquote:Op woensdag 26 september 2007 11:26 schreef nexhil het volgende:
tik tak tik tak... zo ff kijken of ik een Halo 3 kan scoren... tik tak tik tak, ow nog 80 minuten tot de pauze
Ja ik heb een Xbox 360 staan ook, maar speel veel liever op m'n PC... weet ook niet waarom dat isquote:Op woensdag 26 september 2007 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik zit maar op 1 spel te wachten , das crysis voor op de pc.
heb zelf ook consoles staan, maar op de een of andere manier vervelen die dingen nogal.
je controller is weggelopen?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
ik moet nog steeds fifa proberen , die had ik gisteren gedown... erm gekocht, maar heb geen controller, dus dat werkt niet echt
fifa (2007 en ook de 2008 demo niet) werkt nog steeds niet lekker met mijn 360 wireless controller op de pc, hij ziet em als 2 controller, dus alles wat je doet gebeurd dubbel :/quote:Op woensdag 26 september 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
nee die werkt niet onder vista 64 bitdus ik moet even een nieuwe halen
dubbele goalsquote:Op woensdag 26 september 2007 11:53 schreef nexhil het volgende:
[..]
fifa (2007 en ook de 2008 demo niet) werkt nog steeds niet lekker met mijn 360 wireless controller op de pc, hij ziet em als 2 controller, dus alles wat je doet gebeurd dubbel :/
haha, nou das idd erg makkeljikquote:Op woensdag 26 september 2007 11:53 schreef Sgele het volgende:
Welke fifa ??
oooh kzie 'm al staan...ff een remote connection met thuis maken en "kopen" die handel
de piratenbaai?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:09 schreef VlaDje het volgende:
ik noem een P-bay
oh lekker!! ik ga aan de pasta...moet nog voetballen vanavondquote:Op woensdag 26 september 2007 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
Zo lekker pannekoeken bakken vanavond
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:48 schreef DavyE het volgende:
gasten waar waren jullie?![]()
ik was jullie echt helemaal kwijt althans het topic
en hoe gaat ie hier?![]()
![]()
echt stervens druk hier niet normaal alleen in de pauze heb ik nu tijd om een klein beetje te fokken![]()
ja met jouw ook WL ben je nu de enige overgebleven die hardquote:Op woensdag 26 september 2007 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welkom terug! , alles goed ??
Ookal is het hier ook wat drukker, ik blijf af en toe posten hoor ...quote:Op woensdag 26 september 2007 12:51 schreef DavyE het volgende:
ik dacht dat het topic was opgedoekt![]()
maar sinds vandaag zie ik het weer![]()
wij zijn de die hard NIET werkers schijnbaar... jij kan alleen nog in je pauze.. .da's lastig zoeken dan schijnbaarquote:Op woensdag 26 september 2007 12:51 schreef DavyE het volgende:
ik dacht dat het topic was opgedoekt![]()
maar sinds vandaag zie ik het weer![]()
dank u ik was ooit met dit topic begonnen ergens in juli. ik was echt verbaasd hoeveel mensen op dat topic reageerden en het bestaat nu nog steeds.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ookal is het hier ook wat drukker, ik blijf af en toe posten hoor ...
Dus dit topic zijn echt niet zomaar dood gaan!![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
nee ik ben er nog steedsonkruid vergaat niet heh
dank uquote:Op woensdag 26 september 2007 12:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
wij zijn de die hard NIET werkers schijnbaar... jij kan alleen nog in je pauze.. .da's lastig zoeken dan schijnbaar
Welkom!
ja we hadden gisteren een borrel, die heb je gemistquote:Op woensdag 26 september 2007 12:58 schreef DavyE het volgende:
[..]
dank u ik was ooit met dit topic begonnen ergens in juli. ik was echt verbaasd hoeveel mensen op dat topic reageerden en het bestaat nu nog steeds.
Trouwens WL de plaatje worden wel leuker he![]()
bitterballen
![]()
doh nou ja andere keer beterquote:Op woensdag 26 september 2007 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja we hadden gisteren een borrel, die heb je gemist
ik loop stage op een schoolquote:Op woensdag 26 september 2007 13:05 schreef Muck het volgende:
mag ik ook geen reet te doen hebben op school?
door een tuddenuur te hebben en al klaar te zijn met mijn verslagquote:Op woensdag 26 september 2007 13:06 schreef Sgele het volgende:
tja..op school hoor je ook soort van te werken toch?
Maar hoe kan je op school niks te doen hebben? :S
okee, jij wintquote:Op woensdag 26 september 2007 13:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik loop stage op een school![]()
beetje van beide![]()
natuurlijk!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:05 schreef Muck het volgende:
mag ik ook geen reet te doen hebben op school?
dank je!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
natuurlijk!
Welkom
![]()
koffie / thee / limonade ?
later gast, niet te veel doen hehquote:Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef DavyE het volgende:
maar gasten ik moet weer wat gaan doen.
Ik hoop dat ik aan het einde van de dag wat kan gaan posten
spreek jullie later weer![]()
koekje erbij ?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
dank je!
ik heb eigenlijk al even zat koffie op, dus doe maar limonade
hahaha, zo das echt op zn frans dus, aleeen zonder de wijnquote:Op woensdag 26 september 2007 13:08 schreef Maastrix het volgende:
zoo ik heb net van half 12 tot 1 gegeten. gister had ik zo'n honger dat ik er buikpijn door had dus ik dacht dat gaat me vandaag niet gebeuren. Nu heb ik buikpijn doordat ik teveel gegeten heb
Iemand zit op school en jij biedt 'm meteen limonade aanquote:Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
natuurlijk!
Welkom
![]()
koffie / thee / limonade ?
Wij hebben hier dus Fransen zitten, die een complete picknick voorraad bijhebben voor de lunch.. niet te zuinig..salades, groenten, stokbrodenquote:Op woensdag 26 september 2007 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha, zo das echt op zn frans dus, aleeen zonder de wijn
zit eigenlijk aan hetzelfde te denkenquote:Op woensdag 26 september 2007 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm nog 4 uur te gaandenk dat ik maar wat ga snipperen vandaag. moet kunnen toch ?
ja wie zijn er nou gek dan , fransen of wij de nederlanders ?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wij hebben hier dus Fransen zitten, die een complete picknick voorraad bijhebben voor de lunch.. niet te zuinig..salades, groenten, stokbroden![]()
Die's op vakantie!!!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat is er eigenlijk met tear gebeurt?
ja joh, wij nemen er totaal geen tijd voor... "als het er maar in zit" en dan gaan we weer werken....quote:Op woensdag 26 september 2007 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wie zijn er nou gek dan , fransen of wij de nederlanders ?
als je het zo in europa ziet, eten wij het kortste denk ik
teardrop_nl of hoe je zn naam ook schrijft, je weet wel die gast die nooit wat te doen heeft op zn werkquote:Op woensdag 26 september 2007 13:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die's op vakantie!!!
wie is tear?
KUNOquote:Op woensdag 26 september 2007 13:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat is er eigenlijk met tear gebeurt?
hier heb je nieuwe foto'squote:Op woensdag 26 september 2007 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
KUNO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen idee, hij was hier vorige week donderdag nog, hij heeft het denk ik druk.
zo wat dacht je kom ook maar even kijken ??? met neiuwe pics ??!?! haha geintje hoor
je kan hier morele ondersteuning vinden hoorquote:
cool!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan hier morele ondersteuning vinden hoor
groot gelijk heb jequote:Op woensdag 26 september 2007 13:22 schreef Sgele het volgende:
Ik heb net een verlofbriefje ingevuld... men zoekt het maar uit..ik peer 'm om kwart voor 2![]()
haha, ik heb je toch niet op ideeen gebrachtquote:Op woensdag 26 september 2007 13:22 schreef Sgele het volgende:
Ik heb net een verlofbriefje ingevuld... men zoekt het maar uit..ik peer 'm om kwart voor 2![]()
neuh! ik ben wel blij dat ik hier een jaartje mag wonen!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
beste fotos kunozo te zien heb je niets te klagen daar
Succes jongen!!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:23 schreef Muck het volgende:
maar goed, ik ga eens kijken of ik iets nuttigs kan gaan doen.....
wat doe je hier als je daar zoveel moois hebt!!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neuh! ik ben wel blij dat ik hier een jaartje mag wonen!
last van winter depressie ?!?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:21 schreef Muck het volgende:
[..]
cool!
nah, ik heb zo een uur wiskunde, en dan 4 uur biologie....
Maar ik heb gewoon geen zin meer
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ik heb je toch niet op ideeen gebracht![]()
ok veel plezier , en voor je t weet is het 16:00 uurquote:Op woensdag 26 september 2007 13:23 schreef Muck het volgende:
maar goed, ik ga eens kijken of ik iets nuttigs kan gaan doen.....
jaquote:Op woensdag 26 september 2007 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
last van winter depressie ?!?
op vakantie zijn in Hotel Mama, voor de rest niet veel, daarom woon ik ook in Zweden!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
wat doe je hier als je daar zoveel moois hebt!!
godver..quote:
ik ook een beetjequote:
mogguh , 6 uur reizen is idd wel veelquote:Op woensdag 26 september 2007 13:30 schreef Fugie het volgende:
moge
zijn we weerook weer niets te doen hier. Rest van de week ook niet, ze vroegen of ik morgen naar amersfoort wil voor cursus maja, dan moet ik 6 uur reizen ofzo en dat zie ik niet zo zitten eigelijk.
m@zzelquote:Op woensdag 26 september 2007 13:34 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
ik ga ervantussen!
* Sgele laat een fles sambuca en chouffe achter voor wie zin krijgt straks
mja, precies. Dan doe ik liever een avondcursus waar het een uurtje reizen isquote:Op woensdag 26 september 2007 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh , 6 uur reizen is idd wel veel
whaha, nou sommige hebben ook geluk. hier wordt alles geblocked.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja, precies. Dan doe ik liever een avondcursus waar het een uurtje reizen is
kga nu maar wat series downloaden en kijken ofzo, moet wat om mijn tijd te doden
achja, het is maar wat je geluk noemtquote:Op woensdag 26 september 2007 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, nou sommige hebben ook geluk. hier wordt alles geblocked.
nou jij kan nog iets zien, ik niets;)quote:Op woensdag 26 september 2007 13:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
achja, het is maar wat je geluk noemt
nee moet je goldstrike eens proberen, das nog gekkerquote:Op woensdag 26 september 2007 13:48 schreef VlaDje het volgende:
Sambuca
Daar ga je van op de kop staan jung
Ik ken het, word je lekker warm vanquote:Op woensdag 26 september 2007 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee moet je goldstrike eens proberen, das nog gekker
en dan die zurequote:Op woensdag 26 september 2007 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
ja lekker fireballen smaak![]()
[afbeelding]
haha, wij zitten al aan de 3e zak van deze weekquote:Op woensdag 26 september 2007 14:09 schreef linebear het volgende:
zit nu een zak engelse drop weg te werken
ja jij heb een porsche zeker ?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:30 schreef Fugie het volgende:
2 uur, dan ben je aan de andere kant van nl joh
nee nog niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jij heb een porsche zeker ?
ahquote:
Zoetmeer ==> Lelystad. A12-> A27 -> A6 een grote DRAMA!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:30 schreef Fugie het volgende:
2 uur, dan ben je aan de andere kant van nl joh
ik ken genoeg files, heb er net nog een paar verwijderdquote:
wie gaat er dan ook naar lelystadquote:Op woensdag 26 september 2007 14:38 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
[..]
Zoetmeer ==> Lelystad. A12-> A27 -> A6 een grote DRAMA!
ah! stond je voorop ?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik ken genoeg files, heb er net nog een paar verwijderd![]()
Ik kijk toch bijna geen voetbal meer, laatste keren was geen moer meer aan ..quote:Op woensdag 26 september 2007 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
nou lees net dat van basten waarschijnlijk naar chelsey gaat. dus de slingers kunnen opgehangen worden
GVD ik moet nog 2 uurquote:Op woensdag 26 september 2007 15:28 schreef VlaDje het volgende:
nog een half uurtje
en van Basten mag mij idd wel richting Chelsea
heej je bent niet de enigste hoorquote:
En heb ook nog eens genoeg te doenquote:Op woensdag 26 september 2007 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heej je bent niet de enigste hoor
Kwam net een collega naar me toe ... (ik heb web based msn aanstaan)quote:Op woensdag 26 september 2007 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ja mijn collega gat over 20 min. dus wordt nog even op mn vingers gekeken.
net al een opmerking "Joh wat typ je druk ?"
Als ik te veel typ weten ze dat ik niet bezig ben met "mijn werk",quote:Op woensdag 26 september 2007 16:15 schreef Fugie het volgende:
ik typ soms echt als een bezetene en andere keren zit ik als een 1 of andere duffe vogel beetje naar mijn scherm te turen
De ene keer krijg je dan opmerkingen dat je te hard werkt en de andere keer dat je niets doet :x
zijn dan ook wel wantrouwig op je werk zegquote:Op woensdag 26 september 2007 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik te veel typ weten ze dat ik niet bezig ben met "mijn werk",
dus dan valt het op![]()
nooit last van, gebruik je soms Internet Explorer?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD tering fok, zit ik een heel verhaal te typen ineens dit
Je bent niet ingelogd en kunt daarom niet reageren. Log eerst in, of vul je gebruikersnaam en wachtwoord in bij het reageervenster, en probeer het dan opnieuw.
Das hier wel handig, heb alle rechtenquote:Op woensdag 26 september 2007 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
ja klopt
hmm ik kan wel zo firefoxinstalleren zit ik me te bedenken. ik weet alleen neit of het mag
nou ja schijt, morgen ff doen
Nee hoor, want ik wil wel blijven leren .. en dat lukt me niet ...quote:Op woensdag 26 september 2007 16:30 schreef Fugie het volgende:
denk dat de jaloezie alleen maar toeneemt als ik zeg dat ik gewoon series zit te kijken onder werktijd
en morgen weer de hele dag
ah dan is internet heel belangrijk op het werkquote:Op woensdag 26 september 2007 16:37 schreef Fugie het volgende:
mja ik wil ook wel werken, maar ik zit weer in een vage situatie. Opzich niet zo erg want ik ben druk bezig mijn zojuist gekochte appartement in te richten en al dat soort fratsen
Internet is altijd belangrijk, thuis en op het werk!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah dan is internet heel belangrijk op het werkdie situatie herken ik
whaha ja idd , t wordt erg vervelend zonderquote:Op woensdag 26 september 2007 16:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Internet is altijd belangrijk, thuis en op het werk!![]()
Inderdaad, dan kan je niet even het nieuws bekijken, mail bekijken,quote:Op woensdag 26 september 2007 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha ja idd , t wordt erg vervelend zonder
het is niet warm, maar koud .. nee valt toch wel mee?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
kutzooi , tis fucking koud buiten![]()
Hier valt het allemaal wel mee, de lucht is nogal .. ja .. uh ... grijs ..quote:
Hier nog iets meer dan 30 minuten, blijf iets langer anders moet ik buiten zo lang op de trein wachtenquote:
Dat valt nog wel mee, ik kijk op het station zeg maar ..quote:Op woensdag 26 september 2007 17:06 schreef WhiteLightning het volgende:
zal je net zien dat het gaat plenzen als je naar buiten stapt
eetsmakelijk!quote:Op donderdag 27 september 2007 07:58 schreef draculettetje het volgende:
zit nog aan mn ontbijt maar Mogguh!
Ben al een half uur aan het werk (LEES, ik zit hier al een half uurtje te FOKKEN!)quote:Op donderdag 27 september 2007 08:05 schreef draculettetje het volgende:
ook al ziekjes aan het worden? gatsie.....
ben je al wel op werk dan?
ik niet wordt rond 8.40 opgehaald
ik zal voor je duimen! succes en beterschap....quote:Op donderdag 27 september 2007 08:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben al een half uur aan het werk (LEES, ik zit hier al een half uurtje te FOKKEN!)
Buikpijn, koppijn .. beetje misselijk, hoop dat ik het haal vandaag![]()
Dank u dank u!quote:Op donderdag 27 september 2007 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zal voor je duimen! succes en beterschap....
moet de bar van je overgenomen worden?
Ik weet niet hoeveel ook achter pc zit vandaag dus kan een poging wagen maar heb wel kans op ongeduldige klanten!
Of zijn er andere vrijwilligers?
zet koffie machine aan
goed plan!quote:Op donderdag 27 september 2007 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u dank u!
Als je de bar wil overnemen graag kan ik zo weer even een dutje doen ...
Ik blijf lekker achter mijn pc zitten, dan gaat mijn collega maar alles klusjes lopen.
Godkoop, dicht in de buurt van de Randstad en lekkerewijfenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook naar lelystad
en je begint net ?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:26 schreef Dylanesque het volgende:
Wat een kutdag. Ik heb het nu al helemaal gehad.
wil je erover praten?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:26 schreef Dylanesque het volgende:
Wat een kutdag. Ik heb het nu al helemaal gehad.
nou zal ik weer wat opbeurende plaatjes gaan posten ?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon depressief. Kan gebeuren.![]()
Liever niet, er zit een groot raam achter me waar leerlingen langs komenquote:Op donderdag 27 september 2007 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zal ik weer wat opbeurende plaatjes gaan posten ?
het lijkt wel op een terminal ipv een computerquote:Op donderdag 27 september 2007 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
wel wat te doen op m'n werk, maar het gaat zo langzaaaaaaaaaaaam
iets met een boek aanpassen, dat staat in Word, maar er staan zoveel afbeeldingen in, dat het laden van 1 pagina de pc 14 minuten vast laat lopen
tja ik zou bijna zeggen, dat wordt trakterenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
nu ik 12.5 uur in de week werk voor een prima salaris mag ik dat dus niet meer zeggenik sla me er wel doorheen vandaag
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |