cool!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan hier morele ondersteuning vinden hoor
groot gelijk heb jequote:Op woensdag 26 september 2007 13:22 schreef Sgele het volgende:
Ik heb net een verlofbriefje ingevuld... men zoekt het maar uit..ik peer 'm om kwart voor 2![]()
haha, ik heb je toch niet op ideeen gebrachtquote:Op woensdag 26 september 2007 13:22 schreef Sgele het volgende:
Ik heb net een verlofbriefje ingevuld... men zoekt het maar uit..ik peer 'm om kwart voor 2![]()
neuh! ik ben wel blij dat ik hier een jaartje mag wonen!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
beste fotos kunozo te zien heb je niets te klagen daar
Succes jongen!!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:23 schreef Muck het volgende:
maar goed, ik ga eens kijken of ik iets nuttigs kan gaan doen.....
wat doe je hier als je daar zoveel moois hebt!!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neuh! ik ben wel blij dat ik hier een jaartje mag wonen!
last van winter depressie ?!?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:21 schreef Muck het volgende:
[..]
cool!
nah, ik heb zo een uur wiskunde, en dan 4 uur biologie....
Maar ik heb gewoon geen zin meer
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ik heb je toch niet op ideeen gebracht![]()
ok veel plezier , en voor je t weet is het 16:00 uurquote:Op woensdag 26 september 2007 13:23 schreef Muck het volgende:
maar goed, ik ga eens kijken of ik iets nuttigs kan gaan doen.....
jaquote:Op woensdag 26 september 2007 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
last van winter depressie ?!?
op vakantie zijn in Hotel Mama, voor de rest niet veel, daarom woon ik ook in Zweden!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
wat doe je hier als je daar zoveel moois hebt!!
godver..quote:
ik ook een beetjequote:
mogguh , 6 uur reizen is idd wel veelquote:Op woensdag 26 september 2007 13:30 schreef Fugie het volgende:
moge
zijn we weerook weer niets te doen hier. Rest van de week ook niet, ze vroegen of ik morgen naar amersfoort wil voor cursus maja, dan moet ik 6 uur reizen ofzo en dat zie ik niet zo zitten eigelijk.
m@zzelquote:Op woensdag 26 september 2007 13:34 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
ik ga ervantussen!
* Sgele laat een fles sambuca en chouffe achter voor wie zin krijgt straks
mja, precies. Dan doe ik liever een avondcursus waar het een uurtje reizen isquote:Op woensdag 26 september 2007 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh , 6 uur reizen is idd wel veel
whaha, nou sommige hebben ook geluk. hier wordt alles geblocked.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja, precies. Dan doe ik liever een avondcursus waar het een uurtje reizen is
kga nu maar wat series downloaden en kijken ofzo, moet wat om mijn tijd te doden
achja, het is maar wat je geluk noemtquote:Op woensdag 26 september 2007 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, nou sommige hebben ook geluk. hier wordt alles geblocked.
nou jij kan nog iets zien, ik niets;)quote:Op woensdag 26 september 2007 13:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
achja, het is maar wat je geluk noemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |