dank uquote:Op woensdag 26 september 2007 12:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
wij zijn de die hard NIET werkers schijnbaar... jij kan alleen nog in je pauze.. .da's lastig zoeken dan schijnbaar
Welkom!
ja we hadden gisteren een borrel, die heb je gemistquote:Op woensdag 26 september 2007 12:58 schreef DavyE het volgende:
[..]
dank u ik was ooit met dit topic begonnen ergens in juli. ik was echt verbaasd hoeveel mensen op dat topic reageerden en het bestaat nu nog steeds.
Trouwens WL de plaatje worden wel leuker he![]()
bitterballen
![]()
doh nou ja andere keer beterquote:Op woensdag 26 september 2007 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja we hadden gisteren een borrel, die heb je gemist
ik loop stage op een schoolquote:Op woensdag 26 september 2007 13:05 schreef Muck het volgende:
mag ik ook geen reet te doen hebben op school?
door een tuddenuur te hebben en al klaar te zijn met mijn verslagquote:Op woensdag 26 september 2007 13:06 schreef Sgele het volgende:
tja..op school hoor je ook soort van te werken toch?
Maar hoe kan je op school niks te doen hebben? :S
okee, jij wintquote:Op woensdag 26 september 2007 13:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik loop stage op een school![]()
beetje van beide![]()
natuurlijk!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:05 schreef Muck het volgende:
mag ik ook geen reet te doen hebben op school?
dank je!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
natuurlijk!
Welkom
![]()
koffie / thee / limonade ?
later gast, niet te veel doen hehquote:Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef DavyE het volgende:
maar gasten ik moet weer wat gaan doen.
Ik hoop dat ik aan het einde van de dag wat kan gaan posten
spreek jullie later weer![]()
koekje erbij ?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
dank je!
ik heb eigenlijk al even zat koffie op, dus doe maar limonade
hahaha, zo das echt op zn frans dus, aleeen zonder de wijnquote:Op woensdag 26 september 2007 13:08 schreef Maastrix het volgende:
zoo ik heb net van half 12 tot 1 gegeten. gister had ik zo'n honger dat ik er buikpijn door had dus ik dacht dat gaat me vandaag niet gebeuren. Nu heb ik buikpijn doordat ik teveel gegeten heb
Iemand zit op school en jij biedt 'm meteen limonade aanquote:Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
natuurlijk!
Welkom
![]()
koffie / thee / limonade ?
Wij hebben hier dus Fransen zitten, die een complete picknick voorraad bijhebben voor de lunch.. niet te zuinig..salades, groenten, stokbrodenquote:Op woensdag 26 september 2007 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha, zo das echt op zn frans dus, aleeen zonder de wijn
zit eigenlijk aan hetzelfde te denkenquote:Op woensdag 26 september 2007 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm nog 4 uur te gaandenk dat ik maar wat ga snipperen vandaag. moet kunnen toch ?
ja wie zijn er nou gek dan , fransen of wij de nederlanders ?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wij hebben hier dus Fransen zitten, die een complete picknick voorraad bijhebben voor de lunch.. niet te zuinig..salades, groenten, stokbroden![]()
Die's op vakantie!!!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat is er eigenlijk met tear gebeurt?
ja joh, wij nemen er totaal geen tijd voor... "als het er maar in zit" en dan gaan we weer werken....quote:Op woensdag 26 september 2007 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wie zijn er nou gek dan , fransen of wij de nederlanders ?
als je het zo in europa ziet, eten wij het kortste denk ik
teardrop_nl of hoe je zn naam ook schrijft, je weet wel die gast die nooit wat te doen heeft op zn werkquote:Op woensdag 26 september 2007 13:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die's op vakantie!!!
wie is tear?
KUNOquote:Op woensdag 26 september 2007 13:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat is er eigenlijk met tear gebeurt?
hier heb je nieuwe foto'squote:Op woensdag 26 september 2007 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
KUNO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen idee, hij was hier vorige week donderdag nog, hij heeft het denk ik druk.
zo wat dacht je kom ook maar even kijken ??? met neiuwe pics ??!?! haha geintje hoor
je kan hier morele ondersteuning vinden hoorquote:
cool!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan hier morele ondersteuning vinden hoor
groot gelijk heb jequote:Op woensdag 26 september 2007 13:22 schreef Sgele het volgende:
Ik heb net een verlofbriefje ingevuld... men zoekt het maar uit..ik peer 'm om kwart voor 2![]()
haha, ik heb je toch niet op ideeen gebrachtquote:Op woensdag 26 september 2007 13:22 schreef Sgele het volgende:
Ik heb net een verlofbriefje ingevuld... men zoekt het maar uit..ik peer 'm om kwart voor 2![]()
neuh! ik ben wel blij dat ik hier een jaartje mag wonen!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
beste fotos kunozo te zien heb je niets te klagen daar
Succes jongen!!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:23 schreef Muck het volgende:
maar goed, ik ga eens kijken of ik iets nuttigs kan gaan doen.....
wat doe je hier als je daar zoveel moois hebt!!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neuh! ik ben wel blij dat ik hier een jaartje mag wonen!
last van winter depressie ?!?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:21 schreef Muck het volgende:
[..]
cool!
nah, ik heb zo een uur wiskunde, en dan 4 uur biologie....
Maar ik heb gewoon geen zin meer
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ik heb je toch niet op ideeen gebracht![]()
ok veel plezier , en voor je t weet is het 16:00 uurquote:Op woensdag 26 september 2007 13:23 schreef Muck het volgende:
maar goed, ik ga eens kijken of ik iets nuttigs kan gaan doen.....
jaquote:Op woensdag 26 september 2007 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
last van winter depressie ?!?
op vakantie zijn in Hotel Mama, voor de rest niet veel, daarom woon ik ook in Zweden!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
wat doe je hier als je daar zoveel moois hebt!!
godver..quote:
ik ook een beetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |