Kwam net een collega naar me toe ... (ik heb web based msn aanstaan)quote:Op woensdag 26 september 2007 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ja mijn collega gat over 20 min. dus wordt nog even op mn vingers gekeken.
net al een opmerking "Joh wat typ je druk ?"
Als ik te veel typ weten ze dat ik niet bezig ben met "mijn werk",quote:Op woensdag 26 september 2007 16:15 schreef Fugie het volgende:
ik typ soms echt als een bezetene en andere keren zit ik als een 1 of andere duffe vogel beetje naar mijn scherm te turen
De ene keer krijg je dan opmerkingen dat je te hard werkt en de andere keer dat je niets doet :x
zijn dan ook wel wantrouwig op je werk zegquote:Op woensdag 26 september 2007 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik te veel typ weten ze dat ik niet bezig ben met "mijn werk",
dus dan valt het op![]()
nooit last van, gebruik je soms Internet Explorer?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD tering fok, zit ik een heel verhaal te typen ineens dit
Je bent niet ingelogd en kunt daarom niet reageren. Log eerst in, of vul je gebruikersnaam en wachtwoord in bij het reageervenster, en probeer het dan opnieuw.
Das hier wel handig, heb alle rechtenquote:Op woensdag 26 september 2007 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
ja klopt
hmm ik kan wel zo firefoxinstalleren zit ik me te bedenken. ik weet alleen neit of het mag
nou ja schijt, morgen ff doen
Nee hoor, want ik wil wel blijven leren .. en dat lukt me niet ...quote:Op woensdag 26 september 2007 16:30 schreef Fugie het volgende:
denk dat de jaloezie alleen maar toeneemt als ik zeg dat ik gewoon series zit te kijken onder werktijd
en morgen weer de hele dag
ah dan is internet heel belangrijk op het werkquote:Op woensdag 26 september 2007 16:37 schreef Fugie het volgende:
mja ik wil ook wel werken, maar ik zit weer in een vage situatie. Opzich niet zo erg want ik ben druk bezig mijn zojuist gekochte appartement in te richten en al dat soort fratsen
Internet is altijd belangrijk, thuis en op het werk!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah dan is internet heel belangrijk op het werkdie situatie herken ik
whaha ja idd , t wordt erg vervelend zonderquote:Op woensdag 26 september 2007 16:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Internet is altijd belangrijk, thuis en op het werk!![]()
Inderdaad, dan kan je niet even het nieuws bekijken, mail bekijken,quote:Op woensdag 26 september 2007 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha ja idd , t wordt erg vervelend zonder
het is niet warm, maar koud .. nee valt toch wel mee?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
kutzooi , tis fucking koud buiten![]()
Hier valt het allemaal wel mee, de lucht is nogal .. ja .. uh ... grijs ..quote:
Hier nog iets meer dan 30 minuten, blijf iets langer anders moet ik buiten zo lang op de trein wachtenquote:
Dat valt nog wel mee, ik kijk op het station zeg maar ..quote:Op woensdag 26 september 2007 17:06 schreef WhiteLightning het volgende:
zal je net zien dat het gaat plenzen als je naar buiten stapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |