Zoetmeer ==> Lelystad. A12-> A27 -> A6 een grote DRAMA!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:30 schreef Fugie het volgende:
2 uur, dan ben je aan de andere kant van nl joh
ik ken genoeg files, heb er net nog een paar verwijderdquote:
wie gaat er dan ook naar lelystadquote:Op woensdag 26 september 2007 14:38 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
[..]
Zoetmeer ==> Lelystad. A12-> A27 -> A6 een grote DRAMA!
ah! stond je voorop ?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik ken genoeg files, heb er net nog een paar verwijderd![]()
Ik kijk toch bijna geen voetbal meer, laatste keren was geen moer meer aan ..quote:Op woensdag 26 september 2007 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
nou lees net dat van basten waarschijnlijk naar chelsey gaat. dus de slingers kunnen opgehangen worden
GVD ik moet nog 2 uurquote:Op woensdag 26 september 2007 15:28 schreef VlaDje het volgende:
nog een half uurtje
en van Basten mag mij idd wel richting Chelsea
heej je bent niet de enigste hoorquote:
En heb ook nog eens genoeg te doenquote:Op woensdag 26 september 2007 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heej je bent niet de enigste hoor
Kwam net een collega naar me toe ... (ik heb web based msn aanstaan)quote:Op woensdag 26 september 2007 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ja mijn collega gat over 20 min. dus wordt nog even op mn vingers gekeken.
net al een opmerking "Joh wat typ je druk ?"
Als ik te veel typ weten ze dat ik niet bezig ben met "mijn werk",quote:Op woensdag 26 september 2007 16:15 schreef Fugie het volgende:
ik typ soms echt als een bezetene en andere keren zit ik als een 1 of andere duffe vogel beetje naar mijn scherm te turen
De ene keer krijg je dan opmerkingen dat je te hard werkt en de andere keer dat je niets doet :x
zijn dan ook wel wantrouwig op je werk zegquote:Op woensdag 26 september 2007 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik te veel typ weten ze dat ik niet bezig ben met "mijn werk",
dus dan valt het op![]()
nooit last van, gebruik je soms Internet Explorer?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD tering fok, zit ik een heel verhaal te typen ineens dit
Je bent niet ingelogd en kunt daarom niet reageren. Log eerst in, of vul je gebruikersnaam en wachtwoord in bij het reageervenster, en probeer het dan opnieuw.
Das hier wel handig, heb alle rechtenquote:Op woensdag 26 september 2007 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
ja klopt
hmm ik kan wel zo firefoxinstalleren zit ik me te bedenken. ik weet alleen neit of het mag
nou ja schijt, morgen ff doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |