Dank jequote:Op zondag 23 september 2007 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lady in red vind ik nog best een goeie.
Is mooi idd, mooiste tot nu toe, maar t is het nog niet... te lang...quote:Op zondag 23 september 2007 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lady in red vind ik nog best een goeie.
hej, ik ken ook een vrouwelijke marin (klemtoon op ma)quote:Op zondag 23 september 2007 21:49 schreef teigan het volgende:
Ik vind het nog steeds grappig dat het zoontje van vrienden van mij liefkozend marinka wordt genoemd.. (hij heet marin..)
quote:Op zondag 23 september 2007 21:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wou dat ik wat wist. Maar geen idee.
Waarom niet?quote:Op zondag 23 september 2007 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn huisgenootje vertrekt per 1 februari. Ik zou het heel fijn vinden als Do2 hier dan kwam wonen, en dat mijn kamer de woonkamer wordt en die andere kamer de slaapkamer bijvoorbeeld, iig totdat we iets voor ons tweetjes hebben, maar m'n andere huisgenoot ziet dat niet zitten..
'Ja, hij is geen student hè.'quote:
Oh het is geen regel of zo, de jongen die er voor de nieuwe jongen woonde was ook gewoon een werkende dertiger. Maar huisgenoot denkt dat 'de verhoudingen dan scheef lopen'. En het zou ons best wel heel erg gelukkig maken eigenlijk, maar dat kan 'm niet zoveel schelen geloof ik...quote:Op zondag 23 september 2007 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt vaak idd wel regels bij studentenhuizen.. Maar als je Do2 in huis haalt weet ej wat je krijgt, nu moet je dat nog maar zien....
De laatste keren mochten de bewoners zelf iemand uitzoeken, toen er eerst een kamer vrijkwam vonden m'n vriendinnen het een goed idee als ik er in zou komen en dat vond de huisbaas helemaal prima, en toen die werkende dertiger 2 maanden later vertrok hebben we gewoon wat jongens uitgenodigd om te hospiteren en daar eentje uitgezocht, en dat vond de huisbaas óók helemaal prima.quote:Op zondag 23 september 2007 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
In dat geval is je huisgenoot een lul en zou Do2 gewoon bij julie in moeten kunnen. Wie gaat er over wie er bij komt? Want ik heb dus echt 0 verstand van studentenhuizen.
gewoon jaloers dat hij geen ruige sex heeftquote:Op zondag 23 september 2007 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij stond vanmiddag op de muur te bonken omdat we te veel lawaai maakten, dat zal vast ook niet helpen, trouwens..
hele mooie namenquote:Op zondag 23 september 2007 22:25 schreef maok het volgende:
Zo ik heb wel weer genoeg bijdrages geleverd aan alexxxxx topic![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 22:30 schreef nietzman het volgende:
Hee hallo.
lieverd, daar hebben ze dubbelzijdige tape voor uitgevondenquote:Op zondag 23 september 2007 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wish me luck, ik ga fotolijstjes ophangen. Met spijkers en een hamer en zo.
Ik ben tenminste een échte vent.quote:Op zondag 23 september 2007 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lieverd, daar hebben ze dubbelzijdige tape voor uitgevonden
Niet eens.quote:Op zondag 23 september 2007 22:32 schreef maok het volgende:
Nog vreemde meer vreemde spullen in je kelder gevonden?
En ik een plakbandliefhebber!quote:Op zondag 23 september 2007 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben tenminste een échte vent..
Ja, geen idee? Wat vind jij er mannelijk aan dan?quote:Op zondag 23 september 2007 23:22 schreef Bob. het volgende:
Waarom is je auto eigenlijk een dame Alexxxxx? Ik vind hem wel wat mannelijke trekjes hebben.
Waarschijnlijk is ie bang voor concurentie, zelfs van zijn auto.quote:Op zondag 23 september 2007 23:22 schreef Bob. het volgende:
Waarom is je auto eigenlijk een dame Alexxxxx? Ik vind hem wel wat mannelijke trekjes hebben.
Hij is zo..hoekig. Vrouwen zijn niet hoekig.quote:Op zondag 23 september 2007 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, geen idee? Wat vind jij er mannelijk aan dan?
En om dat uit jou mond te horen, gij vrouw met mannennaam!
Zo'n Visa is een ware babe-magneet hoorquote:Op zondag 23 september 2007 23:34 schreef maok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie bang voor concurentie, zelfs van zijn auto.
Ik vind mijn auto eigenlijk wel mannelijk, ik heb er alleen een beetje een homo van gemaakt met al die bloemetjes. Maar ik ga mijn auto geen naam geven, hooguit 'Auto'
Ik houd niet van ronde auto'squote:Op zondag 23 september 2007 23:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hij is zo..hoekig. Vrouwen zijn niet hoekig.![]()
..of vind hij het een beetje gay om elke dag in een kerel te gaan.quote:Op zondag 23 september 2007 23:34 schreef maok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie bang voor concurentie, zelfs van zijn auto.
Dat dusquote:Op zondag 23 september 2007 23:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
..of vind hij het een beetje gay om elke dag in een kerel te gaan.
Oh?quote:Op zondag 23 september 2007 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij stond vanmiddag op de muur te bonken omdat we te veel lawaai maakten, dat zal vast ook niet helpen, trouwens..
Hm. Julliemaakten veel kabaal, maar jij het er niks van gemekrt dat hij bonkte...quote:
We sliepen niet, Alex.quote:Op maandag 24 september 2007 01:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm. Julliemaakten veel kabaal, maar jij het er niks van gemekrt dat hij bonkte...
Conclusie: je bent een vaste slaper en snurkt erg luid?
Of hij hoorde het niet dóór het lawaai.quote:Op maandag 24 september 2007 08:35 schreef Dangel het volgende:
Dan is Tjebbe gewoon doof.
SDtel je dit dan voor:quote:
Dat vertel ik je nog wel een keer als we samen zijn.quote:
Oeh.quote:Op maandag 24 september 2007 09:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat vertel ik je nog wel een keer als we samen zijn..
Gezellig.quote:Op maandag 24 september 2007 08:46 schreef Dangel het volgende:
[..]
SDtel je dit dan voor:
drie uurtjes geslapen hebben, en vervolgens om je heen allemaal mannen met flexen en schuurmachines
Ik doe zo oordopjes in denk ikquote:
Ik ruik nóg niks, alhoewel ik er pal naast woon. Van mij hoeft het niet meer zoquote:Op maandag 24 september 2007 10:40 schreef teigan het volgende:
Bah, wat wordt je toch chagrijnig van die zeikerds ind e wachtkamer van de huisarts...
Maareh, ik rook suikerbieten op weg naar huis toe....
En ik ben nu officieel OV-loos...
Woon je nog steeds in die mooie flat tegenover de (geheel vernieuwde) Spar?quote:Op maandag 24 september 2007 10:49 schreef nietzman het volgende:
De wind staat gunstig, Markje..
Nog niets geroken ook.
De PP-straat 14.gifquote:Op maandag 24 september 2007 11:03 schreef nietzman het volgende:
Daar woon ik vanaf deze week zo ongeveer weer.. (Daar waar ze verbouwen.
).
Waar woonde gij alweer precies?
Goh, daar bezorgde ik heel lang geleden een tijd de post op zaterdag..quote:
Het wsn heeft geen computers, dat is het RC :pquote:Op maandag 24 september 2007 11:48 schreef Bob. het volgende:
Ik ben echt een eerstjeaarsje weer.Net een half uur lopen zoeken voordat ik de computers hier had gevonden in het wsn.
Oh, en nu verveel ik me alsnog.
Oh. Nouja ik ben in ieder geval het WSN gebouw in gegaan, en nu zit ik achter een computer. Ik vind het al land best.quote:Op maandag 24 september 2007 12:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het wsn heeft geen computers, dat is het RC :p
De campagne zou vandaag beginnenquote:Op maandag 24 september 2007 10:40 schreef teigan het volgende:
Bah, wat wordt je toch chagrijnig van die zeikerds ind e wachtkamer van de huisarts...
En ik ben nu officieel OV-loos...
Op de 9de en tiende verdieping hebben ze wel van die kamertjes (waar voor de verbouwing docenten etc. inzaten) met één pc er in waar je kan vergaderen enzoquote:Op maandag 24 september 2007 12:43 schreef fridiot het volgende:
Ik dacht ook dat het WSN een computerzaal had, en dat het RC pas verderop in de gang begon met zn zalen. En ik loop daar al meer dan 4 jaar rond.. go figure.
En dan nog is het niet eens zijn eigen auto, of hoezo heeft ie nederlandse kentekens als hij hier niet de weg opmag?quote:Op zondag 23 september 2007 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)appa.html%3Fxref%3D1
Hoe zet je een foto bij een marktplaats advertentie vanaf je PC? Heel simpel, je print hem uit, scant hem in, en upload hem op zn kop zonder bij te knippen!
Probeer eens een ander torrentprogramma, sommigen cappen je internet verbinding als je limieten of andere zooi instelt.quote:Op zondag 23 september 2007 16:05 schreef fridiot het volgende:
Like, @home is hier al 3 tot 4 weken aan het flippen. Iedere keer als ik een torrent start dropped de snelheid naar 15kbps down en 2 kbps up..
Zit eraan te denken om over te stappen op Orange ADSL Extra, heeft iemand ervaring met die provider? Voordat ik overstap naar een nog slechtere
Ik ken een meisje dat Mercedes heet, alleen vanaf haar 13de wil ze graag Mena genoemd worden.quote:Op zondag 23 september 2007 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Redbad, het rijmt zo
en het doet me denken aan redbanddie snoepjes
![]()
Mercedes vind ik opzich een erg mooie naam, maar helaas doettie me denken aan de auto dus daarom zou ik mn meisje nooit zo noemen. (Ja ik weet dat de auto naar een Mercedes is vernoemd)
Gisteren waren ze ook al bezig.quote:Op maandag 24 september 2007 10:40 schreef teigan het volgende:
Punt is alleen dat het jarenlang perfect werkte, tot een paar week geleden...quote:Op maandag 24 september 2007 13:22 schreef Sebasser het volgende:
Probeer eens een ander torrentprogramma, sommigen cappen je internet verbinding als je limieten of andere zooi instelt.
Capt @home snelheid op torrent-poorten eig? ondersteunt je torrentservert een andere poort?quote:Op maandag 24 september 2007 13:30 schreef fridiot het volgende:
[..]
Punt is alleen dat het jarenlang perfect werkte, tot een paar week geleden...
Dat zeggen alle mensen die te dom zijn om het goed in te stellen.quote:Op maandag 24 september 2007 13:49 schreef Jesse_ het volgende:
usenet![]()
als er een grote vergaarbak voor rotzooi is is dat het [afbeelding]
Nee, dat zeggen mensen die geen n00bs zijnquote:Op maandag 24 september 2007 13:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mensen die te dom zijn om het goed in te stellen.
Haaj Sebasquote:Op maandag 24 september 2007 13:45 schreef Sebasser het volgende:
Usenet FTW.
Ik heb een NESquote:Op maandag 24 september 2007 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil gamen.
Ik heb nog nooit The Legend of Zelda gespeeld.
Wat? Heiden!!!quote:Op maandag 24 september 2007 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil gamen.
Hoezo?quote:Op maandag 24 september 2007 15:50 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb een NES
En ik ben boos!En straks nog bozer
!
Gouden cardridge!quote:Op maandag 24 september 2007 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil gamen.
Nee, weer een ander meiske. Had haar een keertje in Grunn ontmoet, maar ze studeert in Nijmegen. En toen afgesproken op Appelpop, waar het meteen klikte eigenlijk. Nu kijken of het wat wordt met die afstand en elkaar ontmoeten enzo. Maar tot nu toe gaat het goed, gelukkig.quote:Op maandag 24 september 2007 16:21 schreef teigan het volgende:
Leuk Aryon, is het dat meisje waar je het aan het begin van de zomer over had?
Leuk idee!quote:GRONINGEN - Voetbalfans die op zoek zijn naar een nieuw huis kunnen binnenkort hun hart ophalen in Groningen. Daar wordt het namelijk mogelijk te wonen aan de Middenstip, de Langezijde of aan de Omhaal.
Het zijn de straatnamen die het college van B&W van Groningen heeft voorgesteld voor de nieuwbouw op het terrein van het voormalige Oosterparkstadion. Dit zei een woordvoerder van de gemeente Groningen maandag.
In het voorjaar vroeg de gemeente via een advertentie aan de inwoners van de stad mee te denken over passende namen voor de nieuwe buurt. Uit het grote aantal suggesties koos het college onder meer voor het Stadionplantsoen, Parkzijde, Voorzet en Hoekvlag.
Onenigheid
De gemeente besloot de zeven straten niet naar mensen te vernoemen. "Dat levert nu eenmaal vaak onenigheid op", zei de woordvoerder. De gemeenteraad beslist binnen twee weken of ze akkoord gaan met de straatnamen.
Ja mevrouw.quote:Op maandag 24 september 2007 16:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb je mentaal ge-PM'ed.
Ik wil nu een foto in mn PM box.
Boven de bibliotheek zit of zat wel een computerzaal volgens mij.quote:Op maandag 24 september 2007 12:43 schreef fridiot het volgende:
Ik dacht ook dat het WSN een computerzaal had, en dat het RC pas verderop in de gang begon met zn zalen. En ik loop daar al meer dan 4 jaar rond.. go figure.
quote:
Wie dit keer?quote:Op maandag 24 september 2007 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Doe es een foto PMmen
Is iemand ten huwelijk vragen btw een goede versiermethode, of loop ik weer eens te hard van stapel?
Zoek zelf maar.quote:Op maandag 24 september 2007 17:49 schreef Bob. het volgende:
Ja, nee, een foto van het meisje he.
Maar dan krijg je dus de Zaagmulderswegzijdestraat ofzo. Een straat die naar een straat vernoemd isquote:Op maandag 24 september 2007 16:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jammer dat er niet 1 is vernoemd naar "Zaagmulderswegzijde" oftewel Z-side
Ayreon!quote:Op maandag 24 september 2007 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb het niet over onze geliefde Groninger, maar over de wereldberoemde rockopera-artiest!
Reden genoeg haar ten huwelijk te vragen dusquote:Op maandag 24 september 2007 17:57 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ayreon!Ik heb em zelfs 2x in levende lijve gezien!
En iemand die van Ayreon houdt, is altijd goed bezig.
Ja idd. Zit ze ook op het Ayreon forum? Stuur ff een pm terug met een foto dan?quote:Op maandag 24 september 2007 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Reden genoeg haar ten huwelijk te vragen dus
Ja hallo, ik ga me daar een beetje half FOK! doorzoeken.quote:Op maandag 24 september 2007 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik laat mensne graag speuren. Ik heb onlangs in een ander topic naar Ayreon gerefereerd, wat ze herkende, waardoro mn interesse werd gewekt, enik in haar FoBo terecht kwam. Genoeg aanwijzingen om haar te vinden
Misschien ook eens aan MSN toevoegen, dan weet ze met wie ze gaat trouwen
Ik vertel het je wel op MSN. Of ik stuur je een SMS.quote:Op maandag 24 september 2007 18:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga me daar een beetje half FOK! doorzoeken.![]()
Zo nieuwsgierig ben ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 24 september 2007 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vertel het je wel op MSN. Of ik stuur je een SMS.
Kut, slinkse manier om je msn adres en/of telefoonnummer te achterhalen misluktquote:Op maandag 24 september 2007 18:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zo nieuwsgierig ben ik nou ook weer niet.![]()
Laat je wel even weten wat het antwoord op je aanzoek is?![]()
Hup, als je iets van d'r moet gewoon vragen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kut, slinkse manier om je msn adres en/of telefoonnummer te achterhalen mislukt
Zo ben ik.quote:Op maandag 24 september 2007 18:28 schreef MaxMark het volgende:
Hij was wel erg doorzichtig, lexieboy.
Hey Bob., ik heb een telefoonnummer en MSN adres, ruilen?quote:Op maandag 24 september 2007 18:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hup, als je iets van d'r moet gewoon vragen.
Hm, ik ben net zo van het mijn telefoonnummer/MSN-adres aan fok!ers uit delen, sorry.quote:Op maandag 24 september 2007 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey Bob., ik heb een telefoonnummer en MSN adres, ruilen?
Ik ben ook buzzybee-er, helpt dat? Nee he?quote:Op maandag 24 september 2007 18:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm, ik ben net zo van het mijn telefoonnummer/MSN-adres aan fok!ers uit delen, sorry.![]()
Omdat mijn auto ook roze is.quote:Op maandag 24 september 2007 18:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo.
Waarom informeert niemand naar mijn nieuwe mp3speler?
Of gewoon "Z-side"quote:Op maandag 24 september 2007 17:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar dan krijg je dus de Zaagmulderswegzijdestraat ofzo. Een straat die naar een straat vernoemd is
Klopt. Maar hij deed ook de stem van Ayreon op het eerste album.quote:Op maandag 24 september 2007 18:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Of gewoon "Z-side"
Overigens, Ayreon is nog altijd een projectnaam/bandnaam. De naam van die man is Arjen A. Lucassen.
Tof dat je t vraagtquote:Op maandag 24 september 2007 18:48 schreef Bob. het volgende:
Goh Chips, wat ik me nou afvroeg he, hoe bevalt je mp3 speler?
Foto?quote:Op maandag 24 september 2007 18:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tof dat je t vraagt.
Srsly.
Hij is roze! het koordje ook en de oordopjes zijn wit!
Hij is mooi! En tof! Hij bevalt goed.
WTF, dat postte ik net in FCSCquote:Op maandag 24 september 2007 19:04 schreef ChipsZak. het volgende:![]()
Miau miau wilde Katze
Mit grünen Schlitzaugen
Miau miau wilde Katze
Steht ganz nass im Regen
Ich lasse dich vor der Tür miauen
Und jaulen und fauchen
Ich sah dich auf allen Dächern
Der Stadt dich rumwälzen
Miau miau wilde Katze
Komm bitte nicht nach Haus'
Weil du nach wilder Strapaze
Nur etwas Milch brauchst
Miau miau wilde Katze
Zeigt ihre weiße Tatze
In dem Schlitz meiner Tür
Nach wilder Strapaze
Wenn dir nichts Schöneres einfällt
Und wenn dich der Hunger quält
Wenn das Wetter dir missfällt
Miaust du vor meiner Tür
Miau miau wilde Katze
Nur etwas Milch brauchst
Miau miau wilde Katze
Verbringt die ganze Nacht
Auf einem fremden Dach
Und kommt am nächsten Morgten
Zu mir ihre Milch holen
Miau miau wilde Katze
Nur etwas Milch brauchst
Miau miau wilde Katze
Der Sturm und der Regen
Sind meine Wut, meine Tränen
Um dich böse Katze
Miau miau nur wenn es regnet
Wenn sich böses ereignet
Wenn ein Feind dir begegnet
Miaust du vor meiner Tür
Miau miau wilde Katze
Nur etwas Milch brauchst
Wat hij zei!quote:Op maandag 24 september 2007 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
neh, je rondingen komen niet mooi uit in dat jurkje.
Waarom dat nou weer?quote:
Jammerquote:Op maandag 24 september 2007 20:41 schreef Bob. het volgende:
Ik ga niet, ken er hast niemand.
Er zitten ook en paar leuke mensen tussenquote:Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
No way dat ik mij tussen een horde ONZers ga begeven.
Daar staan alle vrouwen van FOK! toch, mallie.quote:Op maandag 24 september 2007 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
JammerJij staat op de lijst van menne die ik ooit nog eens wil ontmoeten
nee. ( 1/3e heb ik al ontmoet namelijkquote:Op maandag 24 september 2007 20:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Daar staan alle vrouwen van FOK! toch, mallie.
Dan ontmoet ik die mensen liever some other time, some other place.quote:Op maandag 24 september 2007 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zitten ook en paar leuke mensen tussen
Het zal wel hetzelfde worden bij mij, denk ik. Aangezien Nientje komt, dus ik moet nog ff kieken wat zij wil. De vrouw gaat altijd voor he..quote:Op maandag 24 september 2007 21:43 schreef teigan het volgende:
ik weet eigeniljk nog niet of ik ga, ik denk het niet, maar ik zie zaterdag wel, misschien dat ik wel mee word gesleept
trustequote:Op maandag 24 september 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
bed
Trustequote:Op maandag 24 september 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
bed
Hey die ken ik niet (Ik woon in Beijum)quote:Op maandag 24 september 2007 23:09 schreef MaxMark het volgende:
Ik hoorde dat in Beijum een studentenkapper zit die het voor ¤8,00 doet, alleen op donderdag. Is ook niet verkeerd toch?
Ach de suikerunie is al weer bezig, dus bereid je maar voorquote:Op maandag 24 september 2007 07:29 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!!
Geniet nog even van de laatste teugen frisselucht, straks is het weer over voor een paar maanden...
Zeg maar gerust VeeVervoerquote:Op maandag 24 september 2007 12:01 schreef Dangel het volgende:
Ah ok! Zernike ken ik, dat staat op volle bussen.
quote:Op maandag 24 september 2007 11:48 schreef Bob. het volgende:
Ik ben echt een eerstjeaarsje weer.Net een half uur lopen zoeken voordat ik de computers hier had gevonden in het wsn.
Bovenin de bieb zijn wel computersquote:Op maandag 24 september 2007 12:31 schreef Jesse_ het volgende:
Het wsn heeft geen computers, dat is het RC :p
Ach de Zaagmuldersweg is er ook al, daarom is het kennelijk niet nodigquote:Op maandag 24 september 2007 16:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jammer dat er niet 1 is vernoemd naar "Zaagmulderswegzijde" oftewel Z-side
Altijd handigquote:Op maandag 24 september 2007 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee. Daar ligt een winterpechset, een klos ijzedraad, twee koplampen, een mattenset voor een mercedes-bnz sprinter betelwagen, een doppenset, een schroevendraaierset een statif en een gevarendriehoek
Dunno?quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:17 schreef MaxMark het volgende:
Geen kwartet?
Normaal slaap ik al ~ 3 uurtjes...quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 02:21 schreef Bob. het volgende:
Eens kijken of ik nog iets onzinnigs te posten weet.
Wis en waarachtig! nou doe ik hetzelfdequote:Op dinsdag 25 september 2007 02:22 schreef Bob. het volgende:
Gelukt.
Doe maar sextet, aangezien er geloof ik een stuk of 6 achter elkaar stondenquote:Op dinsdag 25 september 2007 01:17 schreef MaxMark het volgende:
Geen kwartet?
Ohja, de eerste post op de pagina was wit, dus ik zag niet dat die ook van jou was. In dat geval moet je je schamen, jongeman.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doe maar sextet, aangezien er geloof ik een stuk of 6 achter elkaar stonden
Was meer het resultaat van een dag lang niet kunnen posten en dan de schade in willen halenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ohja, de eerste post op de pagina was wit, dus ik zag niet dat die ook van jou was. In dat geval moet je je schamen, jongeman.
'Nog dikker dan je bent?' Je bent mooi, teigan.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:08 schreef teigan het volgende:
Hoi.
Er ligt hier een opblaaspop in mijn kantoor...![]()
En ik voel me nog dikker dan dat ik ben vandaag....
Dat vraag ik mij dus ook af DaD... Waarschijnlijk achtergelaten door degenen die voor mij op dit kantoor zaten...quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En wat doet die opblaaspop daar?.
aan de eikenlaan zit ook een 10e kapper en af en toe de kapper is niet overbodigquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ga nooit naar de kapper. Totaal overbodig.
Maar inderdaad aan het Boterdiep zit de 10 epjes kapper.
Er zitten er ook 2 aan de poelestraat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
aan de eikenlaan zit ook een 10e kapper en af en toe de kapper is niet overbodig
Hopelijk ben je snel weer beterquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Terug van school.
Afgemeld.
Keelpijn, ik werd koud, warm, koud, warm, en had enorme buikpijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |