Dat zeggen alle mensen die te dom zijn om het goed in te stellen.quote:Op maandag 24 september 2007 13:49 schreef Jesse_ het volgende:
usenet![]()
als er een grote vergaarbak voor rotzooi is is dat het [afbeelding]
Nee, dat zeggen mensen die geen n00bs zijnquote:Op maandag 24 september 2007 13:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mensen die te dom zijn om het goed in te stellen.
Haaj Sebasquote:Op maandag 24 september 2007 13:45 schreef Sebasser het volgende:
Usenet FTW.
Ik heb een NESquote:Op maandag 24 september 2007 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil gamen.
Ik heb nog nooit The Legend of Zelda gespeeld.
Wat? Heiden!!!quote:Op maandag 24 september 2007 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil gamen.
Hoezo?quote:Op maandag 24 september 2007 15:50 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb een NES
En ik ben boos!En straks nog bozer
!
Gouden cardridge!quote:Op maandag 24 september 2007 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil gamen.
Nee, weer een ander meiske. Had haar een keertje in Grunn ontmoet, maar ze studeert in Nijmegen. En toen afgesproken op Appelpop, waar het meteen klikte eigenlijk. Nu kijken of het wat wordt met die afstand en elkaar ontmoeten enzo. Maar tot nu toe gaat het goed, gelukkig.quote:Op maandag 24 september 2007 16:21 schreef teigan het volgende:
Leuk Aryon, is het dat meisje waar je het aan het begin van de zomer over had?
Leuk idee!quote:GRONINGEN - Voetbalfans die op zoek zijn naar een nieuw huis kunnen binnenkort hun hart ophalen in Groningen. Daar wordt het namelijk mogelijk te wonen aan de Middenstip, de Langezijde of aan de Omhaal.
Het zijn de straatnamen die het college van B&W van Groningen heeft voorgesteld voor de nieuwbouw op het terrein van het voormalige Oosterparkstadion. Dit zei een woordvoerder van de gemeente Groningen maandag.
In het voorjaar vroeg de gemeente via een advertentie aan de inwoners van de stad mee te denken over passende namen voor de nieuwe buurt. Uit het grote aantal suggesties koos het college onder meer voor het Stadionplantsoen, Parkzijde, Voorzet en Hoekvlag.
Onenigheid
De gemeente besloot de zeven straten niet naar mensen te vernoemen. "Dat levert nu eenmaal vaak onenigheid op", zei de woordvoerder. De gemeenteraad beslist binnen twee weken of ze akkoord gaan met de straatnamen.
Ja mevrouw.quote:Op maandag 24 september 2007 16:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb je mentaal ge-PM'ed.
Ik wil nu een foto in mn PM box.
Boven de bibliotheek zit of zat wel een computerzaal volgens mij.quote:Op maandag 24 september 2007 12:43 schreef fridiot het volgende:
Ik dacht ook dat het WSN een computerzaal had, en dat het RC pas verderop in de gang begon met zn zalen. En ik loop daar al meer dan 4 jaar rond.. go figure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |