Oh het is geen regel of zo, de jongen die er voor de nieuwe jongen woonde was ook gewoon een werkende dertiger. Maar huisgenoot denkt dat 'de verhoudingen dan scheef lopen'. En het zou ons best wel heel erg gelukkig maken eigenlijk, maar dat kan 'm niet zoveel schelen geloof ik...quote:Op zondag 23 september 2007 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt vaak idd wel regels bij studentenhuizen.. Maar als je Do2 in huis haalt weet ej wat je krijgt, nu moet je dat nog maar zien....
De laatste keren mochten de bewoners zelf iemand uitzoeken, toen er eerst een kamer vrijkwam vonden m'n vriendinnen het een goed idee als ik er in zou komen en dat vond de huisbaas helemaal prima, en toen die werkende dertiger 2 maanden later vertrok hebben we gewoon wat jongens uitgenodigd om te hospiteren en daar eentje uitgezocht, en dat vond de huisbaas óók helemaal prima.quote:Op zondag 23 september 2007 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
In dat geval is je huisgenoot een lul en zou Do2 gewoon bij julie in moeten kunnen. Wie gaat er over wie er bij komt? Want ik heb dus echt 0 verstand van studentenhuizen.
gewoon jaloers dat hij geen ruige sex heeftquote:Op zondag 23 september 2007 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij stond vanmiddag op de muur te bonken omdat we te veel lawaai maakten, dat zal vast ook niet helpen, trouwens..
hele mooie namenquote:Op zondag 23 september 2007 22:25 schreef maok het volgende:
Zo ik heb wel weer genoeg bijdrages geleverd aan alexxxxx topic![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 22:30 schreef nietzman het volgende:
Hee hallo.
lieverd, daar hebben ze dubbelzijdige tape voor uitgevondenquote:Op zondag 23 september 2007 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wish me luck, ik ga fotolijstjes ophangen. Met spijkers en een hamer en zo.
Ik ben tenminste een échte vent.quote:Op zondag 23 september 2007 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lieverd, daar hebben ze dubbelzijdige tape voor uitgevonden
Niet eens.quote:Op zondag 23 september 2007 22:32 schreef maok het volgende:
Nog vreemde meer vreemde spullen in je kelder gevonden?
En ik een plakbandliefhebber!quote:Op zondag 23 september 2007 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben tenminste een échte vent..
Ja, geen idee? Wat vind jij er mannelijk aan dan?quote:Op zondag 23 september 2007 23:22 schreef Bob. het volgende:
Waarom is je auto eigenlijk een dame Alexxxxx? Ik vind hem wel wat mannelijke trekjes hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |