Wie dit keer?quote:Op maandag 24 september 2007 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Doe es een foto PMmen
Is iemand ten huwelijk vragen btw een goede versiermethode, of loop ik weer eens te hard van stapel?
Zoek zelf maar.quote:Op maandag 24 september 2007 17:49 schreef Bob. het volgende:
Ja, nee, een foto van het meisje he.
Maar dan krijg je dus de Zaagmulderswegzijdestraat ofzo. Een straat die naar een straat vernoemd isquote:Op maandag 24 september 2007 16:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jammer dat er niet 1 is vernoemd naar "Zaagmulderswegzijde" oftewel Z-side
Ayreon!quote:Op maandag 24 september 2007 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb het niet over onze geliefde Groninger, maar over de wereldberoemde rockopera-artiest!
Reden genoeg haar ten huwelijk te vragen dusquote:Op maandag 24 september 2007 17:57 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ayreon!Ik heb em zelfs 2x in levende lijve gezien!
En iemand die van Ayreon houdt, is altijd goed bezig.
Ja idd. Zit ze ook op het Ayreon forum? Stuur ff een pm terug met een foto dan?quote:Op maandag 24 september 2007 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Reden genoeg haar ten huwelijk te vragen dus
Ja hallo, ik ga me daar een beetje half FOK! doorzoeken.quote:Op maandag 24 september 2007 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik laat mensne graag speuren. Ik heb onlangs in een ander topic naar Ayreon gerefereerd, wat ze herkende, waardoro mn interesse werd gewekt, enik in haar FoBo terecht kwam. Genoeg aanwijzingen om haar te vinden
Misschien ook eens aan MSN toevoegen, dan weet ze met wie ze gaat trouwen
Ik vertel het je wel op MSN. Of ik stuur je een SMS.quote:Op maandag 24 september 2007 18:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga me daar een beetje half FOK! doorzoeken.![]()
Zo nieuwsgierig ben ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 24 september 2007 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vertel het je wel op MSN. Of ik stuur je een SMS.
Kut, slinkse manier om je msn adres en/of telefoonnummer te achterhalen misluktquote:Op maandag 24 september 2007 18:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zo nieuwsgierig ben ik nou ook weer niet.![]()
Laat je wel even weten wat het antwoord op je aanzoek is?![]()
Hup, als je iets van d'r moet gewoon vragen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kut, slinkse manier om je msn adres en/of telefoonnummer te achterhalen mislukt
Zo ben ik.quote:Op maandag 24 september 2007 18:28 schreef MaxMark het volgende:
Hij was wel erg doorzichtig, lexieboy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |