Waarschijnlijk is ie bang voor concurentie, zelfs van zijn auto.quote:Op zondag 23 september 2007 23:22 schreef Bob. het volgende:
Waarom is je auto eigenlijk een dame Alexxxxx? Ik vind hem wel wat mannelijke trekjes hebben.
Hij is zo..hoekig. Vrouwen zijn niet hoekig.quote:Op zondag 23 september 2007 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, geen idee? Wat vind jij er mannelijk aan dan?
En om dat uit jou mond te horen, gij vrouw met mannennaam!
Zo'n Visa is een ware babe-magneet hoorquote:Op zondag 23 september 2007 23:34 schreef maok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie bang voor concurentie, zelfs van zijn auto.
Ik vind mijn auto eigenlijk wel mannelijk, ik heb er alleen een beetje een homo van gemaakt met al die bloemetjes. Maar ik ga mijn auto geen naam geven, hooguit 'Auto'
Ik houd niet van ronde auto'squote:Op zondag 23 september 2007 23:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hij is zo..hoekig. Vrouwen zijn niet hoekig.![]()
..of vind hij het een beetje gay om elke dag in een kerel te gaan.quote:Op zondag 23 september 2007 23:34 schreef maok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie bang voor concurentie, zelfs van zijn auto.
Dat dusquote:Op zondag 23 september 2007 23:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
..of vind hij het een beetje gay om elke dag in een kerel te gaan.
Oh?quote:Op zondag 23 september 2007 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij stond vanmiddag op de muur te bonken omdat we te veel lawaai maakten, dat zal vast ook niet helpen, trouwens..
Hm. Julliemaakten veel kabaal, maar jij het er niks van gemekrt dat hij bonkte...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |