Waarom dat nou weer?quote:
Jammerquote:Op maandag 24 september 2007 20:41 schreef Bob. het volgende:
Ik ga niet, ken er hast niemand.
Er zitten ook en paar leuke mensen tussenquote:Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
No way dat ik mij tussen een horde ONZers ga begeven.
Daar staan alle vrouwen van FOK! toch, mallie.quote:Op maandag 24 september 2007 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
JammerJij staat op de lijst van menne die ik ooit nog eens wil ontmoeten
nee. ( 1/3e heb ik al ontmoet namelijkquote:Op maandag 24 september 2007 20:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Daar staan alle vrouwen van FOK! toch, mallie.
Dan ontmoet ik die mensen liever some other time, some other place.quote:Op maandag 24 september 2007 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zitten ook en paar leuke mensen tussen
Het zal wel hetzelfde worden bij mij, denk ik. Aangezien Nientje komt, dus ik moet nog ff kieken wat zij wil. De vrouw gaat altijd voor he..quote:Op maandag 24 september 2007 21:43 schreef teigan het volgende:
ik weet eigeniljk nog niet of ik ga, ik denk het niet, maar ik zie zaterdag wel, misschien dat ik wel mee word gesleept
trustequote:Op maandag 24 september 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
bed
Trustequote:Op maandag 24 september 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
bed
Hey die ken ik niet (Ik woon in Beijum)quote:Op maandag 24 september 2007 23:09 schreef MaxMark het volgende:
Ik hoorde dat in Beijum een studentenkapper zit die het voor ¤8,00 doet, alleen op donderdag. Is ook niet verkeerd toch?
Ach de suikerunie is al weer bezig, dus bereid je maar voorquote:Op maandag 24 september 2007 07:29 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!!
Geniet nog even van de laatste teugen frisselucht, straks is het weer over voor een paar maanden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |