Waarom dat nou weer?quote:
Jammerquote:Op maandag 24 september 2007 20:41 schreef Bob. het volgende:
Ik ga niet, ken er hast niemand.
Er zitten ook en paar leuke mensen tussenquote:Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
No way dat ik mij tussen een horde ONZers ga begeven.
Daar staan alle vrouwen van FOK! toch, mallie.quote:Op maandag 24 september 2007 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
JammerJij staat op de lijst van menne die ik ooit nog eens wil ontmoeten
nee. ( 1/3e heb ik al ontmoet namelijkquote:Op maandag 24 september 2007 20:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Daar staan alle vrouwen van FOK! toch, mallie.
Dan ontmoet ik die mensen liever some other time, some other place.quote:Op maandag 24 september 2007 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zitten ook en paar leuke mensen tussen
Het zal wel hetzelfde worden bij mij, denk ik. Aangezien Nientje komt, dus ik moet nog ff kieken wat zij wil. De vrouw gaat altijd voor he..quote:Op maandag 24 september 2007 21:43 schreef teigan het volgende:
ik weet eigeniljk nog niet of ik ga, ik denk het niet, maar ik zie zaterdag wel, misschien dat ik wel mee word gesleept
trustequote:Op maandag 24 september 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
bed
Trustequote:Op maandag 24 september 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
bed
Hey die ken ik niet (Ik woon in Beijum)quote:Op maandag 24 september 2007 23:09 schreef MaxMark het volgende:
Ik hoorde dat in Beijum een studentenkapper zit die het voor ¤8,00 doet, alleen op donderdag. Is ook niet verkeerd toch?
Ach de suikerunie is al weer bezig, dus bereid je maar voorquote:Op maandag 24 september 2007 07:29 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!!
Geniet nog even van de laatste teugen frisselucht, straks is het weer over voor een paar maanden...
Zeg maar gerust VeeVervoerquote:Op maandag 24 september 2007 12:01 schreef Dangel het volgende:
Ah ok! Zernike ken ik, dat staat op volle bussen.
quote:Op maandag 24 september 2007 11:48 schreef Bob. het volgende:
Ik ben echt een eerstjeaarsje weer.Net een half uur lopen zoeken voordat ik de computers hier had gevonden in het wsn.
Bovenin de bieb zijn wel computersquote:Op maandag 24 september 2007 12:31 schreef Jesse_ het volgende:
Het wsn heeft geen computers, dat is het RC :p
Ach de Zaagmuldersweg is er ook al, daarom is het kennelijk niet nodigquote:Op maandag 24 september 2007 16:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jammer dat er niet 1 is vernoemd naar "Zaagmulderswegzijde" oftewel Z-side
Altijd handigquote:Op maandag 24 september 2007 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee. Daar ligt een winterpechset, een klos ijzedraad, twee koplampen, een mattenset voor een mercedes-bnz sprinter betelwagen, een doppenset, een schroevendraaierset een statif en een gevarendriehoek
Dunno?quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:17 schreef MaxMark het volgende:
Geen kwartet?
Normaal slaap ik al ~ 3 uurtjes...quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 02:21 schreef Bob. het volgende:
Eens kijken of ik nog iets onzinnigs te posten weet.
Wis en waarachtig! nou doe ik hetzelfdequote:Op dinsdag 25 september 2007 02:22 schreef Bob. het volgende:
Gelukt.
Doe maar sextet, aangezien er geloof ik een stuk of 6 achter elkaar stondenquote:Op dinsdag 25 september 2007 01:17 schreef MaxMark het volgende:
Geen kwartet?
Ohja, de eerste post op de pagina was wit, dus ik zag niet dat die ook van jou was. In dat geval moet je je schamen, jongeman.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doe maar sextet, aangezien er geloof ik een stuk of 6 achter elkaar stonden
Was meer het resultaat van een dag lang niet kunnen posten en dan de schade in willen halenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ohja, de eerste post op de pagina was wit, dus ik zag niet dat die ook van jou was. In dat geval moet je je schamen, jongeman.
'Nog dikker dan je bent?' Je bent mooi, teigan.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:08 schreef teigan het volgende:
Hoi.
Er ligt hier een opblaaspop in mijn kantoor...![]()
En ik voel me nog dikker dan dat ik ben vandaag....
Dat vraag ik mij dus ook af DaD... Waarschijnlijk achtergelaten door degenen die voor mij op dit kantoor zaten...quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En wat doet die opblaaspop daar?.
aan de eikenlaan zit ook een 10e kapper en af en toe de kapper is niet overbodigquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ga nooit naar de kapper. Totaal overbodig.
Maar inderdaad aan het Boterdiep zit de 10 epjes kapper.
Er zitten er ook 2 aan de poelestraat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
aan de eikenlaan zit ook een 10e kapper en af en toe de kapper is niet overbodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |