Kun je er eentje voor mij regelen?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:37 schreef Dangel het volgende:
Hier op het werk hebben we PSM stekkers
Ja.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kun je er eentje voor mij regelen?
Je moet iets van de TT maken hequote:Op woensdag 12 september 2007 15:50 schreef captain.lefteye het volgende:
Als je het echt zo druk hebt, dan ga je echt niet 3x zeggen dat je het druk hebt hoor
Welke autorijschool in Groningen?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:31 schreef Aryon het volgende:
Weet iemand nog waar dat topic is van de beste rijscholen van Grunn? Want ga binnekort keertje autorijlessen nemen, dus dan is het wel handig om te weten welke beetje relaxt is en een beetje goedkoop!
Of heeft iemand hier nog tips? alvast bedankt.
Die ja! Thnx. Zag em ergens in een topic voorbij komen, maar kon em nergens vinden of ik was gewoon lui.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welke autorijschool in Groningen?
Ik wilde wegrijden vorige week en toen wiebelde mijn voorste wieltje en toen zag ik dat er een heel stuk van het wieltje miste:quote:Op woensdag 12 september 2007 16:09 schreef teigan het volgende:
maok, waarom 1 nieuw wiel?
Wat heb je met je skates gedaan?
Volgens mij is het gebeurt tijdens de tocht via Adorp, ik heb toen niet echt rare dingen gedaan met mijn skates dacht ik.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:59 schreef teigan het volgende:
mik_infra wil weten of je ermee gesprongen hebt, dat dit zo is.....
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallootjes.
Ik hoorde net een hoop gerommel aan mijn voordeur dus ik ga maar eens kijken wat er aan de hand is. Blijkt het een nieuwe buurman te zijn die dacht dat mijn huis de fietsenstalling wasquote:
Of het was een slechte versiertruc...quote:Op woensdag 12 september 2007 18:44 schreef maok het volgende:
[..]
Ik hoorde net een hoop gerommel aan mijn voordeur dus ik ga maar eens kijken wat er aan de hand is. Blijkt het een nieuwe buurman te zijn die dacht dat mijn huis de fietsenstalling was![]()
Gelukkig zat mijn deur op slot anders had ie ook nog bij mij in de kamer gestaan![]()
Wat heb je dan voor josti als buurman?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:44 schreef maok het volgende:
[..]
Ik hoorde net een hoop gerommel aan mijn voordeur dus ik ga maar eens kijken wat er aan de hand is. Blijkt het een nieuwe buurman te zijn die dacht dat mijn huis de fietsenstalling was![]()
Gelukkig zat mijn deur op slot anders had ie ook nog bij mij in de kamer gestaan![]()
Beetje jong, jaartje of 18 schat ikquote:Op woensdag 12 september 2007 18:51 schreef teigan het volgende:
[..]
Of het was een slechte versiertruc...
Door op tijd te zijn, bedoel je?quote:Op donderdag 13 september 2007 07:45 schreef Dangel het volgende:
ff t goede voorbeeld geven voor de stageloper.
Waarom dat dan? Ik vind het ook interessant als er boeken over onderwerpen zijn, die echt betrekking hebben op mijn toekomstige beroep en waar ik in de praktijk wat aan kan hebben, imho.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:46 schreef Dangel het volgende:
Dan doe je de verkeerde studie.
Misschienquote:Op donderdag 13 september 2007 14:46 schreef Dangel het volgende:
Dan doe je de verkeerde studie.
Thanks for asking.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:14 schreef teigan het volgende:
DaD, hoe ging je gesprek met de studieadviseur? Of heb ik daar overheen gelezen?
Nu is het net alsof ik heel snel kwaad ben.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, het was ook leuk. Tineke is zelfs geen moment kwaad op me geweest.
Dan kan je wel nagaan hoe leuk het was.
En de supermarkt was DICHT.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
We moesten om, voor de supermarkt!
En toen wist ik het niet meer,.
Ook mijn schuld, zeker?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En de supermarkt was DICHT.
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit alweer hard op te lachen.. Vooral achteraf als je je bedenkt dat Do2 op plekken énorm ver van de uiteindelijke bestemming stond te roepen: "Oh ja, hier herken ik het!"
dame met pitquote:Op donderdag 13 september 2007 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nu is het net alsof ik heel snel kwaad ben..
Dat schijn ik te hebben, maar of dat positief is...?quote:
meestal wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat schijn ik te hebben, maar of dat positief is...?.
Is dat zo erg dan? Beter dan chinees ofzo...quote:Op donderdag 13 september 2007 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
zie je een mooi meisje op TV, spreekt ze Nederlands
Ik keek Omrop Fryslân, dan is het erg.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:12 schreef Aryon het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan? Beter dan chinees ofzo...
Och...quote:Op donderdag 13 september 2007 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Weten we nog dat Professor Jos Hermans was overleden aan kanker? Z'n broer heeft nu ook kanker. Waarschijnlijk al 2 jaar of langer. Vorige week dinsdag achter gekomen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Weten we nog dat Professor Jos Hermans was overleden aan kanker? Z'n broer heeft nu ook kanker. Waarschijnlijk al 2 jaar of langer. Vorige week dinsdag achter gekomen.
Ja dan is het erg ja.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik keek Omrop Fryslân, dan is het erg.
En ik dacht dat mn voorkeur voor oostelijke vrouwen bekend was?
Idd.quote:
Hmm.. Ik ben alleen Chinezen tegengekomen die alleen goed Engels konden. Verder nog niet. Maja ik ben nog jong he.. Mischien komt het ooit nog.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
De Chinezen die ik tot nu toe heb gesproken konen allemaal uitstekend Engels, Nederlands en/of Frysk.
Sandra en ik hebben elkaar fan gemaakt van bands die we dankzij elkaar kennenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar ik ben één van die lieve vriendinnetjes die hun vriendje vergezellen als ie daar om vraagt.
Voor mij? Voor Alex? Voor de ex van Alex? Voor de bands die ie noemt? Voor diegene die een tshirt van BB heeft laten maken? Wie?quote:
Voor de ogenschijnlijk bloedende neus.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor mij? Voor Alex? Voor de ex van Alex? Voor de bands die ie noemt? Voor diegene die een tshirt van BB heeft laten maken? Wie?
Ah. Flairck dus.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Voor de ogenschijnlijk bloedende neus.
Zoals mn ex-schoonmoeder altijd zei: "een man met een hobby heeft in ieder geval geen tijd om vreemd te gaan"quote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zeg altijd maar zo; elke passie is een goede passie.
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga ook. En ik heb bruine bonen gegeten, dus ze zullen morgen op het werk wel weer erg blij met me zijn
Ik ben ook wel chinezen tegengekomen die hier wel studeerden, maar weinig kaas hadden gegeten van de Engelse taal.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:36 schreef Aryon het volgende:
[..]
Hmm.. Ik ben alleen Chinezen tegengekomen die alleen goed Engels konden. Verder nog niet. Maja ik ben nog jong he.. Mischien komt het ooit nog.
Huh? Wat?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Nooit van gehoord. Maar alles wat ik tof van vind heeft 99% van de mensen hier nog nooit van gehoord, tenzij ik ze gedwongen heb. En die andere 1% is Aryon
True.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben ook wel chinezen tegengekomen die hier wel studeerden, maar weinig kaas hadden gegeten van de Engelse taal.
Hee daar ben ik ook geweest.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
Ben even naar de Oosterpoort geweest voor een stukje cabaret. Was wel leuk
Do2 is voor de volle 100% Brabants. Zijn moeder vond het gewoon toevallig wel leuk om haar zoons Friese namen te geven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Do2 heeft Tjebbe? Vandaar dat DaD en Do2 goed met elkaar kunnen opschieten. Beiden Fries bloed
Daarbij, Tineke en Tjebbe klinkt wel
Wilde je de eerste van de dag zijn of zo?quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:50 schreef teigan het volgende:
kut, waarom zie ik nu pas dat de Hema over 10 minuten al open is?
Zoiets....quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, dit is een verkapte ik-ben-jarig post?.
Ik heb gewoon 1 puntje genomenquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:20 schreef inietz het volgende:
En is er ook nog wat voor de anderen over?![]()
Sorry...quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:20 schreef inietz het volgende:
Daar was je al!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:20 schreef inietz het volgende:
Hanze?quote:
same here.. hoewel.. een deel van mn vrienden kan mijn muziek ook niet altijd waarderenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:31 schreef Aryon het volgende:
[..]
Huh? Wat?Mischien ken ik ook wel andere bands die jij kent, ik heb geen flauw idee. Veel mensen vinden mijn muzieksmaak ook niet veel aan en kennen het allemaal niet. Maar gelukkig me vrienden wel, dus dan maakt het niet zoveel uit.
Congratsquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:45 schreef Crack_david het volgende:
Gefeliciteerd teigan! Je bent wel een hele dag na mij jarig!
(heus geen verkapte ik-was-gister-jarig-post)
Nog gefeliciteerd joh!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:45 schreef Crack_david het volgende:
Gefeliciteerd teigan! Je bent wel een hele dag na mij jarig!
(heus geen verkapte ik-was-gister-jarig-post)
Een auto die normaal aleen op Terscheling is maar nu een paar uur op het platteland. Als er meer dan 3 van in NL zijn zou me dat ten zeerste verbazn. en da in een uithoek waar ik normaal nooit kom. ERRG veel geluk gehad. Ook dat de brede gatttooeerde meneer me niet meteen op mn muil timmerde toen ik op zn terrein was,maar eerst vroeg wat ik deed.quote:
Ik heb veel leuks op Terschelling zien rijden, maar geen idee over welke auto je het hebtquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een auto die normaal aleen op Terscheling is maar nu een paar uur op het platteland. Als er meer dan 3 van in NL zijn zou me dat ten zeerste verbazn. en da in een uithoek waar ik normaal nooit kom. ERRG veel geluk gehad. Ook dat de brede gatttooeerde meneer me niet meteen op mn muil timmerde toen ik op zn terrein was,maar eerst vroeg wat ik deed.
En nog zo'n 70 andere voertuigen. Maar die International was verreweg het tofst en bijzonderst. En hij had een garagebedrijf, en zei dat er in de toekomst misschien wel foto's voorzn bedrijf gemaakt moesten worden. Heb hem mn kaartje gegeven, wie weet wat er uit voortvloeit
De eigenaar van die oude Citroëns ken ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb veel leuks op Terschelling zien rijden, maar geen idee over welke auto je het hebt
oa: Rolls Royce Silver Cloud of Phantom VI
zo'n Citroen jeep dingetje
een oude Citroen oldtimer
allemaal scootertjes, best oud spul
Een aftandse bestelbuswat stond daar ook alweer op?
Wij waren vorige week op Terschellingquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
denk het niet, hij is net een week geleden op kenteken gezet. Inieder geval een gigantische gele International terreinwagen met een zwart stofdakje.
Iets van klusbedrijf nog wat, met viltstift er opgeschrevenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Een aftandse bestelbuswat stond daar ook alweer op?
Zij kwam vanuit het noorderplansoen zonder remmen (of ze vergat te remmen) en ik kwam vanuit de korreweg. Ze reed precies tegen de zijkant van mijn achterwiel aan met een behoorlijke vaart. Toen racete ze hard weg en wilde niet stoppen, verschillende mensen hebben haar nog geprobeerd tegen te houden maar ze reed te hard en ik kon er ook niet achteraan want mijn fiets was kapot.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die Citroens waren in Hoorn
bah Maok, moet wel een smak zijn geweest als die fiets het niet meer doet
Nou ja, je hoeft in ieder geval niet meer te twijfelen of je fiets of je auto harder toe is aan reparatie....quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:42 schreef maok het volgende:
Bah, ik ben net aan gereden op de fiets door een andere fietser maar die is doorgeredenen nu is mijn fiets kapot
Gebeurde bijna voor het politibureau bij de Jumbo dus gelijk maar even aangifte gedaan. En toen ben ik met een politiebusje naar huis gebracht
omdat mijn fiets niet meer kon fietsen.
quote:
Niet bij alles. Maar als ikzie dat een interessant persoon ergens iets heeft ge-edit kan ik mn nieuwsgierigheid vaak niet bedwingenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Ik vroeg me even af of j bij alles spiekte.
Ik stond nog gewoon ik kon alleen ineens niet meer fietsen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft in ieder geval niet meer te twijfelen of je fiets of je auto harder toe is aan reparatie....
Geen lichamelijke of geestelijke kwetsuren er aan over gehouden?
hebje een bankschroef en veel geduld? Dan kun je een spakenspanner kopen. Want dat is een heel arbeidsintensief karwei, en mankracht is duur.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:00 schreef maok het volgende:
[..]
Ik stond nog gewoon ik kon alleen ineens niet meer fietsen.
Mijn fiets had ik inmidels dus al zelf gerepareerd en voor mijn auto heb ik al een afspraak gemaakt voor maandag. Maar dan zit ik dus begin volgende week zonder vervoersmiddelen, ik heb alleen nog skates (die gelukkig wel weer net heel zijn) maar dat is ook niet echt handig.
Wie weet er nog een fietsemaker die goedkoop wielen recht buigt? De fietsemaker hier in Beijum is volgens mij veel te duur, ik ga zo een vragen wat het kost.
Ik had ook kunnen zwijgenquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
haha, betrap Alexxxxx
Maar waar is die foto van die gele jeep nu?
Niet wat ik had verwacht, maar wel leuk! Jij je vermaakt?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leuk. Wat vond je van de show?
of een tweedehands, als het een voorwiel is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:38 schreef teigan het volgende:
maok, wat vervelend en stom zeg!
Maar is het niet handiger om er gewoon een nieuw wiel in te zetten?
Helaas achterwiel. Fietsemaker denkt dat het ¤15,- gaat kosten (zonder hem te hebben gezien) dat zou dus meevallen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of een tweedehands, als het een voorwiel is.
Niet te doen van mijn huis naar dat van Teigan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
OV geen optie? (weet niet hoe goed jullie stadsnet is)
Nope. Word alleen maar ergerquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:03 schreef Bob. het volgende:
Mensen met een punt achter hun naam zijn kei-tof.
Al weer helemaal beter Chipszak.?
gebouwd tot 1990, dus ze kunnen ook heel jong zijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:18 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Alex; Dat zijn pas mooie auto's.Ik weet niet cker offie onder oldtimers valt, maar in mijn mening wel
![]()
Ja, schrijf mij maar bovenaan de groetenlijstquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Moet ik nog de groeten doen van iemand aan Sebast?![]()
Koning WIllem IIIquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:Is goed
En probeer gwn zoeen auto, alex.
Of overleg plegen met zon land mens, die je anders tegenhoudt ofzo?![]()
@ Tara;Weet jij wie ik bedoel als ik het heb over Koning Gorilla ?
![]()
te duur, hlaasquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:Is goed
En probeer gwn zoeen auto, alex.
Of overleg plegen met zon land mens, die je anders tegenhoudt ofzo?![]()
@ Tara;Weet jij wie ik bedoel als ik het heb over Koning Gorilla ?
![]()
Die andere?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
te duur, hlaas
drie keer raden op wat voor auto ik zojuist een bod heb gedaan?
Koning Willem III neukte zn naaister. Naaister kreeg kind. En dat kind was de grootmoeder van Sandra's grootmoeder (jazeker, ik heb met bastaard-adel geneuktquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij verteld echt geweldig.
Koning Willem trois was dus nogal een viespeuk, een echte gore man?![]()
Willempie schijnt met Couperus te zijn betrapt in een bordeel met te jonge jongetjesquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja.
*Heeft zichzelf trouwens ookal verraden met vorige post
Meneer Ten Berge, mijn -beruchte- gesch. leraar, heeft er net over verteld
Meneer Ten Berge is een man zonder tacten dus nogal berucht. Hij verteld altijd van alles wat niet in het boek staat (vieze verhaaltjes
, gecensureerde dingen, en hij leest min. 4 boeken per week
en leest echt van iedereen memoires ed)
Hij wil mij op de brandstapel doen"HEKSJE!"
![]()
Hij verteld echt geweldig.
Koning Willem trois was dus nogal een viespeuk, een echte gore man?![]()
Pwnd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Willempie schijnt met Couperus te zijn betrapt in een bordeel met te jonge jongetjes
Dan nog wat buitenechtelijke kinderen
Overigens is het best mogelijk dat Wilhelmina niet eens een kind van hem was
Dat weer nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Weet je dank ook wie het 'kind van Poels' was?
of Prins Azewijn
Al gezienquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:25 schreef ChipsZak. het volgende:
"The mists of Avalon"
Arthur-legende wordt verteld uit vrouwelijk perspectief.
Erg mooie en goede film
Voor mn profielwerkstuk heb ik dat wten te combineren. Je profielwerktsuk moets twee vakken omhelzen. Bij mij was dat Geschieenis en Management & Organisatiequote:Op vrijdag 14 september 2007 19:25 schreef Bob. het volgende:
Ah, ik vond geschiedenis juist echt afschuwelijk. Doe mij maar vakken waarbij je cijfers mag gebruiken.(en dan dus geen jaartallen.
)
breek jij ff voor me in bij mijn buurvrouw, daar ligt de DVDquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Stukjes.
Je moet de hele film zien.
Onwijs goed.
Wiskunde.quote:
Moest het bij jullie over 2 vakken gaan? Bij ons mocht het er maar 1 zijn. Ben trouwens wel benieuwd wel onderwerp je dan hebt gedaan.. M&O en geschiedenis..quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor mn profielwerkstuk heb ik dat wten te combineren. Je profielwerktsuk moets twee vakken omhelzen. Bij mij was dat Geschieenis en Management & OrganisatieHet bizarre toeval wil dat de M&O leraar getrouwd was met de geschiedenis lerares
Guinevere of Gwynwyvarquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
God, 3e post op een rij, maar Tara, Enige intresse in de legende van King Arthur, Lancelot, Gwennogwattes?
Dan weet ik nog een onwijs, goede, 3uur durende film voor je.
Je mag het boekwerk wat hier in de kast staat komen bekijken hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Moest het bij jullie over 2 vakken gaan? Bij ons mocht het er maar 1 zijn. Ben trouwens wel benieuwd wel onderwerp je dan hebt gedaan.. M&O en geschiedenis..
C&M en ik dachts dat mijn haat jegens cijfers hier wel bekend wasquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wiskunde.Economie.
Ik ben nu ook helemaal gelukkig met mijn nieuwe studie.
(Economics)
Welk profiel doe je eigenlijk? Neem aan EM of CM als je geschiedenis hebt en niet zo van de wiskunde bent.![]()
Zonde. profielwerkstuk was het leukste dat die hele tweede fase me op heeft geleverd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:39 schreef maok het volgende:
Ik wilde van mijn profielwerkstuk ook een soort geschiedenis werkstuk maken, maar dan voor de vakken wiskunde en natuurkunde. 'Geschiedenis van bouwconstructies'. Ik heb het alleen nooit hoeven af te maken omdat ze opeens hadden bedacht dat de studiedruk te hoog was en je geen profielwerkstuk hoefte te maken.
Ik mocht kiezen het af te maken of vervangende proefjes die maar een paar uur werk kosten. Ik had eigenlijk geen tijd om het af te maken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zonde. profielwerkstuk was het leukste dat die hele tweede fase me op heeft geleverd.
Het begin was niet super, maar later was het wel leuk. Viel me wel op dat ze heel erg weinig tekst hadden en dat de delen zonder tekst soms nog beter waren dan de delen met.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:08 schreef Bob. het volgende:
[..]
Niet wat ik had verwacht, maar wel leuk! Jij je vermaakt?
Die ziet er flink gehavend uit zegquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:13 schreef maok het volgende:
[..]
Niet te doen van mijn huis naar dat van Teigan.
[afbeelding]![]()
Gehehe.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor mn profielwerkstuk heb ik dat wten te combineren. Je profielwerktsuk moets twee vakken omhelzen. Bij mij was dat Geschieenis en Management & OrganisatieHet bizarre toeval wil dat de M&O leraar getrouwd was met de geschiedenis lerares
Ga het hebben over Salem, over de psychologische aspecten van de plotselingen hekserijen-vervolgingen aldaar. best interessantquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Profielwerkstuk lijkt mij ook leuk
Ten Berge zei tegen mij dat die van mij ws over Hekserij zou gaan
Ik denk dat hij nog gelijk gaat hebben ook. Maar mss kan ik mijn toekomstige beroep erbij in verwerken?Psychologie
.
Weet alleen nog niet helemaal hoe ik dat ga doen![]()
Nee, want zondag.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ook van mij graag groetjes aan Sebas. Of ben ik al te laat?.
kan het lek niet vinden, dat is het hele probleem.. anders had er al een rol tape overheengezetenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dichten?
Ja maar de dief kómt uit Limburgquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
slechte titel bij dat simcardverhaal.
En dat is NIET relevant. Waarommoet je overla bij vertellen aar iemadn vandaan komt?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar de dief kómt uit Limburg
Nee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
En dat stukje over Maddie. Zijn slaapmiddelen op te sporen in DNA?
Die is Driequote:Op vrijdag 14 september 2007 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoezo, 'en die mobiele telefoons'? Er zijn nog helemaal geen telefoons aan bod gekomen in het artikel, hoe kun je er dan naar verwijzen?
Jaahaa, maar dat is wat de bronnen melden. Het is niet vastgesteld enzo.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
En dat stukje over Maddie. Zijn slaapmiddelen op te sporen in DNA?
Ah, that makes more sense inderdaad.quote:
Bronnen zo overnemen is niet erg journalistiek verantwoord schat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaahaa, maar dat is wat de bronnen melden. Het is niet vastgesteld enzo.
ze zoeken altijd correctoren bij de FP volgens mij, niks voor jou? Doet janetje bijvoorbeeld ook.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, that makes more sense inderdaad.
Ik heb van de week een werkstuk van m'n zus flink onder handen genomen. Heerlijk..
RTLquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bronnen zo overnemen is niet erg journalistiek verantwoord schat..
Ik heb zulke dingen een poosje gedaan bij dat spel waar ik m'n ex heb ontmoet. Corrector, vertaler, zelf artikelen schrijven. Daarmee heb ik het dus wel gehad eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze zoeken altijd correctoren bij de FP volgens mij, niks voor jou? Doet janetje bijvoorbeeld ook.
ik wil dik 5000 Engelse texten na laten kijken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als mensen tegen een kleine betaling iemand eens goed naar hun scriptie/PWS/werkstukken willen laten kijken, ben ik wel zeer beschikbaar trouwens.
Ik beperk me tot Nederlandstalige teksten. Met Engels kan ik je niet helpen, daar ben ik niet bedreven genoeg in.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil dik 5000 Engelse texten na laten kijken.
Daar was ik al bang voor. Maar dan had ik het je nog niet aan willen doen. Veel jargon.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik beperk me tot Nederlandstalige teksten. Met Engels kan ik je niet helpen, daar ben ik niet bedreven genoeg in.
Truste leavequote:Op vrijdag 14 september 2007 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga niet wachten op 132, maar me richting bed begeven. Slaap lekker allemaal!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:54 schreef GangstaThug het volgende:
eyzZz..ik vroeg me af of chickies het merken als je een sok in je onderbroek doet zodat je het bobbeleffect krijgt door je broek?
Ik denk wel dat ze het niet zullen toegeven, maar ik denk wel dat het interessante experimentele data zal opleveren en....natuurlijk seks, misschien nog anaal ook.
Het zou leuk zijn als een paar andere killas dit ook doen en dan rapporteren of ze meer glimlachjes, oogcontact of andere geil shit opmerken..en natuurlijk misschien meer seks.
Aight...aight...laat jullie horen G's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |