Dat weer nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Weet je dank ook wie het 'kind van Poels' was?
of Prins Azewijn
Al gezienquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:25 schreef ChipsZak. het volgende:
"The mists of Avalon"
Arthur-legende wordt verteld uit vrouwelijk perspectief.
Erg mooie en goede film
Voor mn profielwerkstuk heb ik dat wten te combineren. Je profielwerktsuk moets twee vakken omhelzen. Bij mij was dat Geschieenis en Management & Organisatiequote:Op vrijdag 14 september 2007 19:25 schreef Bob. het volgende:
Ah, ik vond geschiedenis juist echt afschuwelijk. Doe mij maar vakken waarbij je cijfers mag gebruiken.(en dan dus geen jaartallen.
)
breek jij ff voor me in bij mijn buurvrouw, daar ligt de DVDquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Stukjes.
Je moet de hele film zien.
Onwijs goed.
Wiskunde.quote:
Moest het bij jullie over 2 vakken gaan? Bij ons mocht het er maar 1 zijn. Ben trouwens wel benieuwd wel onderwerp je dan hebt gedaan.. M&O en geschiedenis..quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor mn profielwerkstuk heb ik dat wten te combineren. Je profielwerktsuk moets twee vakken omhelzen. Bij mij was dat Geschieenis en Management & OrganisatieHet bizarre toeval wil dat de M&O leraar getrouwd was met de geschiedenis lerares
Guinevere of Gwynwyvarquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
God, 3e post op een rij, maar Tara, Enige intresse in de legende van King Arthur, Lancelot, Gwennogwattes?
Dan weet ik nog een onwijs, goede, 3uur durende film voor je.
Je mag het boekwerk wat hier in de kast staat komen bekijken hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Moest het bij jullie over 2 vakken gaan? Bij ons mocht het er maar 1 zijn. Ben trouwens wel benieuwd wel onderwerp je dan hebt gedaan.. M&O en geschiedenis..
C&M en ik dachts dat mijn haat jegens cijfers hier wel bekend wasquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wiskunde.Economie.
Ik ben nu ook helemaal gelukkig met mijn nieuwe studie.
(Economics)
Welk profiel doe je eigenlijk? Neem aan EM of CM als je geschiedenis hebt en niet zo van de wiskunde bent.![]()
Zonde. profielwerkstuk was het leukste dat die hele tweede fase me op heeft geleverd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:39 schreef maok het volgende:
Ik wilde van mijn profielwerkstuk ook een soort geschiedenis werkstuk maken, maar dan voor de vakken wiskunde en natuurkunde. 'Geschiedenis van bouwconstructies'. Ik heb het alleen nooit hoeven af te maken omdat ze opeens hadden bedacht dat de studiedruk te hoog was en je geen profielwerkstuk hoefte te maken.
Ik mocht kiezen het af te maken of vervangende proefjes die maar een paar uur werk kosten. Ik had eigenlijk geen tijd om het af te maken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zonde. profielwerkstuk was het leukste dat die hele tweede fase me op heeft geleverd.
Het begin was niet super, maar later was het wel leuk. Viel me wel op dat ze heel erg weinig tekst hadden en dat de delen zonder tekst soms nog beter waren dan de delen met.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:08 schreef Bob. het volgende:
[..]
Niet wat ik had verwacht, maar wel leuk! Jij je vermaakt?
Die ziet er flink gehavend uit zegquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:13 schreef maok het volgende:
[..]
Niet te doen van mijn huis naar dat van Teigan.
[afbeelding]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |