abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 september 2007 @ 19:04:11 #226
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53178695
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Weet je dank ook wie het 'kind van Poels' was?
of Prins Azewijn
Dat weer niet .
Je zou echt es met Ten Berge moeten praten Hij verteld er zóveel bij wat j ws nog niet weet. Hij verteld geweldig en er komen altijd geweldige verhalen. Gesch. is leuk.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 september 2007 @ 19:10:21 #227
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_53178843
Blij dat je zo denkt over geschiedenis. Dan heb je de juiste docent getroffen. Geschiedenis is namelijk vol met boeiende verhalen

Overigens is het kind van Poels Juliana (dr. Poels zorgde ervoor dat Wilhelmina toch zwanger werd van prins Hendrk)
Prins Azewijn is prins Aschwin von Lippe-Biesterfeld. De broer van Bernhard
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 september 2007 @ 19:18:19 #228
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53179044
Ooh
We kijken ook vaak films @ gesch .
Keetje Tippel hebben we ook gezien .
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 september 2007 @ 19:19:41 #229
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53179076
Gesch 1 vond ik nooit zoveel aan. Maar dat heb ik nu niet meer (Tzit nu weer samen )
Gesch 1 was over WO1 en WO2 ed
Geef mij maar verhalen over heeeeeel vroegâh
Middeleeuwen Rare koningen Vreemde verhalen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 september 2007 @ 19:22:18 #230
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53179141
God, 3e post op een rij, maar Tara, Enige intresse in de legende van King Arthur, Lancelot, Gwennogwattes?
Dan weet ik nog een onwijs, goede, 3uur durende film voor je .
pi_53179159
Geschiedenis is zeer puik idd.
pi_53179168
* Alexxxxx heeft ineresse in Arthuriaanse legendes.

vertel op die film?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 september 2007 @ 19:25:28 #233
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53179221
"The mists of Avalon"

Arthur-legende wordt verteld uit vrouwelijk perspectief.
Erg mooie en goede film
pi_53179230
Ah, ik vond geschiedenis juist echt afschuwelijk. Doe mij maar vakken waarbij je cijfers mag gebruiken. (en dan dus geen jaartallen. )
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 september 2007 @ 19:27:27 #235
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53179281
Wiskunde?
OMG NOEZ!;2;1
pi_53179331
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:25 schreef ChipsZak. het volgende:
"The mists of Avalon"

Arthur-legende wordt verteld uit vrouwelijk perspectief.
Erg mooie en goede film
Al gezien

Stukjes. Mocht er niet naast zitten te kijken
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 september 2007 @ 19:30:26 #237
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53179356
Stukjes.
Je moet de hele film zien.
Onwijs goed.
pi_53179364
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:25 schreef Bob. het volgende:
Ah, ik vond geschiedenis juist echt afschuwelijk. Doe mij maar vakken waarbij je cijfers mag gebruiken. (en dan dus geen jaartallen. )
Voor mn profielwerkstuk heb ik dat wten te combineren. Je profielwerktsuk moets twee vakken omhelzen. Bij mij was dat Geschieenis en Management & Organisatie Het bizarre toeval wil dat de M&O leraar getrouwd was met de geschiedenis lerares
pi_53179376
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Stukjes.
Je moet de hele film zien.
Onwijs goed.
breek jij ff voor me in bij mijn buurvrouw, daar ligt de DVD
pi_53179388
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Wiskunde?
OMG NOEZ!;2;1
Wiskunde. Economie. Ik ben nu ook helemaal gelukkig met mijn nieuwe studie. (Economics)
Welk profiel doe je eigenlijk? Neem aan EM of CM als je geschiedenis hebt en niet zo van de wiskunde bent.
pi_53179452
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Voor mn profielwerkstuk heb ik dat wten te combineren. Je profielwerktsuk moets twee vakken omhelzen. Bij mij was dat Geschieenis en Management & Organisatie Het bizarre toeval wil dat de M&O leraar getrouwd was met de geschiedenis lerares
Moest het bij jullie over 2 vakken gaan? Bij ons mocht het er maar 1 zijn. Ben trouwens wel benieuwd wel onderwerp je dan hebt gedaan.. M&O en geschiedenis..
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 september 2007 @ 19:34:50 #242
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_53179472
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
God, 3e post op een rij, maar Tara, Enige intresse in de legende van King Arthur, Lancelot, Gwennogwattes?
Dan weet ik nog een onwijs, goede, 3uur durende film voor je .
Guinevere of Gwynwyvar
Mist of Avalon heb ik hier op video. Prachtige film
Overigens heb ik de meeste Arthur verfilmingen wel gezien
(de beste blijft toch de Monthy Python versie)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_53179526
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:34 schreef Bob. het volgende:

[..]

Moest het bij jullie over 2 vakken gaan? Bij ons mocht het er maar 1 zijn. Ben trouwens wel benieuwd wel onderwerp je dan hebt gedaan.. M&O en geschiedenis..
Je mag het boekwerk wat hier in de kast staat komen bekijken hoor
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 september 2007 @ 19:37:56 #244
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53179559
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:31 schreef Bob. het volgende:

[..]

Wiskunde. Economie. Ik ben nu ook helemaal gelukkig met mijn nieuwe studie. (Economics)
Welk profiel doe je eigenlijk? Neem aan EM of CM als je geschiedenis hebt en niet zo van de wiskunde bent.
C&M en ik dachts dat mijn haat jegens cijfers hier wel bekend was (Rekenstoornis; dyscalculie nmlks)
Ik heb wel geweldig nieuws. Ik snap de wiskunde die ik nu heb een beetje.
  vrijdag 14 september 2007 @ 19:39:53 #245
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_53179617
Ik wilde van mijn profielwerkstuk ook een soort geschiedenis werkstuk maken, maar dan voor de vakken wiskunde en natuurkunde. 'Geschiedenis van bouwconstructies'. Ik heb het alleen nooit hoeven af te maken omdat ze opeens hadden bedacht dat de studiedruk te hoog was en je geen profielwerkstuk hoefte te maken.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_53179635
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:39 schreef maok het volgende:
Ik wilde van mijn profielwerkstuk ook een soort geschiedenis werkstuk maken, maar dan voor de vakken wiskunde en natuurkunde. 'Geschiedenis van bouwconstructies'. Ik heb het alleen nooit hoeven af te maken omdat ze opeens hadden bedacht dat de studiedruk te hoog was en je geen profielwerkstuk hoefte te maken.
Zonde. profielwerkstuk was het leukste dat die hele tweede fase me op heeft geleverd.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 september 2007 @ 19:45:27 #247
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53179753
Profielwerkstuk lijkt mij ook leuk
Ten Berge zei tegen mij dat die van mij ws over Hekserij zou gaan
Ik denk dat hij nog gelijk gaat hebben ook. Maar mss kan ik mijn toekomstige beroep erbij in verwerken? Psychologie .
Weet alleen nog niet helemaal hoe ik dat ga doen
  vrijdag 14 september 2007 @ 19:52:17 #248
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_53179929
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Zonde. profielwerkstuk was het leukste dat die hele tweede fase me op heeft geleverd.
Ik mocht kiezen het af te maken of vervangende proefjes die maar een paar uur werk kosten. Ik had eigenlijk geen tijd om het af te maken.

Ik zat op zo'n school die als eerste met de 2e fase is begonnen in 1998.
Was al lastig genoeg, in de 4e klas van heel veel vakken nog geen boeken, ckv2 zelfs nooit een boek van gehad. Naast mijn profielvakken nog 3 complete vakken waarvan ik er later weer eentje van mocht laten vallen om te vervangen voor een vakje van 1 kwartaal 'orientatie op zelfstandig wonen' (hoe verzinnen ze het ) 7 Uur wiskunde in de week en ook nog 4 uur natuurkunde van een nog al sexisctisch vies oud mannetje die altijd mij moetst hebben omdat ik meestal het enige meisje in de klas was. Docenten die geen idee hadden wat zelfstandig werken was waardoor je gewoon van kwart over 8 tot 4 lessen had zonder ook maar even zelfstandig te mogen werken. School die geen roosters meer kon maken (door de hoeveelheid aan uren) waardoor al mijn CKV 2 en 3 (kunstgeschiedenis en teken) samen vielen met wiskunde wat ik dan maar skipte omdat tekenen niet thuis kon en van ckv geen boek was en ik blij was dat ik niet naar wiskunde hoefte.
Op de HTS had ik toen een achterstand met wiskunde ondanks mijn 7 voor wi b1&2 de grote hoevelheid lessen (met een lager kwaliteit dus)
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 14 september 2007 @ 19:52:36 #249
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53179934
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:08 schreef Bob. het volgende:

[..]

Niet wat ik had verwacht, maar wel leuk! Jij je vermaakt?
Het begin was niet super, maar later was het wel leuk. Viel me wel op dat ze heel erg weinig tekst hadden en dat de delen zonder tekst soms nog beter waren dan de delen met.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 14 september 2007 @ 19:52:55 #250
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53179944
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:13 schreef maok het volgende:

[..]

Niet te doen van mijn huis naar dat van Teigan.

[afbeelding]
Die ziet er flink gehavend uit zeg
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')