Sandra en ik hebben elkaar fan gemaakt van bands die we dankzij elkaar kennenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar ik ben één van die lieve vriendinnetjes die hun vriendje vergezellen als ie daar om vraagt.
Voor mij? Voor Alex? Voor de ex van Alex? Voor de bands die ie noemt? Voor diegene die een tshirt van BB heeft laten maken? Wie?quote:
Voor de ogenschijnlijk bloedende neus.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor mij? Voor Alex? Voor de ex van Alex? Voor de bands die ie noemt? Voor diegene die een tshirt van BB heeft laten maken? Wie?
Ah. Flairck dus.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Voor de ogenschijnlijk bloedende neus.
Zoals mn ex-schoonmoeder altijd zei: "een man met een hobby heeft in ieder geval geen tijd om vreemd te gaan"quote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zeg altijd maar zo; elke passie is een goede passie.
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga ook. En ik heb bruine bonen gegeten, dus ze zullen morgen op het werk wel weer erg blij met me zijn
Ik ben ook wel chinezen tegengekomen die hier wel studeerden, maar weinig kaas hadden gegeten van de Engelse taal.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:36 schreef Aryon het volgende:
[..]
Hmm.. Ik ben alleen Chinezen tegengekomen die alleen goed Engels konden. Verder nog niet. Maja ik ben nog jong he.. Mischien komt het ooit nog.
Huh? Wat?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Nooit van gehoord. Maar alles wat ik tof van vind heeft 99% van de mensen hier nog nooit van gehoord, tenzij ik ze gedwongen heb. En die andere 1% is Aryon
True.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben ook wel chinezen tegengekomen die hier wel studeerden, maar weinig kaas hadden gegeten van de Engelse taal.
Hee daar ben ik ook geweest.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
Ben even naar de Oosterpoort geweest voor een stukje cabaret. Was wel leuk
Do2 is voor de volle 100% Brabants. Zijn moeder vond het gewoon toevallig wel leuk om haar zoons Friese namen te geven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Do2 heeft Tjebbe? Vandaar dat DaD en Do2 goed met elkaar kunnen opschieten. Beiden Fries bloed
Daarbij, Tineke en Tjebbe klinkt wel
Wilde je de eerste van de dag zijn of zo?quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:50 schreef teigan het volgende:
kut, waarom zie ik nu pas dat de Hema over 10 minuten al open is?
Zoiets....quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, dit is een verkapte ik-ben-jarig post?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |