Jaahaa, maar dat is wat de bronnen melden. Het is niet vastgesteld enzo.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
En dat stukje over Maddie. Zijn slaapmiddelen op te sporen in DNA?
Ah, that makes more sense inderdaad.quote:
Bronnen zo overnemen is niet erg journalistiek verantwoord schat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaahaa, maar dat is wat de bronnen melden. Het is niet vastgesteld enzo.
ze zoeken altijd correctoren bij de FP volgens mij, niks voor jou? Doet janetje bijvoorbeeld ook.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, that makes more sense inderdaad.
Ik heb van de week een werkstuk van m'n zus flink onder handen genomen. Heerlijk..
RTLquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bronnen zo overnemen is niet erg journalistiek verantwoord schat..
Ik heb zulke dingen een poosje gedaan bij dat spel waar ik m'n ex heb ontmoet. Corrector, vertaler, zelf artikelen schrijven. Daarmee heb ik het dus wel gehad eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze zoeken altijd correctoren bij de FP volgens mij, niks voor jou? Doet janetje bijvoorbeeld ook.
ik wil dik 5000 Engelse texten na laten kijken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als mensen tegen een kleine betaling iemand eens goed naar hun scriptie/PWS/werkstukken willen laten kijken, ben ik wel zeer beschikbaar trouwens.
Ik beperk me tot Nederlandstalige teksten. Met Engels kan ik je niet helpen, daar ben ik niet bedreven genoeg in.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil dik 5000 Engelse texten na laten kijken.
Daar was ik al bang voor. Maar dan had ik het je nog niet aan willen doen. Veel jargon.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik beperk me tot Nederlandstalige teksten. Met Engels kan ik je niet helpen, daar ben ik niet bedreven genoeg in.
Truste leavequote:Op vrijdag 14 september 2007 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga niet wachten op 132, maar me richting bed begeven. Slaap lekker allemaal!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:54 schreef GangstaThug het volgende:
eyzZz..ik vroeg me af of chickies het merken als je een sok in je onderbroek doet zodat je het bobbeleffect krijgt door je broek?
Ik denk wel dat ze het niet zullen toegeven, maar ik denk wel dat het interessante experimentele data zal opleveren en....natuurlijk seks, misschien nog anaal ook.
Het zou leuk zijn als een paar andere killas dit ook doen en dan rapporteren of ze meer glimlachjes, oogcontact of andere geil shit opmerken..en natuurlijk misschien meer seks.
Aight...aight...laat jullie horen G's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |