Kun je er eentje voor mij regelen?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:37 schreef Dangel het volgende:
Hier op het werk hebben we PSM stekkers
Ja.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kun je er eentje voor mij regelen?
Je moet iets van de TT maken hequote:Op woensdag 12 september 2007 15:50 schreef captain.lefteye het volgende:
Als je het echt zo druk hebt, dan ga je echt niet 3x zeggen dat je het druk hebt hoor
Welke autorijschool in Groningen?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:31 schreef Aryon het volgende:
Weet iemand nog waar dat topic is van de beste rijscholen van Grunn? Want ga binnekort keertje autorijlessen nemen, dus dan is het wel handig om te weten welke beetje relaxt is en een beetje goedkoop!
Of heeft iemand hier nog tips? alvast bedankt.
Die ja! Thnx. Zag em ergens in een topic voorbij komen, maar kon em nergens vinden of ik was gewoon lui.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welke autorijschool in Groningen?
Ik wilde wegrijden vorige week en toen wiebelde mijn voorste wieltje en toen zag ik dat er een heel stuk van het wieltje miste:quote:Op woensdag 12 september 2007 16:09 schreef teigan het volgende:
maok, waarom 1 nieuw wiel?
Wat heb je met je skates gedaan?
Volgens mij is het gebeurt tijdens de tocht via Adorp, ik heb toen niet echt rare dingen gedaan met mijn skates dacht ik.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:59 schreef teigan het volgende:
mik_infra wil weten of je ermee gesprongen hebt, dat dit zo is.....
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallootjes.
Ik hoorde net een hoop gerommel aan mijn voordeur dus ik ga maar eens kijken wat er aan de hand is. Blijkt het een nieuwe buurman te zijn die dacht dat mijn huis de fietsenstalling wasquote:
Of het was een slechte versiertruc...quote:Op woensdag 12 september 2007 18:44 schreef maok het volgende:
[..]
Ik hoorde net een hoop gerommel aan mijn voordeur dus ik ga maar eens kijken wat er aan de hand is. Blijkt het een nieuwe buurman te zijn die dacht dat mijn huis de fietsenstalling was![]()
Gelukkig zat mijn deur op slot anders had ie ook nog bij mij in de kamer gestaan![]()
Wat heb je dan voor josti als buurman?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:44 schreef maok het volgende:
[..]
Ik hoorde net een hoop gerommel aan mijn voordeur dus ik ga maar eens kijken wat er aan de hand is. Blijkt het een nieuwe buurman te zijn die dacht dat mijn huis de fietsenstalling was![]()
Gelukkig zat mijn deur op slot anders had ie ook nog bij mij in de kamer gestaan![]()
Beetje jong, jaartje of 18 schat ikquote:Op woensdag 12 september 2007 18:51 schreef teigan het volgende:
[..]
Of het was een slechte versiertruc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |