Kun je er eentje voor mij regelen?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:37 schreef Dangel het volgende:
Hier op het werk hebben we PSM stekkers
Ja.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kun je er eentje voor mij regelen?
Je moet iets van de TT maken hequote:Op woensdag 12 september 2007 15:50 schreef captain.lefteye het volgende:
Als je het echt zo druk hebt, dan ga je echt niet 3x zeggen dat je het druk hebt hoor
Welke autorijschool in Groningen?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:31 schreef Aryon het volgende:
Weet iemand nog waar dat topic is van de beste rijscholen van Grunn? Want ga binnekort keertje autorijlessen nemen, dus dan is het wel handig om te weten welke beetje relaxt is en een beetje goedkoop!
Of heeft iemand hier nog tips? alvast bedankt.
Die ja! Thnx. Zag em ergens in een topic voorbij komen, maar kon em nergens vinden of ik was gewoon lui.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welke autorijschool in Groningen?
Ik wilde wegrijden vorige week en toen wiebelde mijn voorste wieltje en toen zag ik dat er een heel stuk van het wieltje miste:quote:Op woensdag 12 september 2007 16:09 schreef teigan het volgende:
maok, waarom 1 nieuw wiel?
Wat heb je met je skates gedaan?
Volgens mij is het gebeurt tijdens de tocht via Adorp, ik heb toen niet echt rare dingen gedaan met mijn skates dacht ik.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:59 schreef teigan het volgende:
mik_infra wil weten of je ermee gesprongen hebt, dat dit zo is.....
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallootjes.
Ik hoorde net een hoop gerommel aan mijn voordeur dus ik ga maar eens kijken wat er aan de hand is. Blijkt het een nieuwe buurman te zijn die dacht dat mijn huis de fietsenstalling wasquote:
Of het was een slechte versiertruc...quote:Op woensdag 12 september 2007 18:44 schreef maok het volgende:
[..]
Ik hoorde net een hoop gerommel aan mijn voordeur dus ik ga maar eens kijken wat er aan de hand is. Blijkt het een nieuwe buurman te zijn die dacht dat mijn huis de fietsenstalling was![]()
Gelukkig zat mijn deur op slot anders had ie ook nog bij mij in de kamer gestaan![]()
Wat heb je dan voor josti als buurman?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:44 schreef maok het volgende:
[..]
Ik hoorde net een hoop gerommel aan mijn voordeur dus ik ga maar eens kijken wat er aan de hand is. Blijkt het een nieuwe buurman te zijn die dacht dat mijn huis de fietsenstalling was![]()
Gelukkig zat mijn deur op slot anders had ie ook nog bij mij in de kamer gestaan![]()
Beetje jong, jaartje of 18 schat ikquote:Op woensdag 12 september 2007 18:51 schreef teigan het volgende:
[..]
Of het was een slechte versiertruc...
Door op tijd te zijn, bedoel je?quote:Op donderdag 13 september 2007 07:45 schreef Dangel het volgende:
ff t goede voorbeeld geven voor de stageloper.
Waarom dat dan? Ik vind het ook interessant als er boeken over onderwerpen zijn, die echt betrekking hebben op mijn toekomstige beroep en waar ik in de praktijk wat aan kan hebben, imho.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:46 schreef Dangel het volgende:
Dan doe je de verkeerde studie.
Misschienquote:Op donderdag 13 september 2007 14:46 schreef Dangel het volgende:
Dan doe je de verkeerde studie.
Thanks for asking.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:14 schreef teigan het volgende:
DaD, hoe ging je gesprek met de studieadviseur? Of heb ik daar overheen gelezen?
Nu is het net alsof ik heel snel kwaad ben.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, het was ook leuk. Tineke is zelfs geen moment kwaad op me geweest.
Dan kan je wel nagaan hoe leuk het was.
En de supermarkt was DICHT.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
We moesten om, voor de supermarkt!
En toen wist ik het niet meer,.
Ook mijn schuld, zeker?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En de supermarkt was DICHT.
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit alweer hard op te lachen.. Vooral achteraf als je je bedenkt dat Do2 op plekken énorm ver van de uiteindelijke bestemming stond te roepen: "Oh ja, hier herken ik het!"
dame met pitquote:Op donderdag 13 september 2007 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nu is het net alsof ik heel snel kwaad ben..
Dat schijn ik te hebben, maar of dat positief is...?quote:
meestal wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat schijn ik te hebben, maar of dat positief is...?.
Is dat zo erg dan? Beter dan chinees ofzo...quote:Op donderdag 13 september 2007 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
zie je een mooi meisje op TV, spreekt ze Nederlands
Ik keek Omrop Fryslân, dan is het erg.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:12 schreef Aryon het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan? Beter dan chinees ofzo...
Och...quote:Op donderdag 13 september 2007 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Weten we nog dat Professor Jos Hermans was overleden aan kanker? Z'n broer heeft nu ook kanker. Waarschijnlijk al 2 jaar of langer. Vorige week dinsdag achter gekomen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Weten we nog dat Professor Jos Hermans was overleden aan kanker? Z'n broer heeft nu ook kanker. Waarschijnlijk al 2 jaar of langer. Vorige week dinsdag achter gekomen.
Ja dan is het erg ja.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik keek Omrop Fryslân, dan is het erg.
En ik dacht dat mn voorkeur voor oostelijke vrouwen bekend was?
Idd.quote:
Hmm.. Ik ben alleen Chinezen tegengekomen die alleen goed Engels konden. Verder nog niet. Maja ik ben nog jong he.. Mischien komt het ooit nog.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
De Chinezen die ik tot nu toe heb gesproken konen allemaal uitstekend Engels, Nederlands en/of Frysk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |