Gehehe.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor mn profielwerkstuk heb ik dat wten te combineren. Je profielwerktsuk moets twee vakken omhelzen. Bij mij was dat Geschieenis en Management & OrganisatieHet bizarre toeval wil dat de M&O leraar getrouwd was met de geschiedenis lerares
Ga het hebben over Salem, over de psychologische aspecten van de plotselingen hekserijen-vervolgingen aldaar. best interessantquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Profielwerkstuk lijkt mij ook leuk
Ten Berge zei tegen mij dat die van mij ws over Hekserij zou gaan
Ik denk dat hij nog gelijk gaat hebben ook. Maar mss kan ik mijn toekomstige beroep erbij in verwerken?Psychologie
.
Weet alleen nog niet helemaal hoe ik dat ga doen![]()
Nee, want zondag.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ook van mij graag groetjes aan Sebas. Of ben ik al te laat?.
kan het lek niet vinden, dat is het hele probleem.. anders had er al een rol tape overheengezetenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dichten?
Ja maar de dief kómt uit Limburgquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
slechte titel bij dat simcardverhaal.
En dat is NIET relevant. Waarommoet je overla bij vertellen aar iemadn vandaan komt?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar de dief kómt uit Limburg
Nee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
En dat stukje over Maddie. Zijn slaapmiddelen op te sporen in DNA?
Die is Driequote:Op vrijdag 14 september 2007 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoezo, 'en die mobiele telefoons'? Er zijn nog helemaal geen telefoons aan bod gekomen in het artikel, hoe kun je er dan naar verwijzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |