ik ga hulp krijgen om van m'n stageopdracht af te komen, ik mag helpen met flashfilmpjes (als dat doorgaat) ik krijg hulp voor m'n nieuwe nogteverzinnen stageopdracht maar dat wordt iets met vormgeving en iedereen is aardig en gezelligquote:
De krantenrekken bij het station waar de Spits in staat?quote:Op maandag 10 september 2007 11:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ga hulp krijgen om van m'n stageopdracht af te komen, ik mag helpen met flashfilmpjes (als dat doorgaat) ik krijg hulp voor m'n nieuwe nogteverzinnen stageopdracht maar dat wordt iets met vormgeving en iedereen is aardig en gezellig
tevens vraagje: wie weet wat spitsrekken zijn?
quote:Op maandag 10 september 2007 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De krantenrekken bij het station waar de Spits in staat?
quote:Op maandag 10 september 2007 11:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ga hulp krijgen om van m'n stageopdracht af te komen, ik mag helpen met flashfilmpjes (als dat doorgaat) ik krijg hulp voor m'n nieuwe nogteverzinnen stageopdracht maar dat wordt iets met vormgeving en iedereen is aardig en gezellig
tevens vraagje: wie weet wat spitsrekken zijn?
quote:Op maandag 10 september 2007 11:04 schreef LadyBlack het volgende:
Te Veel Posts![]()
dit is nummer 3000.......
Wat is er mis met de rode lopers?quote:Op maandag 10 september 2007 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
Oh...Google geeft dit voor een spitsrek: http://www.gic.nl/VerlengdBericht.asp?ali=32867&katern=1
Hoe kan jullie dat nou onbekend zijnquote:Op maandag 10 september 2007 11:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het schijnt een nieuwe manier te zijn in de stad om fietsenoverlast te verbannen maar het is ons geheel onbekend wat het is
had ik ook al gezien maar er staat nergens bij hoe zoiets moet werkenquote:Op maandag 10 september 2007 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
Oh...Google geeft dit voor een spitsrek: http://www.gic.nl/VerlengdBericht.asp?ali=32867&katern=1
Dit staat in jullie eigen artikel:quote:Op maandag 10 september 2007 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
had ik ook al gezien maar er staat nergens bij hoe zoiets moet werkendus dat is het punt een beetje
LB: ik zit al bijna bij de 16000
quote:De gemeente heeft er voor gekozen geen extra rekken bij te plaatsen, maar vooral de aandacht te vestigen op bestaande mogelijkheden. Alleen op donderdagavond, vrijdag en zaterdag komen er tijdelijk extra rekken, die buiten de 'spits' weer worden weggehaald.
Stimmt, maar dat gaat toch niemand doen en tegen de overlast zijn al van die rode lopers gelegd, wat wel iets sjieks heeft (quote:Op maandag 10 september 2007 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
Oh wacht..volgens mij is een "spitsrek" een fietsenrek waar je je fiets neer kunt zetten op tijden dat het druk is in de stat(spits) om te zorgen dat voetgangers niet omver worden gefiestst en struikelen over alle fietsen.
Rode lopers? Is mij totaal onbekend.quote:Op maandag 10 september 2007 11:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Stimmt, maar dat gaat toch niemand doen en tegen de overlast zijn al van die rode lopers gelegd, wat wel iets sjieks heeft () en nog werkt ook!
@ Etcetera: jij zit ook al veul langer bij Fok!
Ik denk een ordinair fietsenrekquote:Op maandag 10 september 2007 11:16 schreef Etcetera het volgende:
rode lopers liggen ook voor Selexyzik vind het ook wel wat hebben maar die fietsen staan er nog steeds
alleen wat minder dan anders
en ik wil gewoon weten hoe spitsrekken eruit zien
dan zouden ze toch wel fietsenrek heten of fietsenrek Ordinairequote:Op maandag 10 september 2007 11:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk een ordinair fietsenrek
[afbeelding]
Wie gaat ze verplaatsen? Mensen met een melkertbaan?quote:Op maandag 10 september 2007 11:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had echt nog niet van spitsrekken gehoord
Maar ik vind het nu al een stom idee![]()
ik denk dat dat nu op een zaterdag wordtquote:Op maandag 10 september 2007 11:22 schreef Soempie het volgende:
Etcie, wanneer gaan we wat drinken samen?
Dan wordt het ergens in november. Al m'n zaterdagen zitten tot dan toe vol.quote:Op maandag 10 september 2007 11:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat dat nu op een zaterdag wordt
ook hoi![]()
Waarom niet? Of straatkrantverkopers.quote:Op maandag 10 september 2007 11:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wie gaat ze verplaatsen? Mensen met een melkertbaan?
Niet gezien.quote:Op maandag 10 september 2007 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie heb je op LL nog bij die buttons gekeken? Er was er een met jouw avatar![]()
hoe typischquote:Op maandag 10 september 2007 11:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan wordt het ergens in november. Al m'n zaterdagen zitten tot dan toe vol.
Ik ook niet.quote:Op maandag 10 september 2007 11:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hoe typisch
3 november kan ik niet in elk geval
quote:Op maandag 10 september 2007 11:27 schreef Soempie het volgende:
Verdomme, ik denk dat ik een virus heb. Tekst overlapt steeds of er komen zwarte balken in beeld.
dan komt m'n oma (zeer waarschijnlijk) lang ivm m'n verjaardagquote:Op maandag 10 september 2007 11:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook niet.Wat heb je de 3e?
Daarna zijn al m'n zaterdagen leeg.![]()
inderdaad...quote:Op maandag 10 september 2007 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
Hyves is een slechte site....... ik denk niet dat je een virus hebt
Ik wacht het nog wel even af. In progress en nestor heb ik er geen last van, dus het zal ook wel niet.quote:Op maandag 10 september 2007 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
Hyves is een slechte site....... ik denk niet dat je een virus hebt
Neequote:Op maandag 10 september 2007 08:25 schreef Mikkie het volgende:
Die kerel inmiddels al te pakken gekregen, MaJo?
Dat is ook niet aardig.quote:Op maandag 10 september 2007 11:35 schreef LadyBlack het volgende:tering wat een dag.....
Ik kreeg vanochtend te horen dat ik eruit zag als een levend lijkEn ik was nog wel netjes op tijd naar bed gegaan
Gezellig zoquote:Op maandag 10 september 2007 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
NeeEcht zwaar irritant dit, maar ik ga hem ook maar negeren denk ik
Je kunt beter niet achter hem aan gaan vangen denk ik.... misschien is een beetje afstand wel even goed? Mocht ie je echt negeren, da's een kutstreek, maar dan weet je tenminste wel wat je te doen staat: nevermindquote:Op maandag 10 september 2007 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tijd om je lenzen uit te doenquote:Op maandag 10 september 2007 11:27 schreef Soempie het volgende:
Verdomme, ik denk dat ik een virus heb. Tekst overlapt steeds of er komen zwarte balken in beeld.
Fijn inderdaad als je je al heel kut voelt en iemand dan ook nog eens net alsof doet dat je niet bestaatquote:Op maandag 10 september 2007 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gezellig zo
Heb je de dokter al te pakken gekregen?
quote:Op maandag 10 september 2007 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach ik weet ook wie het zegt..... tis een vriendin van mequote:Op maandag 10 september 2007 11:40 schreef Etcetera het volgende:
dat soort uitspraken waardeer ik ergens welis tenminste eerlijk
niet leuk om te horen, maar wel eerlijk
* Roept iets met pot en ketelquote:
Tja, eerlijk, maar je hebt er niks aan natuurlijk.quote:Op maandag 10 september 2007 11:40 schreef Etcetera het volgende:
dat soort uitspraken waardeer ik ergens welis tenminste eerlijk
niet leuk om te horen, maar wel eerlijk
Je was ook in Imagesquote:Op maandag 10 september 2007 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ach ik weet ook wie het zegt..... tis een vriendin van me
Gisteren zaten we zowat tegen elkaar aan te slapen toen we allebei zwaar duf in Images een kop chocolademelk en een brownie hadden weggewerktWel erg lekker daar trouwens
Misschien heeft ie even de ruimte nodig ofzo, maar wel zo fijn om het dan even te laten weten. Eergister zei hij nog dat we te oud waren om elkaar te gaan negeren en dat hij gewoon contact met me wil houdenquote:Op maandag 10 september 2007 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je kunt beter niet achter hem aan gaan vangen denk ik.... misschien is een beetje afstand wel even goed? Mocht ie je echt negeren, da's een kutstreek, maar dan weet je tenminste wel wat je te doen staat: nevermind
Je zou ook kunnen beredeneren dat de hint van zijn kant duidelijk isquote:Op maandag 10 september 2007 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien heeft ie even de ruimte nodig ofzo, maar wel zo fijn om het dan even te laten weten.
Dus je hebt nog geen reactie op een mailtje van gisteren? Dan wordt je toch niet automatisch genegeerd?quote:Eergister zei hij nog dat we te oud waren om elkaar te gaan negeren en dat hij gewoon contact met me wil houdenHeb hem dus maar een mailtje gestuurd dat ik het fijn zou vinden om te weten als hij me negeert, dat scheelt me weer wat gelul in de ruimte... Maar geen reactie dus
![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
* Roept iets met pot en ketel
quote:Op maandag 10 september 2007 11:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]niet zo schrikken
Ik was er 's middags geweest
En nu ga ik lunchen![]()
Wacht maar tot je de eerste koffieronde moet gaan doenquote:Op maandag 10 september 2007 11:53 schreef Etcetera het volgende:
ik heb net m'n eerste belletje gedaan
ik ga echt niet elke scheet hier neerzetten hoor, maar ik wil ook posten![]()
Ik zie net dat het college van vandaag veel interessanter is. Over het proces tegen Demjanjuk. Hij werd er van verdacht Iwan de Verschrikkelijke te zijn.quote:Op maandag 10 september 2007 11:56 schreef Soempie het volgende:
Nu heb ik de verkeerde artikelen gelezen.En geen film.
![]()
Duidelijk het verschil tussen mannen en vrouwenquote:Op maandag 10 september 2007 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen beredeneren dat de hint van zijn kant duidelijk is
Meneer zit de hele dag achter internet. Eerst zei hij niets terug op MSN en hij beantwoordde mijn mail niet terwijl hij online was op gmail. Dus jaquote:Dus je hebt nog geen reactie op een mailtje van gisteren? Dan wordt je toch niet automatisch genegeerd?
Dat valt dan weer meequote:Op maandag 10 september 2007 12:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zie net dat het college van vandaag veel interessanter is. Over het proces tegen Demjanjuk. Hij werd er van verdacht Iwan de Verschrikkelijke te zijn.
Misschien moet hij even nadenken over je mailtje? Het even laten bezinken? Of kwam er iets tussendoor? Of schrikt hij er van dat je al zo snel weer contact zoekt? Misschien trek je te snel je conclusie?quote:Op maandag 10 september 2007 12:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Duidelijk het verschil tussen mannen en vrouwenEn vooral als je eerst zegt me niet te negeren
![]()
[..]
Meneer zit de hele dag achter internet. Eerst zei hij niets terug op MSN en hij beantwoordde mijn mail niet terwijl hij online was op gmail. Dus ja
Hoiquote:
't Was geen date.quote:Op maandag 10 september 2007 12:22 schreef Yurithemaster het volgende:
hoe was je date soempie?(ben te lui omterug te lezen)
Vrouwen hebben daar ook een handje van hoorquote:Op maandag 10 september 2007 12:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Duidelijk het verschil tussen mannen en vrouwenEn vooral als je eerst zegt me niet te negeren
![]()
[..]
Mjaquote:Meneer zit de hele dag achter internet. Eerst zei hij niets terug op MSN en hij beantwoordde mijn mail niet terwijl hij online was op gmail. Dus ja
Initiatief tonen en vragen om werkquote:
Volgende keer beter.quote:Op maandag 10 september 2007 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
Het was me bijna gelukt droog thuis te komen.
Op de heenweg scheen de zon en op de terugweg was ik BIJNA thuis en het begon te hozen.
Lunchenquote:
Ik over een minuut of 10 ook, college over radio en tvquote:
Zei je nou "voor vrouwen"quote:Op maandag 10 september 2007 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag nog gehoord: Spiritualiteit is voor mensen met een mid-life crisis
"vrouwen kwaaltje" koud of echt koud?quote:Op maandag 10 september 2007 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
Men vindt hier in de bibliotheek dat er nog wel gelucht moet worden, dus er zullen wel ergens ramen openstaan.... maar het is echt koud
quote:Op maandag 10 september 2007 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"vrouwen kwaaltje" koud of echt koud?![]()
Ik heb nog wel een warmwaterkruik liggen die je kunt lenen.quote:
Old Skoolquote:Op maandag 10 september 2007 13:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een warmwaterkruik liggen die je kunt lenen.![]()
quote:
zit je in de zorg dan?quote:Op maandag 10 september 2007 13:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Bij ons zijn de eerste van het 'seizoen' gisteren gevuld.
Ja, zgn. 'thuiszorg', het was voor mijn beide dochters die vannacht wakker werden van de kou.quote:
zoiets, ik geef het ook altijd op bij mijn belastingaangifte.quote:
Moet je onderzoeken waarom FOK! zo populair is?quote:Op maandag 10 september 2007 14:37 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een leuke opdracht binnen en ik kan m'n stageopdracht er ws ook wel aan vastknuppen
was dat een eis tijdens je stage overeenkomst onderhandelingen?quote:Op maandag 10 september 2007 14:53 schreef Etcetera het volgende:ik mag wel lekker FOK!ken tijdens werktijd
niet te vaak natuurlijk maar I don't mind
Wat jammer is dat altijdquote:Op maandag 10 september 2007 15:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ik ben er ook weer. College van daarnet was op zich best interessant, maar het werd nogal saai verteld waardoor het niet meer te volgen was
En vanochtend was er een college waarvan ik de materie minder interessant vond (gedrukte media) maar wat wel een stuk beter werd gebracht.quote:Op maandag 10 september 2007 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat jammer is dat altijd
Zo is het dus ook jammer dat Boudewijn Buch dood is. Die was een meester in het interessant maken van de oersaaie dingen. Die kon een postzegel doen overkomen alsof het een sterrenstelsel in geboorte was
Wat niet erg was want als je het opgenomen had keek je gewoon nog een keerquote:Op maandag 10 september 2007 15:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Die man kon je echt wat van leren. Alleen een dag later was je alles weer vergeten.
Ik had ooit college van een knakker uit Rotterdam zelf met een hele irritante kop en een heel vervelend, betweterig accent. En die gebruikte ook steeds irritante stopwoordjes. En het was al saaiquote:Op maandag 10 september 2007 15:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En vanochtend was er een college waarvan ik de materie minder interessant vond (gedrukte media) maar wat wel een stuk beter werd gebracht.
Ik probeerde al een tijdje te reageren maar Fok! werkte niet meequote:Op maandag 10 september 2007 15:23 schreef Etcetera het volgende:
*schiet kanon af
mjah hier ook nietquote:Op maandag 10 september 2007 15:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik probeerde al een tijdje te reageren maar Fok! werkte niet mee
Maar dat zei ik alquote:Op maandag 10 september 2007 15:36 schreef Etcetera het volgende:
het spitsrekkengeheim is opgelost
het zijn gewoon fietsenrekken
en a) kansloos b) onzinnig c)![]()
![]()
Ik hoop dat het een gevalletje van miscommunicatie is en dat men bedoeld dat het slot wordt doorgezaagdquote:Op maandag 10 september 2007 15:59 schreef Etcetera het volgende:
maar je weet nog niet hoe ze het willen doen
die rekken worden neergezet, maar ook weer weggehaald. wanneer er een fiets met een ketting aan dat ding wordt vastgemaakt, en hij zit er nog aan vast als ze de rekken komen halen, dan gaan ze het rek lossnijden, de fiets wordt er met ketting en al vanaf gehaald en weer neergezet en het rek wordt weer gefikst.
de nieuwe sport in de stad: hoeveel fietsen kunnen aan 1 rek worden vastgelegd![]()
![]()
you wishquote:Op maandag 10 september 2007 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een gevalletje van miscommunicatie is en dat men bedoeld dat het slot wordt doorgezaagd
Fok doet inderdaad weer hoogst irritant
"Een praktische oplossing"quote:Op maandag 10 september 2007 16:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
you wish
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article2409707.ece
Een keer in de twee maanden alle achtergelaten kapotte brikken er tussenuit halen en omsmelten kan ook geen kwaad. In leiden staat ook de hele stationsomgeving vol met fietsen waarvan volgens mij een kwart daar alleen maar staat te roesten.quote:Op maandag 10 september 2007 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Een praktische oplossing"
Ik denk dat die knakker toch niet goed op de hoogte is hoor
Ik vind die rekken zelf overigens een goed plan.
Ja, maar daar worden de fietsen weggezaagd. Niet de standaard.quote:Op maandag 10 september 2007 16:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een keer in de twee maanden alle achtergelaten kapotte brikken er tussenuit halen en omsmelten kan ook geen kwaad. In leiden staat ook de hele stationsomgeving vol met fietsen waarvan volgens mij een kwart daar alleen maar staat te roesten.
Maar dit heeft niets met het station te maken.quote:Op maandag 10 september 2007 17:12 schreef Whiteguy het volgende:
Alle fietsenstallingen in omgeving station overdekt, betaalt en bewaakt maken, en koppelen aan de OV chipkaart. Voor 50 cent per dag wil ik mn fiets daar wel neer zetten en die chipkaart komt er toch.
Zekerquote:Op maandag 10 september 2007 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
Daarbij: als je alles betaald gaat maken gaan mensen JUIST hun fiets overal neergooien. Vooral studenten
Inderdaadquote:Op maandag 10 september 2007 17:16 schreef Whiteguy het volgende:
ah.. de grote markt ligt daar natuurlijk niet naast het CS
Gratis bewaakte fietsenstalling?? Waar dan? Ik ken mn eigen stad niet meerquote:Op maandag 10 september 2007 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker
In Enschede hebben ze gratis bewaakte fietsenstalling vlakbij het winkelcentrum. Ik heb m'n fiets daar precies 0 keer in gezet.
In Enschede is het min of meer onder The Sting, tegenover het hoofdpostkantoor. Misschien is er nog ergens een, maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 10 september 2007 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gratis bewaakte fietsenstalling?? Waar dan? Ik ken mn eigen stad niet meer
Ik zet mn fiets altijd bij de Hema, daar kunnen ze meestal ook wel zo'n rode loper gebruiken
Die rode lopers zijn me vandaag pas opgevallenquote:Op maandag 10 september 2007 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gratis bewaakte fietsenstalling?? Waar dan? Ik ken mn eigen stad niet meer
Ik zet mn fiets altijd bij de Hema, daar kunnen ze meestal ook wel zo'n rode loper gebruiken
Welke van de twee opleidingen heeft saaie colleges?quote:Op maandag 10 september 2007 18:13 schreef Soempie het volgende:
En m'n colleges waren ook heel saai. Heb de nrc-next maar gelezen.
Wanneer is het voetbaljaar begonnen?quote:Op maandag 10 september 2007 18:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Voedertijd![]()
vandaag o.a. peultjes en een gehaktbal![]()
en oh ja, gister kansloos verloren, 6-2, dus de bekerambities kunnen weer een jaartje de vriezer in![]()
Vandaag psychologie. Morgen is pedagogische wetenschappen saai.quote:Op maandag 10 september 2007 18:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Welke van de twee opleidingen heeft saaie colleges?
Dat klinkt best smakelijkquote:Op maandag 10 september 2007 18:31 schreef Soempie het volgende:
Maar ik ga ook koken. Pasta met zalm, parmazaanse kaas en rucola.![]()
![]()
En dan nog even zien wat ik vanavond ga doen. Leren of een film kijken...heb drie films gekocht, dus dat laatste is wel heel aantrekkelijk.Al is leren verstandiger, aangezien ik donderdag m'n eerste tentamen heb.
![]()
Oeh ja, tof joh! Lijkt me ook superinteressant. Wat voor vakken krijg je nu?quote:Op maandag 10 september 2007 18:30 schreef MaJo het volgende:
Zo weer een werkdag erop zittenEn nu de rest van de week bikkelen tijdens colleges
Ja ik vind het nu nog leuk
![]()
Ik heb op dit moment 3 vakken:quote:Op maandag 10 september 2007 18:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh ja, tof joh! Lijkt me ook superinteressant. Wat voor vakken krijg je nu?
Voor mij vorige week, maar de reguliere competitie voor nivolozen zoals ik begint volgend weekend.quote:Op maandag 10 september 2007 18:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wanneer is het voetbaljaar begonnen?
doeilepelquote:
Ik ben geen lepel, ik ben een vliegtuigquote:Op maandag 10 september 2007 19:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Waarom ben je nog niet weg dan?
quote:Op maandag 10 september 2007 19:10 schreef LadyBlack het volgende:
Zo gek als een deur?? Nee ik ben een deur!
Dan hebben jullie nog een heel jaar om het goed te maken.quote:Op maandag 10 september 2007 18:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Voor mij vorige week, maar de reguliere competitie voor nivolozen zoals ik begint volgend weekend.
Gaat wel lukken denk ikquote:Op maandag 10 september 2007 19:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan hebben jullie nog een heel jaar om het goed te maken.![]()
Colleges zijn wennen, maar wel oké, studiegenoten zijn aardigquote:Op maandag 10 september 2007 19:10 schreef LadyBlack het volgende:B.ertha, hoe zijn je colleges? En je studiegenoten?
Onderzoeksmethodes vond ik wel tof. Heb er ook statistiek 2 mee binnengesleept.quote:Op maandag 10 september 2007 18:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment 3 vakken:
-Kennisleer en Onderzoeksmethodes, klinkt saaier dan het is. Aangezien ik een schakeljaar aan de universiteit doe krijg ik nu een stoomcursus onderzoek en statistiek. En laat dat laatste nou mijn favoriete onderdeel van wiskunde zijn
- Rechtsorde politicologisch beschouwd, de raakvlakken van recht en politiek
- Politieke Structuren en Processen, dit is de ´echte´ politicologie. Dus wat is politiek, hoe is het ontstaan, hoe zit het in elkaar enz
Welke vakken volg jij nu?
Zomerstops duren vaak te lang iddquote:Op maandag 10 september 2007 19:30 schreef LadyBlack het volgende:
Vanavond weer zingen![]()
Leuk is dat altijd weer, het begin van een nieuw jaar
Toets nu 3 maal een 6 voor een collect call met de duivelquote:Op maandag 10 september 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
wah, ik heb nog 6,66 beltegoedDuivels
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Exogenousquote:Op maandag 10 september 2007 19:39 schreef B.ertha het volgende:
weet iemand wat exogenous is? staat niet int woordenboek
quote:Op maandag 10 september 2007 19:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Toets nu 3 maal een 6 voor een collect call met de duivel![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 19:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Toets nu 3 maal een 6 voor een collect call met de duivel![]()
*hand opsteektquote:Op maandag 10 september 2007 19:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
* verbinding regelt
Voor wie moet ik nog iets regelen![]()
Kan het hondje van mijn achterbuurvrouw sterven? of laat het hondje van maar weg andersquote:Op maandag 10 september 2007 19:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
* verbinding regelt
Voor wie moet ik nog iets regelen![]()
Één rechtstreekse verbinding met hellevuur voor de heer Super Schaapquote:Op maandag 10 september 2007 19:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
*hand opsteekt
Ik heb het een beetje koud![]()
quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 19:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Één rechtstreekse verbinding met hellevuur voor de heer Super Schaap![]()
Klopt, het is niet vooruit te brandenquote:Op maandag 10 september 2007 20:01 schreef Supersheep het volgende:
Volgens mij heb ik Fok! in de fik gezet
Tsssquote:Op maandag 10 september 2007 20:01 schreef Supersheep het volgende:
Volgens mij heb ik Fok! in de fik gezet
au!quote:Op maandag 10 september 2007 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Klopt, het is niet vooruit te branden
Nou enquote:Op maandag 10 september 2007 20:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als ze bewijs zoeken komen ze bij jou uit hoor
quote:Op maandag 10 september 2007 20:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]De aanstichtster .a.k.a. De Pyromaan
![]()
Ik ga je niet in de fik zettenquote:Op maandag 10 september 2007 20:22 schreef B.ertha het volgende:
Mag ik ook nog wat vuur? Ik heb het ook koud
Hoe zit het met mijn verzoek qua hond van de achterburen enzo?quote:Op maandag 10 september 2007 20:22 schreef B.ertha het volgende:
Mag ik ook nog wat vuur? Ik heb het ook koud
Geen honden en andere dieren in de fikquote:Op maandag 10 september 2007 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hoe zit het met mijn verzoek qua hond van de achterburen enzo?
Het hoeft niet perse met een fikkiequote:Op maandag 10 september 2007 20:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Geen honden en andere dieren in de fik
Die is lief nuquote:Op maandag 10 september 2007 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hoe zit het met mijn verzoek qua hond van de achterburen enzo?
Mooi, want ik rem al niet meer voor 'm als ie weer eens midden op straat staat te blaffen.quote:
Dat is maar goed ook, ik had dit keer geen lotquote:Op maandag 10 september 2007 20:32 schreef Whiteguy het volgende:
hmmm.. weer de staatsloterij niet gewonnen.
crap.
Dan volgende keer de 18.4 mln maar.quote:Op maandag 10 september 2007 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
18,4 miljoen volgende keer. Ik had eigenlijk gedacht dat 'ie dit keer eruit zou gaan omdat 'ie na 6 keer verplicht/gegarandeerd eruit gaat.
vaneenlekkerwijntjekoeliknietafmaarwordikwarmenkrijgikkotsneigingenquote:Op maandag 10 september 2007 21:27 schreef RoofingBurner het volgende:
GutteguttegutwateensorestochBertjenietnormaalmeerikzoueenlekkerwijntjenemenomaftekoelen.
Dat spreekt me wel aanquote:Op maandag 10 september 2007 21:44 schreef B.ertha het volgende:
BIj ons op school hing vroeger een gedicht:
Ik heb geen zin, nergens, nergens in, ik heb geen zin
en nog wat
idd erg indrukwekkend.quote:Op maandag 10 september 2007 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..net de "9/11"-docu gekeken. Wilde hem eigenlijk niet zien want ik wordt stiekem toch een beetje moe van steeds dezelfde info en beelden. Maar dit was totaal anders dan ik verwacht had. Echt indrukwekkend
Ik heb het ook zitten kijken, toch wel bizar dat bij een kazerne het dichtst bij het wtc elke brandweerman het overleefd heeft.quote:Op maandag 10 september 2007 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..net de "9/11"-docu gekeken. Wilde hem eigenlijk niet zien want ik wordt stiekem toch een beetje moe van steeds dezelfde info en beelden. Maar dit was totaal anders dan ik verwacht had. Echt indrukwekkend
Ik kreeg deze zomer een kaart. Stond ook een gedicht op de voorkant:quote:Op maandag 10 september 2007 21:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik doe niet aan gedichten, gedichten zijn voor depri pubermeisjes, alcoholisten en drugsgebruikers
quote:Op maandag 10 september 2007 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kreeg deze zomer een kaart. Stond ook een gedicht op de voorkant:
Veel eten, drinken, zon en seks!
De hartelijke groeten van je ex!
Ik moest echt keihard lachen.![]()
![]()
Etcie was te vroeg op stage maar vindt het wel leuk, B. is druk, ik verveelde me... dat was het zo ongeveerquote:Op maandag 10 september 2007 23:45 schreef Mikkie het volgende:
Hoe is 't hier... heb ik nog veel gemist vandaag?
En ik vermoed dat dat iets van de snackbar oid was, dus ook bij jou is er weinig veranderdquote:Op maandag 10 september 2007 23:59 schreef Mikkie het volgende:
Niks gemist dus.
Om het beeld van vandaag hier compleet te maken: ik had 't retedruk, van 8.15 tot 23.00 retedruk geweest, rond 23.10 thuis en net m'n eerste eten van vandaag naar binnen gewerkt..
Hoe heet ie? Ik ken er slechts 10 ofzoquote:Op maandag 10 september 2007 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
quote:
Het was die van die 2 fransozen die een documentaire aan het maken waren bij de brandweer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe heet ie? Ik ken er slechts 10 ofzoMaar is het diegene met dat wat populaire muziekje op de achtergrond? Die is wel erg stoer inderdaad
Ik heb ook een boek met feiten waar je u tegen zegt, ik zal de belangrijke nog eens opschrijven. Als je dat leest geloof je bijna dat Bush hoogstpersoonlijk die vliegtuigen erin heeft laten vliegen
Jammer dat ik morgenavond niet thuis ben, vind het altijd wel interessant om dingen over 11 september te kijken. Ik heb een beetje een ziekelijke interesse in die dag
quote:Op dinsdag 11 september 2007 07:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het was die van die 2 fransozen die een documentaire aan het maken waren bij de brandweer.
Goeiemorgen trouwens, ik ben weer weg, nog ff snel de krant lezen en dan naar m'n werk
Elke dag dat je wakker wordt is toch een goeie dag?quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie het goede er nog niet van, maar de rest van je post klopt
quote:
Doeiquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:51 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik ga douchen en dan een drukke dag tegemoet, er moet ontzettend veel gebeuren, boodschappen, schoonmaken, strijken, koken en tussendoor wil ik ook wat dingen voor mezelf regelen.toedels!
quote:
nou ja zeg.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:28 schreef Etcetera het volgende:
ik moest staan in de bus naar stad vanmorgen
Arriva
quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nou ja zeg.
En dat voor een bejaarde moeilijk lopende vrouw
dat is idd wel een van de grote voordelen van ploegendienstquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:41 schreef Cobra4 het volgende:
Gewoon niet allemaal op de zelfde tijd reizen.![]()
Voor de ochtenddrukte de deur uit en voor de avondspits weer thuis.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat is idd wel een van de grote voordelen van ploegendienst
Ik moest staan in de trein vanmorgenquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:28 schreef Etcetera het volgende:
ik moest staan in de bus naar stad vanmorgen
Arriva
Kan wel, maar dan moet ik 20 minuten eerder op (no way!) en ben ik er ook 20 minuten te vroeg...quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:46 schreef Etcetera het volgende:
kun je geen eerdere trein nemen? zo gek zou ik echt zijn op een gegeven moment
gefeliciteerd
Ah van de broertjes Naudet (ik zei toch al dat ik een beetje teveel in 9/11 geïnteresseerd benquote:Op dinsdag 11 september 2007 07:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het was die van die 2 fransozen die een documentaire aan het maken waren bij de brandweer.
Goeiemorgen trouwens, ik ben weer weg, nog ff snel de krant lezen en dan naar m'n werk
Die heb ik ook gezien ja, erg indrukwekkend.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah van de broertjes Naudet (ik zei toch al dat ik een beetje teveel in 9/11 geïnteresseerd ben). Is inderdaad erg indrukwekkend... Vooral het geluid van die vallende mensen
![]()
waaatquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:23 schreef MaJo het volgende:
Oh en ik hoorde trouwens dat mijn ex nu rondbazuint dat ik hem stalkDie krijgt dus echt geen aandacht meer van me
Watquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:23 schreef MaJo het volgende:
Oh en ik hoorde trouwens dat mijn ex nu rondbazuint dat ik hem stalkDie krijgt dus echt geen aandacht meer van me
Hold that thoughtquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:26 schreef MaJo het volgende:
Ja sukkel he? Ach ja, het helpt me wel om er sneller overheen te komen![]()
Dat is wel kl*te jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:30 schreef MaJo het volgende:
Wat Etcetera zegt inderdaadMaar wel erg frustrerend hoor
Gelukkig staan mijn vriendinnen aan mijn kant en trekken ze niets aan van wat hij zegt
Maar wel jammer, hij is wel een van mijn beste vrienden
Ook fijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ooit ook zoiets gehad... werd ineens beschuldigt dat ik een aanstelster was, en aandacht wou hebben en weet ik veel wat voor onzin nog meer![]()
![]()
iddquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ook fijnNouja, vaak is dat dan toch door iemand die je (achteraf iig) eigenlijk niet als vriend(in) wilt hebben. Dan weet je dat voor de volgende keer, ook al is het klote
quote:structuurkenmerken van je stageplaats
Ja, dat lijkt me ook heel moeilijk. Eigenlijk nog willen, maar ook totaal niet meer willen door zoiets...quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:44 schreef MaJo het volgende:
Het maakt het wel wat moeilijker als je verliefd bent op diegene. Het lijkt dan net alsof jullie tijd samen helemaal niets betekend heeft
Verstandig besluitquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
iddhij zei ook wel altijd dat hij een klootzak was hoor, maar dat hij zo kinderachtig kon zijn
ah well, heb nu gelukkig geen contact meer
Zou best kunnen, ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:46 schreef Etcetera het volgende:
ik ben bezig met m'n stageverslag... wat valt er onder
[..]
ik heb al dat er verschillende regioredacties zjin en 1 hoofdredactie
mss iets over hoe de afdelingen zijn 'opgebouwd'![]()
ik haat dit soort onzinnig geneuzel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |