zoiets, ik geef het ook altijd op bij mijn belastingaangifte.quote:
Moet je onderzoeken waarom FOK! zo populair is?quote:Op maandag 10 september 2007 14:37 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een leuke opdracht binnen en ik kan m'n stageopdracht er ws ook wel aan vastknuppen
was dat een eis tijdens je stage overeenkomst onderhandelingen?quote:Op maandag 10 september 2007 14:53 schreef Etcetera het volgende:ik mag wel lekker FOK!ken tijdens werktijd
niet te vaak natuurlijk maar I don't mind
Wat jammer is dat altijdquote:Op maandag 10 september 2007 15:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ik ben er ook weer. College van daarnet was op zich best interessant, maar het werd nogal saai verteld waardoor het niet meer te volgen was
En vanochtend was er een college waarvan ik de materie minder interessant vond (gedrukte media) maar wat wel een stuk beter werd gebracht.quote:Op maandag 10 september 2007 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat jammer is dat altijd
Zo is het dus ook jammer dat Boudewijn Buch dood is. Die was een meester in het interessant maken van de oersaaie dingen. Die kon een postzegel doen overkomen alsof het een sterrenstelsel in geboorte was
Wat niet erg was want als je het opgenomen had keek je gewoon nog een keerquote:Op maandag 10 september 2007 15:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Die man kon je echt wat van leren. Alleen een dag later was je alles weer vergeten.
Ik had ooit college van een knakker uit Rotterdam zelf met een hele irritante kop en een heel vervelend, betweterig accent. En die gebruikte ook steeds irritante stopwoordjes. En het was al saaiquote:Op maandag 10 september 2007 15:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En vanochtend was er een college waarvan ik de materie minder interessant vond (gedrukte media) maar wat wel een stuk beter werd gebracht.
Ik probeerde al een tijdje te reageren maar Fok! werkte niet meequote:Op maandag 10 september 2007 15:23 schreef Etcetera het volgende:
*schiet kanon af
mjah hier ook nietquote:Op maandag 10 september 2007 15:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik probeerde al een tijdje te reageren maar Fok! werkte niet mee
Maar dat zei ik alquote:Op maandag 10 september 2007 15:36 schreef Etcetera het volgende:
het spitsrekkengeheim is opgelost
het zijn gewoon fietsenrekken
en a) kansloos b) onzinnig c)![]()
![]()
Ik hoop dat het een gevalletje van miscommunicatie is en dat men bedoeld dat het slot wordt doorgezaagdquote:Op maandag 10 september 2007 15:59 schreef Etcetera het volgende:
maar je weet nog niet hoe ze het willen doen
die rekken worden neergezet, maar ook weer weggehaald. wanneer er een fiets met een ketting aan dat ding wordt vastgemaakt, en hij zit er nog aan vast als ze de rekken komen halen, dan gaan ze het rek lossnijden, de fiets wordt er met ketting en al vanaf gehaald en weer neergezet en het rek wordt weer gefikst.
de nieuwe sport in de stad: hoeveel fietsen kunnen aan 1 rek worden vastgelegd![]()
![]()
you wishquote:Op maandag 10 september 2007 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een gevalletje van miscommunicatie is en dat men bedoeld dat het slot wordt doorgezaagd
Fok doet inderdaad weer hoogst irritant
"Een praktische oplossing"quote:Op maandag 10 september 2007 16:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
you wish
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article2409707.ece
Een keer in de twee maanden alle achtergelaten kapotte brikken er tussenuit halen en omsmelten kan ook geen kwaad. In leiden staat ook de hele stationsomgeving vol met fietsen waarvan volgens mij een kwart daar alleen maar staat te roesten.quote:Op maandag 10 september 2007 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Een praktische oplossing"
Ik denk dat die knakker toch niet goed op de hoogte is hoor
Ik vind die rekken zelf overigens een goed plan.
Ja, maar daar worden de fietsen weggezaagd. Niet de standaard.quote:Op maandag 10 september 2007 16:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een keer in de twee maanden alle achtergelaten kapotte brikken er tussenuit halen en omsmelten kan ook geen kwaad. In leiden staat ook de hele stationsomgeving vol met fietsen waarvan volgens mij een kwart daar alleen maar staat te roesten.
Maar dit heeft niets met het station te maken.quote:Op maandag 10 september 2007 17:12 schreef Whiteguy het volgende:
Alle fietsenstallingen in omgeving station overdekt, betaalt en bewaakt maken, en koppelen aan de OV chipkaart. Voor 50 cent per dag wil ik mn fiets daar wel neer zetten en die chipkaart komt er toch.
Zekerquote:Op maandag 10 september 2007 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
Daarbij: als je alles betaald gaat maken gaan mensen JUIST hun fiets overal neergooien. Vooral studenten
Inderdaadquote:Op maandag 10 september 2007 17:16 schreef Whiteguy het volgende:
ah.. de grote markt ligt daar natuurlijk niet naast het CS
Gratis bewaakte fietsenstalling?? Waar dan? Ik ken mn eigen stad niet meerquote:Op maandag 10 september 2007 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker
In Enschede hebben ze gratis bewaakte fietsenstalling vlakbij het winkelcentrum. Ik heb m'n fiets daar precies 0 keer in gezet.
In Enschede is het min of meer onder The Sting, tegenover het hoofdpostkantoor. Misschien is er nog ergens een, maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 10 september 2007 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gratis bewaakte fietsenstalling?? Waar dan? Ik ken mn eigen stad niet meer
Ik zet mn fiets altijd bij de Hema, daar kunnen ze meestal ook wel zo'n rode loper gebruiken
Die rode lopers zijn me vandaag pas opgevallenquote:Op maandag 10 september 2007 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gratis bewaakte fietsenstalling?? Waar dan? Ik ken mn eigen stad niet meer
Ik zet mn fiets altijd bij de Hema, daar kunnen ze meestal ook wel zo'n rode loper gebruiken
Welke van de twee opleidingen heeft saaie colleges?quote:Op maandag 10 september 2007 18:13 schreef Soempie het volgende:
En m'n colleges waren ook heel saai. Heb de nrc-next maar gelezen.
Wanneer is het voetbaljaar begonnen?quote:Op maandag 10 september 2007 18:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Voedertijd![]()
vandaag o.a. peultjes en een gehaktbal![]()
en oh ja, gister kansloos verloren, 6-2, dus de bekerambities kunnen weer een jaartje de vriezer in![]()
Vandaag psychologie. Morgen is pedagogische wetenschappen saai.quote:Op maandag 10 september 2007 18:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Welke van de twee opleidingen heeft saaie colleges?
Dat klinkt best smakelijkquote:Op maandag 10 september 2007 18:31 schreef Soempie het volgende:
Maar ik ga ook koken. Pasta met zalm, parmazaanse kaas en rucola.![]()
![]()
En dan nog even zien wat ik vanavond ga doen. Leren of een film kijken...heb drie films gekocht, dus dat laatste is wel heel aantrekkelijk.Al is leren verstandiger, aangezien ik donderdag m'n eerste tentamen heb.
![]()
Oeh ja, tof joh! Lijkt me ook superinteressant. Wat voor vakken krijg je nu?quote:Op maandag 10 september 2007 18:30 schreef MaJo het volgende:
Zo weer een werkdag erop zittenEn nu de rest van de week bikkelen tijdens colleges
Ja ik vind het nu nog leuk
![]()
Ik heb op dit moment 3 vakken:quote:Op maandag 10 september 2007 18:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh ja, tof joh! Lijkt me ook superinteressant. Wat voor vakken krijg je nu?
Voor mij vorige week, maar de reguliere competitie voor nivolozen zoals ik begint volgend weekend.quote:Op maandag 10 september 2007 18:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wanneer is het voetbaljaar begonnen?
doeilepelquote:
Ik ben geen lepel, ik ben een vliegtuigquote:Op maandag 10 september 2007 19:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Waarom ben je nog niet weg dan?
quote:Op maandag 10 september 2007 19:10 schreef LadyBlack het volgende:
Zo gek als een deur?? Nee ik ben een deur!
Dan hebben jullie nog een heel jaar om het goed te maken.quote:Op maandag 10 september 2007 18:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Voor mij vorige week, maar de reguliere competitie voor nivolozen zoals ik begint volgend weekend.
Gaat wel lukken denk ikquote:Op maandag 10 september 2007 19:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan hebben jullie nog een heel jaar om het goed te maken.![]()
Colleges zijn wennen, maar wel oké, studiegenoten zijn aardigquote:Op maandag 10 september 2007 19:10 schreef LadyBlack het volgende:B.ertha, hoe zijn je colleges? En je studiegenoten?
Onderzoeksmethodes vond ik wel tof. Heb er ook statistiek 2 mee binnengesleept.quote:Op maandag 10 september 2007 18:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment 3 vakken:
-Kennisleer en Onderzoeksmethodes, klinkt saaier dan het is. Aangezien ik een schakeljaar aan de universiteit doe krijg ik nu een stoomcursus onderzoek en statistiek. En laat dat laatste nou mijn favoriete onderdeel van wiskunde zijn
- Rechtsorde politicologisch beschouwd, de raakvlakken van recht en politiek
- Politieke Structuren en Processen, dit is de ´echte´ politicologie. Dus wat is politiek, hoe is het ontstaan, hoe zit het in elkaar enz
Welke vakken volg jij nu?
Zomerstops duren vaak te lang iddquote:Op maandag 10 september 2007 19:30 schreef LadyBlack het volgende:
Vanavond weer zingen![]()
Leuk is dat altijd weer, het begin van een nieuw jaar
Toets nu 3 maal een 6 voor een collect call met de duivelquote:Op maandag 10 september 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
wah, ik heb nog 6,66 beltegoedDuivels
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Exogenousquote:Op maandag 10 september 2007 19:39 schreef B.ertha het volgende:
weet iemand wat exogenous is? staat niet int woordenboek
quote:Op maandag 10 september 2007 19:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Toets nu 3 maal een 6 voor een collect call met de duivel![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 19:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Toets nu 3 maal een 6 voor een collect call met de duivel![]()
*hand opsteektquote:Op maandag 10 september 2007 19:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
* verbinding regelt
Voor wie moet ik nog iets regelen![]()
Kan het hondje van mijn achterbuurvrouw sterven? of laat het hondje van maar weg andersquote:Op maandag 10 september 2007 19:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
* verbinding regelt
Voor wie moet ik nog iets regelen![]()
Één rechtstreekse verbinding met hellevuur voor de heer Super Schaapquote:Op maandag 10 september 2007 19:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
*hand opsteekt
Ik heb het een beetje koud![]()
quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 19:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Één rechtstreekse verbinding met hellevuur voor de heer Super Schaap![]()
Klopt, het is niet vooruit te brandenquote:Op maandag 10 september 2007 20:01 schreef Supersheep het volgende:
Volgens mij heb ik Fok! in de fik gezet
Tsssquote:Op maandag 10 september 2007 20:01 schreef Supersheep het volgende:
Volgens mij heb ik Fok! in de fik gezet
au!quote:Op maandag 10 september 2007 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Klopt, het is niet vooruit te branden
Nou enquote:Op maandag 10 september 2007 20:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als ze bewijs zoeken komen ze bij jou uit hoor
quote:Op maandag 10 september 2007 20:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]De aanstichtster .a.k.a. De Pyromaan
![]()
Ik ga je niet in de fik zettenquote:Op maandag 10 september 2007 20:22 schreef B.ertha het volgende:
Mag ik ook nog wat vuur? Ik heb het ook koud
Hoe zit het met mijn verzoek qua hond van de achterburen enzo?quote:Op maandag 10 september 2007 20:22 schreef B.ertha het volgende:
Mag ik ook nog wat vuur? Ik heb het ook koud
Geen honden en andere dieren in de fikquote:Op maandag 10 september 2007 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hoe zit het met mijn verzoek qua hond van de achterburen enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |