ik ga hulp krijgen om van m'n stageopdracht af te komen, ik mag helpen met flashfilmpjes (als dat doorgaat) ik krijg hulp voor m'n nieuwe nogteverzinnen stageopdracht maar dat wordt iets met vormgeving en iedereen is aardig en gezelligquote:
De krantenrekken bij het station waar de Spits in staat?quote:Op maandag 10 september 2007 11:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ga hulp krijgen om van m'n stageopdracht af te komen, ik mag helpen met flashfilmpjes (als dat doorgaat) ik krijg hulp voor m'n nieuwe nogteverzinnen stageopdracht maar dat wordt iets met vormgeving en iedereen is aardig en gezellig
tevens vraagje: wie weet wat spitsrekken zijn?
quote:Op maandag 10 september 2007 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De krantenrekken bij het station waar de Spits in staat?
quote:Op maandag 10 september 2007 11:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ga hulp krijgen om van m'n stageopdracht af te komen, ik mag helpen met flashfilmpjes (als dat doorgaat) ik krijg hulp voor m'n nieuwe nogteverzinnen stageopdracht maar dat wordt iets met vormgeving en iedereen is aardig en gezellig
tevens vraagje: wie weet wat spitsrekken zijn?
quote:Op maandag 10 september 2007 11:04 schreef LadyBlack het volgende:
Te Veel Posts![]()
dit is nummer 3000.......
Wat is er mis met de rode lopers?quote:Op maandag 10 september 2007 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
Oh...Google geeft dit voor een spitsrek: http://www.gic.nl/VerlengdBericht.asp?ali=32867&katern=1
Hoe kan jullie dat nou onbekend zijnquote:Op maandag 10 september 2007 11:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het schijnt een nieuwe manier te zijn in de stad om fietsenoverlast te verbannen maar het is ons geheel onbekend wat het is
had ik ook al gezien maar er staat nergens bij hoe zoiets moet werkenquote:Op maandag 10 september 2007 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
Oh...Google geeft dit voor een spitsrek: http://www.gic.nl/VerlengdBericht.asp?ali=32867&katern=1
Dit staat in jullie eigen artikel:quote:Op maandag 10 september 2007 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
had ik ook al gezien maar er staat nergens bij hoe zoiets moet werkendus dat is het punt een beetje
LB: ik zit al bijna bij de 16000
quote:De gemeente heeft er voor gekozen geen extra rekken bij te plaatsen, maar vooral de aandacht te vestigen op bestaande mogelijkheden. Alleen op donderdagavond, vrijdag en zaterdag komen er tijdelijk extra rekken, die buiten de 'spits' weer worden weggehaald.
Stimmt, maar dat gaat toch niemand doen en tegen de overlast zijn al van die rode lopers gelegd, wat wel iets sjieks heeft (quote:Op maandag 10 september 2007 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
Oh wacht..volgens mij is een "spitsrek" een fietsenrek waar je je fiets neer kunt zetten op tijden dat het druk is in de stat(spits) om te zorgen dat voetgangers niet omver worden gefiestst en struikelen over alle fietsen.
Rode lopers? Is mij totaal onbekend.quote:Op maandag 10 september 2007 11:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Stimmt, maar dat gaat toch niemand doen en tegen de overlast zijn al van die rode lopers gelegd, wat wel iets sjieks heeft () en nog werkt ook!
@ Etcetera: jij zit ook al veul langer bij Fok!
Ik denk een ordinair fietsenrekquote:Op maandag 10 september 2007 11:16 schreef Etcetera het volgende:
rode lopers liggen ook voor Selexyzik vind het ook wel wat hebben maar die fietsen staan er nog steeds
alleen wat minder dan anders
en ik wil gewoon weten hoe spitsrekken eruit zien
dan zouden ze toch wel fietsenrek heten of fietsenrek Ordinairequote:Op maandag 10 september 2007 11:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk een ordinair fietsenrek
[afbeelding]
Wie gaat ze verplaatsen? Mensen met een melkertbaan?quote:Op maandag 10 september 2007 11:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had echt nog niet van spitsrekken gehoord
Maar ik vind het nu al een stom idee![]()
ik denk dat dat nu op een zaterdag wordtquote:Op maandag 10 september 2007 11:22 schreef Soempie het volgende:
Etcie, wanneer gaan we wat drinken samen?
Dan wordt het ergens in november. Al m'n zaterdagen zitten tot dan toe vol.quote:Op maandag 10 september 2007 11:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat dat nu op een zaterdag wordt
ook hoi![]()
Waarom niet? Of straatkrantverkopers.quote:Op maandag 10 september 2007 11:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wie gaat ze verplaatsen? Mensen met een melkertbaan?
Niet gezien.quote:Op maandag 10 september 2007 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie heb je op LL nog bij die buttons gekeken? Er was er een met jouw avatar![]()
hoe typischquote:Op maandag 10 september 2007 11:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan wordt het ergens in november. Al m'n zaterdagen zitten tot dan toe vol.
Ik ook niet.quote:Op maandag 10 september 2007 11:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hoe typisch
3 november kan ik niet in elk geval
quote:Op maandag 10 september 2007 11:27 schreef Soempie het volgende:
Verdomme, ik denk dat ik een virus heb. Tekst overlapt steeds of er komen zwarte balken in beeld.
dan komt m'n oma (zeer waarschijnlijk) lang ivm m'n verjaardagquote:Op maandag 10 september 2007 11:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook niet.Wat heb je de 3e?
Daarna zijn al m'n zaterdagen leeg.![]()
inderdaad...quote:Op maandag 10 september 2007 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
Hyves is een slechte site....... ik denk niet dat je een virus hebt
Ik wacht het nog wel even af. In progress en nestor heb ik er geen last van, dus het zal ook wel niet.quote:Op maandag 10 september 2007 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
Hyves is een slechte site....... ik denk niet dat je een virus hebt
Neequote:Op maandag 10 september 2007 08:25 schreef Mikkie het volgende:
Die kerel inmiddels al te pakken gekregen, MaJo?
Dat is ook niet aardig.quote:Op maandag 10 september 2007 11:35 schreef LadyBlack het volgende:tering wat een dag.....
Ik kreeg vanochtend te horen dat ik eruit zag als een levend lijkEn ik was nog wel netjes op tijd naar bed gegaan
Gezellig zoquote:Op maandag 10 september 2007 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
NeeEcht zwaar irritant dit, maar ik ga hem ook maar negeren denk ik
Je kunt beter niet achter hem aan gaan vangen denk ik.... misschien is een beetje afstand wel even goed? Mocht ie je echt negeren, da's een kutstreek, maar dan weet je tenminste wel wat je te doen staat: nevermindquote:Op maandag 10 september 2007 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tijd om je lenzen uit te doenquote:Op maandag 10 september 2007 11:27 schreef Soempie het volgende:
Verdomme, ik denk dat ik een virus heb. Tekst overlapt steeds of er komen zwarte balken in beeld.
Fijn inderdaad als je je al heel kut voelt en iemand dan ook nog eens net alsof doet dat je niet bestaatquote:Op maandag 10 september 2007 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gezellig zo
Heb je de dokter al te pakken gekregen?
quote:Op maandag 10 september 2007 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach ik weet ook wie het zegt..... tis een vriendin van mequote:Op maandag 10 september 2007 11:40 schreef Etcetera het volgende:
dat soort uitspraken waardeer ik ergens welis tenminste eerlijk
niet leuk om te horen, maar wel eerlijk
* Roept iets met pot en ketelquote:
Tja, eerlijk, maar je hebt er niks aan natuurlijk.quote:Op maandag 10 september 2007 11:40 schreef Etcetera het volgende:
dat soort uitspraken waardeer ik ergens welis tenminste eerlijk
niet leuk om te horen, maar wel eerlijk
Je was ook in Imagesquote:Op maandag 10 september 2007 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ach ik weet ook wie het zegt..... tis een vriendin van me
Gisteren zaten we zowat tegen elkaar aan te slapen toen we allebei zwaar duf in Images een kop chocolademelk en een brownie hadden weggewerktWel erg lekker daar trouwens
Misschien heeft ie even de ruimte nodig ofzo, maar wel zo fijn om het dan even te laten weten. Eergister zei hij nog dat we te oud waren om elkaar te gaan negeren en dat hij gewoon contact met me wil houdenquote:Op maandag 10 september 2007 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je kunt beter niet achter hem aan gaan vangen denk ik.... misschien is een beetje afstand wel even goed? Mocht ie je echt negeren, da's een kutstreek, maar dan weet je tenminste wel wat je te doen staat: nevermind
Je zou ook kunnen beredeneren dat de hint van zijn kant duidelijk isquote:Op maandag 10 september 2007 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien heeft ie even de ruimte nodig ofzo, maar wel zo fijn om het dan even te laten weten.
Dus je hebt nog geen reactie op een mailtje van gisteren? Dan wordt je toch niet automatisch genegeerd?quote:Eergister zei hij nog dat we te oud waren om elkaar te gaan negeren en dat hij gewoon contact met me wil houdenHeb hem dus maar een mailtje gestuurd dat ik het fijn zou vinden om te weten als hij me negeert, dat scheelt me weer wat gelul in de ruimte... Maar geen reactie dus
![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
* Roept iets met pot en ketel
quote:Op maandag 10 september 2007 11:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]niet zo schrikken
Ik was er 's middags geweest
En nu ga ik lunchen![]()
Wacht maar tot je de eerste koffieronde moet gaan doenquote:Op maandag 10 september 2007 11:53 schreef Etcetera het volgende:
ik heb net m'n eerste belletje gedaan
ik ga echt niet elke scheet hier neerzetten hoor, maar ik wil ook posten![]()
Ik zie net dat het college van vandaag veel interessanter is. Over het proces tegen Demjanjuk. Hij werd er van verdacht Iwan de Verschrikkelijke te zijn.quote:Op maandag 10 september 2007 11:56 schreef Soempie het volgende:
Nu heb ik de verkeerde artikelen gelezen.En geen film.
![]()
Duidelijk het verschil tussen mannen en vrouwenquote:Op maandag 10 september 2007 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen beredeneren dat de hint van zijn kant duidelijk is
Meneer zit de hele dag achter internet. Eerst zei hij niets terug op MSN en hij beantwoordde mijn mail niet terwijl hij online was op gmail. Dus jaquote:Dus je hebt nog geen reactie op een mailtje van gisteren? Dan wordt je toch niet automatisch genegeerd?
Dat valt dan weer meequote:Op maandag 10 september 2007 12:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zie net dat het college van vandaag veel interessanter is. Over het proces tegen Demjanjuk. Hij werd er van verdacht Iwan de Verschrikkelijke te zijn.
Misschien moet hij even nadenken over je mailtje? Het even laten bezinken? Of kwam er iets tussendoor? Of schrikt hij er van dat je al zo snel weer contact zoekt? Misschien trek je te snel je conclusie?quote:Op maandag 10 september 2007 12:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Duidelijk het verschil tussen mannen en vrouwenEn vooral als je eerst zegt me niet te negeren
![]()
[..]
Meneer zit de hele dag achter internet. Eerst zei hij niets terug op MSN en hij beantwoordde mijn mail niet terwijl hij online was op gmail. Dus ja
Hoiquote:
't Was geen date.quote:Op maandag 10 september 2007 12:22 schreef Yurithemaster het volgende:
hoe was je date soempie?(ben te lui omterug te lezen)
Vrouwen hebben daar ook een handje van hoorquote:Op maandag 10 september 2007 12:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Duidelijk het verschil tussen mannen en vrouwenEn vooral als je eerst zegt me niet te negeren
![]()
[..]
Mjaquote:Meneer zit de hele dag achter internet. Eerst zei hij niets terug op MSN en hij beantwoordde mijn mail niet terwijl hij online was op gmail. Dus ja
Initiatief tonen en vragen om werkquote:
Volgende keer beter.quote:Op maandag 10 september 2007 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
Het was me bijna gelukt droog thuis te komen.
Op de heenweg scheen de zon en op de terugweg was ik BIJNA thuis en het begon te hozen.
Lunchenquote:
Ik over een minuut of 10 ook, college over radio en tvquote:
Zei je nou "voor vrouwen"quote:Op maandag 10 september 2007 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag nog gehoord: Spiritualiteit is voor mensen met een mid-life crisis
"vrouwen kwaaltje" koud of echt koud?quote:Op maandag 10 september 2007 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
Men vindt hier in de bibliotheek dat er nog wel gelucht moet worden, dus er zullen wel ergens ramen openstaan.... maar het is echt koud
quote:Op maandag 10 september 2007 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"vrouwen kwaaltje" koud of echt koud?![]()
Ik heb nog wel een warmwaterkruik liggen die je kunt lenen.quote:
Old Skoolquote:Op maandag 10 september 2007 13:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een warmwaterkruik liggen die je kunt lenen.![]()
quote:
zit je in de zorg dan?quote:Op maandag 10 september 2007 13:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Bij ons zijn de eerste van het 'seizoen' gisteren gevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |