Kei vet man!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:12 schreef BossFight het volgende:
Hank is in de buurt van Raamsdonk ook!
Kom ik dan weer vandaan.
Je bent echt niet in orde als je daar tussen twijfeld...quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:29 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Kei vet man!
Ik zit nog te twijfelen tussen Veerse Avond en Breda Barst.
Ja, maar wel altijd gezellig. Ik ken ongeveer half R'veer.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:47 schreef BossFight het volgende:
[..]
Je bent echt niet in orde als je daar tussen twijfeld...
Veerse Avond is ZO LAME!
hopen dattie bij BB ook schijnt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:58 schreef Swiffer het volgende:
mwa de zon schijnt voor de verandering!! die heb ik dus besteld
Ik heb er verre familie wonen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:02 schreef JDude het volgende:
Ook uitdebuurtvanBredamensen en BredaBarstfans zijn hier natuurlijk van harte welkom.
Hank! Wie kent het niet!
Ik ook alleen van de borden langs de A27
Oeh. Meeten?quote:
CVS/ME? Wat is datquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:23 schreef Swiffer het volgende:
K*T.. sorry hoor..
weer niks uit mijn bloed gekomen... arts vermoed CVS/ME.. da wilik verd**** niet!!
sorry guys word er een beetje moe van.. (letterlijk)
quote:Welkom op de website van de ME/CVS-Stichting Nederland, de patiëntenorgani- satie voor mensen met het Chronische-Vermoeidheidssyndroom (CVS) of Myalgi- sche Encephalomyelitis (ME).
Ik moet het hele weekend werkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:23 schreef BossFight het volgende:
wtf?! wy?!
Waarom?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:29 schreef Stofje het volgende:
Vandaag was een inktzwarte dag. Ik heb m'n OV-kaart in moeten leveren.
Dus jij doet kunst academie?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:38 schreef Toeps het volgende:
Ik zit op St. Joost in Breda. Woon nu in Den Haag, maar ik zou in de toekomst best eens richting Breda kunnen gaan, ik vind het een leuke stad.
Ik doe idd kunstacademie, maar ik ken na twee weken niet iedereen uit acht propedeuseklassen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:40 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dus jij doet kunst academie?
Ken jij ene Losanne?
ow, ja dat is opzich ook wel logisch.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik doe idd kunstacademie, maar ik ken na twee weken niet iedereen uit acht propedeuseklassen.
Ik ben plaatsvervangend ongesteld!quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:39 schreef BossFight het volgende:
Frazz, even eerlijk he....
Ben je ongesteld ofzo?![]()
De huizen zijn hier ook al een stuk betaalbaarder! Okee, het is nog geen Friesland of Groningen waar je voor twee ton een villa koopt, maar toch...quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:38 schreef Toeps het volgende:
Ik zit op St. Joost in Breda. Woon nu in Den Haag, maar ik zou in de toekomst best eens richting Breda kunnen gaan, ik vind het een leuke stad.
Je draagt haar maandverband?quote:
SEKS. JA. GEIL!quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:32 schreef Frazz het volgende:
Moet het weer over seks gaan?
Bek dicht.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:54 schreef Frazz het volgende:
Owh en ik word sacho van die WII's
Verhuis gewoon...quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:38 schreef Toeps het volgende:
Oh dat gevoel ken ik. Succes mate.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:56 schreef BossFight het volgende:
MIJN FUCKING HOOFD KLAPT UIT ELKAAR!!!!!![]()
Elgrecoquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:59 schreef fransbreda het volgende:
Net voor het eerst bij elgreco besteld,hoop dat het wat is....
Daar kwam ik vroeger ook kei vaak! Maar zoals Thieske al zegt, meestal 's nachts en dronkenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:59 schreef fransbreda het volgende:
Net voor het eerst bij elgreco besteld,hoop dat het wat is....
Werk werk werk, stage, elke dag 6 uur opquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Verhuis gewoon...
Breda is tof
@Frats, jij bent ook weer lekker vrolijk
Ik had al zoiets van.. ik mis wat users. En inderdaad, dit is er één.quote:Op zondag 9 september 2007 19:43 schreef Dalamar het volgende:
Man wat ben ik hier een tijd niet geweest... weekje vakantie, weinig op fok geweest.
Heb ik iets gemist, iedereen nog ok?
Zo'n homeopaat werkt toch niet?quote:Op maandag 10 september 2007 09:11 schreef Swiffer het volgende:
nogal!
Mogge mensen!!!
nou ik mag naar een homeopaat
dr is niets specifieks in mijn bloed te vinden, en mijn huisarts vindt het moeilijk om meteen van CVS uit te gaan, dus mag ik naar een alternativo... hopen dat dat eens gaat helpen.
Graag gedaanquote:Op maandag 10 september 2007 10:10 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! En bedankt voor het terugzetten van de oude icoontjes
Hallo.quote:Op maandag 10 september 2007 10:14 schreef veldmuis het volgende:
Hallo.
ach ja ik ga alles proberen hoor.. er is geen duidelijke psychische oorzaak, dusja....quote:Op maandag 10 september 2007 09:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zo'n homeopaat werkt toch niet?
Dan kan je beter naar een psy gaan
quote:
Haha , nou uhm dat is ook niet de bedoeling bij een operatie he, mjah ik heb wel bietje vakantie eigenlijk.quote:Op maandag 10 september 2007 16:46 schreef Ritchie het volgende:
Gefeliciteerd Frans!
Je bent ook een meisje...quote:Op maandag 10 september 2007 17:23 schreef Swiffer het volgende:
ik WIL in de ziektewet zitten, maar heb er geen ballen voor
Hallo FMquote:Op maandag 10 september 2007 17:08 schreef veldmuis het volgende:
Hoi, rizzo.
24 september komt seizoen 2 in de VS op d'n televisiequote:Op maandag 10 september 2007 17:30 schreef Ritchie het volgende:
Download de serie Heroes, ben je voorlopig weer even bezig
Je moet even de eerste paar afleveringen doorkijken en dan komt de serie goedop gang.quote:Op maandag 10 september 2007 20:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik ken het niet.
Ik heb nog nooit een échtslechtweerbredabarst meegemaakt. Hopen dat het zo blijft!quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:34 schreef BossFight het volgende:
Ik hoop het iig wel heul erg. Zou wel fijn zijn.
Hallee!quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:39 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen alweer.
Welke band wel dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:31 schreef bassieVL het volgende:
De band-die-ik-het-vaakst-gezien-heb staat op 22 keerEn het is niet Jaya.
Ohquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:21 schreef JDude het volgende:
De vorige 3 Gezusters was tof vanwege de goedkope pullen op dinsdagavond.
Donderdag en zaterdag stond het zo stampvol dat ik er geen hol aan vond.
Vanochtend vertrok mijn trein trouwens niet, omdat er een ambulance bij moest komen.
Uiteindelijk ben ik maar naar het andere perron gewandeld, om een andere trein te nemen. Ik kwam nog wel langs een deur met een hoop NS personeel er omheen, en binnen op het balkon lag iemand die er nogal dood uit zag. Bewusteloos, kan ook. Geen fijn gezicht in ieder geval.
geen wii voor ons Bredanaarsquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:47 schreef bassieVL het volgende:
Ik heb nog niks gezien. Geen Wii te bekennen.
Een kutnewbie van drie turven hoogquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
ow het linkje:
Wii have a winnaar!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:34 schreef fransbreda het volgende:
Ik was vanmorgen op station en dacht laat ik eens met de bus gaan, uiteindelijk is het toch maar een taxi geworden.Wat een gekut zeg om een bus te pakken, dan moet je ook nog eens staan omdat er 300 scholieren in willen en ik had nooit meer op tijd gekomen.
En die koffie op t station is ook al niet te zuipen en koud ook nog![]()
Zolang je het houten roerstokje er niet al te lang in laat zitten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Die koffie op het perron is altijd wel goed te doen hoor.
Dat was in Roosendaal ook al. Verzin zelf eens wat, zou je zeggenquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:21 schreef JDude het volgende:
De vorige 3 Gezusters was tof vanwege de goedkope pullen op dinsdagavond.
Donderdag en zaterdag stond het zo stampvol dat ik er geen hol aan vond.
Vanochtend vertrok mijn trein trouwens niet, omdat er een ambulance bij moest komen.
Uiteindelijk ben ik maar naar het andere perron gewandeld, om een andere trein te nemen. Ik kwam nog wel langs een deur met een hoop NS personeel er omheen, en binnen op het balkon lag iemand die er nogal dood uit zag. Bewusteloos, kan ook. Geen fijn gezicht in ieder geval.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat was in Roosendaal ook al. Verzin zelf eens wat, zou je zeggen.
quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
ow het linkje:
Wii have a winnaar!
Niets tegen Avans hè.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:06 schreef JDude het volgende:
Oh, ja, dan mag je je in een bus tussen de Avans studenten vouwen.
Gij heiden! Grolsch is yummie.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:12 schreef bassieVL het volgende:
Ik drink zelden grolsch.
Inderdaad, ik win nooit watquote:
Wat toevalligquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:03 schreef Frazz het volgende:
Een BredaMeet OP de moerdijkbrug vanmiddag!
Bleek dat ik in dezelfde trein als Clauw!
gebruik jij antistolling dan??quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:56 schreef fransbreda het volgende:
Ik had koffie in de stationshal gehaald, uhm hoe heet die tent...? met dat groen..... la nog wat.
Moest naar amphia, tromboseprik gehaald en een pak dubbeldrank kreeg ik mee![]()
Morgenvroeg om 7 uur melden, ze wilden me eigenlijk al daar houden, stel gekken!
ja dat was wel leukquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:03 schreef Frazz het volgende:
Een BredaMeet OP de moerdijkbrug vanmiddag!
Bleek dat ik in dezelfde trein als Clauw!
Hij heeft niet eens meegedaan aan die wedstrijd!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
ow het linkje:
Wii have a winnaar!
quote:Op 11-09-2007 @ 17:43 schreef PastoorPeter:
Even ter verduidelijking, ik had heel niet die avatar ingesteld. Dus ik verdien die Wii niet.Ik heb er sowieso toch al een. Dus geef hem maar aan iemand anders, die is er toch vrolijker mee dan. Toch leuk.
Hahahahahah, geniaal.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:34 schreef Clauw het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens meegedaan aan die wedstrijd!
[..]
![]()
Ik zêh dn buur van Michael Jackson, Pannekoek in mn onderbroek, Wêh vrete wij als wij verhongeren aon t strand.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:38 schreef BossFight het volgende:
WC Experience...
Een lokaal "Rock & LOL" bandje uit Raamsdonksveer.
Waar ik dus vandaan kom zo een beetje.
Terwijl ik opgroeide toch wel een keer of 10 gezien denk ik.
Voor een Wii loop ik best een stukje mee met de rest.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:36 schreef Ritchie het volgende:
meelopert...
Ik las hetquote:Op woensdag 12 september 2007 08:29 schreef JDude het volgende:
Vandaag wordt de nieuwe winnaar bekend gemaakt...
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:06 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik zêh dn buur van Michael Jackson, Pannekoek in mn onderbroek, Wêh vrete wij als wij verhongeren aon t strand.
Matig![]()
Daar komt het wel op neer ja, de naam dan he.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:04 schreef Kuukske het volgende:
Waarom noem je jezelf als band in godsnaam "WC ervaring". Gaat het dan over de ervaring met schijten of kotsen?
Ik ken ze. Mijn beste vriendin is boerin. En heeft deze band al 100.000 keer gezienquote:Op woensdag 12 september 2007 09:16 schreef BossFight het volgende:
Daar komt het wel op neer ja, de naam dan he.
Maar als je wil weten wat voor muziek ze maken, download maar gewoon een nummer van ze.
Dan zul je het of snappen, of je verstaat er geen hol van.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ken ze. Mijn beste vriendin is boerin. En heeft deze band al 100.000 keer gezien.
Dank je.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:59 schreef BossFight het volgende:
Gecondoleerd.
Ja, vooral vmquote:Op woensdag 12 september 2007 17:15 schreef Asics het volgende:
HE HE !!!
Wat ben ik blij dat de meeste icons weer normaal zijn.
Kom op Spekkie en Veldmuis! jullie ook!
Wie ben jij?quote:
VELDMUIS!!!!111@@@223233#@@!!!!!quote:
Pijnlijk...quote:Op donderdag 13 september 2007 08:28 schreef BossFight het volgende:
Het enige wat ik te melden is, is dat het nieuwe appartement wel gaaf is.![]()
En dat ik last van mijn rug heb van het schilderen. En ook dankzij het schilderen maar vijf uur geslapen heb.![]()
Beetje te enthousiast begonnen... Was het ineens twaalf uur, moest ik nog naar huis.![]()
Tofquote:Op donderdag 13 september 2007 09:56 schreef bassieVL het volgende:
Zondag ben ik zeker bij Breda Barst. Zaterdag is nog niet zeker.
Ik ben er ook alleen op zondag, tussendoor nog wel ff naar een kroeg om NAC te kijken natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2007 09:56 schreef bassieVL het volgende:
Zondag ben ik zeker bij Breda Barst. Zaterdag is nog niet zeker.
Bron:quote:Zondag kunnen we weer vrij veel zon verwachten bij een naar zuidwest gedraaide wind.
De temperatuur kan dan lekker oplopen naar wel 20 tot 21°.
En zo wordt het toch nog een redelijk nazomerweer.
Nja, dat van die Jaya the Cat shirts was een opwelling. "Hé. Jij hebt 2 shirts. Doe mij er ook één. Dan doen we die aan naar BB!". "Whehe. Okéquote:
Als het werkt zoals ik het wil, hoef je er niet eens op te letten!quote:
Ja.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:52 schreef veldmuis het volgende:
Stoppen met posten hier, bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |