Ik had al zoiets van.. ik mis wat users. En inderdaad, dit is er één.quote:Op zondag 9 september 2007 19:43 schreef Dalamar het volgende:
Man wat ben ik hier een tijd niet geweest... weekje vakantie, weinig op fok geweest.
Heb ik iets gemist, iedereen nog ok?
Zo'n homeopaat werkt toch niet?quote:Op maandag 10 september 2007 09:11 schreef Swiffer het volgende:
nogal!
Mogge mensen!!!
nou ik mag naar een homeopaat
dr is niets specifieks in mijn bloed te vinden, en mijn huisarts vindt het moeilijk om meteen van CVS uit te gaan, dus mag ik naar een alternativo... hopen dat dat eens gaat helpen.
Graag gedaanquote:Op maandag 10 september 2007 10:10 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! En bedankt voor het terugzetten van de oude icoontjes
Hallo.quote:Op maandag 10 september 2007 10:14 schreef veldmuis het volgende:
Hallo.
ach ja ik ga alles proberen hoor.. er is geen duidelijke psychische oorzaak, dusja....quote:Op maandag 10 september 2007 09:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zo'n homeopaat werkt toch niet?
Dan kan je beter naar een psy gaan
quote:
Haha , nou uhm dat is ook niet de bedoeling bij een operatie he, mjah ik heb wel bietje vakantie eigenlijk.quote:Op maandag 10 september 2007 16:46 schreef Ritchie het volgende:
Gefeliciteerd Frans!
Je bent ook een meisje...quote:Op maandag 10 september 2007 17:23 schreef Swiffer het volgende:
ik WIL in de ziektewet zitten, maar heb er geen ballen voor
Hallo FMquote:Op maandag 10 september 2007 17:08 schreef veldmuis het volgende:
Hoi, rizzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |