quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
ow het linkje:
Wii have a winnaar!
Niets tegen Avans hè.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:06 schreef JDude het volgende:
Oh, ja, dan mag je je in een bus tussen de Avans studenten vouwen.
Gij heiden! Grolsch is yummie.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:12 schreef bassieVL het volgende:
Ik drink zelden grolsch.
Inderdaad, ik win nooit watquote:
Wat toevalligquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:03 schreef Frazz het volgende:
Een BredaMeet OP de moerdijkbrug vanmiddag!
Bleek dat ik in dezelfde trein als Clauw!
gebruik jij antistolling dan??quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:56 schreef fransbreda het volgende:
Ik had koffie in de stationshal gehaald, uhm hoe heet die tent...? met dat groen..... la nog wat.
Moest naar amphia, tromboseprik gehaald en een pak dubbeldrank kreeg ik mee![]()
Morgenvroeg om 7 uur melden, ze wilden me eigenlijk al daar houden, stel gekken!
ja dat was wel leukquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:03 schreef Frazz het volgende:
Een BredaMeet OP de moerdijkbrug vanmiddag!
Bleek dat ik in dezelfde trein als Clauw!
Hij heeft niet eens meegedaan aan die wedstrijd!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
ow het linkje:
Wii have a winnaar!
quote:Op 11-09-2007 @ 17:43 schreef PastoorPeter:
Even ter verduidelijking, ik had heel niet die avatar ingesteld. Dus ik verdien die Wii niet.Ik heb er sowieso toch al een. Dus geef hem maar aan iemand anders, die is er toch vrolijker mee dan. Toch leuk.
Hahahahahah, geniaal.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:34 schreef Clauw het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens meegedaan aan die wedstrijd!
[..]
![]()
Ik zêh dn buur van Michael Jackson, Pannekoek in mn onderbroek, Wêh vrete wij als wij verhongeren aon t strand.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:38 schreef BossFight het volgende:
WC Experience...
Een lokaal "Rock & LOL" bandje uit Raamsdonksveer.
Waar ik dus vandaan kom zo een beetje.
Terwijl ik opgroeide toch wel een keer of 10 gezien denk ik.
Voor een Wii loop ik best een stukje mee met de rest.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:36 schreef Ritchie het volgende:
meelopert...
Ik las hetquote:Op woensdag 12 september 2007 08:29 schreef JDude het volgende:
Vandaag wordt de nieuwe winnaar bekend gemaakt...
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:06 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik zêh dn buur van Michael Jackson, Pannekoek in mn onderbroek, Wêh vrete wij als wij verhongeren aon t strand.
Matig![]()
Daar komt het wel op neer ja, de naam dan he.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:04 schreef Kuukske het volgende:
Waarom noem je jezelf als band in godsnaam "WC ervaring". Gaat het dan over de ervaring met schijten of kotsen?
Ik ken ze. Mijn beste vriendin is boerin. En heeft deze band al 100.000 keer gezienquote:Op woensdag 12 september 2007 09:16 schreef BossFight het volgende:
Daar komt het wel op neer ja, de naam dan he.
Maar als je wil weten wat voor muziek ze maken, download maar gewoon een nummer van ze.
Dan zul je het of snappen, of je verstaat er geen hol van.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ken ze. Mijn beste vriendin is boerin. En heeft deze band al 100.000 keer gezien.
Dank je.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:59 schreef BossFight het volgende:
Gecondoleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |