Ik had al zoiets van.. ik mis wat users. En inderdaad, dit is er één.quote:Op zondag 9 september 2007 19:43 schreef Dalamar het volgende:
Man wat ben ik hier een tijd niet geweest... weekje vakantie, weinig op fok geweest.
Heb ik iets gemist, iedereen nog ok?
Zo'n homeopaat werkt toch niet?quote:Op maandag 10 september 2007 09:11 schreef Swiffer het volgende:
nogal!
Mogge mensen!!!
nou ik mag naar een homeopaat
dr is niets specifieks in mijn bloed te vinden, en mijn huisarts vindt het moeilijk om meteen van CVS uit te gaan, dus mag ik naar een alternativo... hopen dat dat eens gaat helpen.
Graag gedaanquote:Op maandag 10 september 2007 10:10 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! En bedankt voor het terugzetten van de oude icoontjes
Hallo.quote:Op maandag 10 september 2007 10:14 schreef veldmuis het volgende:
Hallo.
ach ja ik ga alles proberen hoor.. er is geen duidelijke psychische oorzaak, dusja....quote:Op maandag 10 september 2007 09:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zo'n homeopaat werkt toch niet?
Dan kan je beter naar een psy gaan
quote:
Haha , nou uhm dat is ook niet de bedoeling bij een operatie he, mjah ik heb wel bietje vakantie eigenlijk.quote:Op maandag 10 september 2007 16:46 schreef Ritchie het volgende:
Gefeliciteerd Frans!
Je bent ook een meisje...quote:Op maandag 10 september 2007 17:23 schreef Swiffer het volgende:
ik WIL in de ziektewet zitten, maar heb er geen ballen voor
Hallo FMquote:Op maandag 10 september 2007 17:08 schreef veldmuis het volgende:
Hoi, rizzo.
24 september komt seizoen 2 in de VS op d'n televisiequote:Op maandag 10 september 2007 17:30 schreef Ritchie het volgende:
Download de serie Heroes, ben je voorlopig weer even bezig
Je moet even de eerste paar afleveringen doorkijken en dan komt de serie goedop gang.quote:Op maandag 10 september 2007 20:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik ken het niet.
Ik heb nog nooit een échtslechtweerbredabarst meegemaakt. Hopen dat het zo blijft!quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:34 schreef BossFight het volgende:
Ik hoop het iig wel heul erg. Zou wel fijn zijn.
Hallee!quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:39 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen alweer.
Welke band wel dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:31 schreef bassieVL het volgende:
De band-die-ik-het-vaakst-gezien-heb staat op 22 keerEn het is niet Jaya.
Ohquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:21 schreef JDude het volgende:
De vorige 3 Gezusters was tof vanwege de goedkope pullen op dinsdagavond.
Donderdag en zaterdag stond het zo stampvol dat ik er geen hol aan vond.
Vanochtend vertrok mijn trein trouwens niet, omdat er een ambulance bij moest komen.
Uiteindelijk ben ik maar naar het andere perron gewandeld, om een andere trein te nemen. Ik kwam nog wel langs een deur met een hoop NS personeel er omheen, en binnen op het balkon lag iemand die er nogal dood uit zag. Bewusteloos, kan ook. Geen fijn gezicht in ieder geval.
geen wii voor ons Bredanaarsquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:47 schreef bassieVL het volgende:
Ik heb nog niks gezien. Geen Wii te bekennen.
Een kutnewbie van drie turven hoogquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
ow het linkje:
Wii have a winnaar!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:34 schreef fransbreda het volgende:
Ik was vanmorgen op station en dacht laat ik eens met de bus gaan, uiteindelijk is het toch maar een taxi geworden.Wat een gekut zeg om een bus te pakken, dan moet je ook nog eens staan omdat er 300 scholieren in willen en ik had nooit meer op tijd gekomen.
En die koffie op t station is ook al niet te zuipen en koud ook nog![]()
Zolang je het houten roerstokje er niet al te lang in laat zitten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Die koffie op het perron is altijd wel goed te doen hoor.
Dat was in Roosendaal ook al. Verzin zelf eens wat, zou je zeggenquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:21 schreef JDude het volgende:
De vorige 3 Gezusters was tof vanwege de goedkope pullen op dinsdagavond.
Donderdag en zaterdag stond het zo stampvol dat ik er geen hol aan vond.
Vanochtend vertrok mijn trein trouwens niet, omdat er een ambulance bij moest komen.
Uiteindelijk ben ik maar naar het andere perron gewandeld, om een andere trein te nemen. Ik kwam nog wel langs een deur met een hoop NS personeel er omheen, en binnen op het balkon lag iemand die er nogal dood uit zag. Bewusteloos, kan ook. Geen fijn gezicht in ieder geval.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat was in Roosendaal ook al. Verzin zelf eens wat, zou je zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |