Dus jij doet kunst academie?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:38 schreef Toeps het volgende:
Ik zit op St. Joost in Breda. Woon nu in Den Haag, maar ik zou in de toekomst best eens richting Breda kunnen gaan, ik vind het een leuke stad.
Ik doe idd kunstacademie, maar ik ken na twee weken niet iedereen uit acht propedeuseklassen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:40 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dus jij doet kunst academie?
Ken jij ene Losanne?
ow, ja dat is opzich ook wel logisch.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik doe idd kunstacademie, maar ik ken na twee weken niet iedereen uit acht propedeuseklassen.
Ik ben plaatsvervangend ongesteld!quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:39 schreef BossFight het volgende:
Frazz, even eerlijk he....
Ben je ongesteld ofzo?![]()
De huizen zijn hier ook al een stuk betaalbaarder! Okee, het is nog geen Friesland of Groningen waar je voor twee ton een villa koopt, maar toch...quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:38 schreef Toeps het volgende:
Ik zit op St. Joost in Breda. Woon nu in Den Haag, maar ik zou in de toekomst best eens richting Breda kunnen gaan, ik vind het een leuke stad.
SEKS. JA. GEIL!quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:32 schreef Frazz het volgende:
Moet het weer over seks gaan?
Bek dicht.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:54 schreef Frazz het volgende:
Owh en ik word sacho van die WII's
Verhuis gewoon...quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:38 schreef Toeps het volgende:
Oh dat gevoel ken ik. Succes mate.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:56 schreef BossFight het volgende:
MIJN FUCKING HOOFD KLAPT UIT ELKAAR!!!!!![]()
Elgrecoquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:59 schreef fransbreda het volgende:
Net voor het eerst bij elgreco besteld,hoop dat het wat is....
Daar kwam ik vroeger ook kei vaak! Maar zoals Thieske al zegt, meestal 's nachts en dronkenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:59 schreef fransbreda het volgende:
Net voor het eerst bij elgreco besteld,hoop dat het wat is....
Werk werk werk, stage, elke dag 6 uur opquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Verhuis gewoon...
Breda is tof
@Frats, jij bent ook weer lekker vrolijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |