Marian, zijn eh..zangpartner en bijna vrouw. Maar dat huwelijk ging niet door omdat er "dingen waren voorgevallen". Uiteindelijk heeft Roef via SMS gedreigd. 6 weken later kondigde het Roefmonster aan wél te trouwens met een andere vrouw maar 2 dagen later bleek ook dat niet door te gaan. Ook weer vanwege dingen die waren voorgevallen. En Roef heeft daar zogenaamd geen schuld aanquote:Op donderdag 6 september 2007 16:02 schreef MaJo het volgende:
Ah ok, bedankt voor de uitlegHoor die naam wel steeds. En hoe heet die vrouw dan? Ze zien er in ieder geval nogal kansloos uit
Ik ga even een paar hoofdstukken politicologie lezen voor morgen en dantot later
Na 300 posts gebeurt dat wel eens...quote:Op donderdag 6 september 2007 16:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat is er gebeurd? Vanwaar een slotje op de vorige?
bla volgens Fok! hield die eerder opquote:Op donderdag 6 september 2007 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na 300 posts gebeurt dat wel eens...![]()
Bla?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bla volgens Fok! hield die eerder op
Had ik al gevraagd aan een andere bloeddonor, en het klonk alsof je er per keer niet heel veel tijd aan kwijt was. Verder ben ik niet bang voor naalden (vind niet geprikt worden nog steeds wel fijner dan wel, maar dat is normaalquote:Op donderdag 6 september 2007 17:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf uitgenodigd om een keer bloedmonsters te komen geven. Intakegesprekje enzo
Mag tot 2300 uur. Wel heerlijk liggen maffen tot 13.30 uur.quote:
Ik heb ook geen tattoo, en bij mij op de opleiding zit een meisje die volgende week voor het eerst een mobiele telefoon krijgt!quote:Op donderdag 6 september 2007 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker ook geen tattoo dan?
Dan ben zo langzamerhand een unicum...
Zonder mobiel kan je tegenwoordig nog wel, maar zonder tattoo...quote:Op donderdag 6 september 2007 17:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ook geen tattoo, en bij mij op de opleiding zit een meisje die volgende week voor het eerst een mobiele telefoon krijgt!
Ik vind het ook wel lekker rustig zonder, maar mobiel is vaak toch best handig
Je wilt immers wel overal bekijkbaar zijnquote:Op donderdag 6 september 2007 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder mobiel kan je tegenwoordig nog wel, maar zonder tattoo...
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je wilt immers wel overal bekijkbaar zijn
Vroegâh wel, tegenwoordig ben je primitief zonder tattoo...quote:Op donderdag 6 september 2007 17:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tattoo? Dan hoor je toch bij bepaalde volksstammen?
Nou, dan ben ik blij om primitief te zijn. Waar ligt mijn vuursteen ook alweer?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroegâh wel, tegenwoordig ben je primitief zonder tattoo...
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh dat valt mee dan, zo'n dienst
En als het zowel wit als rood is?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:04 schreef Etcetera het volgende:
tevens, MaJo, er was een soort trucje waarbij je kunt zien of je iets onder de leden hebt: trek je ooglid (de onderste) naar beneden. als het rood is, dan ben je gezond, is het wit, dan heb je iig ijzergebrek.
Dat klinkt alsof je maar één broek hebtquote:verder heb ik gister 60 euro (![]()
![]()
) uitgegeven aan een broek. het is een mooie en ik hoop dat die wat langer meegaat dan m'n vorige
mooi kleurtjequote:Op donderdag 6 september 2007 17:53 schreef MadMaster het volgende:
OK, ik zal mezelf dan maar openbaren:
[afbeelding]
quote:
quote:
is dat je moeder of je oma?quote:
Geen tattoo inderdaad. Bijna niemand van mijn vrienden heeft een tattoo, hoe groot of klein ook. En ééntje heeft er juist heel erg veel.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker ook geen tattoo dan?
Dan ben zo langzamerhand een unicum...
Het is natuurlijk supertoevallig dat er 2 mensen met een stomme naam rondlopen en bekend worden.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nu kan ik weer lekker met mezelf praten!
Ik vind de TT trouwens wel een beetje ongepast gezien Roef Ragas vorige week is overleden en vandaag begraven enzo...
Als het aan Etcetera en mij ligt wel jaquote:Op donderdag 6 september 2007 21:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik vond hem wel grappig, die titel alleen. Gaat Total Roef ook dit leven verlaten?
Neejoh.. die is gewoon omgekocht door de chinese gokmaffiaquote:Op donderdag 6 september 2007 21:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Net ff gekeken naar de verrichtingen van m'n voetbalteam.
Ze kwamen 4-0 achter, waarna ze in 20 minuten tijd terugkwamen tot 4-4
Toen vond de scheidsrechter het ineens te donker om verder te spelen, na 35 minuten in de 2e helft, beetje jammer, want we hadden ze anders waarschijnlijk wel kunnen pakken
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Neejoh.. die is gewoon omgekocht door de chinese gokmaffia
Nee joh, die wilde gewoon op tijd thuis zijn voor z'n favoriete seriequote:Op donderdag 6 september 2007 21:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Neejoh.. die is gewoon omgekocht door de chinese gokmaffia
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Net ff gekeken naar de verrichtingen van m'n voetbalteam.
Ze kwamen 4-0 achter, waarna ze in 20 minuten tijd terugkwamen tot 4-4
Toen vond de scheidsrechter het ineens te donker om verder te spelen, na 35 minuten in de 2e helft, beetje jammer, want we hadden ze anders waarschijnlijk wel kunnen pakken
Medemblikkersquote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, zijn het mediterrane nederlanders? Of kampers?
Beide dusquote:
the princess diaries 2 kijk ik geloof ikquote:Op donderdag 6 september 2007 21:41 schreef Whiteguy het volgende:
weer een nieuwe avond.. weer geen r*k op tv... :|
Enige voetbal op tv momenteel is feyenoord tv... daar zit ik eigenlijk helemaal niet op te wachten, maar de rest was nog ergerquote:Op donderdag 6 september 2007 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
the princess diaries 2 kijk ik geloof ik
Waar blijft fat vrouwenvoetbal eigenlijk. Zou toch ook op tv komen?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Enige voetbal op tv momenteel is feyenoord tv... daar zit ik eigenlijk helemaal niet op te wachten, maar de rest was nog erger
Ik ken een van die meiden die daar aan meedoet, en behalve dat ze er eigenlijk geen zin in had is het volgens haar ook de moeite van het kijken niet waardquote:Op donderdag 6 september 2007 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
fat dat.
Alhoewel fat vrouwenvoetbal lijkt me ook wel apart om te zien.![]()
Ik hou totaal niet van voetbal, maar als ik verplicht een wedstrijd zou moeten kijken; dan maar een wedstrijd van het vrouwenvoetbal.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ken een van die meiden die daar aan meedoet, en behalve dat ze er eigenlijk geen zin in had is het volgens haar ook de moeite van het kijken niet waard
Komt dan ook niemand op af behalve een paar moeders en vaders.
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga er vandoor, moet nog het één en ander doen voor ik ga slapen
Morgen wordt er als t goed is een passepartout champions league thuiswedstrijden voor me gehaald als verjaardagskadootjequote:Op donderdag 6 september 2007 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hou totaal niet van voetbal, maar als ik verplicht een wedstrijd zou moeten kijken; dan maar een wedstrijd van het vrouwenvoetbal.![]()
Als je mooie vrouwen wil zien kan je toch beter een andere sport uitzoeken hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hou totaal niet van voetbal, maar als ik verplicht een wedstrijd zou moeten kijken; dan maar een wedstrijd van het vrouwenvoetbal.![]()
hockeyquote:Op donderdag 6 september 2007 21:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je mooie vrouwen wil zien kan je toch beter een andere sport uitzoeken hoor![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga er vandoor, moet nog het één en ander doen voor ik ga slapen
Als stukken beter ja!quote:
Dat is geen sport.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
beachvolleybal ook wel trouwens
want?quote:
Ik ben het niet eens met je vergelijking, beachvolleybal/voetbal vind ik echt wel sportenquote:Op donderdag 6 september 2007 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je gaat darten op het strand ... is het toch ook nog steeds belachelijk
succes alvast voor morgenquote:
Mmm, schoolmelk.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:09 schreef MaJo het volgende:
Net de docu Beperkt Houdbaar gekeken. Wel interessant
Oh en morgen sollicitatie!
Dank jequote:
Ik hoop voor je dat het gaat zoals op mijn laatste sollicitatiequote:
Ik snap em nietquote:Op donderdag 6 september 2007 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mmm, schoolmelk.Het hoogtepunt van elke dag op de lagere school!
En succes morgen.![]()
Ga je naar Ierland dan?quote:
Je hebt te lang geslapen C4!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je naar Ierland dan?Doe haar dan de groeten van mij.
Ik denk 'tquote:Op donderdag 6 september 2007 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt te lang geslapen C4!
Je bent nu flauwer dan ik normaal gesprokenquote:
Dan ga ik maar gauw thuis een borrel drinken. Aflossingstijdquote:Op donderdag 6 september 2007 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bent nu flauwer dan ik normaal gesproken
Gefeliciteerd er meequote:Op donderdag 6 september 2007 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar gauw thuis een borrel drinken. Aflossingstijd![]()
![]()
Het heerstquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:31 schreef iamredleader het volgende:
Blegverkouden, verstopte neus... en nu niet grappen maken in de geest van "ga hem dan zoeken". Vindt het echt niet leuk.
Laatste tijd wel, ja. Ik denk oververmoeidheid, in combinatie met stress en een lange tijd niet goed op vakantie. Ik ben echt toe aan een langere rustperiode.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:55 schreef MaJo het volgende:
Beterschap redJe bent best vaak ziek he? Ik ook hoor
Wel vervelend
omn nog 1x op het roef monster terug te komen ( goede TTquote:Op donderdag 6 september 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zijn hem niet aan het fucken. Hij fucked zichzelf en iedereen. Moet je het interview bij Jensen() eens kijken. Dan komt 'ie met allemaal smoesjes terwijl het overduidelijk is dat 'ie niet helemaal 100% is met die kronkel in z'n kop.
Hij klets alles bij elkaar terwijl er geen hol van waar is.
meer rood dan wit is goedquote:Op donderdag 6 september 2007 17:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En als het zowel wit als rood is?![]()
[..]
Dat klinkt alsof je maar één broek hebt
En ¤60,- is een vrij normale prijs al zou ik ze zelf ook niet snel duurder kopen
absoluut gezien is het ook de grootste flop ooitquote:Op donderdag 6 september 2007 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een van de grootste flops ooit is op tv! (Pluto Nash)
Wasda?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:54 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik ben cornbread aan het maken![]()
![]()
Met een omschrijving ben ik voorlopig ook wel tevredenquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lekkermisschien maak ik wel foto's
![]()
Maisbroodquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met een omschrijving ben ik voorlopig ook wel tevreden
Nou, als je langskomt krijg je een stukje versgebakken maisbrood!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit aardig vol, maar ik lust best een hapje, als ik dat zo zie
En nu ga ik 100 saaie bladzijden lezen
Chili, lang niet gegetenquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik héb hier trouwens een pan chili staan. Dat is goed voor je keel
Deal, ik regel de whisky, een bierfreak (??) het bier en jij de kaas (wat heb jij met kaas???).quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
Nee want ik vind whiske(e) gewoon verschrikkelijk ranzig. Maar als je nou een kaastafel klaarzet, een biertafel en een whisk(e)ytafel..dan kom ik wel
Wat ik met kaas heb? Niet zoveel eigenlijk. Behalve dat ik behoorlijk kieskeurig ben als het gaat om de kaas die ik op mijn brood leg.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deal, ik regel de whisky, een bierfreak (??) het bier en jij de kaas (wat heb jij met kaas???).
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Chili, lang niet gegeten![]()
Maar vanavond heb ik kippe(n)pootjes met een zelfgemaakt cognacsausje, gebakken aardappels uit de oven (met wat zeezout), champignons erbij en nog wat groente. En ik zal een fles rode wijn uitzoeken voor erbij![]()
quote:
"Helaas" heb ik al een afspraak staan vanavondquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
klinkt het goed? Als je wil kun je mee-eten, m'n broer en zijn vriendin komen ook, en ik heb wel genoeg
![]()
'tuurlijkquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Helaas" heb ik al een afspraak staan vanavond
Helaas staat natuurlijk tussen "" omdat dat ook leuk is
Is goed, afgesproken. Sowiezo was ik van plan een Fok!AKQ-SC meet te organiseren bij ons thuis / in Amsterdam, maar dan wel wanneer we terug zijn van vakantie.quote:
Moet je voor de gein eens proberen met kruimige aardappels en die gaarkoken. Dan een dagje laten staan en de volgende dag in de oven gooien met olijfolie en rozemarijn en knoflook(en peper/zout natuurlijk)quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ovengebakken aardappels. Erg lekker, niet overdreven veel werk... duurt alleen wel lang voor het klaar is en ik heb hier geen geschikte oven
Ik maak die dingen normaal door vastkokende aardappels met mooie schil te nemen, met schil en al schoonmaken, halveren, in een pan met olijfolie en andere smaakmakers, deksel er op, schudden, en op een ovenplaat met bakpapier leggen met de schil naar boven
Ik doe ook iets vergelijkbaars. Eerst de aardappels schillen, dan kort koken in een pan met water, daarna inwrijven met vers gemalen zeezout en wat kruiden, dan in de oven om te bakken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ovengebakken aardappels. Erg lekker, niet overdreven veel werk... duurt alleen wel lang voor het klaar is en ik heb hier geen geschikte oven
Ik maak die dingen normaal door vastkokende aardappels met mooie schil te nemen, met schil en al schoonmaken, halveren, in een pan met olijfolie en andere smaakmakers, deksel er op, schudden, en op een ovenplaat met bakpapier leggen met de schil naar boven
Ik heb me van de week een arm met spierpijn ge-Wii-edquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tweede Wiimote weer gevonden. Hij zat in de tas met de theezakjes
Schillen en koken doe ik niet, en in plaats van inwrijven schud ik de hele zooi. Ben nu wel benieuwd of daar ongeveer hetzelfde resultaat uit komt of iets totaal andersquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik doe ook iets vergelijkbaars. Eerst de aardappels schillen, dan kort koken in een pan met water, daarna inwrijven met vers gemalen zeezout en wat kruiden, dan in de oven om te bakken.
![]()
![]()
![]()
Welk spel? Ik vermoed Wii boxingquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb me van de week een arm met spierpijn ge-Wii-ed
Bowlen, Tennis en Honkbal.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Welk spel? Ik vermoed Wii boxing
De eerste keer dat ik golfte was ik wat te fanatiek en kreeg ik last van m'n rug
quote:Hoi!
Ik ben even een beetje brutaal, door jullie deze
mail te sturen, maar wie weet maak ik hiermee
iemand blij en andersom!
Ik heb nog twee veldkaarten voor The Police over
voor 13 september 2007. Voor 75 euro per stuk
zijn ze voor u.
Stuur een e-mail naar thepolice@borgirc.net of
reply op deze e-mail als u geinteresseerd bent.
Maak eerst het geld over, daarna sturen we de tickets. Komt die mail uit Nigeria?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:32 schreef Etcetera het volgende:
overigens, wie wil er nog naar The Police? ik had een mailtje van iemand:
[..]
Och.. als het een scam blijkt te zijn kan je ze direct aangeven bij the policequote:Op vrijdag 7 september 2007 15:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maak eerst het geld over, daarna sturen we de tickets. Komt die mail uit Nigeria?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgende week, wordt moeilijk. Vanavond woensdagavond helemaal volgeboekt tot en met zaterdagavond. Eventueel zondagavond over een week, of anders in de week daarna?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:33 schreef MaJo het volgende:
@red: misschien volgende week ergens? Maak ik een combi tripje naar Amstelveen voor Elien om jullie te zien
Ik ben weer superduizelig, alles draaitAfspraak van vanavond maar afgezegd en op bed gaan liggen
Ik ga even een tukkie doen, gister hielp dat wel wat...
De week erna is dan handiger voor mij, aangezien ik nog geen OV heb (quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Volgende week, wordt moeilijk. Vanavond woensdagavond helemaal volgeboekt tot en met zaterdagavond. Eventueel zondagavond over een week, of anders in de week daarna?
Trouwens, doe het lekker rustig aan, het weekend is begonnen![]()
Bel gewoon wanneer je tijd hebt, en dan spreken we wat af!quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
De week erna is dan handiger voor mij, aangezien ik nog geen OV heb () is het vrij prijzig steeds op en neer naar Amsterdam dus dan combineer ik het liever
Misschien een keer op een dinsdagavond? Dan heb ik tot 5 uur college en kan ik meteen door naar jullie
Of vrijdag, dan heb ik tot 3 uur en als ik dan eerst bij Eli langsga kan ik daarna naar jullie
En wat het weekend betreft: ik moet morgen werken
Serieus, net toen ik dat aanklikte begon mijn iTunes ook aan Ben harperquote:
Al een kaasfreak gevonden?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:41 schreef MadMaster het volgende:
Nee, je moet eerst even wat rechtzetten in AKQ...
O, dat wil zelf ook wel zijn.quote:
Wat heb je allemaal op je hart?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
@ MM
ja daar kwam ik pas achter toen ik gepost had, mijn Fok! is niet zo snel vandaag
quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
De week erna is dan handiger voor mij, aangezien ik nog geen OV heb () is het vrij prijzig steeds op en neer naar Amsterdam dus dan combineer ik het liever
Misschien een keer op een dinsdagavond? Dan heb ik tot 5 uur college en kan ik meteen door naar jullie
Of vrijdag, dan heb ik tot 3 uur en als ik dan eerst bij Eli langsga kan ik daarna naar jullie
En wat het weekend betreft: ik moet morgen werken
Oeh, lekkerquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dat wil zelf ook wel zijn.
Als ik naar Normandië ga, neem ik de koelbox altijd mee en die komt vol terug met meurende kazen...![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:47 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]MaJo,
leuk dat je langs wilt komen. Het is alleen wel handiger als je even belt of het uitkomt voordat je allerlei plannen eromheen maakt (op Fok!)
Tot gauw![]()
Heb er nu nog een aantal in de vriezer liggen, dan hou je prima goed.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, lekker
Ik kan altijd zelf nog een paar kleine stukje opsnorren die goed bij het bier passen. Grimbergen en Chimay hebben hun eigen kazen bijvoorbeeld
Het gaat echt prima. Eli is zo'n lief ventjequote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee PR! Leuk die foto's van Eli op zn site, hij heeft wel ingewikkelde namen zeg!
[..]
En dat vind ik een leuke naam...quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:56 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]Daarom is Eli zijn eerste naam
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Serieus, net toen ik dat aanklikte begon mijn iTunes ook aan Ben harper
Blue Stilton nog nooit op maar er is een hoop heisa overquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb er nu nog een aantal in de vriezer liggen, dan hou je prima goed.
Schimmelkazen ook geen probleem (Blue Stilton, Roquefort e.d.)?
Daar bof je echt meequote:Op vrijdag 7 september 2007 17:51 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het gaat echt prima. Eli is zo'n lief ventjeEn hij slaapt 's nachts goed door, dus wij krijgen ook nog een beetje nachtrust
![]()
Volgens mij doe jij altijd boodschappen bij de AHquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:22 schreef Mikkie het volgende:
Koken... dat moet ik ook nog doen inderdaad. Ik heb kip liggen en wilde chicken tonight maken, maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in
De afgelopen drie weken had je het steeds over vlees wat op dat moment bij de AH in de aanbieding wasquote:
Maar ook over hamburgers en bierquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De afgelopen drie weken had je het steeds over vlees wat op dat moment bij de AH in de aanbieding was
Dat spreekt voor zich, zat alleen even hardop na te denkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:47 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]MaJo,
leuk dat je langs wilt komen. Het is alleen wel handiger als je even belt of het uitkomt voordat je allerlei plannen eromheen maakt (op Fok!)
Tot gauw![]()
Studeren op vrijdagavond... foeiquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, zat alleen even hardop na te denken
Net weer wakker trouwens, weer 2,5 uur liggen tukkenBen wel minder duizelig maar heb nog steeds een vreemd gevoel in mijn hoofd
Vanavond dus maar chillavondje, beetje internetten en verder studeren
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:50 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben een held
Ik heb zojuist een erg bange kitten gered door bovenin een hele hoge dennenboomachtige boom te klimmen, terwijl de ladder niet stevig stond (ik ben bang voor ladders). Toen nog een stuk omhoog, om vervolgens een bang, krabbend poezebeestje mee terug te nemen
Gelukt
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:50 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben een held
Ik heb zojuist een erg bange kitten gered door bovenin een hele hoge dennenboomachtige boom te klimmen, terwijl de ladder niet stevig stond (ik ben bang voor ladders). Toen nog een stuk omhoog, om vervolgens een bang, krabbend poezebeestje mee terug te nemen
Gelukt
Die is wel tofquote:
quote:
Het is niet zo dat ik er naar zoek hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt wel trouwens. AH ligt hier dicht in de buurt, en bovendien is de Aldi altijd als dicht al ik boodschappen wil doen...
Heldinquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:50 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben een held
Gelukt
Wil je me dood hebben?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zeg sheepie, draai jij nu op die nieuwe betaversieforumlayout dingheb je screenies
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jaja
Ik ben overigens van de chicken tonight af gestapt. Heb nu kip gevuld met brie en bacon er omheen, en aardappelkroketjes erbij
alsjeblieft nietquote:
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
alsjeblieft nietdat vergeeft Bertje me nooit
maar dat mag dus niet
he, wel ff opletten he.quote:
Goh, wat vervelend nouquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
he, wel ff opletten he.
Ze zochten betatesters en dat heb JIJ dus gemist
Als ie klaar is jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goh, wat vervelend nou
maar die krijgen we dus (binnenkort)?
NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo smaakte het ook, maar het was ook echt heel machtig, waardoor ik bijna alle aardappelkroketjes heb weggegooid
Daar komen ze ook vandaanquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jammer dat die eerste twee pics sowieso fake zijn, of althans, die stonden een maand geleden al in een ander topic.
Jawelquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Niemand die de vraag in de akq weet?
Geef het antwoord maar dan, want ik heb geen flauw ideequote:
jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:33 schreef Supersheep het volgende:
Ik ben benieuwd of Edje er nog wat van snapt
mjahquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he Et, alles nou geregeld voor je stage?
ja als het al zo begint dan zie ik de bui al hangen, en daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:56 schreef Mikkie het volgende:
Wel slim Etcie, anders word je echt niet vrolijk gedurende je stage, als je zoveel gezeik hebt...
Mag het wel als je het echt heel interessant vindt?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Studeren op vrijdagavond... foei
ach, je word een jaartje ouder hequote:Op vrijdag 7 september 2007 23:50 schreef Nesle het volgende:
ik vergeet steeds de sc
nouja steeds vaker vergeet ik fok
Heb je de dokter nou al gebeld?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, zat alleen even hardop na te denken
Net weer wakker trouwens, weer 2,5 uur liggen tukkenBen wel minder duizelig maar heb nog steeds een vreemd gevoel in mijn hoofd
Vanavond dus maar chillavondje, beetje internetten en verder studeren
Het valt allemaal wel meequote:Op vrijdag 7 september 2007 15:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wauw dat klinkt niet heel save...
Het antwoord was er al voor ik de vraag steldequote:
Ik leef ook nogquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het antwoord was er al voor ik de vraag stelde
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Balblair
LongMorn
2 x BenRiach
Bruichladdich
Old Pulteney
Ardbeg
Talisker
Balvenie