quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee PR! Leuk die foto's van Eli op zn site, hij heeft wel ingewikkelde namen zeg!
[..]
En dat vind ik een leuke naam...quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:56 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]Daarom is Eli zijn eerste naam
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Serieus, net toen ik dat aanklikte begon mijn iTunes ook aan Ben harper
Blue Stilton nog nooit op maar er is een hoop heisa overquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb er nu nog een aantal in de vriezer liggen, dan hou je prima goed.
Schimmelkazen ook geen probleem (Blue Stilton, Roquefort e.d.)?
Daar bof je echt meequote:Op vrijdag 7 september 2007 17:51 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het gaat echt prima. Eli is zo'n lief ventjeEn hij slaapt 's nachts goed door, dus wij krijgen ook nog een beetje nachtrust
![]()
Volgens mij doe jij altijd boodschappen bij de AHquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:22 schreef Mikkie het volgende:
Koken... dat moet ik ook nog doen inderdaad. Ik heb kip liggen en wilde chicken tonight maken, maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in
De afgelopen drie weken had je het steeds over vlees wat op dat moment bij de AH in de aanbieding wasquote:
Maar ook over hamburgers en bierquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De afgelopen drie weken had je het steeds over vlees wat op dat moment bij de AH in de aanbieding was
Dat spreekt voor zich, zat alleen even hardop na te denkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:47 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]MaJo,
leuk dat je langs wilt komen. Het is alleen wel handiger als je even belt of het uitkomt voordat je allerlei plannen eromheen maakt (op Fok!)
Tot gauw![]()
Studeren op vrijdagavond... foeiquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, zat alleen even hardop na te denken
Net weer wakker trouwens, weer 2,5 uur liggen tukkenBen wel minder duizelig maar heb nog steeds een vreemd gevoel in mijn hoofd
Vanavond dus maar chillavondje, beetje internetten en verder studeren
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:50 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben een held
Ik heb zojuist een erg bange kitten gered door bovenin een hele hoge dennenboomachtige boom te klimmen, terwijl de ladder niet stevig stond (ik ben bang voor ladders). Toen nog een stuk omhoog, om vervolgens een bang, krabbend poezebeestje mee terug te nemen
Gelukt
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:50 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben een held
Ik heb zojuist een erg bange kitten gered door bovenin een hele hoge dennenboomachtige boom te klimmen, terwijl de ladder niet stevig stond (ik ben bang voor ladders). Toen nog een stuk omhoog, om vervolgens een bang, krabbend poezebeestje mee terug te nemen
Gelukt
Die is wel tofquote:
quote:
Het is niet zo dat ik er naar zoek hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt wel trouwens. AH ligt hier dicht in de buurt, en bovendien is de Aldi altijd als dicht al ik boodschappen wil doen...
Heldinquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:50 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben een held
Gelukt
Wil je me dood hebben?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zeg sheepie, draai jij nu op die nieuwe betaversieforumlayout dingheb je screenies
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jaja
Ik ben overigens van de chicken tonight af gestapt. Heb nu kip gevuld met brie en bacon er omheen, en aardappelkroketjes erbij
alsjeblieft nietquote:
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
alsjeblieft nietdat vergeeft Bertje me nooit
maar dat mag dus niet
he, wel ff opletten he.quote:
Goh, wat vervelend nouquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
he, wel ff opletten he.
Ze zochten betatesters en dat heb JIJ dus gemist
Als ie klaar is jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goh, wat vervelend nou
maar die krijgen we dus (binnenkort)?
NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo smaakte het ook, maar het was ook echt heel machtig, waardoor ik bijna alle aardappelkroketjes heb weggegooid
Daar komen ze ook vandaanquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jammer dat die eerste twee pics sowieso fake zijn, of althans, die stonden een maand geleden al in een ander topic.
Jawelquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Niemand die de vraag in de akq weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |