Het is natuurlijk supertoevallig dat er 2 mensen met een stomme naam rondlopen en bekend worden.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nu kan ik weer lekker met mezelf praten!
Ik vind de TT trouwens wel een beetje ongepast gezien Roef Ragas vorige week is overleden en vandaag begraven enzo...
Als het aan Etcetera en mij ligt wel jaquote:Op donderdag 6 september 2007 21:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik vond hem wel grappig, die titel alleen. Gaat Total Roef ook dit leven verlaten?
Neejoh.. die is gewoon omgekocht door de chinese gokmaffiaquote:Op donderdag 6 september 2007 21:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Net ff gekeken naar de verrichtingen van m'n voetbalteam.
Ze kwamen 4-0 achter, waarna ze in 20 minuten tijd terugkwamen tot 4-4
Toen vond de scheidsrechter het ineens te donker om verder te spelen, na 35 minuten in de 2e helft, beetje jammer, want we hadden ze anders waarschijnlijk wel kunnen pakken
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Neejoh.. die is gewoon omgekocht door de chinese gokmaffia
Nee joh, die wilde gewoon op tijd thuis zijn voor z'n favoriete seriequote:Op donderdag 6 september 2007 21:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Neejoh.. die is gewoon omgekocht door de chinese gokmaffia
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Net ff gekeken naar de verrichtingen van m'n voetbalteam.
Ze kwamen 4-0 achter, waarna ze in 20 minuten tijd terugkwamen tot 4-4
Toen vond de scheidsrechter het ineens te donker om verder te spelen, na 35 minuten in de 2e helft, beetje jammer, want we hadden ze anders waarschijnlijk wel kunnen pakken
Medemblikkersquote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, zijn het mediterrane nederlanders? Of kampers?
Beide dusquote:
the princess diaries 2 kijk ik geloof ikquote:Op donderdag 6 september 2007 21:41 schreef Whiteguy het volgende:
weer een nieuwe avond.. weer geen r*k op tv... :|
Enige voetbal op tv momenteel is feyenoord tv... daar zit ik eigenlijk helemaal niet op te wachten, maar de rest was nog ergerquote:Op donderdag 6 september 2007 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
the princess diaries 2 kijk ik geloof ik
Waar blijft fat vrouwenvoetbal eigenlijk. Zou toch ook op tv komen?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Enige voetbal op tv momenteel is feyenoord tv... daar zit ik eigenlijk helemaal niet op te wachten, maar de rest was nog erger
Ik ken een van die meiden die daar aan meedoet, en behalve dat ze er eigenlijk geen zin in had is het volgens haar ook de moeite van het kijken niet waardquote:Op donderdag 6 september 2007 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
fat dat.
Alhoewel fat vrouwenvoetbal lijkt me ook wel apart om te zien.![]()
Ik hou totaal niet van voetbal, maar als ik verplicht een wedstrijd zou moeten kijken; dan maar een wedstrijd van het vrouwenvoetbal.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ken een van die meiden die daar aan meedoet, en behalve dat ze er eigenlijk geen zin in had is het volgens haar ook de moeite van het kijken niet waard
Komt dan ook niemand op af behalve een paar moeders en vaders.
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga er vandoor, moet nog het één en ander doen voor ik ga slapen
Morgen wordt er als t goed is een passepartout champions league thuiswedstrijden voor me gehaald als verjaardagskadootjequote:Op donderdag 6 september 2007 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hou totaal niet van voetbal, maar als ik verplicht een wedstrijd zou moeten kijken; dan maar een wedstrijd van het vrouwenvoetbal.![]()
Als je mooie vrouwen wil zien kan je toch beter een andere sport uitzoeken hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hou totaal niet van voetbal, maar als ik verplicht een wedstrijd zou moeten kijken; dan maar een wedstrijd van het vrouwenvoetbal.![]()
hockeyquote:Op donderdag 6 september 2007 21:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je mooie vrouwen wil zien kan je toch beter een andere sport uitzoeken hoor![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga er vandoor, moet nog het één en ander doen voor ik ga slapen
Als stukken beter ja!quote:
Dat is geen sport.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
beachvolleybal ook wel trouwens
want?quote:
Ik ben het niet eens met je vergelijking, beachvolleybal/voetbal vind ik echt wel sportenquote:Op donderdag 6 september 2007 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je gaat darten op het strand ... is het toch ook nog steeds belachelijk
succes alvast voor morgenquote:
Mmm, schoolmelk.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:09 schreef MaJo het volgende:
Net de docu Beperkt Houdbaar gekeken. Wel interessant
Oh en morgen sollicitatie!
Dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |