Maar die heb je gewoon of heb je migraine-achtige verschijnselen waarvoor de dokter ze voorgeschreven heeft?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:33 schreef Etcetera het volgende:
ik hoor net dat de plaatselijke rabobank is overvallen. verder geen idee van wie wat hoe waarom maar zal wel nog niet zijn vrijgegeven want het is ook niet op inet/nieuws te vinden
ik heb medicijnen tegen koppijn, zijn zwaarder dan paracetamolletjes
Ibu is helemaal niet slecht voor je. Je moet het alleen niet langdurig gebruiken. Maar als je 3 keer per jaar hoofdpijn hebt en een ibu neemt gebeurt er echt niets hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ibuprofen is slecht voor je..... paracetamols zijn redelijk onschuldig, daarom blijf ik die maar netjes slikken. Wel altijd 2 tegelijk anders kan ik net zo goed niets nemen. Uurtje slapen en alles is over
Wel vreemd inderdaad... In het geval van mijn Pfeiffer dacht hij ook dat ik een keelontsteking had. Pas toen ik uitslag van de antibiotica kreeg geloofde hij mijn hypothese over pfeifferquote:Op donderdag 6 september 2007 13:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je hebt echt een hele slechte arts als dat niet getest isBij mij is dat al meerdere keren getest, volgens mij puur en alleen omdat ze dat er zo makkelijk bijdoen. Moe? Diabetes testen. Afvallen? nog een keertje
![]()
Ik hoop wel voor je dat je het niet hebt, lijkt me echt akelig om steeds te prikken enzo. Wel fijn als je dan tenminste eindelijk zou weten wat er loos was
Stimmtquote:Op donderdag 6 september 2007 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ibu is helemaal niet slecht voor je. Je moet het alleen niet langdurig gebruiken. Maar als je 3 keer per jaar hoofdpijn hebt en een ibu neemt gebeurt er echt niets hoor
Paracetamol is ook schadelijk bij langdurig/veel gebruik. En je bouwt er nog een tolerantie tegen op ook.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 6 september 2007 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ibu is helemaal niet slecht voor je. Je moet het alleen niet langdurig gebruiken. Maar als je 3 keer per jaar hoofdpijn hebt en een ibu neemt gebeurt er echt niets hoor
Paracetamol is ook schadelijk bij langdurig/veel gebruik. En je bouwt er nog een tolerantie tegen op ook.
Ik wil nietquote:Op donderdag 6 september 2007 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
Bel nou maar. ALS je het zou hebben kun je er beter vroeg bij zijn. Dat je geen zin hebt in diabetes is logisch maar daar gaat het niet van weg
Ik gebruik niets anders. Hoofdzakelijk omdat het werkt als een trein en omdat ik het zelden nodig hebquote:Op donderdag 6 september 2007 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Stimmtmaar ik merk dat heel veel mensen heel makkelijk naar ibuprofen grijpen,
quote:
Laat je toch je moeder bellen?quote:Maar ja ik bel morgen wel even. Al ben ik bang voor die doktersassistentes, dat zijn echt de grootste zeikerds
Aspirine is wel handig om in huis te hebbenquote:Op donderdag 6 september 2007 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Stimmtmaar ik merk dat heel veel mensen heel makkelijk naar ibuprofen grijpen, en volgens mij kun je voor een simpele hoofdpijn toch beter gewoon een paracetamol nemen. Aspirines, daar kun je echt beter vanaf blijven.
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Sorry dat ik jullie gesprek heb onderbroken met mijn slechts wijs bedoelde raad...![]()
quote:
Die is ook bang voor die assistentesquote:Laat je toch je moeder bellen?
Ja dat hoor je vaker. Ze moeten natuurlijk iedereen weren die belt omdat ze denken dat hun kind dood gaat terwijl het gewoon een verkoudheid heeft.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Die is ook bang voor die assistentesMaar het zijn echt een stel gefrustreerde wijven, altijd chagrijnig en ze zijn al een paar keer boos op me geworden om de domste redes
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Sorry dat ik jullie gesprek heb onderbroken met mijn slechts wijs bedoelde raad...![]()
nog nooit van gehoord eerlijk gezegdquote:Op donderdag 6 september 2007 14:42 schreef MadMaster het volgende:
Als ik mag inbreken, ik had ook dat soort hoofdpijnen en bij een bezoekje aan de huisarts kreeg ik Immigran voorgeschreven.
Daarna bij een aanval 1 tablet ingenomen en sindsdien (febrauri dit jaar) geen hoofdpijn meer gehad...
oh ik haat dat soort types. ik ben ooit eens uitgefoeterd omdat ik het waagde om langs te komen ipv te bellen voor een afspraak. ja stel je voor zegquote:Op donderdag 6 september 2007 15:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Die is ook bang voor die assistentesMaar het zijn echt een stel gefrustreerde wijven, altijd chagrijnig en ze zijn al een paar keer boos op me geworden om de domste redes
Ik ben een keer afgekat omdat ik belde voor een afspraak (voor het eerst in 10 jaarquote:Op donderdag 6 september 2007 15:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh ik haat dat soort types. ik ben ooit eens uitgefoeterd omdat ik het waagde om langs te komen ipv te bellen voor een afspraak. ja stel je voor zeg
ik ga zelden naar de dokter. moet eigenlijk wel heen maar ik geloof het wel
Juistquote:Op donderdag 6 september 2007 15:17 schreef Etcetera het volgende:
ja dat idee ja dat kan alleen tussen die en die tijd en absoluut niet eerder of later. well, sorry that I didn't know that
Maar is 'ie ook goed?quote:Op donderdag 6 september 2007 15:12 schreef MaJo het volgende:
Nee ik zou geen andere dokter willen want hij is heel tof
dat van mij ook gelukkigquote:Op donderdag 6 september 2007 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist
Hoe moet je dat nou weten? Dat weet je alleen als je af en toe met je dokter belt. Maar zoals ik al zei: dat was JAREN geleden
Net als bibliothecarissen.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat van mij ook gelukkigwaarschijnlijk minder lang dan dat van jou, maar het schijnt dus dat assistentes Evil geboren worden.
Ik denk hét bewijs voor Hemel en Helquote:Op donderdag 6 september 2007 15:23 schreef Etcetera het volgende:
ook zo typischzou het een gen zijn
![]()
Ik dacht ook dat het spanningshoofdpijn was, omdat ik het altijd ongeveer een uur nadat ik in slaap was gevallen kreeg en daardoor met een soort van verlamde rechterzijkant van mijn gezicht wakker werd (tranende ogen, loopneus en alsof iemand met een pen in mijn rechterslaap aan het slaan was).quote:Op donderdag 6 september 2007 15:12 schreef Etcetera het volgende:
nog nooit van gehoord eerlijk gezegdmaar het is meestal spanningshoofdpijn, dus ik denk niet dat het daarvoor is
en Naproxen werkt meestal als een trein gelukkig. ik probeer er ook voor te zorgen dat ik ze niet te vaak slik, omdat ik er anders mss immuun ofzo voor wordt
Ja, graag. Wat een inteeltkneus is datquote:Op donderdag 6 september 2007 15:28 schreef Etcetera het volgende:
kan iemand Roef doodschieten?
volgens mij zijn ze 'm hard aan het fuckenquote:Op donderdag 6 september 2007 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, graag. Wat een inteeltkneus is dat
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:28 schreef Etcetera het volgende:
kan iemand Roef doodschieten?
het zijn gewoon bepaalde dingen die mij ongelofelijk ergeren de laaste tijdquote:Op donderdag 6 september 2007 15:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wat ben jij agressief de laatste tijd!!
Ze zijn hem niet aan het fucken. Hij fucked zichzelf en iedereen. Moet je het interview bij Jensen(quote:Op donderdag 6 september 2007 15:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze 'm hard aan het fuckenhij is nu op radio noord, en beweert dat sbs een reallifeshow met 'm wil doen maar noord heeft dat uitgezocht en het schijnt dat ze bij sbs van niks weten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |