Hoezo?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
Doe eens een plaatje van voedsel erbij?
iddquote:Op woensdag 5 september 2007 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is hier niet "wat eten/drinken we vandaag" en het gaat hier toch haast niet over voedsel?
quote:Op woensdag 5 september 2007 21:32 schreef beunkster het volgende:
Maar even hier herhalen: weet iemand een leuk kookboek voor 25 euro (heb boekenbonnen gekregen namelijk).
Das wel waar idd. Noem eens wat kookboeken die de moeite waard zijn en niet de 50 euro grens passeren?quote:Op woensdag 5 september 2007 21:34 schreef Euc- het volgende:
Je kunt ook bijbetalen, voor 25 euro heb je "Het grote huisvrouwen Wokboek"
Harold McGee?quote:Op woensdag 5 september 2007 21:47 schreef beunkster het volgende:
[..]
Das wel waar idd. Noem eens wat kookboeken die de moeite waard zijn en niet de 50 euro grens passeren?
Behalve de Dikke van Dam dus, die ken ik al
ja iddquote:Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
Alweer een uur lang geen post heir.
Jullie nemen de term SLOW-chat wel erg letterlijk.
Morgenavond naar mn projectjequote:Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
Alweer een uur lang geen post heir.
Jullie nemen de term SLOW-chat wel erg letterlijk.
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
ja idd![]()
waar is de rest, onze mod Muck, CF, SoL en Stereo
oja en jou vrouwtje![]()
Accepteerd de Slegte ook boekenbonnen? Ander heb je daar voor 25 wel meer dan een boekquote:Op woensdag 5 september 2007 20:03 schreef beunkster het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een tip voor een mooi kookboek voor 25 euro?
Alles is welkom, maar het liefst een goed standaardwerk (bijvoorbeeld voor sauzen, of weet ik wat).
Mag niet echt minder zijn (geen 15 dus, maar 23 mag wel), liever ook niet meer.
Heb namelijk nog 25 euro aan boekenbonnen gekregen.
Ben je zwanger?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:34 schreef Euc- het volgende:
blegh, verveel me rot, iedereen moet weer naar school enzo, en ik zit thuis
Nog maar 9 maanden
Halloooooo!quote:Op woensdag 5 september 2007 23:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
ja idd![]()
waar is de rest, onze mod Muck, CF, SoL en Stereo
oja en jou vrouwtje![]()
Word 17 september geopereerd, en ga een hele zware revalidatie tegemoet. Iig 9 maanden in een gipscorset, daarna kan het feest pas echt gaan beginnen.quote:
Euc je kán hetquote:Op donderdag 6 september 2007 00:12 schreef Euc- het volgende:
Wordt 17 september geopereerd, en ga een hele zware revalidatie tegemoet. Iig 9 maanden in een gipscorset, daarna kan het feest pas echt gaan beginnen.
Ohquote:Op donderdag 6 september 2007 00:12 schreef Euc- het volgende:
[..]
Word 17 september geopereerd, en ga een hele zware revalidatie tegemoet. Iig 9 maanden in een gipscorset, daarna kan het feest pas echt gaan beginnen.
Ik pieker er (iig voorlopig) niet over.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja en wanneer ben jij zwanger eigenlijk?
Ze gaan mijn ruggewervel recht zetten omdat die scheef gegroeid is (een kyfose, zoiets als een scoliose, alleen heb ik hem voorwaars en is een scoliose zijwaars), doen ze door de betreffende wervels met haken vast te zetten an 2 titanium stangen die ze naast de ruggewervel plaatsen. Operatie duurt een volle dag (ongeveer 11 uur), waarbij een groot deel van de tijd meerdere organen bloot liggen omdat ze mij van de voor- en achterkant open snijden.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh
Waaraan word je geopereerd?
Ah, okee, dat klinkt ernstig en zal geen pretje zijn. Alvast heel veel succes met revalideren.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:31 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ze gaan mijn ruggewervel recht zetten omdat die scheef gegroeid is (een kyfose, zoiets als een scoliose, alleen heb ik hem voorwaars en is een scoliose zijwaars), doen ze door de betreffende wervels met haken vast te zetten an 2 titanium stangen die ze naast de ruggewervel plaatsen. Operatie duurt een volle dag (ongeveer 11 uur), waarbij een groot deel van de tijd meerdere organen bloot liggen omdat ze mij van de voor- en achterkant open snijden.
Heftig.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:31 schreef Euc- het volgende:
Ze gaan mijn ruggewervel recht zetten omdat die scheef gegroeid is (een kyfose, zoiets als een scoliose, alleen heb ik hem voorwaars en is een scoliose zijwaars), doen ze door de betreffende wervels met haken vast te zetten an 2 titanium stangen die ze naast de ruggewervel plaatsen. Operatie duurt een volle dag (ongeveer 11 uur), waarbij een groot deel van de tijd meerdere organen bloot liggen omdat ze mij van de voor- en achterkant open snijden.
Huh wtf ?quote:Op donderdag 6 september 2007 00:12 schreef Euc- het volgende:
[..]
Word 17 september geopereerd, en ga een hele zware revalidatie tegemoet. Iig 9 maanden in een gipscorset, daarna kan het feest pas echt gaan beginnen.
Hey interessant, medic studie?quote:Op donderdag 6 september 2007 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, okee, dat klinkt ernstig en zal geen pretje zijn. Alvast heel veel succes met revalideren.
Ik heb al wel een paar open hart operaties meegemaakt waarbij alles ook bloot en open ligt, maar dit is ook nieuw voor me.
Ik ben een held in dubbele afspraken makenquote:Op donderdag 6 september 2007 11:27 schreef Bluezz het volgende:Hoe kan je nou vergeten dat je moeder/zussie kwamen eten.
Have fun in A'damquote:Op donderdag 6 september 2007 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan zo Amsterdam onveilig maken, vanavond ligt er een lamsbiefje op ons te wachten
Lekkerquote:
absoluutquote:
En hoe was het?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:18 schreef golfer het volgende:
Middagje toeristje gespeeld in Amsterdam.
Toeristisch.quote:
Je moet ook niet bij andere mannen gaan soppen, muts.quote:Ik heb net zijn badmatje verneukt...was de douchecabine een btje te wild met chloor aan het uitsoppen![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 13:52 schreef SeaOfLove het volgende:
-Afwassen chek
-boodschappen check
-stoofpotje in elkaar flansen check
-de afwas van het koken wegwerken check
-was van rek halen en vouwen check
-cavia's eten geven check
-kattenluik barricaderen tegen kat met enge beesten in zijn bek check
-was draaien en buiten ophangen check
-was weer naar binnen halen omdat het begon te regenen check
-buitenkant keukenkastjes poetsen check
-afzuigkap stof en vetvrij maken check
Nog te doen:
-zijn bestek verplaatsen naar een andere la (met toestemming btw) check
-boven schone was sorteren van de 'vieze'... mannenmag hij zelf doen
![]()
-cavia's een schone kooi geven want die gaan morgen mee op reisdoe ik morgen wel
-bed opmaken check
-pleetje uitgesopt check
-douchecabine uitgesopt check
-1 badmatje verneukt check![]()
Zie de post boven deze.... heb me iig niet verveeld vandaagquote:Op donderdag 6 september 2007 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Toeristisch.
[..]
Je moet ook niet bij andere mannen gaan soppen, muts.
Ow ik lees het nuquote:Op donderdag 6 september 2007 17:21 schreef SeaOfLove het volgende:
En hoe was het?
Ik heb net zijn badmatje verneukt...was de douchecabine een btje te wild met chloor aan het uitsoppen![]()
Was iets te wild met chloor de douchecabine aan het soppenquote:
Ik doe het met liefdequote:Op donderdag 6 september 2007 18:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb in al die jaren dat golfer en ik geLAT hebben nog nooit, maar dan nog nooit zijn huis schoongemaakt
Mmmm stoofpotjes
Kijk, zo eentje zocht ik ook al jaren, maar het viel er niet in te rammen bij Bluezz.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik doe het met liefdeHij heeft het zo onwijs druk met zijn werk ook, en dan mot hij mij tussendoor ook nog tevreden houden, kost ook tijd natuurlijk
![]()
.
quote:Op donderdag 6 september 2007 19:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk, zo eentje zocht ik ook al jaren, maar het viel er niet in te rammen bij Bluezz.
haar enige zuigwerkzaamheden hadden niets met het huishouden te maken.![]()
Laat je het bij de buren afleverenquote:Op donderdag 6 september 2007 21:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Mooi krijg net te horen dat ik morgen zijn moeder ga ontmoeten...die komt hier morgenmiddag wat afleveren, terwijl HIJ er niet is dus![]()
Het gaat weer over seks, ik ben erbijquote:
ohhh kut...dacht dat je daar bejaarden-seks mee bedoeldequote:
Ik heb heel schattig ondergoed aan vanavondquote:Op donderdag 6 september 2007 22:24 schreef SeaOfLove het volgende:
ohhh hoorde ik daar seks???
iig niet hier hij is aan het bellen![]()
ik heb een shirt van hem aan en een strakke boxerquote:Op donderdag 6 september 2007 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb heel schattig ondergoed aan vanavond
En meneer CF doet nu even de afwas.
Ik win. Ik heb lichtblauw ondergoed aan met een schattig wit kantrandjequote:Op donderdag 6 september 2007 22:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb een shirt van hem aan en een strakke boxerzal ik maar even een stringetje aantrekken? wie weet krijg ik dan wat aandacht
![]()
Maak je niet zo druk muts, je bent haske slank en nog leuk ookquote:Op donderdag 6 september 2007 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
en mijn buik maakt ook een vette indruk... morgen weer een etentje net als vorige week met mensen die ik nog nooit heb gezien, lekker figuur zal ik slaan![]()
mijn buik is het dubbele van wat het toen bij jou wasquote:Op donderdag 6 september 2007 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk muts, je bent haske slank en nog leuk ook
Haha, je krijgt er love-handles van, van die relatie.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mijn buik is het dubbele van wat het toen bij jou was![]()
gisteren kon ik nieteens op de grond zitten zonder mijn broek los te doen![]()
Kloptquote:Op donderdag 6 september 2007 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, je krijgt er love-handles van, van die relatie.
Seks is goed voor de lijn
Ja, ik ben er sinds ik getrouwd ben ook niet slanker op gewordenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klopt
Sinds ik golfer ken ben ik ong. 15 kg aangekomen
En ik 15 jaar ouder, grijzer en kaler, sinds ik jou ken.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Klopt
Sinds ik golfer ken ben ik ong. 15 kg aangekomen
spare me the detailsquote:Op donderdag 6 september 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik 15 jaar ouder, grijzer en kaler, sinds ik jou ken.
Oh..ik heb trouwens vandaag geen stringetje aan, die bewaar ik tot morgen.![]()
Durf dat eens recht in mijn gezicht te zeggen, knulquote:Op donderdag 6 september 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
beter dat hij dan een keer gaat stoppen met bellen...kan ik hem weer in coma-neukenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, je krijgt er love-handles van, van die relatie.
Seks is goed voor de lijn
Is een rode, van leer?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:
* ColdFeet doet vannacht geen oog dicht van de schrik.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lieverd, niet zo jokken tegen de dames
De rechtse
[afbeelding]
Mooi zo beunksterquote:Op donderdag 6 september 2007 23:16 schreef beunkster het volgende:
Bloemschikken doen we op zijn Bert Visschers: het belangrijkste bij bloemschikken is DE HELM!![]()
Mijn nieuwste aanwinst is trouwens een nieuw, lekker uitdagend project!![]()
![]()
Mijn vorige project naar tevredenheid van de opdrachtgever (en mij) afgerond, goede beoordeling gehad en nu dus door naar de volgende klus.
Vanmiddag een intake gehad en die liep erg soepel, klikte direct tussen de finance manager en mij en dat was een erg prettig gevoel
Zeg, je zou geen privé foto's meer op fok! plaatsen van mij.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet doet vannacht geen oog dicht van de schrik.
En bedankt Bluezz, mn festini smaakt me niet meer.Laat me raden, jij bent de linkse?
Ah, een op de bankzitter dus.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:34 schreef beunkster het volgende:
Truste
Morgen lekker uitslapen, heerlijk vrij dagje. En het mooiste is: ik zit officieel in de leegloop (start nieuwe project is half week 38) dus ik heb nu eerst mooi een aantal dagen vrij zonder dat me dat vakantiedagen kost
Lol sorry, ben niet helemaal fris meer. Tsja, dat krijg je na twee glaasjes wijn op de verjaardag van je vriendinquote:Op donderdag 6 september 2007 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga niet naar bed hoor, ik zei het tegen CF
Wow, wel 2 hele glaasjes wijn?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:44 schreef beunkster het volgende:
Lol sorry, ben niet helemaal fris meer. Tsja, dat krijg je na twee glaasjes wijn op de verjaardag van je vriendin
En helemaal als je (zoals ik) amper alcohol gebruikt normaliter![]()
Hallo, daar ben ik weerquote:Op donderdag 6 september 2007 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Wow, wel 2 hele glaasjes wijn?
En een vriendin?
Man, wat een risicovol leven leef jij toch.![]()
Gelukkig drinken de rest van de SC-ers in dit topic nooit en zijn ze allemaal altijd even serieus.![]()
We zullen het binnenkort eens even gaan uittesten.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
Vraag SOL maar naar mijn drinkgedrag, ik weet ook wel wat over het hare
quote:Op vrijdag 7 september 2007 02:15 schreef golfer het volgende:
Bluezz heeft alweer gewonnen met 3-letter scrablle-woorden.
Roarrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik zie net gewoon dat ik een bite-mark van hem heb op mijn linker-arm![]()
jechquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Roarrrrrrrrrrrrr![]()
Mijn echtenoot is zwaar verkouden. Seks met een man die steeds zn neus ophaalt![]()
Je kunt je katten ook binnen houdenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Oja echt beter dat ik net het kattenluik had gebaaricadeerd toen ik nog even een uurtje terug naar bed ging: liggen 2 dode muizen op het terrasEn ik wilde juis daar even in het zonnnetje gaan zitten met een bak koffie
![]()
Oehhh bahquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn echtenoot is zwaar verkouden. Seks met een man die steeds zn neus ophaalt![]()
En snurken joh, snurken!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oehhh bah![]()
@ Martijn: buitenkatten binnenhouden, zelfs ik vind dat zielig. Die kutkat moet gewoon stoppen met muizen naar binnenbrengen.![]()
Zie, daar heb je t al. Ik ben een heel erg lichte slaper, terwijl hij direct als een blok in slaap valtquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Die van mij snurkt niet.... geloof ikVallen eigenlijk altijd te gelijk in slaap
![]()
Die katten van ons gaan alleen maar naar buiten als wij ook naar buiten gaan en verder blijven die beesten lekker binnen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:19 schreef SeaOfLove het volgende:
@ Martijn: buitenkatten binnenhouden, zelfs ik vind dat zielig. Die kutkat moet gewoon stoppen met muizen naar binnenbrengen.![]()
Ohhh irritant is dat ja.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zie, daar heb je t al. Ik ben een heel erg lichte slaper, terwijl hij direct als een blok in slaap valt![]()
Hier zitten ze gewoon heel de dag in de tuin (120-140 vierkante meter) en daar achter liggen bossen, alles staat hier ook dag en nacht open, zijn echte buitenkatten van kleins af aan, komen alleen maar om te vreten en die ene dus om dooie muizen, mollen en padden te deponerenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die katten van ons gaan alleen maar naar buiten als wij ook naar buiten gaan en verder blijven die beesten lekker binnen.
Maar daar heb je gif en vallen voorquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Denk trouwens wel dat als die katten hier niet waren, er levende muizen in huis zouden zitten, die vind ik nog enger dan dooie![]()
Ik had in mijn oude huis in Utreg muizen rondrennen, ook achter het gasfornuisquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:55 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar daar heb je gif en vallen voor![]()
Douche ze, en veul plezier met tapas makenquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga douchen en hard werken voor de gasten van vanavond
Hohohoooo, zo makkelijk kom je er niet vanaf! Wij willen een gedetailleerd verslag: gerechten, ingredienten, recepten, leveranciers, presentatie, knoflookgehalte, foto's!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:14 schreef golfer het volgende:
Eerst maar eens een zooi boodschappen doen.
Idd, en niet te vergeten welke wijn etcquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hohohoooo, zo makkelijk kom je er niet vanaf! Wij willen een gedetailleerd verslag: gerechten, ingredienten, recepten, leveranciers, presentatie, knoflookgehalte, foto's!!!
Volgt later, alsmede de gastenlijst voor vanavond.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hohohoooo, zo makkelijk kom je er niet vanaf! Wij willen een gedetailleerd verslag: gerechten, ingredienten, recepten, leveranciers, presentatie, knoflookgehalte, foto's!!!
Dankjequote:Op vrijdag 7 september 2007 09:38 schreef ColdFeet het volgende:
Vanavond bij vrienden eten. Ze kunnen goed koken
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
komen CF en haar snotteraar bij jullie eten?
Jullie gaan dus altijd naar de buren om te eten?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Ik moet er niet aan denken dat er zomaar fok!-ers komen eten hier.![]()
Maar wat als de buren ook op fok zitten?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jullie gaan dus altijd naar de buren om te eten?
Zeg. Ik ben haske leuk jahquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
ik zou het niet zo'n ramp vinden hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
So far vond ik het steeds ook wel een succesquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zou het niet zo'n ramp vinden hoor
ik ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
So far vond ik het steeds ook wel een succes
redelijk watquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wie ken jij allemaal in het echt, hee.
jij bent de enige van cul die ik in het eggie heb gezienquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wie ken jij allemaal in het echt, hee.
Ik heb van CUL jou en Isa gezienquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij bent de enige van cul die ik in het eggie heb gezien![]()
van CUL ken ik ook niemand in het echtquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij bent de enige van cul die ik in het eggie heb gezien![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb van CUL jou en Isa gezienallebei leuke dames!
doen wequote:Op vrijdag 7 september 2007 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
We gaan die CUL-meet gewoon regelen.
ik woon in didam, das alles behalve centraalquote:Wie woont er het meest centraal?
over heel fok heb ik in het echt gezien:quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
van CUL ken ik ook niemand in het echt
nou ja, mijn broer post weleens wat, maar dat telt niet
die zit meer in FOT en PTA
Euh... Waar ligt dat?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:33 schreef Muck het volgende:
[..]
doen we
[..]
ik woon in didam, das alles behalve centraal
homoquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil in de sandwich tussen jou en Golfer
tussen arnhem en doetinchem. vlak aan de duitse grensquote:
quote:
je mag mij wel <knip>quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ow man, van dat britse eten... Overal van die vetsponzige friet bij
De club sandwich is Brits, toch?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
je mag mij wel <knip>
[..]
Enne, volgens mij is het Amerikaans hoor, CF
Shiraz/ syrah vind ik meestal een goede keus.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:21 schreef SeaOfLove het volgende:
Help eens even: gaan net als vorige week bij mensen eten die ik nog nooit gezien heb.
Nu heb ik al een fles witte wijn (sauvignon blanc uit Chili) maar wil ook nog een fles rode wijn meenemen....maar dat drink ik eik nooit, wat is een goede om mee te nemen? Een bordeaux, merlot....hellup![]()
Zal ff kijken zo bij de Gall en Gallquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Shiraz/ syrah vind ik meestal een goede keus.
Toch benijd ik ze: van die mensen die oprecht kunnen beweren dat de Kaapse Pracht van de Aldi heerlijke wijn is, 'en zo goedkooooop!'quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
Vriendin van mij drinkt uitsluitend Mooi Kaap Rosé
Goedkoopste Rosé in de AH
Vertel ons dan NU alles!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:38 schreef golfer het volgende:
Zo, boodschappen voor een weeshuis gehaald en even een paar uur samen met Bluezz in de keuken gestaan om alles zoveel mogelijk voor te bereiden.
We zijn klaar voor het hoge bezoek.
ach ja, je zult maar weinig inkomen hebben....quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toch benijd ik ze: van die mensen die oprecht kunnen beweren dat de Kaapse Pracht van de Aldi heerlijke wijn is, 'en zo goedkooooop!'
Het lijkt me echt fijn als je daarvan kunt genieten![]()
*Bert Bert vertel ons alles, desnoods leggen we geld bijhijijij*quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:38 schreef golfer het volgende:
Zo, boodschappen voor een weeshuis gehaald en even een paar uur samen met Bluezz in de keuken gestaan om alles zoveel mogelijk voor te bereiden.
We zijn klaar voor het hoge bezoek.
Dat is waar. Maar aan de andere kant: voor zo'n 5 euro heb je vaak al niet onaardige wijn.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ach ja, je zult maar weinig inkomen hebben....![]()
Haal je tenen even onder mijn schoenen vandaanquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ach ja, je zult maar weinig inkomen hebben....![]()
Volgt later.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:51 schreef beunkster het volgende:
*Bert Bert vertel ons alles, desnoods leggen we geld bijhijijij*
Heb je al foto's? En/of recepten? We zijn benieuwd!![]()
![]()
Mie toe.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou van de goedkope hap en ik hou van duur.
Ben niet zo moeilijk
Drink je ook Kaapse Pracht? Daar krijg ik nl. echt ongekende katers van.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ben niet zo moeilijk
Nou das pech dan, kom net terug van de winkel.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:36 schreef golfer het volgende:
Misschien zijn die mensen wel helemaal niet zo gek van rode wijn.![]()
En, wat is 't geworden?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou das pech dan, kom net terug van de winkel.
Ik ben niet zo thuis in de wijnen, ik drink niet zo vaak.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Drink je ook Kaapse Pracht? Daar krijg ik l. echt ongekende katers van.
Begrijp me trouwens niet verkeerd: als het me wordt aangeboden eet ik het, of dat nou standaard goedkope studentenmeuk is of Brits pubfood.
Maar als ik mag kiezen.... Dan liever risotto dan macaroni, zeg maar
Ik ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ben niet zo moeilijk
Het is de standaard-wijn van de ALdi, ik vind dat ie naar uitgelubberde regenlaarzen smaaktquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de wijnen, ik drink niet zo vaak.
En ik eet ook werkelijk alles als het me wordt aangeboden, behalve lever (niet -pastei), daar hou ik niet zo van.
ahhh joh, je gunt ons toch wel een sneak previewquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgt later.
Als het bezoek hier is.
Ik kom een keer bij je eten! Volgens mij kun je -ook met weinig geld- lekker koken!quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik heb alleen de centen niet om duur inkopen te doen, maar ik ben wat dat betreft creatief genoeg in de keuken gelukkig.
Vorige week ging ik samen met vriend boodschappen doen voor het weekend, die flikkerde zo in zijn karretje waar ik voor anderhalve week boodschappen voor doeDas ook best even wennen
![]()
Van de goedkope wijnen vind ik de rose en rode wijn van Vega Libre ( 2 euro) erg lekker....is een stuk zachter van smaak dan de Zuid-Afrikaanse wijnen.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:31 schreef SeaOfLove het volgende:
ahhh joh, je gunt ons toch wel een sneak preview![]()
Ik kom vanaaf niet meer thuis...mot ik tot morgen wachten dus op de foto's![]()
Dat was sowieso al de planning dat jij bij mij zou komenquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik kom een keer bij je eten! Volgens mij kun je -ook met weinig geld- lekker koken!
Zuid-Afrikaans is vaak vrij uitgesproken, ja. Althans,de goede wijnen wel.
* ColdFeet denkt terug aan haar tijd in Zuid-Afrika... Heul veul lekkere wijn gedronken daar!![]()
En nog wel wat andere dingen ook
stommerdquote:
Aldi in Delft is geen pretje, nee. Ach, goed bereid eten hoeft echt niet veel te kostenquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat was sowieso al de planning dat jij bij mij zou komen![]()
Wat ook erg helpt is de aankleding en hoe je iets serveert. Ik heb een geweldig uitgebreid servies, kristallen glazen e.d.
Afgelopen weken hier best veel hapjes gemaakt ook dat kostte nieteens zoveel (vriend heeft zo goed als alle boodschappen betaaldmaar goed dan nog let ik op wat ik koop, voor mij zijn de cherry-tomaatjes van 79 cent van de Aldi net zo lekker als die van de AH van 1euro50 ofzo bijvoorbeeld), maar de combinatie van dingen en het lekker experimenteren maakt het leuk en lekker.
In Delft ga ik btw zelden naar de Aldi, altijd Plus, C1000 of af en toe AH. De Aldi is echt heel omslachtig om te komen nl.
Jij ook veul plezier vanaaf....wat dat betreft hebben wij het ut beste bekeken, we hoeven allebei niet te koken vanaaf, terwijl Bluezz en Golfer uren in de keuken tapas hebben staan makenquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Aldi in Delft is geen pretje, nee. Ach, goed bereid eten hoeft echt niet veel te kosten
Afijn, ik heb weekend, ga er vandoor
Bluezz & golfer, ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Wees maar op het ergste voorbereid, want behalve dat het bezoek bij ons komt eten blijven ze daarna ook nog overnachten hier.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz & golfer, ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
omgquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Wees maar op het ergste voorbereid, want behalve dat het bezoek bij ons komt eten blijven ze daarna ook nog overnachten hier.
Een orgie is er niks bij.![]()
Een romeinse orgie?quote:
We hebben tapas-achtige happen, dus het wordt een spaanse inquisitiequote:
Voor zo ver ik weet hebben de romeinen tot in Spanje gezet dus dat zou kunnenquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:02 schreef Bluezz het volgende:
We hebben tapas-achtige happen, dus het wordt een spaanse inquisitie
pfffft wil jij altijd het laatste woord hebbenquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet hebben de romeinen tot in Spanje gezet dus dat zou kunnen![]()
Soms wel.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:30 schreef SeaOfLove het volgende:
pfffft wil jij altijd het laatste woord hebben![]()
quote:Oh ja, voor het geval niet iedereen het al door had:
we krijgen dus straks SOL en HEM bij ons te eten en te logeren.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
nEuc-en?
Stereo is een homoquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
nEuc-en?
Ja, kom je ook ?quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:32 schreef borisz het volgende:
een verkapte cul meet dus in bloemendaal![]()
woeiiiiii..........quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:32 schreef borisz het volgende:
een verkapte cul meet dus in bloemendaal![]()
taxi mietjequote:Op zaterdag 8 september 2007 01:35 schreef borisz het volgende:
[..]
andere keerheb te veel op om op een fiets te zitten
![]()
taxi mietjequote:Op zaterdag 8 september 2007 01:35 schreef borisz het volgende:
andere keerheb te veel op om op een fiets te zitten
![]()
wij betalenquote:
De romantiekquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:59 schreef Stereotomy het volgende:
Wij hebben net de helft van Friends season 1 afgemaakt en gaan nu naar bed.
Welterusten
Hier idem, maar dan in mijn eentje (vriendin vind het maar niks). Truste!quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:59 schreef Stereotomy het volgende:
Wij hebben net de helft van Friends season 1 afgemaakt en gaan nu naar bed.
Welterusten
Anders ik welquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:03 schreef golfer het volgende:
Jah SOL hier...ik word er geil van als ik onder Golfer zijn naam post![]()
We zijn nog bezig met elkaar...duurt nou eenmaal wat langer met bejaarden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:42 schreef ColdFeet het volgende:
Maarre, hoe was je tweede CUL-meet, SoLlie dear? En de bejaardenseks?
eten was meer dan lekkerquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Anders ik wel
Maarre, hoe was je tweede CUL-meet, SoLlie dear? En de bejaardenseks?
Was dat alles?quote:
meer dan lekkerquote:Op zaterdag 8 september 2007 03:08 schreef MissHobje het volgende:
en en en hoe is die meneer van SOl nou golfer ?
Lekker bezig, golfertjequote:Op zaterdag 8 september 2007 02:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Was dat alles?
zal nog eens een orgie beginnen
slaap dan ook uit op z'n bloes en golfertsquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:03 schreef SeaOfLove het volgende:
We hebben echt gesmuld van alle lekkere dingen die Bluezz en Golfer hadden gemaakt![]()
Hebben alleen 1 probleem nu...ze liggen nog te slapen en wij zijn al gedouched en aangekleed, hebben de afwasmachine gevuld en aangezet, de afwas die er niet inpaste hebben we gewoon even weg gewassen.... en nu willen we eigenlijk richting huis....maar dat staat zo onbeleefd![]()
Oeps en nuquote:
quote:
He SoL, wat ben je toch een lekker wijf.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:03 schreef SeaOfLove het volgende:
We hebben echt gesmuld van alle lekkere dingen die Bluezz en Golfer hadden gemaakt![]()
Hebben alleen 1 probleem nu...ze liggen nog te slapen en wij zijn al gedouched en aangekleed, hebben de afwasmachine gevuld en aangezet, de afwas die er niet inpaste hebben we gewoon even weg gewassen.... en nu willen we eigenlijk richting huis....maar dat staat zo onbeleefd![]()
De keuken is zo netjesquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Hebben alleen 1 probleem nu...ze liggen nog te slapen en wij zijn al gedouched en aangekleed, hebben de afwasmachine gevuld en aangezet, de afwas die er niet inpaste hebben we gewoon even weg gewassen.
Vertel, vertel, Bluezzje!quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Hoi dus onder mijn eigen account![]()
Al die kloons die hier over de vloer waren
Maar het was gezellieeeeeeeeeeeee
Hij is helemaal lief en leuk, ze mot em maar houdenquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel, vertel, Bluezzje!
Hoe is ie nou, die meneer SoL? Ik ben reuze benieuwd
Hij haalt het natuurlijk niet bij mij, maar verder is ie wel oké.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Hij is helemaal lief en leuk, ze mot em maar houden
....En zo krijgt onze SoL-soap van de afgelopen weken een happy endingquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is helemaal lief en leuk, ze mot em maar houden
Dat was een speelgoedmuisje van de poes hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 03:19 schreef SeaOfLove het volgende:
ohhh my god ik haat muizen
Mijn vriendin zegt dat ze niet naar Ratatouille wil omdat ze niet tegen ratten en/of muizen kan.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was een speelgoedmuisje van de poes hoor![]()
Dan ga je toch alleenquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt dat ze niet naar Ratatouille wil omdat ze niet tegen ratten en/of muizen kan.
"Maar het zijn getekende ratten! "
"Ja, maar dan nog!"
![]()
Ik ben al getrouwd, darlingquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:51 schreef Bluezz het volgende:
Wie weet wie je daar nog tegenkomt als je in je uppie gaat kijken
Die is de kater van gisteren nog aan het verwerken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Iemand SOL nog voorbij zien hyperen???
quote:Op zondag 9 september 2007 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is de kater van gisteren nog aan het verwerken.
moet eerlijk zeggen dat dit zelden gebeurtquote:Op zondag 9 september 2007 12:56 schreef borisz het volgende:
SOL gaat gelijk op zn bloes en golfers levendus ook pas 1 uur je nest uit komen
Top toch? Heb een paar laaange dagen gehad en kom nu net ook pas mn bed uit gekropen. I love sundaysquote:Op zondag 9 september 2007 12:56 schreef borisz het volgende:
SOL gaat gelijk op zn bloes en golfers levendus ook pas 1 uur je nest uit komen
Welterusten dan maar weer.quote:
En daarvoor modderde jij ook maar wat aan ofsow?quote:Op zondag 9 september 2007 16:07 schreef Bluezz het volgende:
Bij twijfelen niet inhalen jongus
* Bluezz is rond haar 40e pas haar LOHL tegengekomen heur
neuh in een twijfelachtige relatie van 16 jr.zitten, mét kidsquote:Op zondag 9 september 2007 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
En daarvoor modderde jij ook maar wat aan ofsow?
Ik zal het onthouden, oma Bloesquote:Op zondag 9 september 2007 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
neuh in een twijfelachtige relatie van 16 jr.zitten, mét kids
zo dat is kut zegquote:Op zondag 9 september 2007 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
waarom doet mn usericon vaagquote:Op zondag 9 september 2007 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Revenge of the Exxesquote:
.... Laten we het over rugby gaan hebbenquote:Op zondag 9 september 2007 20:18 schreef justmattie het volgende:
uhm dik 3 jaar. Maarja genoeg over mij![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |