quote:This Thursday(6th of September), we are going to have time to learn how to cook Korean food !!!
We are going to make Kimbap / Tokbokki(Korean ricecake with hot pepper sauce) / and Kimchi Pancake !!!!
thanks!quote:Op woensdag 5 september 2007 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Achter het winkelcentrum vlak bij Wok to Go.
Het Hegske had ik ook gelezen dat het goed was maar die konden we niet vindenMorgen weer een kans.
Net gegeten in het restaurant van het bungalowpark, dat was echt niet lekker. Biefstuk was gebakken in en/of oud vet/verbrand vet. Sjagerijnige serveerster die, toen ik zei dat de biefstuk niet goed gebakken was, oh nou ja.. willen jullie afrekenen? Whahaha.
En nu aan het bier
Het wordt de Griekquote:Op donderdag 6 september 2007 08:44 schreef Koningin het volgende:
Ik ga vanavond uit eten bij de Italiaan
ja die moet ik ook nog eens gaan proberenquote:Op donderdag 6 september 2007 13:38 schreef SeaOfLove het volgende:
minneola
ik vind ze niet erg lekkerquote:Op donderdag 6 september 2007 13:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja die moet ik ook nog eens gaan proberen![]()
als ik eraan denk haal ik dit weekend er een paar...quote:Op donderdag 6 september 2007 14:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind ze niet erg lekker
vanavond eet ik witte rijst met chicken tonight
Vertel wat je er van vond hier: Minneolaquote:Op donderdag 6 september 2007 13:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja die moet ik ook nog eens gaan proberen![]()
Glaasje cola lightquote:Op donderdag 6 september 2007 14:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
blikje cola light
I know! Daaruit heb ik vorige week de Ierse Stew van Stereo gemaakt. Ook al zo heerlijk.......en die geurtjes in huis, jummie! Ik ben normaal veel weg overdag (werken), maar ik zit nu tijdelijk ziek thuis met een hernia en nu heb ik dus tijd genoeg om dit soort prutjes te maken. Heerlijk!quote:Op donderdag 6 september 2007 16:40 schreef Sudderpot het volgende:
Tezz, lekker! In het stoofpottentopic staan ook superlekkere recepten........![]()
Des te langer kan het stoofpotje sudderen.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:37 schreef SeaOfLove het volgende:
stoofpotje is klaarjammer alleen dat vriendlief pas half negen thuis is ofzo
![]()
Kruidenmixen van de toko zijnquote:Op donderdag 6 september 2007 19:03 schreef minilotje het volgende:
Met dank aan de door de toko in elkaar geprakte kruidenmixen en een pak yoghurt pruttelt er nu in pannetje 1: kip korma en in pannetje 2: kip tikka masala. Een gaspit verderop smoren sperziebonen in een kerrieboemboe.
Mjam! Erbij een schaal smakelijke Conimex Java-kroepoek en een beetje van die jofel geurende basmatirijst.
Verder kwam ik deze rare dingen in mijn supermarkt tegen:
[afbeelding]
Wat zoekwerk naar de herkomst van de inhoud van mijn schaaltje leverde het volgende op: het blijkt te gaan om vruchten van de cactus opuntia ficus india, en die vruchten worden ook wel 'prickly pears' genoemd. Ze zijn er op Sicilië blijkbaar nogal dol op, en daar noemen ze de vruchten ook wel ficurinnia, bij wijze van koosnaampje.
Heeft iemand ze wel 'es op? Ik ben benieuwd hoe ze smaken.
Zijn die vruchten zó te eten? Zien er wel leuk uitquote:Op donderdag 6 september 2007 19:03 schreef minilotje het volgende:
Met dank aan de door de toko in elkaar geprakte kruidenmixen en een pak yoghurt pruttelt er nu in pannetje 1: kip korma en in pannetje 2: kip tikka masala. Een gaspit verderop smoren sperziebonen in een kerrieboemboe.
Mjam! Erbij een schaal smakelijke Conimex Java-kroepoek en een beetje van die jofel geurende basmatirijst.
[afbeelding]
Wat zoekwerk naar de herkomst van de inhoud van mijn schaaltje leverde het volgende op: het blijkt te gaan om vruchten van de cactus opuntia ficus india, en die vruchten worden ook wel 'prickly pears' genoemd. Ze zijn er op Sicilië blijkbaar nogal dol op, en daar noemen ze de vruchten ook wel ficurinnia, bij wijze van koosnaampje.
Cactusvijgen. Yup. Heb ze ook staan. Lekker.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:03 schreef minilotje het volgende:
[afbeelding]
Tip voor iets simpels: verse pasta van de AH (bijvoorbeeld) : 3 minuten koken en klaar. Gooi in een wok wat baconreepjes, wat champignons en een uitje. Flesje Room erbij, over de pasta en klaar is kees Qwea.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:17 schreef Qwea het volgende:
Vanaaf iets simpels. Wat weet ik nog niet, maar koken zit er niet in.
Oeiii lekkerquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
zelfgemaakte appelbol
Zuurdesembrood isquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:52 schreef Alcarin het volgende:
Vers zuurdesembrood met pindakaas![]()
En thee.
Wat ga je ermee doen?quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:36 schreef venomsnake het volgende:
Heb een paar vietnamese loepia's voor me liggen.![]()
Een paar hebben? Ik krijg ze waarschijnlijk toch niet allemaal op, al ga ik dat wel proberen.quote:
Fetakoekjes? Fetakoekjes! Recept!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:36 schreef tonks het volgende:
Feta koekjes die mijn zusje heeft gemaakt eet ik nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |