ohhh kut...dacht dat je daar bejaarden-seks mee bedoeldequote:
Ik heb heel schattig ondergoed aan vanavondquote:Op donderdag 6 september 2007 22:24 schreef SeaOfLove het volgende:
ohhh hoorde ik daar seks???
iig niet hier hij is aan het bellen![]()
ik heb een shirt van hem aan en een strakke boxerquote:Op donderdag 6 september 2007 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb heel schattig ondergoed aan vanavond
En meneer CF doet nu even de afwas.
Ik win. Ik heb lichtblauw ondergoed aan met een schattig wit kantrandjequote:Op donderdag 6 september 2007 22:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb een shirt van hem aan en een strakke boxerzal ik maar even een stringetje aantrekken? wie weet krijg ik dan wat aandacht
![]()
Maak je niet zo druk muts, je bent haske slank en nog leuk ookquote:Op donderdag 6 september 2007 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
en mijn buik maakt ook een vette indruk... morgen weer een etentje net als vorige week met mensen die ik nog nooit heb gezien, lekker figuur zal ik slaan![]()
mijn buik is het dubbele van wat het toen bij jou wasquote:Op donderdag 6 september 2007 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk muts, je bent haske slank en nog leuk ook
Haha, je krijgt er love-handles van, van die relatie.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mijn buik is het dubbele van wat het toen bij jou was![]()
gisteren kon ik nieteens op de grond zitten zonder mijn broek los te doen![]()
Kloptquote:Op donderdag 6 september 2007 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, je krijgt er love-handles van, van die relatie.
Seks is goed voor de lijn
Ja, ik ben er sinds ik getrouwd ben ook niet slanker op gewordenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klopt
Sinds ik golfer ken ben ik ong. 15 kg aangekomen
En ik 15 jaar ouder, grijzer en kaler, sinds ik jou ken.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Klopt
Sinds ik golfer ken ben ik ong. 15 kg aangekomen
spare me the detailsquote:Op donderdag 6 september 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik 15 jaar ouder, grijzer en kaler, sinds ik jou ken.
Oh..ik heb trouwens vandaag geen stringetje aan, die bewaar ik tot morgen.![]()
Durf dat eens recht in mijn gezicht te zeggen, knulquote:Op donderdag 6 september 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
beter dat hij dan een keer gaat stoppen met bellen...kan ik hem weer in coma-neukenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, je krijgt er love-handles van, van die relatie.
Seks is goed voor de lijn
Is een rode, van leer?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:
* ColdFeet doet vannacht geen oog dicht van de schrik.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lieverd, niet zo jokken tegen de dames
De rechtse
[afbeelding]
Mooi zo beunksterquote:Op donderdag 6 september 2007 23:16 schreef beunkster het volgende:
Bloemschikken doen we op zijn Bert Visschers: het belangrijkste bij bloemschikken is DE HELM!![]()
Mijn nieuwste aanwinst is trouwens een nieuw, lekker uitdagend project!![]()
![]()
Mijn vorige project naar tevredenheid van de opdrachtgever (en mij) afgerond, goede beoordeling gehad en nu dus door naar de volgende klus.
Vanmiddag een intake gehad en die liep erg soepel, klikte direct tussen de finance manager en mij en dat was een erg prettig gevoel
Zeg, je zou geen privé foto's meer op fok! plaatsen van mij.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet doet vannacht geen oog dicht van de schrik.
En bedankt Bluezz, mn festini smaakt me niet meer.Laat me raden, jij bent de linkse?
Ah, een op de bankzitter dus.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:34 schreef beunkster het volgende:
Truste
Morgen lekker uitslapen, heerlijk vrij dagje. En het mooiste is: ik zit officieel in de leegloop (start nieuwe project is half week 38) dus ik heb nu eerst mooi een aantal dagen vrij zonder dat me dat vakantiedagen kost
Lol sorry, ben niet helemaal fris meer. Tsja, dat krijg je na twee glaasjes wijn op de verjaardag van je vriendinquote:Op donderdag 6 september 2007 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga niet naar bed hoor, ik zei het tegen CF
Wow, wel 2 hele glaasjes wijn?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:44 schreef beunkster het volgende:
Lol sorry, ben niet helemaal fris meer. Tsja, dat krijg je na twee glaasjes wijn op de verjaardag van je vriendin
En helemaal als je (zoals ik) amper alcohol gebruikt normaliter![]()
Hallo, daar ben ik weerquote:Op donderdag 6 september 2007 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Wow, wel 2 hele glaasjes wijn?
En een vriendin?
Man, wat een risicovol leven leef jij toch.![]()
Gelukkig drinken de rest van de SC-ers in dit topic nooit en zijn ze allemaal altijd even serieus.![]()
We zullen het binnenkort eens even gaan uittesten.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
Vraag SOL maar naar mijn drinkgedrag, ik weet ook wel wat over het hare
quote:Op vrijdag 7 september 2007 02:15 schreef golfer het volgende:
Bluezz heeft alweer gewonnen met 3-letter scrablle-woorden.
Roarrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik zie net gewoon dat ik een bite-mark van hem heb op mijn linker-arm![]()
jechquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Roarrrrrrrrrrrrr![]()
Mijn echtenoot is zwaar verkouden. Seks met een man die steeds zn neus ophaalt![]()
Je kunt je katten ook binnen houdenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Oja echt beter dat ik net het kattenluik had gebaaricadeerd toen ik nog even een uurtje terug naar bed ging: liggen 2 dode muizen op het terrasEn ik wilde juis daar even in het zonnnetje gaan zitten met een bak koffie
![]()
Oehhh bahquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn echtenoot is zwaar verkouden. Seks met een man die steeds zn neus ophaalt![]()
En snurken joh, snurken!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oehhh bah![]()
@ Martijn: buitenkatten binnenhouden, zelfs ik vind dat zielig. Die kutkat moet gewoon stoppen met muizen naar binnenbrengen.![]()
Zie, daar heb je t al. Ik ben een heel erg lichte slaper, terwijl hij direct als een blok in slaap valtquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Die van mij snurkt niet.... geloof ikVallen eigenlijk altijd te gelijk in slaap
![]()
Die katten van ons gaan alleen maar naar buiten als wij ook naar buiten gaan en verder blijven die beesten lekker binnen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:19 schreef SeaOfLove het volgende:
@ Martijn: buitenkatten binnenhouden, zelfs ik vind dat zielig. Die kutkat moet gewoon stoppen met muizen naar binnenbrengen.![]()
Ohhh irritant is dat ja.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zie, daar heb je t al. Ik ben een heel erg lichte slaper, terwijl hij direct als een blok in slaap valt![]()
Hier zitten ze gewoon heel de dag in de tuin (120-140 vierkante meter) en daar achter liggen bossen, alles staat hier ook dag en nacht open, zijn echte buitenkatten van kleins af aan, komen alleen maar om te vreten en die ene dus om dooie muizen, mollen en padden te deponerenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die katten van ons gaan alleen maar naar buiten als wij ook naar buiten gaan en verder blijven die beesten lekker binnen.
Maar daar heb je gif en vallen voorquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Denk trouwens wel dat als die katten hier niet waren, er levende muizen in huis zouden zitten, die vind ik nog enger dan dooie![]()
Ik had in mijn oude huis in Utreg muizen rondrennen, ook achter het gasfornuisquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:55 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar daar heb je gif en vallen voor![]()
Douche ze, en veul plezier met tapas makenquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga douchen en hard werken voor de gasten van vanavond
Hohohoooo, zo makkelijk kom je er niet vanaf! Wij willen een gedetailleerd verslag: gerechten, ingredienten, recepten, leveranciers, presentatie, knoflookgehalte, foto's!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:14 schreef golfer het volgende:
Eerst maar eens een zooi boodschappen doen.
Idd, en niet te vergeten welke wijn etcquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hohohoooo, zo makkelijk kom je er niet vanaf! Wij willen een gedetailleerd verslag: gerechten, ingredienten, recepten, leveranciers, presentatie, knoflookgehalte, foto's!!!
Volgt later, alsmede de gastenlijst voor vanavond.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hohohoooo, zo makkelijk kom je er niet vanaf! Wij willen een gedetailleerd verslag: gerechten, ingredienten, recepten, leveranciers, presentatie, knoflookgehalte, foto's!!!
Dankjequote:Op vrijdag 7 september 2007 09:38 schreef ColdFeet het volgende:
Vanavond bij vrienden eten. Ze kunnen goed koken
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
komen CF en haar snotteraar bij jullie eten?
Jullie gaan dus altijd naar de buren om te eten?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Ik moet er niet aan denken dat er zomaar fok!-ers komen eten hier.![]()
Maar wat als de buren ook op fok zitten?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jullie gaan dus altijd naar de buren om te eten?
Zeg. Ik ben haske leuk jahquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
ik zou het niet zo'n ramp vinden hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |