En hoe was het?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:18 schreef golfer het volgende:
Middagje toeristje gespeeld in Amsterdam.
Toeristisch.quote:
Je moet ook niet bij andere mannen gaan soppen, muts.quote:Ik heb net zijn badmatje verneukt...was de douchecabine een btje te wild met chloor aan het uitsoppen![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 13:52 schreef SeaOfLove het volgende:
-Afwassen chek
-boodschappen check
-stoofpotje in elkaar flansen check
-de afwas van het koken wegwerken check
-was van rek halen en vouwen check
-cavia's eten geven check
-kattenluik barricaderen tegen kat met enge beesten in zijn bek check
-was draaien en buiten ophangen check
-was weer naar binnen halen omdat het begon te regenen check
-buitenkant keukenkastjes poetsen check
-afzuigkap stof en vetvrij maken check
Nog te doen:
-zijn bestek verplaatsen naar een andere la (met toestemming btw) check
-boven schone was sorteren van de 'vieze'... mannenmag hij zelf doen
![]()
-cavia's een schone kooi geven want die gaan morgen mee op reisdoe ik morgen wel
-bed opmaken check
-pleetje uitgesopt check
-douchecabine uitgesopt check
-1 badmatje verneukt check![]()
Zie de post boven deze.... heb me iig niet verveeld vandaagquote:Op donderdag 6 september 2007 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Toeristisch.
[..]
Je moet ook niet bij andere mannen gaan soppen, muts.
Ow ik lees het nuquote:Op donderdag 6 september 2007 17:21 schreef SeaOfLove het volgende:
En hoe was het?
Ik heb net zijn badmatje verneukt...was de douchecabine een btje te wild met chloor aan het uitsoppen![]()
Was iets te wild met chloor de douchecabine aan het soppenquote:
Ik doe het met liefdequote:Op donderdag 6 september 2007 18:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb in al die jaren dat golfer en ik geLAT hebben nog nooit, maar dan nog nooit zijn huis schoongemaakt
Mmmm stoofpotjes
Kijk, zo eentje zocht ik ook al jaren, maar het viel er niet in te rammen bij Bluezz.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik doe het met liefdeHij heeft het zo onwijs druk met zijn werk ook, en dan mot hij mij tussendoor ook nog tevreden houden, kost ook tijd natuurlijk
![]()
.
quote:Op donderdag 6 september 2007 19:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk, zo eentje zocht ik ook al jaren, maar het viel er niet in te rammen bij Bluezz.
haar enige zuigwerkzaamheden hadden niets met het huishouden te maken.![]()
Laat je het bij de buren afleverenquote:Op donderdag 6 september 2007 21:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Mooi krijg net te horen dat ik morgen zijn moeder ga ontmoeten...die komt hier morgenmiddag wat afleveren, terwijl HIJ er niet is dus![]()
Het gaat weer over seks, ik ben erbijquote:
ohhh kut...dacht dat je daar bejaarden-seks mee bedoeldequote:
Ik heb heel schattig ondergoed aan vanavondquote:Op donderdag 6 september 2007 22:24 schreef SeaOfLove het volgende:
ohhh hoorde ik daar seks???
iig niet hier hij is aan het bellen![]()
ik heb een shirt van hem aan en een strakke boxerquote:Op donderdag 6 september 2007 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb heel schattig ondergoed aan vanavond
En meneer CF doet nu even de afwas.
Ik win. Ik heb lichtblauw ondergoed aan met een schattig wit kantrandjequote:Op donderdag 6 september 2007 22:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb een shirt van hem aan en een strakke boxerzal ik maar even een stringetje aantrekken? wie weet krijg ik dan wat aandacht
![]()
Maak je niet zo druk muts, je bent haske slank en nog leuk ookquote:Op donderdag 6 september 2007 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
en mijn buik maakt ook een vette indruk... morgen weer een etentje net als vorige week met mensen die ik nog nooit heb gezien, lekker figuur zal ik slaan![]()
mijn buik is het dubbele van wat het toen bij jou wasquote:Op donderdag 6 september 2007 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk muts, je bent haske slank en nog leuk ook
Haha, je krijgt er love-handles van, van die relatie.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mijn buik is het dubbele van wat het toen bij jou was![]()
gisteren kon ik nieteens op de grond zitten zonder mijn broek los te doen![]()
Kloptquote:Op donderdag 6 september 2007 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, je krijgt er love-handles van, van die relatie.
Seks is goed voor de lijn
Ja, ik ben er sinds ik getrouwd ben ook niet slanker op gewordenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klopt
Sinds ik golfer ken ben ik ong. 15 kg aangekomen
En ik 15 jaar ouder, grijzer en kaler, sinds ik jou ken.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Klopt
Sinds ik golfer ken ben ik ong. 15 kg aangekomen
spare me the detailsquote:Op donderdag 6 september 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik 15 jaar ouder, grijzer en kaler, sinds ik jou ken.
Oh..ik heb trouwens vandaag geen stringetje aan, die bewaar ik tot morgen.![]()
Durf dat eens recht in mijn gezicht te zeggen, knulquote:Op donderdag 6 september 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
beter dat hij dan een keer gaat stoppen met bellen...kan ik hem weer in coma-neukenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, je krijgt er love-handles van, van die relatie.
Seks is goed voor de lijn
Is een rode, van leer?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:
* ColdFeet doet vannacht geen oog dicht van de schrik.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lieverd, niet zo jokken tegen de dames
De rechtse
[afbeelding]
Mooi zo beunksterquote:Op donderdag 6 september 2007 23:16 schreef beunkster het volgende:
Bloemschikken doen we op zijn Bert Visschers: het belangrijkste bij bloemschikken is DE HELM!![]()
Mijn nieuwste aanwinst is trouwens een nieuw, lekker uitdagend project!![]()
![]()
Mijn vorige project naar tevredenheid van de opdrachtgever (en mij) afgerond, goede beoordeling gehad en nu dus door naar de volgende klus.
Vanmiddag een intake gehad en die liep erg soepel, klikte direct tussen de finance manager en mij en dat was een erg prettig gevoel
Zeg, je zou geen privé foto's meer op fok! plaatsen van mij.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet doet vannacht geen oog dicht van de schrik.
En bedankt Bluezz, mn festini smaakt me niet meer.Laat me raden, jij bent de linkse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |