Hoezo?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
Doe eens een plaatje van voedsel erbij?
iddquote:Op woensdag 5 september 2007 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is hier niet "wat eten/drinken we vandaag" en het gaat hier toch haast niet over voedsel?
quote:Op woensdag 5 september 2007 21:32 schreef beunkster het volgende:
Maar even hier herhalen: weet iemand een leuk kookboek voor 25 euro (heb boekenbonnen gekregen namelijk).
Das wel waar idd. Noem eens wat kookboeken die de moeite waard zijn en niet de 50 euro grens passeren?quote:Op woensdag 5 september 2007 21:34 schreef Euc- het volgende:
Je kunt ook bijbetalen, voor 25 euro heb je "Het grote huisvrouwen Wokboek"
Harold McGee?quote:Op woensdag 5 september 2007 21:47 schreef beunkster het volgende:
[..]
Das wel waar idd. Noem eens wat kookboeken die de moeite waard zijn en niet de 50 euro grens passeren?
Behalve de Dikke van Dam dus, die ken ik al
ja iddquote:Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
Alweer een uur lang geen post heir.
Jullie nemen de term SLOW-chat wel erg letterlijk.
Morgenavond naar mn projectjequote:Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
Alweer een uur lang geen post heir.
Jullie nemen de term SLOW-chat wel erg letterlijk.
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
ja idd![]()
waar is de rest, onze mod Muck, CF, SoL en Stereo
oja en jou vrouwtje![]()
Accepteerd de Slegte ook boekenbonnen? Ander heb je daar voor 25 wel meer dan een boekquote:Op woensdag 5 september 2007 20:03 schreef beunkster het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een tip voor een mooi kookboek voor 25 euro?
Alles is welkom, maar het liefst een goed standaardwerk (bijvoorbeeld voor sauzen, of weet ik wat).
Mag niet echt minder zijn (geen 15 dus, maar 23 mag wel), liever ook niet meer.
Heb namelijk nog 25 euro aan boekenbonnen gekregen.
Ben je zwanger?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:34 schreef Euc- het volgende:
blegh, verveel me rot, iedereen moet weer naar school enzo, en ik zit thuis
Nog maar 9 maanden
Halloooooo!quote:Op woensdag 5 september 2007 23:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
ja idd![]()
waar is de rest, onze mod Muck, CF, SoL en Stereo
oja en jou vrouwtje![]()
Word 17 september geopereerd, en ga een hele zware revalidatie tegemoet. Iig 9 maanden in een gipscorset, daarna kan het feest pas echt gaan beginnen.quote:
Euc je kán hetquote:Op donderdag 6 september 2007 00:12 schreef Euc- het volgende:
Wordt 17 september geopereerd, en ga een hele zware revalidatie tegemoet. Iig 9 maanden in een gipscorset, daarna kan het feest pas echt gaan beginnen.
Ohquote:Op donderdag 6 september 2007 00:12 schreef Euc- het volgende:
[..]
Word 17 september geopereerd, en ga een hele zware revalidatie tegemoet. Iig 9 maanden in een gipscorset, daarna kan het feest pas echt gaan beginnen.
Ik pieker er (iig voorlopig) niet over.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja en wanneer ben jij zwanger eigenlijk?
Ze gaan mijn ruggewervel recht zetten omdat die scheef gegroeid is (een kyfose, zoiets als een scoliose, alleen heb ik hem voorwaars en is een scoliose zijwaars), doen ze door de betreffende wervels met haken vast te zetten an 2 titanium stangen die ze naast de ruggewervel plaatsen. Operatie duurt een volle dag (ongeveer 11 uur), waarbij een groot deel van de tijd meerdere organen bloot liggen omdat ze mij van de voor- en achterkant open snijden.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh
Waaraan word je geopereerd?
Ah, okee, dat klinkt ernstig en zal geen pretje zijn. Alvast heel veel succes met revalideren.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:31 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ze gaan mijn ruggewervel recht zetten omdat die scheef gegroeid is (een kyfose, zoiets als een scoliose, alleen heb ik hem voorwaars en is een scoliose zijwaars), doen ze door de betreffende wervels met haken vast te zetten an 2 titanium stangen die ze naast de ruggewervel plaatsen. Operatie duurt een volle dag (ongeveer 11 uur), waarbij een groot deel van de tijd meerdere organen bloot liggen omdat ze mij van de voor- en achterkant open snijden.
Heftig.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:31 schreef Euc- het volgende:
Ze gaan mijn ruggewervel recht zetten omdat die scheef gegroeid is (een kyfose, zoiets als een scoliose, alleen heb ik hem voorwaars en is een scoliose zijwaars), doen ze door de betreffende wervels met haken vast te zetten an 2 titanium stangen die ze naast de ruggewervel plaatsen. Operatie duurt een volle dag (ongeveer 11 uur), waarbij een groot deel van de tijd meerdere organen bloot liggen omdat ze mij van de voor- en achterkant open snijden.
Huh wtf ?quote:Op donderdag 6 september 2007 00:12 schreef Euc- het volgende:
[..]
Word 17 september geopereerd, en ga een hele zware revalidatie tegemoet. Iig 9 maanden in een gipscorset, daarna kan het feest pas echt gaan beginnen.
Hey interessant, medic studie?quote:Op donderdag 6 september 2007 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, okee, dat klinkt ernstig en zal geen pretje zijn. Alvast heel veel succes met revalideren.
Ik heb al wel een paar open hart operaties meegemaakt waarbij alles ook bloot en open ligt, maar dit is ook nieuw voor me.
Ik ben een held in dubbele afspraken makenquote:Op donderdag 6 september 2007 11:27 schreef Bluezz het volgende:Hoe kan je nou vergeten dat je moeder/zussie kwamen eten.
Have fun in A'damquote:Op donderdag 6 september 2007 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan zo Amsterdam onveilig maken, vanavond ligt er een lamsbiefje op ons te wachten
Lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |